Νέo Honda Transalp;!

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Κλασσικη περιπτωση Ελληναραδων που το αυτοκινητο και η μηχανη ειναι προεκταση του εαυτου τους για να μην πω του πουλιου τους. Ο καθενας επισης νομιζει οτι εχει την καλυτερη γυναικα, γκομενα σε αυτη την χωρα. Επισης σου λεει ο αλλος εδωσα 11Κ και ειμαι ο γαμαω. Αμα δεν υποστηριξω και την μοτο μου μετα χανει μεταπωλητικη αξια. Μιλαμε για σιδερα και η γνωμη του καθενα ειναι υποκειμενικη. [...]Τωρα ο καθενας μπορει να υποστηριξει το αντιθετο και να ειναι ευχαριστημενος με την μοτοσυκλετα του.
Να το πάρω αυτό σαν αυτοκριτική ( ; )
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άλλος ένας με ευρωπαικά που τον ΠΟΝΕΣΕ η ΧΟΝΤΑ
Σύμφωνα με το mycar έχω και ΧΟΝΤΑ, ορίτζιναλ άφρικα 750. Νιώθω the wind beneath my wings. Έστω και αν κάηκαν σαν του Ίκαρου.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το Τ7 εκτος δρόμου δεν πιάνεται !
Σε μπριζώνει…
Αν δει άσφαλτο όμως … αγκομαχητό!
Το καινούργο transalp μου θυμίζει μηχανάκι της ομάδας ΔΙΑΣ
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά τώρα τι θέλετε και τα λέτε, χωρίς πλάκα, αγκομαχητό γιατί, μιά χαρά μου είχε φανεί. ΟΚ δεν έχει κάλυψη Goldwing ξέρω 'γω αλλά ούτε και το τρανσαλπ έχει.


Βασικά έχουν "λίγο" πάρει αέρα τα μυαλά των απανταχού βαμμένων γιατί "100άλογα/200κιλά" που κανείς δεν υποτιμά τα νούμερα. Η άλλη μισή ιστορία είναι ότι το παλιό τρανσαλπ ήταν "μικρό άφρικα 750" με παρεμφερές πλαίσιο και μοτέρ, τώρα είναι "χόρνετ ντυμένο αλλιώς"...
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Αυτά τώρα τι θέλετε και τα λέτε, χωρίς πλάκα, αγκομαχητό γιατί, μιά χαρά μου είχε φανεί. ΟΚ δεν έχει κάλυψη Goldwing ξέρω 'γω αλλά ούτε και το τρανσαλπ έχει.


Βασικά έχουν "λίγο" πάρει αέρα τα μυαλά των απανταχού βαμμένων γιατί "100άλογα/200κιλά" που κανείς δεν υποτιμά τα νούμερα. Η άλλη μισή ιστορία είναι ότι το παλιό τρανσαλπ ήταν "μικρό άφρικα 750" με παρεμφερές πλαίσιο και μοτέρ, τώρα είναι "χόρνετ ντυμένο αλλιώς"...

:ok:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
άλλη μισή ιστορία είναι ότι το παλιό τρανσαλπ ήταν "μικρό άφρικα 750" με παρεμφερές πλαίσιο και μοτέρ, τώρα είναι "χόρνετ ντυμένο αλλιώς"...
Γιατι, το Τ7 ενα mt07 ντυμενο αλλιως δεν ειναι?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έχουν γραφτεί πολύ βαριές λέξεις εδώ μέσα

Σε λίγο θα μας πείτε ότι το 1190 είναι ένα rc8 ντυμένο για το Χάλογουιν .

Εύκολα πήγαινα ταμείο για να παραλάβω καινούργιο τρανσαλπ και αμέσως πρώτο ταξίδι για στρώσιμο στη βιθλεεμ .

Τίμιο ξύλο κ μυρο τα λάδια του πιρουνιού


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απορώ... που είναι ο υπεύθυνος τύπου..;;;

Στέφανε STF ... μας λοιδορούν...!!!!!
Χθες χάζευα βιτρίνα BMW... είμαι υπεράνω αγαπητέ, δεν ασχολούμαι με τις κόντρες των σχιστομάτηδων.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχουν γραφτεί πολύ βαριές λέξεις στον ειδικό τύπο
Τι έγινε ρε παιδιά, θα το κάνουμε και αυτό gaslighting, ισχύει αλλά κάντε ότι δεν το είδατε για να μην χαλάσει το ίματζ;


Τυχαίο λινκ μην ψάξω και άλλα τώρα γιατί είναι αργά και βαριέμαι. Οι φωτό του πλαισίου από τα πρες κιτ το επιβεβαιώνουν, αν κάποιος είναι οπτικός τύπος.

The engine sits in a frame that’s essentially borrowed from the Hornet, but with revised geometry to suit its off-road purpose.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Έχουν ίδιο πλαίσιο; Όχι. Έχουν κοινό μοτέρ.

Εχουν ιδιο πλαισιο με καποιες ενισχυσεις στην περιπτωση του Τ7 γιατι στο ΜΤ παραειναι λαστιχο.
Το οποιο ειναι κοινη πρακτικη και δεν σημαινει και τιποτα στην τελικη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχουν ιδιο πλαισιο με καποιες ενισχυσεις στην περιπτωση του Τ7 γιατι στο ΜΤ παραειναι λαστιχο.
Το οποιο ειναι κοινη πρακτικη και δεν σημαινει και τιποτα στην τελικη.
Δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω, από φωτογραφίες δεν μοιάζουν ίδια στις πάνω δοκούς, στο υποπλαίσιο, στην πίσω βάση κινητήρα και το Τ7 έχει τα πρόσθετα που γυρίζουν κάτω από το μοτέρ.

*για να ξεκαθαρίσω και την θέση μου, δεν έχω άλογο στην κούρσα που λένε οι ξένοι. Βλέπω την φινέτσα και την ευελιξία στην συζήτηση, περίπου αυτήν που θα έδειχνε πάνοπλο τάγμα των κκκ στο κέντρο του χάρλεμ πριν 60 χρόνια και κάπου WTF με το μετανοείτε αμαρτωλοί ήρθε η ημέρα της κρίσης.

Βλέπω τιμή 12500 στην Ιρλανδία. Το hornet εκεί είναι ένα χιλιάρικο πάνω από εδώ λόγω φόρων, για να έχουμε σύγκριση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω, από φωτογραφίες δεν μοιάζουν ίδια στις πάνω δοκούς, στο υποπλαίσιο, στην πίσω βάση κινητήρα και το Τ7 έχει τα πρόσθετα που γυρίζουν κάτω από το μοτέρ.
Οι ενισχυσεις που λεγαμε. Και στο τρανσαλπ κατι αντιστοιχο θα συμβαινει κι αν δεν συμβαινει θα σημαινει πως δε τις χρειαζεται.
Σημειωτεον, οι δοκοι που γυρνανε κατω απο το πλαισιο στο Τ7 ειναι βιδωτες, που μαλλον σημαινει πως δε προσφερουν ακαμψια παρα μονο προστασια.

Αντιστοιχα πραματα σε επι μερους ενισχυσεις εκανε η ντουκατι στο desert sled που δανειστηκε πλαισιο απο το μονστερ 800
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σημειωτεον, οι δοκοι που γυρνανε κατω απο το πλαισιο στο Τ7 ειναι βιδωτες, που μαλλον σημαινει πως δε προσφερουν ακαμψια παρα μονο προστασια.
Είναι μόνο για την στήριξη προστασίας (Ποδιά, κάγκελα).
 
Top Bottom