Νέο Honda XL 750 Transalp

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
οπτικα προτιμω τον 17ρι πισω γιατι αφηνει μεγαλυτερο κενο κατω απο τη σελλα που οπτικα μ'αρεζει περισσοτερο...
Αυτό! Συν το εύρος των ελαστικών που θα είναι πιο πλούσιο για μια τέτοια μοτοσυκλέτα.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ωραίο φαίνεται (βασικά μέτριο είναι η σωστή λέξη ,βάση του συνειρμού του χρώματος που βλέπουμε).
Αν όντως βγαλαν και καινούριο μοτέρ με έστω 75 ονομαστικά άλογα ,θα είναι μια καλή επιλογή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για εμένα οι πραγματικές ανάγκες του μεγάλου πλήθους της αγοράς είναι για 19/17. Το 21/18 εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένη χρήση και έχει μεγάλη απώλεια απόλαυσης στο δρόμο που είναι και ποσοστιαία η μεγαλύτερη χρήση. Από εκεί και πέρα, ζύγισμα και αναρτήσεις επίσης σημαντικά.

Βαράτε άφοβα,
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
ποιος εχασε τα 75 άλογα για να τα βρει η χοντα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λένε ότι βγαλαν καινούριο ινλαην2 μοτέρ.
Άν πιστέψουμε τους ΜΟΤεΟυς πάλι ,αυτοί λένε για πάνω από 90 .
Εγώ λέω 75 (δική σκέψη) γιατί το βλέπω πιο ρεαλιστικό βάση του προφίλ της Χόντα σε αυτές τις κατηγορίες
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Για εμένα οι πραγματικές ανάγκες του μεγάλου πλήθους της αγοράς είναι για 19/17. Το 21/18 εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένη χρήση και έχει μεγάλη απώλεια απόλαυσης στο δρόμο που είναι και ποσοστιαία η μεγαλύτερη χρήση. Από εκεί και πέρα, ζύγισμα και αναρτήσεις επίσης σημαντικά.

Βαράτε άφοβα,
Νομίζω πέραν του χώματος στην διάσταση του πίσω θα παίξει ρόλο και η δύναμη που θα έχει το μοτέρ .
Αν είναι καμία 90αρια ,φαντάζομαι ότι θα πάνε σε 18'.
Μπορεί και να κάνω λάθος σκέψη βέβαια
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Για εμένα οι πραγματικές ανάγκες του μεγάλου πλήθους της αγοράς είναι για 19/17. Το 21/18 εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένη χρήση και έχει μεγάλη απώλεια απόλαυσης στο δρόμο που είναι και ποσοστιαία η μεγαλύτερη χρήση. Από εκεί και πέρα, ζύγισμα και αναρτήσεις επίσης σημαντικά.

Βαράτε άφοβα,
Τι Απώλεια απολαύσεις έχει ακριβώς ; Υστερεί από των 19 σε μια κλήση σε ένα πλαγιασμα ; Ή τι ;
Δεν ρωτάω επικριτικά σαφώς . Και οι 2 μου μηχανές είχανε 21 μπροστά . Έχω οδηγήσει μόνο το nc750 με διαφορετικό μπροστά τροχό και στην δίκη μου τότε ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι Απώλεια απολαύσεις έχει ακριβώς ; Υστερεί από των 19 σε μια κλήση σε ένα πλαγιασμα ; Ή τι ;
Δεν ρωτάω επικριτικά σαφώς . Και οι 2 μου μηχανές είχανε 21 μπροστά . Έχω οδηγήσει μόνο το nc750 με διαφορετικό μπροστά τροχό και στην δίκη μου τότε ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποτέ μη συγκρίνεις μοτοσυκλέτες με τη δική σου. Είναι όλο το νευρομυικό σου σύστημα προσαρμοσμένο σε αυτήν.

Οι διαστάσεις στους τροχούς δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Προφανώς και ο 19ρης μπροστά στρίβει καλύτερα, όπως ο 17άρης ακόμη καλύτερα. Τα ηλεκτρρονικά οι αναρτήσεις, το πλαίσιο όλα βοηθούν αλλά το να προσαρμόσεις ένα πλαίσιο με 21 στο να στρίβει καλύτερα στην άσφαλτο είναι παράλογο, μαρτυρά την υποστήριξη των εταιρειών στα θελήματα της μόδας.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Ο 21'' μπροστά είναι το ζουμί για off-roading.
Ο 19'' πίσω είναι καλύτερος για πίστα, ελαφρύτερος, καλύτερη απόκριση στο γκάζι κι έχει μειωμένο γυροσκοπικό.
Ο 18'' πίσω είναι καλύτερος για μονοπάτια, για να καταπίνει τις πέτρες, έχει καλύτερο κράτημα και στα μονοπάτια δεν χρειάζεσαι τόσο πολύ το γυροσκοπικό.
Ο 17'' πίσω στρίβει καλύτερα στην άσφαλτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δεν ξέρω τι λέτε για 21 ή 19, για 200mm ανάρτηση ή 180, για nc με versys...
Εγώ βλέπω έναν δυνατό παίκτη σε μία μεγάλη κατηγορία αγοραστικού κοινού...
Έχει πάνω του παραπομπή στην ιστορία, σύγχρονες γραμμές, σωστό μέγεθος και το όνομα που θα του επιτρέψουν αξιόλογη πορεία πωλήσεων...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Δεν ξέρω τι λέτε για 21 ή 19, για 200mm ανάρτηση ή 180, για nc με versys...
Εγώ βλέπω έναν δυνατό παίκτη σε μία μεγάλη κατηγορία αγοραστικού κοινού...
Έχει πάνω του παραπομπή στην ιστορία, σύγχρονες γραμμές, σωστό μέγεθος και το όνομα που θα του επιτρέψουν αξιόλογη πορεία πωλήσεων...
Well said.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξέρω τι λέτε για 21 ή 19, για 200mm ανάρτηση ή 180, για nc με versys...
Εγώ βλέπω έναν δυνατό παίκτη σε μία μεγάλη κατηγορία αγοραστικού κοινού...
Έχει πάνω του παραπομπή στην ιστορία, σύγχρονες γραμμές, σωστό μέγεθος και το όνομα που θα του επιτρέψουν αξιόλογη πορεία πωλήσεων...
Συμφωνώ!

Ας δούμε και ας μάθουμε πρώτα τα επίσημα χαρακτηριστικά του για περαιτέρω συμπεράσματα. Δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αλλά το τι είναι καλό δεν είναι το ίδιο για όλους. Οι πωλήσεις στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα είναι άρρητα συνδεδεμένη με τη τιμή της που πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό.

Ο Λευκάδιος ζήτησε battle.... δε φταίω εγώ.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τρανσαλπ σημαίνει πάτος αναρτήσεις όμως, κατά παράδοση της Χόντα, σε μια αγορά που Τ7 και Τουαρέγκ έχουν βάλει ψηλά το όριο.
Καλά και το 660 ειχε πάτο αναρτήσεις, και όταν είχα προπαραγγειλει το Τ-7 ήμουν προετοιμασμενος ότι θα χρειαστεί αναρτήσεις, αλλά όταν ήρθε το μόνο που χρειάστηκε ( για τις δικές μου ανάγκες και δυνατότητες) ήταν ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω.
Όλα τα άλλα τρία + χρόνια αργότερα με έχουν καλύψει μια χαρά από αναρτήσεις.

Οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε από τώρα τι θα κάνει η Honda, ειδικά όταν ξέρει ποιος είναι και τι προσφέρει ο ανταγωνισμός.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Επίσης η Honda εκτός από το XL750 Transalp, μεταξύ άλλων έχει κατοχυρώσει και το λογότυπο ΝΧ.
Yπάρχει δηλαδή και το σενάριο το Transalp να είναι το πιο ασφαλτινο, και να βγει λίγο αργότερα ένα πιο χωμάτινο NX 750
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επίσης η Honda εκτός από το XL750 Transalp, μεταξύ άλλων έχει κατοχυρώσει και το λογότυπο ΝΧ.
Yπάρχει δηλαδή και το σενάριο το Transalp να είναι το πιο ασφαλτινο, και να βγει λίγο αργότερα ένα πιο χωμάτινο NX 750
Κυρίαρχος ρουλς....
 
Top Bottom