Νέο μεσαίο BMW GS;

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ένα νέο μοντέλο, το οποίο κατά τα φαινόμενα είναι ένα νέο GS από την BMW, εμφανίστηκε σε δοκιμές στους δρόμους και δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο!



Το συγκεκριμένο στιγμιότυπο εμφανίστηκε στο ιταλικό Motociclismo και έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του ειδικού τύπου στην Ευρώπη! Σύμφωνα με όσες πληροφορίες υπάρχουν, πρόκειται για ένα νέο BMW GS μεσαίου-μεγάλου κυβισμού.


Σύμφωνα με κάποιες «εσωτερικές» πληροφορίες που δημοσιεύονται, η μοτοσυκλέτα είναι ένα καινούργιο δικύλινδρο μοντέλο, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο σε 800 και 1.000 κ.εκ., ενώ το στήσιμο και οι δυνατότητές του θα είναι στα πρότυπα του Suzuki V-Strom –δηλαδή, ένα μεσαίου κυβισμού on-off με αυξημένες ασφάλτινες δυνατότητες.

Τα σενάρια περί Βαυαρικής ταυτότητας της μοτοσυκλέτας ενισχύονται, αν κανείς προσέξει τα φωτιστικά σώματα και την ζελατίνα εμπρός, που θυμίζουν μοντέλα της σειράς GS! Εμάς όμως, το ενδιαφέρον κίνησε ο κινητήρας: Αν προσέξετε, διακρίνεται ότι ο συμπλέκτης βρίσκεται στην δεξιά, αντί της αριστερής πλευράς, ενώ οι δύο λαιμοί εξάτμισης ξεκάθαρα δηλώνουν δικύλινδρο μοντέλο!

Λέτε να είναι ο αντικαταστατης του F 800 Gs? Ο καιρός θα δείξει :)

Πηγή: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Neo-mesaio-BMW-GS-MIA-FWTO-KATASKOPEIAS_112104.asp#ixzz4Qp3vHzEG
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Το motociclismo πέτυχε ένα νέο GS σε στάδιο δοκιμών, όπως ακριβώς είχε συμβεί με το g310gs που αναγνώστης έστειλε φωτογραφίες όταν τα είδε παρκαρισμένα λίγο πριν την παρουσίασή τους.

Βλέπουμε έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά, πολύ κοντά σε αυτόν που έχουμε στα F700 / 800 GS χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές εξωτερικά, απ’ όσο διακρίνεται στην φωτογραφία. Η BMW ένιωσε προφανώς την ανάγκη να προετοιμαστεί απέναντι στα νέα μεσαία Adventure των 790 κυβικών που ετοιμάζει η KTM, και να απαντήσει στην Honda και το Africa Twin. Σίγουρα δεν πρόκειται για κάποιο «απλό και προσιτό» μοντέλο, καθώς έχουν εξελίξει νέο ψαλίδι που το σχέδιό του προδίδει μεγαλύτερη ακαμψία συγκριτικά με το ήδη υπάρχον στο μεσαίο GS. Η φωτογραφία συνοδεύεται από σχόλιο για τον αναβάτη, ο οποίος ήταν ψηλός και σωματώδης, μαρτυρώντας ότι το μεσαίο GS θα έχει και αυξημένο μέγεθος συγκριτικά με τον προκάτοχό του και είναι εμφανές ότι έχει επίσης χαθεί η λεπτή σιλουέτα στο κέντρο. Είναι χαρακτηριστικό στο υπάρχον μοντέλο, το πόσο λεπτό γίνεται στο κέντρο του εκμεταλλευόμενο ότι πάνω από τον κινητήρα έχει το φιλτροκούτι και όχι και το ρεζερβουάρ που είναι κάτω από την σέλα, ενώ αντίθετα στην φωτογραφία που έχει διαρρεύσει, τα δεδομένα πλέον είναι διαφορετικά!

Στην νέα μοτοσυκλέτα, τουλάχιστον από όσα μπορεί κανείς να διακρίνει, το ρεζερβούαρ είναι πάνω από τον κινητήρα αν και η σέλα παραμένει ενιαία, σαφώς πιο φαρδιά όμως.

Το μεσαίο GS, αν κι όταν το δούμε, μπορεί να προλάβει την έλευση των μεσαίων KTM Adventure, ωστόσο θα πρέπει να έχει ήδη αποκτήσει αυξημένη ιπποδύναμη, καθώς οι Αυστριακές μοτοσυκλέτες, με βάση τον κινητήρα που είδαμε τώρα, θα έχουν αυξημένες επιδόσεις. Από την άλλη ο προσανατολισμός του μελλοντικού GS φαίνεται να είναι λίγο διαφορετικός από αυτό που έχουν εξαγγείλει οι αυστριακοί και μάλλον θα αντιπαραβάλλει τις ταξιδιωτικές δυνατότητες…

Περιμένουμε να δούμε τις αλλαγές στον κινητήρα συνολικά, αν και θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι τότε. Τα μοντέλα αυτά είναι αναγκαίο μετά από τις εργαστηριακές δοκιμές κι αφού ολοκληρώσουν την εξέλιξή τους, να δοκιμασθούν σε δημόσιο δρόμο και σχεδόν πάντα με βαλίτσες για να εξακριβωθεί η αντοχή τόσο των βαλιτσών, όσο και του υποπλαισίου και των αναρτήσεων. Αυτό αναπόφευκτα οδηγεί σε διαρροή φωτογραφιών, όπως σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο σε αυτό το στάδιο η διαρροή δεν συνιστά και ζημιά για την εταιρία, αφού ο ανταγωνισμός δεν περιμένει μήνες πριν για να ετοιμαστεί. Τα νέα μοντέλα έχουν τουλάχιστον μία περίοδο δύο ετών σε προετοιμασία -το ταχύτερο που υπάρχει- όταν συνοδεύεται και από εξέλιξη στον κινητήρα, οπότε σε αυτό το στάδιο όλοι έχουν ήδη το δικό τους πλάνο που τις περισσότερες φορές, έχει μαντέψει τις κινήσεις του ανταγωνισμού, βάση των κενών που διακρίνονται στην γκάμα. Σπάνια ο ανταγωνισμός πιάνεται στον ύπνο…

Μετά το ’18 λοιπόν, η μεσαία κατηγορία θα έχει έντονο ανταγωνισμό, με την KTM να ετοιμάζει ή να έχει ήδη ετοιμάσει τις δικές της προτάσεις, την Honda να έχει πιθανότατα εξελίξει Ride by Wire για το Africa και την BMW με φρέσκα μεσαία GS που θα είναι 800/1000 ή και τα δύο σε διαφορετικές εκδόσεις!


Πηγή
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Νέα spy pic για το νέο μεσαίο on/off της ΒΜW.Ο καινούριος κινητήρας θα είναι μεγαλύτερος από τον υπάρχοντα, κοντά στα 900cc και θα αποδίδει κοντά στους 100 ίππους.Μπροστινός 19άρης τροχός με χυτές ζάντες και πίσω 17άρης ή 18άρης.Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

 
Top Bottom