Νέο Honda XL 750 Transalp

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μέχρι τώρα είχε μάπα αναρτήσεις το Τ7 ... τώρα έγιναν γαμάτες και είναι μάπα του τρανσαλπ που δεν έχει βγει
..
Λιά Ελληνικά μιλάμε. "Μάπα" αναρτήσεις το Τ7 δεν ξέρω ποιός το λέει, μαλακό ελατήριο πίσω έχει, αλλά και πάλι εξαρτάται από το πόσα κιλά φορτώνεις.

Το ΤΑ είχε από πάντα μάπα αναρτήσεις, χωρίς ρυθμίσεις και μαλακές. Αν δεν θες να το δεις, ε. Τι να πω.
*όπου αυτό με τις "βασικές" χωρίς ρυθμίσεις αναρτήσεις το έκαναν στο ΝΤ1100, που σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει φιλοσοφία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Λιά Ελληνικά μιλάμε. "Μάπα" αναρτήσεις το Τ7 δεν ξέρω ποιός το λέει, μαλακό ελατήριο πίσω έχει, αλλά και πάλι εξαρτάται από το πόσα κιλά φορτώνεις.

Το ΤΑ είχε από πάντα μάπα αναρτήσεις, χωρίς ρυθμίσεις και μαλακές. Αν δεν θες να το δεις, ε. Τι να πω.
Σε κάθε εταιρεία και κυρίως από 2010 περίπου και πίσω τα φτηνά μοντέλα είχαν και φθηνές αναρτήσεις όχι μόνο στην Χόντα...
Το τρανσαλπ έχει σταματήσει 10+ χρόνια
Δεν διαφωνώ με Τ7 μια χαρά αναρτήσεις έχει
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Λιά Ελληνικά μιλάμε. "Μάπα" αναρτήσεις το Τ7 δεν ξέρω ποιός το λέει, μαλακό ελατήριο πίσω έχει, αλλά και πάλι εξαρτάται από το πόσα κιλά φορτώνεις.

Το ΤΑ είχε από πάντα μάπα αναρτήσεις, χωρίς ρυθμίσεις και μαλακές. Αν δεν θες να το δεις, ε. Τι να πω.
Ναι αλλά το ΤΑ δούλευε πολύ καλά σαν σύνολο για αυτό που είχε σχεδιαστεί, για τα πάντα δηλαδή, από το 1988 παρακαλώ παρότι δεν είχε σούπερ γουάο αναρτήσεις. Η πτανα η Χόντα έκανε τα μαγικά της. Και ξέρεις κάτι αν ήθελα να πάω στα -σταν με low budget μηχανάκι, xlv600 ή 650 θα επέλεγα.

(Θυμάστε τo cbr900rr που ήταν εντελώς συμβατικό αλλά στην πράξη ήταν φοβερό. )
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(Θυμάστε τo cbr900rr που ήταν εντελώς συμβατικό αλλά στην πράξη ήταν φοβερό. )
Specs
Engine size918cc
Engine type16v in-line four, 6 gears
Frame typeAluminium beam
Fuel capacity18 litres
Seat height810mm
Bike weight180kg
Front suspensionPreload, rebound, compression
Rear suspensionPreload, rebound, compression
Front brakeTwin 310mm discs
Rear brake220mm disc
Front tyre size130/70 x 16
Rear tyre size180/55 x 17


Απλά δεν είχε USD, που τότε δεν ξέρω αν ήταν "τόσο" κακό. Βασικές αναρτήσεις τύπου άφρικα και TA δεν είχε.


Κοντός ψαλμός κλπ, έρχεται και θα δούμε.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Λιά Ελληνικά μιλάμε. "Μάπα" αναρτήσεις το Τ7 δεν ξέρω ποιός το λέει, μαλακό ελατήριο πίσω έχει, αλλά και πάλι εξαρτάται από το πόσα κιλά φορτώνεις.

Το ΤΑ είχε από πάντα μάπα αναρτήσεις, χωρίς ρυθμίσεις και μαλακές. Αν δεν θες να το δεις, ε. Τι να πω.
*όπου αυτό με τις "βασικές" χωρίς ρυθμίσεις αναρτήσεις το έκαναν στο ΝΤ1100, που σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει φιλοσοφία.
Το ΤΑ650 και 700 αμορτισερ ειχαν αποδεκτο εως καλο Το μπροστινο ναι, ηταν γτπκ (και του ΑΤ750)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Specs
Engine size918cc
Engine type16v in-line four, 6 gears
Frame typeAluminium beam
Fuel capacity18 litres
Seat height810mm
Bike weight180kg
Front suspensionPreload, rebound, compression
Rear suspensionPreload, rebound, compression
Front brakeTwin 310mm discs
Rear brake220mm disc
Front tyre size130/70 x 16
Rear tyre size180/55 x 17


Απλά δεν είχε USD, που τότε δεν ξέρω αν ήταν "τόσο" κακό. Βασικές αναρτήσεις τύπου άφρικα και TA δεν είχε.


Κοντός ψαλμός κλπ, έρχεται και θα δούμε.
Αυτό που είπε ο kordix ταιριάζει καλύτερα στο cbr600 f2 ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Specs
Engine size918cc
Engine type16v in-line four, 6 gears
Frame typeAluminium beam
Fuel capacity18 litres
Seat height810mm
Bike weight180kg
Front suspensionPreload, rebound, compression
Rear suspensionPreload, rebound, compression
Front brakeTwin 310mm discs
Rear brake220mm disc
Front tyre size130/70 x 16
Rear tyre size180/55 x 17


Απλά δεν είχε USD, που τότε δεν ξέρω αν ήταν "τόσο" κακό. Βασικές αναρτήσεις τύπου άφρικα και TA δεν είχε.


Κοντός ψαλμός κλπ, έρχεται και θα δούμε.
Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα παρουσιάσουν.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Eπίσης ρυθμιζόμενες πλήρως και συμβατικό καλάμι θυμάμαι;
Και αστείο πλαίσιο (κρυμμένο όλο με τα πλαστικά, να μην φαίνεται...) και διαστάσεις ελαστικών σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό....

Και στις πίστες τους έκανε πλάκες...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ο ιδιοκτητης απλα αγοραζε τα παλια με managed expectation, οπως τα περισσοτερα χοντα. Παντως 92 αλογα αν μιλαμε για 2κυλιδρο μοτερ δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να ισχυουν.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγω πιστευω οτι δεν κοιταει το Τ7 αλλα το 790.
Με ιδια περιπου cc και θα το ονομαζει 750.
Και το hornet θα ειναι αυτο με τα 90 αλογα εχοντας παραπανω τις στροφες.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αχαχαχχαα , τώρα έγινε το βήμα . Πιστεύω θα ξανά αργήσει το επόμενο . Για να δούμε όμως ποτέ δεν ξέρεις :ha
Ποτέ μην λες ποτέ σε αυτή τη ζωή ,που ξες ,αμα είναι όπως τα λένε στο μοτό μπορεί να είναι το επόμενο σου μηχανάκι.
Ας έρθει μία και βλέπουμε
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ποτέ μην λες ποτέ σε αυτή τη ζωή ,που ξες ,αμα είναι όπως τα λένε στο μοτό μπορεί να είναι το επόμενο σου μηχανάκι.
Ας έρθει μία και βλέπουμε
Θα το δούμε ναι ! Κατσε να βγει να δούμε τι λέει ! Ποσά κιλά θα είναι την τιμή του κλτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στείλε ένα e-mail στο Moto, αυτοί θα είναι οι πρώτοι που μπορούν να προβλέψουν κιλά και τιμή. Το αποδεικνύουν σε κάθε τεύχος τους... "είμαστε οι πρώτοι που είχαμε γράψει...." κτλ, κτλ, κτλ, κτλ....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα ας αποφύγουμε την σύγκρουση για το βάρος, Χόντα είναι, κιλά τενερε απίθανο να είναι.


Χόντα είναι, λεφτά τενερε δεν θα είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά μιλώντας, για εμένα το θέμα βάρος στα On/Off είναι ένα ζητούμενο άνευ-άνευ-άνευ σημασίας. Και πάντα απορώ όταν αναφέρεται ως ζητούμενο όταν βλέπω τι τα φορτώνουμε.
Πιο σημαντικό είναι να ασχοληθεί κανείς με το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας, πως ακούει στο χώμα, στην άσφαλτο, στα φρένα στη κατηφορική στροφή. Το αν είναι 208 ή 212 ή 223 είναι απλά μια μπούρδα.

Υποπτεύομαι πως η βασική διαφοροποίηση αυτής της Transalp θα είναι ότι ΔΕΝ θα βγαίνει με DCT. Μην αγχώνεστε όμως, θα μας προλάβουν τα μαντάτα οι του περιοδικό Moto...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom