Καλησπέρα Adv forum
Μετά από αρκετούς μήνες περιστασιακούς διαβάσματος και εν όψη της απόκτησης της πρώτης μου on-off μοτοσυκλέτας, ήρθε η ώρα της εγγραφής στο φόρουμ και φυσικά η ώρα να συστηθω.
Μην μαζευτητε, δεν θα απαγγειλω lol
Με λένε Ιάσονα και μάλλον είμαι καλά.
Μετά από μια δεκαετία+ στους δρόμους της Αθήνας με διάφορα δίκυκλα αποφάσισα να πάρω τα βουνά, που τόσο αγαπώ, με έναν μονοκύλινδρο ήρωα.
Γιατί μονοκύλινδρο;
Οι εμπειρίες μέχρι τώρα ήταν από V2 (και λίγο i3), τετρακύλινδρο στο βουνό δεν λέει, οπότε είπα να εξερευνήσω τις χαρές ενός thumper.
Ξεκίνησα ψάχνοντας κάποιο παλιό ιαπωνικό, αλλά οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι πλέον αποτρεπτικές, συν το γεγονός ότι μάλλον θα περνούσε περισσότερο χρόνο στο συνεργείο παρά στο βουνό.
Μετά στραφηκα στις ευρωπαϊκές επιλογές. Από πιτσιρικάς ήθελα ένα Husky, αλλά τα μοντέλα που είναι εντός budget πχ 610 δεν έχουν καμία υποστήριξη πια, οπότε η επόμενη επιλογή ήταν από Αυστρία μεριά...
Όπου και διαπιστώθηκε ότι οι πιθανότητες να βρεθεί LC4 της προκοπής σήμερα είναι ίδιες με το να βρεθεί ψηλή ξανθιά γαλανοματα 20χρονη παρθένα
Μέσα σε όλα συνειδητοποίησα ότι είναι και ολίγον κοντός για on-off και που κατέληξα.... θου κύριε BMW
Δεν τα συμπάθησα ποτέ και όμως η κατάλληλη συγκυρία με έφερε μπροστά σε αυτό που έψαχνα:
Μονοκύλινδρο
Αξιόπιστο
Χαμηλό
Στην εργοστασιακή του μορφή, του λείπουν δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά το συγκεκριμένο είχε προίκα ένα μπροστινό WP48 οπότε ευελπιστώ ότι θα με βοηθήσει να κάνω τις πρώτες μου βόλτες, με μόνο περιορισμό την κουλαμαρα μου.
Περισσότερα για την Βαυαρη στο αντίστοιχο θέμα.
Ανυπομονώ για την επόμενη εξόρμηση, που θα μπορέσω να ακολουθήσω
Μετά από αρκετούς μήνες περιστασιακούς διαβάσματος και εν όψη της απόκτησης της πρώτης μου on-off μοτοσυκλέτας, ήρθε η ώρα της εγγραφής στο φόρουμ και φυσικά η ώρα να συστηθω.
Μην μαζευτητε, δεν θα απαγγειλω lol
Με λένε Ιάσονα και μάλλον είμαι καλά.
Μετά από μια δεκαετία+ στους δρόμους της Αθήνας με διάφορα δίκυκλα αποφάσισα να πάρω τα βουνά, που τόσο αγαπώ, με έναν μονοκύλινδρο ήρωα.
Γιατί μονοκύλινδρο;
Οι εμπειρίες μέχρι τώρα ήταν από V2 (και λίγο i3), τετρακύλινδρο στο βουνό δεν λέει, οπότε είπα να εξερευνήσω τις χαρές ενός thumper.
Ξεκίνησα ψάχνοντας κάποιο παλιό ιαπωνικό, αλλά οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι πλέον αποτρεπτικές, συν το γεγονός ότι μάλλον θα περνούσε περισσότερο χρόνο στο συνεργείο παρά στο βουνό.
Μετά στραφηκα στις ευρωπαϊκές επιλογές. Από πιτσιρικάς ήθελα ένα Husky, αλλά τα μοντέλα που είναι εντός budget πχ 610 δεν έχουν καμία υποστήριξη πια, οπότε η επόμενη επιλογή ήταν από Αυστρία μεριά...
Όπου και διαπιστώθηκε ότι οι πιθανότητες να βρεθεί LC4 της προκοπής σήμερα είναι ίδιες με το να βρεθεί ψηλή ξανθιά γαλανοματα 20χρονη παρθένα
Μέσα σε όλα συνειδητοποίησα ότι είναι και ολίγον κοντός για on-off και που κατέληξα.... θου κύριε BMW
Δεν τα συμπάθησα ποτέ και όμως η κατάλληλη συγκυρία με έφερε μπροστά σε αυτό που έψαχνα:
Μονοκύλινδρο
Αξιόπιστο
Χαμηλό
Στην εργοστασιακή του μορφή, του λείπουν δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά το συγκεκριμένο είχε προίκα ένα μπροστινό WP48 οπότε ευελπιστώ ότι θα με βοηθήσει να κάνω τις πρώτες μου βόλτες, με μόνο περιορισμό την κουλαμαρα μου.
Περισσότερα για την Βαυαρη στο αντίστοιχο θέμα.
Ανυπομονώ για την επόμενη εξόρμηση, που θα μπορέσω να ακολουθήσω