Νέo Honda Transalp;!

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά.....θα πάει κανένας χριστιανός να ψωνίσει και θα ψάχνει για V.
Άσε ρε τώρα που ξέρει ο Λάκης κουκλεντες την διάταξη κινητήρα. Το αν γυρίσει το κομενάκι να χαζεψει έχει σημασία.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Επειδή η συζήτηση έχει γίνει πολλάκις όχι μόνο τελευταία, όταν μιλάς και λες "είναι βαρετό" δεν εννοείται ότι μιλάς για τον τρόπο που το βλέπεις;

Υπάρχει κάποιος, οποιοσδήποτε, που να λέει είναι βαρετό και δεν υπάρχει άλλη οπτική άλλου ανθρώπου τέλος αυτό είναι;

Μόνο στον κοβιντ το ζήσαμε αυτό.
Ευτυχως που υπαρχουν τα μαθηματικα και τουλαχιστον μια μεριδα του πληθυσμου μπορει και συννενοειται!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το να χρησιμοποιουμε περι αισθητικης εκφρασεις του στυλ "ειναι" αντι πχ "το βρισκω" δειχνει ποσο σοβαρα παιρνουμε τον εαυτο μας. Πλακα εχουμε οι αθρώποι
Μην ξεχάσεις να βαθμολογήσεις την δική σου σοβαρότητα ως προς τον εαυτό σου και προς τον συνομιλητή σου όμως.

Επειδή το να χρησιμοποιούμε (απρόκλητα) εκφράσεις που θίγουν σε προσωπικό επίπεδο τον χαρακτήρα και την υπόσταση ενός συνομιλητή μας βασισμένοι σε μια αμφισβητούμενη χρήση λέξης σε ένα μικρής σημασίας θέμα, με περιεχόμενο ένα ζήτημα όπως η σχεδιαστική ταυτότητα της Honda κάπως πρέπει να αξιολογηθεί σε επίπεδο σοβαρότητας. Σε παγκόσμια κλίμακα έχει αναγνωριστεί η σχεδιαστική ταυτότητα αυτή ως άτολμη και εύπεπτη και μάλλον αδιάφορη απο πολλούς (που δεν προκαλεί το ενδιαφέρον ή κάποιο έντονο συναίσθημα) και αποσκοπεί a priori στην αποδοχή της ως αποδεκτή σε μαζικό επίπεδο. Να μας σχολιάσεις επίσης αν πιστευεις πώς ακόμα και η αισθητική ή ο σχεδιασμός είναι ένα μετρήσιμο σε γενικές γραμμές μέγεθος και αξιολογίσημο (εφόσον σου αρέσουν τα μαθηματικά) με όρους γεωμετρικούς και η χρήση απαλών άτολμων γραμμών, ευθείων γραμμών, κλασσικών και αποδεκτών γραμμών και πολυφορεμένων, μπορεί να επιφέρει τον χαρακτηρισμό ώς άτολμο, συντηρητικό, εύπεπτο και αδιάφορο. Σε δημοσιογραφικό επίπεδο πρέπει για λόγους δεοντολογίας να χρησιμοποιηθούν φράσεις όπως ΄΄η γνώμη μου είναι΄΄. Σε μια συζήτηση καφενείου όπως εδώ όμως είναι περιττό μάλλον αν και η επισήμανση τους μπορεί να είναι αποδεκτή και σεβαστή στα πλαίσια της τυπολατρείας και του σεβασμού του συναισθήματος που μπορέι να τρέφει κάποιος για μια εταιρεία. Η έμμεση προσβολή στον συνομιλητή μας με τέτοια ασήμαντη αφορμή όμως σίγουρα δεν είναι αποδεκτή και θέτει σε αμφισβήτηση την τήρησης της σοβαρότητας ή την ύπαρξης της εξ αρχής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μην ξεχάσεις να βαθμολογήσεις την δική σου σοβαρότητα ως προς τον εαυτό σου και προς τον συνομιλητή σου όμως.
Κλασσικη περιπτωση αυτου που ανεφερα πριν.
Χρησιμοποιησα πρωτο πληθυντικο κι εσυ με λες πως βγαζω τον εαυτο μου απεξω!

Δεν υπαρχει ελπιδα...ΔχΔp=∞
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αστερίξ διαβάζατε ποτέ...?
Ο ήρωας (Διχονίξ, βρίσκεται ανάμεσα στον Αστερίξ και τον Οβελίξ) μοιάζει με τον γιαπωνέζο που σχεδίασε το νέο transalp...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κλασσικη περιπτωση αυτου που ανεφερα πριν.
Χρησιμοποιησα πρωτο πληθυντικο κι εσυ με λες πως βγαζω τον εαυτο μου απεξω!

Δεν υπαρχει ελπιδα...ΔχΔp=∞
Υπάρχει ελπίδα μια χαρά. λίγο δουλίτσα θέλει απο όλους μας στην μεθοδολογία επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον εαυτό σου να κάνεις αυτοκριτική και να προσπαθήσεις να το αλλάξεις. Στον εαυτό σου μπορείς να είσαι όσο αυστηρός και προσβλητικός θες.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον απέναντι προτείνω αν θες να τον προσεγγίσεις με ευγένεια και σεβασμό και να αποφύγεις να αναφερθείς στην σοβαρότητα του, στην ηθική του ή σε άλλες ευαίσθητες ως προς την υπόσταση μας αξίες. Ο πληθυντικός ευγενείας σε τέτοιο περιεχόμενο δεν αμβλύνει τις εντυπώσεις που αφήνει η αρχική φράση και συνήθως χρησιμοποιείται έτσι κι αλλιώς ως πρόχειρη μέθοδος αποποίησης της ευθύνης όσων γράφουμε και της ουσίας αυτών κατα τη γνώμη μου πάντα (προς αποφυγή παρεξηγήσεως!)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αστερίξ διαβάζατε ποτέ...?
Ο ήρωας (Διχονίξ, βρίσκεται ανάμεσα στον Αστερίξ και τον Οβελίξ) μοιάζει με τον γιαπωνέζο που σχεδίασε το νέο transalp...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραίο φιλοσοφικό θέμα:

Διχασμός περί της σχεδίασης του νέου Τρανσαλπ σε ολοκληρωτική αντιπαράθεση με το νέο ολιστικό v Strom που δεν είναι v.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αστερίξ διαβάζατε ποτέ...?
Ο ήρωας (Διχονίξ, βρίσκεται ανάμεσα στον Αστερίξ και τον Οβελίξ) μοιάζει με τον γιαπωνέζο που σχεδίασε το νέο transalp...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Βασικα δεν ειναι τοσο κακο. Ουσιαστικα ειναι μια μοντερνα εκδοση του τελευταιου 600. Mε το που το ειδα μου θυμησε κατευθειαν αυτο


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως το αδιάφορο για πολλούς δεν είναι αναγκαστικά κακό και η Honda έχει αποδείξει πώς οι επιλογές της δεν της κόβουν πωλήσεις και μια εύπεπτη μοτοσυκλέτα και αποδεκτή σαν γραμμές γίνεται και επιθυμητή σε μεγάλη μερίδα αγοραστών που επικεντρώνονται ενδεχομένως σε άλλες αξίες που απολαμβάνουν απο την Honda σε μηχανογικό επίπεδο ή επίπεδο αξιοπιστίας ενδεχομένως και ευκολίας χρήσης. Και επειδή τα γούστα είναι προσωπικά φυσικά σε πολλούς θα αρέσει το Transalp ακριβώς επειδή είναι έτσι όπως έιναι!

Κι εγώ το βρίσκω συμπαθητικό και πολύ καθαρό σε γραμμές και διαχρονικό σε σχεδίαση. Μαζί όμως και λίγο αδιάφορο και άτολμο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αστερίξ διαβάζατε ποτέ...?
Ο ήρωας (Διχονίξ, βρίσκεται ανάμεσα στον Αστερίξ και τον Οβελίξ) μοιάζει με τον γιαπωνέζο που σχεδίασε το νέο transalp...
Ή με τον Ιταλό που σχεδίασε το Τουαρέγκ, αυτόν που σχεδίασε το φανάρι των ΚΤΜ, τον αγαπημένο μέλους που σχεδίασε το v85tt κλπ.

Σε φορουμικό επίπεδο, δεν έχεις ζήσει τον διχόνοια. Είχαμε την "τύχη" σε άλλο μέρος...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπάρχει ελπίδα μια χαρά. λίγο δουλίτσα θέλει απο όλους μας στην μεθοδολογία επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον εαυτό σου να κάνεις αυτοκριτική και να προσπαθήσεις να το αλλάξεις. Στον εαυτό σου μπορείς να είσαι όσο αυστηρός και προσβλητικός θες.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον απέναντι προτείνω αν θες να τον προσεγγίσεις με ευγένεια και σεβασμό και να αποφύγεις να αναφερθείς στην σοβαρότητα του, στην ηθική του ή σε άλλες ευαίσθητες ως προς την υπόσταση μας αξίες. Ο πληθυντικός ευγενείας σε τέτοιο περιεχόμενο δεν αμβλύνει τις εντυπώσεις που αφήνει η αρχική φράση και συνήθως χρησιμοποιείται έτσι κι αλλιώς ως πρόχειρη μέθοδος αποποίησης της ευθύνης όσων γράφουμε και της ουσίας αυτών κατα τη γνώμη μου πάντα (προς αποφυγή παρεξηγήσεως!)
Υπάρχει ελπίδα μια χαρά. λίγο δουλίτσα θέλει απο όλους μας στην μεθοδολογία επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον εαυτό σου να κάνεις αυτοκριτική και να προσπαθήσεις να το αλλάξεις. Στον εαυτό σου μπορείς να είσαι όσο αυστηρός και προσβλητικός θες.

Αν κάτι δεν σου αρέσει στον απέναντι προτείνω αν θες να τον προσεγγίσεις με ευγένεια και σεβασμό και να αποφύγεις να αναφερθείς στην σοβαρότητα του, στην ηθική του ή σε άλλες ευαίσθητες ως προς την υπόσταση μας αξίες. Ο πληθυντικός ευγενείας σε τέτοιο περιεχόμενο δεν αμβλύνει τις εντυπώσεις που αφήνει η αρχική φράση και συνήθως χρησιμοποιείται έτσι κι αλλιώς ως πρόχειρη μέθοδος αποποίησης της ευθύνης όσων γράφουμε και της ουσίας αυτών κατα τη γνώμη μου πάντα (προς αποφυγή παρεξηγήσεως!)
Ο πληθυντικος ευγενειας ειναι αλλο απο το "εμεις". Το μονο κοινο ειναι ο πληθυντικος.
Κατα τ αλλα συμφωνω αλλα δεν αφορουν το ποστ απο το οποιο ξεκινησαμε να κανουμε αυτη τη κουβεντα.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Τελικά η χοντα κατάφερε ονομαστικά (βάρος ιπποδύναμη ροπή) να βγάλει ένα ενδιαφέρον μηχανάκι το οποίο είναι λίγο πιο αδιάφορο εμφανισιακά από ένα πιατο φιδε σε τραπεζι με ψητα. Αυτά μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να τα κανει καθότι ειλικρινά θέλει πολυ προσπαθεια να βγάζεις στη σειρά τοσα αδιάφορα αισθητικά μηχανάκια.
Ας περιμενουμε και τα τεστ να δουμε τι θα πουνε , αλλά προς το παρον παλι τουαρεγκ βλέπω μπροστά μου
Το πραγματικό ερώτημα είναι: αυτό ειναι τάφος; Χαχα
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Αναρωτιέμαι τι θα σχεδίαζε το προγραμμα τεχνίτης νοημοσύνης DALLE, δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση να το δοκιμάσω. Food for thought
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξεκολληστε κύριοι....κάποιες φορές νομίζω ότι δεν έχουμε αλλα προβλήματα σοβαρά και αρπαζομαστε για το αν ο σοιχιρο θα κάνει πωλήσεις ή χαρακίρι.

Οποιαδήποτε προσωπική αποψη-κριση γράφεται πρέπει να είναι σεβαστή και να μην διαφωνούμε για να διαφωνήσουμε.


Στο θέμα μας......εγώ τα βλέπω όλα τάφους πχια.
Επαγγελματική διαστροφή :wacky:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ευτυχως που δεν είμαι ευαίσθητος συνομιλητής και μπορώ και γειώνω την κριτική τρίτων ως προς το προσωπο μου. "Είναι" Λοιπόν αδιάφορο δεν "το βρίσκω" γιατί όταν αναφέρομαι,αναφέρομαι στα γουστα μου , και το περι ορέξεως κολοκυθοπιτα είναι γνωστό παγκοσμιως. Τις πανεπιστημιακου τυπου συζητήσεις με τον ανάλογο καθωσπρεπισμό της αφήνω για τα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Διαβασα στο advrider οτι το μηχανακι θα φτιαχνεται Κινα, ελπιζω να μην ειναι αληθεια, παντως ειναι γεγονος οτι η χοντα εχει ριξει την ποιοτητα στα φτηνοτερα μοντελα, τα υλικα δεν ειναι καλα.

Αλλα φαινεται με προσεκτικοτερη ματια πως η συνταγη ειναι κλασσικο γιαπωνεζικο μηχανακι του παρελθοντος. Πολυ καλο μοτερ, ολα τα αλλα τριγυρω κλαφτα και απο εξοπλισμο τιποτα. Το μηχανακι στις φωτο δεν εχει ουτε ποδια ουτε χουφτες. Μπορει να μην εχει ουτε πλαινο σταντ στη βασικη εκδοση και να στο δινουν με οδηγια να το αφηνεις στον τοιχο, θα δειξει.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πότε αυτον τον αρκετά συχνό ψυχαναγκασμό του (προφανώς) ακαδημαϊκά μορφωμένου να κουνάει το δάχτυλο έστω και συγκαλυμένα στους άλλους, ενώ ταυτόχρονα δυϊλύζει τον κώνωπα. :thinking:
 
Top Bottom