Νέος Boxer 1250 cc με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Νέα γενιά Boxer twin 1250cc με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για την BMW απαντώντας στους VVT-DVT της Ducati .
Θα φορεθεί στη σειρά R...1200gs,1200r, 1200rt
Τελευταία παράγραφος εδώ

 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ξεφυγε πλεον η κατασταση με φενετε!!!
θα τα κανουν σαν τα χαρλευ στο τελος 18000 κυβικα!!!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Όταν το gtr 1400 που είχα, έχει μεταβλητό χρονισμό από το 2007......τίποτα άλλο δεν υπήρχε να κάνουν;;:D κανένα κλιματιστικό για τις μεγάλες ζέστες:p....τίποτα καινούρια καλάμια μπροστινού....καμία μονάδα abs σε αντικατάσταση servo, για τον κοσμάκη που του πήραν τα πολλά λεφτά του πριν μερικά χρόνια......
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ολα ταχε η Μαριορη ο φερετζες της ελειπε (λεγανε οι παπουδες μας).
Δεν καταλαβαινω πια ,λιγα σε επιδοσεις και με πολλα κιλα ηταν παντα τα GS σε σχεση με αλλα μεγα ον οφ οπως τα ΚΤΜ,ομως δεν το θεωρουσα μειονεκτημα γιατι ηξερα οτι ο γερμανος πονταρει στην αξιοπιστια κ την ανεση και ελεγα,ΟΚ,εχει διαλεξει αλλους στοχους και τους πετυχαινει(γι αυτο αλωστε και οι πολυ καλες πωλησεις παγκοσμιως).
Τωρα ομως αδιαφορει για τα μπροστινα που σπανε και επενδυει σε μεταβλητους χρονισμους ...
Με εχει μπερδεψει ο γερμανος και εχω αχισει να αμφιβαλω ,εχει ¨Σωας τας φρενας" η θα στουκαρει αφρεναριστος μαζι με οποιους τον εμπιστευονται ακομα και αγοραζουν τα μηχανακια του???????????????????????????????????????????????????????????????
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όταν το gtr 1400 που είχα, έχει μεταβλητό χρονισμό από το 2007......τίποτα άλλο δεν υπήρχε να κάνουν;;:D κανένα κλιματιστικό για τις μεγάλες ζέστες:p....τίποτα καινούρια καλάμια μπροστινού....καμία μονάδα abs σε αντικατάσταση servo, για τον κοσμάκη που του πήραν τα πολλά λεφτά του πριν μερικά χρόνια......
"Φρεσκα κουλουρια" φωναζει ο κουλουράς!!!!! :rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φιλαράκια οι μεταβλητοί χρονισμοί βαλβίδων (τα διάφορα συστήματα εννοώ) είναι πλέον 30χρονα και βάλε....
Η Honda (v-tec) πρωτοστάτησε κι η BMW (vanos) ακολούθησε (στα αυτοκίνητα πάντα).
Μπαίνει και σ ένα μηχανάκι (BMW πλέον), ε και? Πολλοί τα έβαλαν και σε μηχανάκια πολλά χρόνια πριν.
Καλώς η κακώς (κακώς για μένα) έχουν μπει οι κατασκευαστές στο φαύλο κύκλο των επιδόσεων σε όλες τις κατηγορίες. Το ξέραμε -και το θέλαμε - στα super sport ήρθε και στα on/off. Κι ας μην το θέλουμε και τόσο.... :(
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Νομίζω το lc εχει ηδη πολυ παραπανω γκαζια και επιδοσεις,
απο αυτα που μπορει να ζητησει και θα χρειαστει καποιος απο μια τετοια μοτοσυκλετα η οποία προσανατολίζεται στην ανεση και αξιοπιστια.

Αβυσσος η ψυχή του R&D.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω το lc εχει ηδη πολυ παραπανω γκαζια και επιδοσεις,
απο αυτα που μπορει να ζητησει και θα χρειαστει καποιος απο μια τετοια μοτοσυκλετα η οποία προσανατολίζεται στην ανεση και αξιοπιστια.

Αβυσσος η ψυχή του R&D.
Συμφωνώ μαζι σου
Μεχρι εκει δηλαδη 114 αλογα στον τροχο ειναι υπεραρκετά
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
έχουμε εικόνα από πότε θα τον δούμε στην παραγωγή ?
Θεωρώ οτι το εχουν ετοιμο αλλα το ποτε θα το σερβίρουν ειναι αλλο θεμα που άπτεται του θεματος μάρκετινγκ κλπ κλπ
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
αυτό ξαναπές το....
Βοηθάω...:D
έχει χαθεί το μέτρο και η ουσία στα ον οφ με τα κυβικά και τα άλογα....
Εγώ διαφωνώ ,αλλά είσαι καλό παλουκάρι κ δεν ήθελα να σου χαλάσω το χατήρι.:p

Τα αΛΛόγατα δεν είναι ποτέ αρκετα΄!!! :yew:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Φιλαράκια οι μεταβλητοί χρονισμοί βαλβίδων (τα διάφορα συστήματα εννοώ) είναι πλέον 30χρονα και βάλε....
Η Honda (v-tec) πρωτοστάτησε κι η BMW (vanos) ακολούθησε (στα αυτοκίνητα πάντα).
Μπαίνει και σ ένα μηχανάκι (BMW πλέον), ε και? Πολλοί τα έβαλαν και σε μηχανάκια πολλά χρόνια πριν.
Καλώς η κακώς (κακώς για μένα) έχουν μπει οι κατασκευαστές στο φαύλο κύκλο των επιδόσεων σε όλες τις κατηγορίες. Το ξέραμε -και το θέλαμε - στα super sport ήρθε και στα on/off. Κι ας μην το θέλουμε και τόσο.... :(
Ετσι για την ιστορία...
Ενας μηχανικός της FIAT πρωτοστάτησε-παρουσίασε τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων στα τέλη της δεκαετίας του 60!
Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μηχανικό VVT ήταν η Alfa Romeo spider του 1980!
Μετά ακολούθησαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές....;)
 
Top Bottom