Μαντεμι πως σου ήρθε αχαχχαααΔεν μπορώ να χωνέψω τα 213kg άδειο.. Δηλαδή σχεδόν 240 κιλά γεμάτο!!
Πως το κατάφεραν?!!! Σχεδόν όσο ζυγίζει ένα 1200gs,10 κιλά πιο βαρύ από ένα vstrom 1000 και σχεδόν 40 κιλά πιο βαρύ από ένα tenere 700.
Δηλαδη μαντεμι χρησιμοποίησαν για τη κατασκευή του?!
Ώπα έσκασε μύτη κι άλλο scrambler. Όμορφο.
Κι όχι μόνο!Επίσης πως γίνεται να πουλήσουν με διαθεσιμο το cf moto clx 700 heritage και adventure παίζουν 6290 ως 6.5 κάτι με ίδιο κινητήρα αλλά αναβαθμισμένο με σφυρίλατα έμβολα και 10-12 άλογα παραπάνω δε ξέρω. Να δώσεις 1.5 χιλιάρικο παραπάνω για λιγότερα άλογα και παρόμοια υλοποίηση δεν το βλέπω..
το εχω βαλει στην ενοτητα scrambler...σιγουρα εχουν δουλεψει καλυτερα στον ψεκασμο,εχουν 2 δισκοφρενα μπροστα και οθονη tft και σαφως πιο ομορφο.Ομως overall κερδιζει το cf..Απ οτι ειδα φορανε ιδιες ζαντες τα ψηλα φτερα...το cf λεγανε οτι θα εχει κιτ 2 δισκοφρενο,αλλα δεν το εχουν παρουσιασει ακομα.Παντως ειναι κουκλια τα μορινιαΕπίσης πως γίνεται να πουλήσουν με διαθεσιμο το cf moto clx 700 heritage και adventure παίζουν 6290 ως 6.5 κάτι με ίδιο κινητήρα αλλά αναβαθμισμένο με σφυρίλατα έμβολα και 10-12 άλογα παραπάνω δε ξέρω. Να δώσεις 1.5 χιλιάρικο παραπάνω για λιγότερα άλογα και παρόμοια υλοποίηση δεν το βλέπω..
Φαίνεται πώς βρίσκει τον δρόμο της και στο λογισμικό η CF. Ήδη αυτές τις μέρες περνάνε τα update στα firmware στα 800mt όπως ίσως έχει δει και όσοι τα βάζουν λένε τέλος το πρόβλημα. Ίδωμεν. Υποθέτω θα κάνουν κάτι αντίστοιχο και για το CLX-700 που είχε επίσης θέμα.το εχω βαλει στην ενοτητα scrambler...σιγουρα εχουν δουλεψει καλυτερα στον ψεκασμο,εχουν 2 δισκοφρενα μπροστα και οθονη tft και σαφως πιο ομορφο.Ομως overall κερδιζει το cf..Απ οτι ειδα φορανε ιδιες ζαντες τα ψηλα φτερα...το cf λεγανε οτι θα εχει κιτ 2 δισκοφρενο,αλλα δεν το εχουν παρουσιασει ακομα.Παντως ειναι κουκλια τα μορινια
Ναι το διαβασα...οντως δουλευουν συνεχως πανω στα μηχανακιαΦαίνεται πώς βρίσκει τον δρόμο της και στο λογισμικό η CF. Ήδη αυτές τις μέρες περνάνε τα update στα firmware στα 800mt όπως ίσως έχει δει και όσοι τα βάζουν λένε τέλος το πρόβλημα. Ίδωμεν. Υποθέτω θα κάνουν κάτι αντίστοιχο και για το CLX-700 που είχε επίσης θέμα.
Παρακάτω υπάρχουν επιπλέον φωτογραφίες και κάποια στοιχεία...
Όμορφο, αλλά αυτό το ταψί μπροστά στα δισκόφρενα γιατί το έχει;
Είναι για extreme λάσπες το ‘ργαλείο helloooo???Όμορφο, αλλά αυτό το ταψί μπροστά στα δισκόφρενα γιατί το έχει;
Μια που τα έβαλε το εργοστάσιο, μια που.... φευγουν!!!!!Όμορφο, αλλά αυτό το ταψί μπροστά στα δισκόφρενα γιατί το έχει;