Νέο AJP PR7 2020;

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μου αρέσει πολύ η περίπτωση της AJP, μιας μικρής "βιοτεχνίας" όπως φαίνεται παθιασμένων ανθρώπων, που προσπαθεί να βρει τη βέλτιστη λύση που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην αγορά, θα την εξελίξει ή έστω απλά προσαρμόσει, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του μοτοσυκλετιστικού concept που θέτουν κάθε φορά.

Προφανώς δεν έχουν τη δυνατότητα να εξελίξουν τον δικό τους κινητήρα, αλλά πήραν ένα ελαφρύ και αξιόπιστο injection μοτέρ προηγούμενης γενιάς και το τοποθέτησαν στο PR7 κι ας μην έχει ride-by-wire και riding modes κλπ. Προφανώς επίσης δεν είναι Honda να εξελίξουν τη δική τους touch οθόνη, αλλά πήραν ένα σύγχρονο tablet και το λογισμικό της DMD2 και το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο σε ευκολία χρήσης και ίσως πιο εύκολα αναβαθμίσιμο (λύση που αρκετοί ιδιοκτήτες επιλέγουν εκ των υστέρων και σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες). Ταυτόχρονα στοχεύοντας στην ουσία και όχι στα περιττά μπλιμπλίκια, καταφέρνουν να κρατούν το βάρος χαμηλά σε αντίθεση με ότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια (προσωπικά δε χρειάζομαι cruise control και traction για 50 άλογα).

Τι θέλω να πω με τα παραπάνω... Ότι η AJP δεν έχει (προφανώς τα κεφάλαια αλλά και γι'αυτόν τον λόγο ούτε) τον "εγωισμό" των μεγάλων εταιρειών που κάθε νέο τους προϊόν θα πρέπει να διαφοροποιείται επαρκώς - έτσι για το γαμώτο - από το προηγούμενο (ΚΤΜ 790, 890, 990...) και να ενσωματώνει όλα όσα προσφέρει ο ανταγωνισμός, ακόμα κι αν εναντιώνονται στο concept που υπηρετούν. Τραγικό (αντι)παράδειγμα κατά τη γνώμη μου είναι η Africa Twin. Θυμάστε πως παρουσιάστηκε η ΑΤ1000; Ως ένα μεγάλο adventure bike που έχει μόνο όσα χρειάζεται, ούτε ride-by-wire, μια απλή lcd οθόνη κλπ κλπ. Κοιτάξτε διαφοροποίηση με την AT1100... Και αν κάποιος πει ότι αν μια μοτοσυκλέτα κοστίζει 16-20000 ευρώ θέλω να έχει απ' όλα, γιατί αυτός θα πρεπε να ναι ο κανόνας και στη μεσαία κατηγορία;

Προσωπικά μιλώντας αν αγόραζα καινούρια μοτοσυκλέτα σήμερα για τη χρήση που κάνουμε πάνω κάτω στο φόρουμ, αλλά και για adventure ταξίδια εκτός Ελλάδας όπως τουλάχιστον εγώ τα έχω στο μυαλό μου, το PR7 θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ακόμα κι αν η απόκτησή της έφτασε τα 12000 (πριν 3 χρόνια ήταν σκάρτα 10), θα την προτιμούσα από το Tuareg ή το Vstrom 800, τα οποία φυσικά θεωρώ πολύ καλές μοτοσυκλέτες.

Είπαμε... LESS IS MORE!!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
"Βιοτεχνία" είναι η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας το βίντεο. Η δεύτερη ήταν ότι είναι ένα project που θα μπορούσαμε να το δούμε να υλοποιείται ακόμα και στην Ελλάδα, αλλά αυτή έσβησε γρήγορα για όλους τους γνωστούς λόγους :sorry::rolleyes:

Το σχόλιο του Juohmaru! είναι to the point. Ακριβώς το μικρό τους μέγεθος οι μικροί στόχοι πωλήσεων και παραγωγής τους δίνουν την ελευθερία, και την ανάλογη ευελιξία, να εστιάσουν στην ουσία του μικρού κομματιού της αγοράς που στοχεύουν.

Τώρα που η αντιπροσωπία έχει έρθει στην γειτονία μου λέω να περάσω καμιά μέρα να το δω και να το κάνω μια βόλτα για την εμπειρία.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Μου αρέσει πολύ η περίπτωση της AJP, μιας μικρής "βιοτεχνίας" όπως φαίνεται παθιασμένων ανθρώπων, που προσπαθεί να βρει τη βέλτιστη λύση που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην αγορά, θα την εξελίξει ή έστω απλά προσαρμόσει, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του μοτοσυκλετιστικού concept που θέτουν κάθε φορά.

Προφανώς δεν έχουν τη δυνατότητα να εξελίξουν τον δικό τους κινητήρα, αλλά πήραν ένα ελαφρύ και αξιόπιστο injection μοτέρ προηγούμενης γενιάς και το τοποθέτησαν στο PR7 κι ας μην έχει ride-by-wire και riding modes κλπ. Προφανώς επίσης δεν είναι Honda να εξελίξουν τη δική τους touch οθόνη, αλλά πήραν ένα σύγχρονο tablet και το λογισμικό της DMD2 και το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο σε ευκολία χρήσης και ίσως πιο εύκολα αναβαθμίσιμο (λύση που αρκετοί ιδιοκτήτες επιλέγουν εκ των υστέρων και σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες). Ταυτόχρονα στοχεύοντας στην ουσία και όχι στα περιττά μπλιμπλίκια, καταφέρνουν να κρατούν το βάρος χαμηλά σε αντίθεση με ότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια (προσωπικά δε χρειάζομαι cruise control και traction για 50 άλογα).

Τι θέλω να πω με τα παραπάνω... Ότι η AJP δεν έχει (προφανώς τα κεφάλαια αλλά και γι'αυτόν τον λόγο ούτε) τον "εγωισμό" των μεγάλων εταιρειών που κάθε νέο τους προϊόν θα πρέπει να διαφοροποιείται επαρκώς - έτσι για το γαμώτο - από το προηγούμενο (ΚΤΜ 790, 890, 990...) και να ενσωματώνει όλα όσα προσφέρει ο ανταγωνισμός, ακόμα κι αν εναντιώνονται στο concept που υπηρετούν. Τραγικό (αντι)παράδειγμα κατά τη γνώμη μου είναι η Africa Twin. Θυμάστε πως παρουσιάστηκε η ΑΤ1000; Ως ένα μεγάλο adventure bike που έχει μόνο όσα χρειάζεται, ούτε ride-by-wire, μια απλή lcd οθόνη κλπ κλπ. Κοιτάξτε διαφοροποίηση με την AT1100... Και αν κάποιος πει ότι αν μια μοτοσυκλέτα κοστίζει 16-20000 ευρώ θέλω να έχει απ' όλα, γιατί αυτός θα πρεπε να ναι ο κανόνας και στη μεσαία κατηγορία;

Προσωπικά μιλώντας αν αγόραζα καινούρια μοτοσυκλέτα σήμερα για τη χρήση που κάνουμε πάνω κάτω στο φόρουμ, αλλά και για adventure ταξίδια εκτός Ελλάδας όπως τουλάχιστον εγώ τα έχω στο μυαλό μου, το PR7 θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ακόμα κι αν η απόκτησή της έφτασε τα 12000 (πριν 3 χρόνια ήταν σκάρτα 10), θα την προτιμούσα από το Tuareg ή το Vstrom 800, τα οποία φυσικά θεωρώ πολύ καλές μοτοσυκλέτες.

Είπαμε... LESS IS MORE!!!
Συμφωνώ με ότι λες μόνο το ότι συγκρίνεται με τα 690/701 λόγω μεγέθους και ενός κυλίνδρου. Στα 12.500 AJP και με 13.200 690R η επιλογή είναι δύσκολη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνώ με ότι λες μόνο το ότι συγκρίνεται με τα 690/701 λόγω μεγέθους και ενός κυλίνδρου. Στα 12.500 AJP και με 13.200 690R η επιλογή είναι δύσκολη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για να φτάσει το 690/701 στο ίδιο επίπεδο θέλει ακόμα 2500 σε πύργο και φώτα συν το τάμπλετ κλπ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επίσης το AJP έχει 18 λίτρα ρεζερβουάρ από το εργοστάσιο, και κανονικό υποπλαισιο για να φορτώνονται σαμάρια ή βαλίτσες. Οπότε βάλε και ένα 500ρικο ακόμα μόνο για το έξτρα ρεζερβουάρ...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Για να φτάσει το 690/701 στο ίδιο επίπεδο θέλει ακόμα 2500 σε πύργο και φώτα συν το τάμπλετ κλπ.
Επίσης το AJP έχει 18 λίτρα ρεζερβουάρ από το εργοστάσιο, και κανονικό υποπλαισιο για να φορτώνονται σαμάρια ή βαλίτσες. Οπότε βάλε και ένα 500ρικο ακόμα μόνο για το έξτρα ρεζερβουάρ...
Ακριβώς όπως τα λένε οι Γιάννηδες από πάνω...

Να επισημάνω ιδιαίτερα την έλλειψη κανονικού υποπλαισίου στο 690 που κάνει αναγκαία τη χρήση ισχυρής καγκελαδούρας πίσω ως βάση για οποιοδήποτε μπαγκάζι, ώστε να μεταβιβάζεται το βάρος, κατά το δυνατόν περισσότερο, στα μαρσπιέ του αναβάτη και λιγότερο στο πλαστικό "υποπλαίσιο"-ρεζερβουάρ.

Υ.Γ.1. Ο γράφων είναι παθών, καθώς μου έχει κοπεί το 690 στη μέση...
Υ.Γ.2. Οταν λέω ισχυρή καγκελαδούρα πιο πάνω, η ΚΤΜ στις βάσεις βαλιτσών που πουλάει πλέον για το 690 έχει υιοθετήσει το σχέδιο της Touratech με δύο βραχίονες στήριξης προς κάθε μαρσπιέ, γιατί οι αρχικές που είχε με έναν βραχίονα σε κάθε μεριά επίσης σπάνε! Μη ρωτήσετε πως το ξέρω...
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνώ με ότι λες μόνο το ότι συγκρίνεται με τα 690/701 λόγω μεγέθους και ενός κυλίνδρου. Στα 12.500 AJP και με 13.200 690R η επιλογή είναι δύσκολη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η τεράστια διαφορά δύναμης, δεν μας ενδιαφέρει??
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Φτάνει και τα 64 άλογα λέει το άρθρο με μερικές προσθήκες. Αλλά αυτό που ξέρω για αυτό το μοτέρ (τουλάχιστον το Χάσκι 610 που έχω οδηγήσει) είναι παντού γεμάτο και με διάρκεια. Πολύ ωραίο δούλεμα..
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Η τεράστια διαφορά δύναμης, δεν μας ενδιαφέρει??
Σαφώς Κώστα, απλά επειδή η σύγκριση του PR7 με το 690 έγινε με βάση την παραπλήσια τιμή τους, αυτό που ειπώθηκε είναι ότι το τελευταίο παραμένει μια πιο "ειδική" κατασκευή που χρειάζεται (αρκετά) επιπλέον χρήματα για να γίνει... Adventure. Δεν είναι τυχαίο που η ίδια η εταιρεία το ονομάζει Enduro, ενώ πλέον διαθέτει και μικρότερα Adventure στη γκάμα της.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
"Βιοτεχνία" είναι η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας το βίντεο. Η δεύτερη ήταν ότι είναι ένα project που θα μπορούσαμε να το δούμε να υλοποιείται ακόμα και στην Ελλάδα, αλλά αυτή έσβησε γρήγορα για όλους τους γνωστούς λόγους :sorry::rolleyes:

Το σχόλιο του Juohmaru! είναι to the point. Ακριβώς το μικρό τους μέγεθος οι μικροί στόχοι πωλήσεων και παραγωγής τους δίνουν την ελευθερία, και την ανάλογη ευελιξία, να εστιάσουν στην ουσία του μικρού κομματιού της αγοράς που στοχεύουν.

Τώρα που η αντιπροσωπία έχει έρθει στην γειτονία μου λέω να περάσω καμιά μέρα να το δω και να το κάνω μια βόλτα για την εμπειρία.
Αντώνη πέρασα από τον Χρήστο και σε ανέφερα σε συζήτηση (σε θυμάται πολύ καλά). Αν έμενα αλλά 10 λεπτά εκεί θα το είχα αγοράσει για αυτό και έφυγα.



Συμφωνώ με ότι λες μόνο το ότι συγκρίνεται με τα 690/701 λόγω μεγέθους και ενός κυλίνδρου. Στα 12.500 AJP και με 13.200 690R η επιλογή είναι δύσκολη...

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για μένα δεν είναι καθόλου δύσκολη καθώς είναι όπως το θέλω, δεν θέλει ούτε ευρώ. Προσωπικά θα άλλαζα τη ταμπλέτα με το GARMIN που έχω γιατί έχει κάποια μειονεκτήματα.



Πωλειται ελλαδα δαυτο?
24 Νοεμβρίου πήγα και το είδα από κοντά









Επίσης το AJP έχει 18 λίτρα ρεζερβουάρ από το εργοστάσιο, και κανονικό υποπλαισιο για να φορτώνονται σαμάρια ή βαλίτσες. Οπότε βάλε και ένα 500ρικο ακόμα μόνο για το έξτρα ρεζερβουάρ...
17 λίτρα αλλά το ίδιο κάνει.



Η τεράστια διαφορά δύναμης, δεν μας ενδιαφέρει??
Όχι φυσικά, κυρίως γιατί ψόφιο δεν είναι με την καμία. Μη σου πω πως αν το μοτέρ μοιάζει ελάχιστα στη χαρτογράφηση με το 610 θα είναι πιο καγκούρικο από ένα σύγχρονο 690.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλε ..μιλάμε για 30 άλογα διαφορά, δεν υπάρχει σύγκριση.
ΟΚ, όπως το βλέπει κανείς.
Όμως να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε πάντα για μηχανή που θέλουμε να "πετάει" στο χώμα και να ταξιδεύει σε onoff-αδικο πλαίσιο στην άσφαλτο, έτσι; Σημειώνω άλλη μια φορά ότι το μοτέρ αυτό είναι σούπερ καγκούρικο για τη χρήση που προορίζεται. Τώρα εμένα δε με νοιάζει καθόλου αφού μπορεί να το κάνει και με 45 άλογα συνοδευμένα από ροπή 600cc.
 
Top Bottom