Νέo Honda Transalp;!

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Περίμενε να το πάρει χαμπάρι και ο STF ... :ha
Δεν τα κάνω εγώ αυτά.
Τι μου φταίει η Honda που γενικά έχει σεινηδητοποιημένους αναβάτες, οι εξαιρέσεις υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αν και μου αρέσει το Transalp δεν κάνει για τη χρήση που θέλω. Οι 21/18 τροχοί αφαιρούν πολύ από το επιθυμητό fun to ride που με ενδιαφέρει σε μια μοτοσυκλέτα που θα επέλεγα για να ταξιδέψω. Το ένιωσα έντονα στο -κατά τα άλλα- πολύ καλό Tuareg 660, το οποίο τουλάχιστον φοράει tubeless και φημιζόταν για τα εξαιρετικά μπασίματα στις στροφές παρά τους μεγάλους τροχούς.
Αν ήταν να επιλέξω στη μεσαία κατηγορία για μικρά και μεγάλα ταξίδια με σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα επέλεγα το NC750X το οποίο μάλλον είναι πιο έντιμο σαν αγορά από πολλές απόψεις.
Το Transalp θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον μόνο με 19/17 και tubless. Σε αυτή τη περίπτωση θα είχε νόημα -αναλόγως χρήσης- να γλιτώσεις π.χ. και το κόστος της πανάκριβης ποδιάς. Η οποία ποδιά και ως after market πανάκριβη θα είναι γιατί δεν υπάρχει πλαίσιο να πιάσει και προϋποθέτει κάγκελα για να τοποθετηθεί. Με αυτό το στήσιμο, με αυτές τις αναρτήσεις δε θα κάνει τίποτα περισσότερο από αυτά που θα έκανε με 19/17 ενώ θα ήταν πολύ καλύτερο στο δρόμο.

Όπως είναι τρώει άκυρο γιατί δεν θα το ήθελα ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ας αφήσω ένα μικρό παράθυρο λόγω του μπαλαντέρ κινητήρα που μπορεί κάτι να αντιστάθμιση στο πεδίο της διασκέδασης.
Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...
Είναι ΚΑΙ μόδα οι 21/18. Πιθανά να φοβήθηκαν την αποτυχία του απερχόμενου ΤΑ700 που φορούσε 19/17 και θεώρησαν ασφαλέστερη οδό τη πεπατημένη του ανταγωνισμού. Αυτό είναι ένα από τα στοιχεία της Honda, παίζει συντηρητικά και με ασφάλεια. Εδώ βέβαια ο σχεδόν αυτούσιος με το Hornet κινητήρας είναι η απρόσμενη θετική έκπληξη.
Θα δούμε τα τελικά συμπεράσματα όταν παραδοθεί στην Ελλάδα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ ξέρω πώς με το 800 μου λείπει ανα διαστήματα ένα 17/17 μηχανακι πιο κοφτέρο και παιχνιδιάρικο στα μπασίματα αλλά την επόμενη στιγμή που μπροστά μου έχει έργα ΔΕΗ με μισό χιλιόμετρο μπάλωμα στην άσφαλτο και μερικούς τάφρους δεξιά αριστερά και περνάω απο πάνω αρχοντικά μου περνάει.. Καλώς ή κακώς σε δρόμους είμαστε τριτοκοσμική χώρα και χρειαζόμαστε όσο γίνεται πιο offroad μηχανακι. Και γι αυτό το παπί για μενα συνεχίζει να είναι το No1 μηχανακι πολης σε σχέση με το σκούτερ στην Ελλάδα. Όλα τα σκούτερ ειδικά 125 (άντε το 90%) είναι απο αναρτήσεις πίσω λόγω διάταξης να σε στείλουν στον γιατρό. το παπί δουλευει σαν μικρό onoff στις λακούβες και με τις μεγάλες ρόδες του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νιώθω ανωμαλία στην τοποθεσία χωριό γιατί το 21/18 με την τεμπελιά του και το πέρασμα από οτιδήποτε "φεεεετα" μου αρέσει παρά το ότι 17" είχα πάντα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για αυτό Βαγγέλη θεωρώ απαραίτητη την επιλογή στα On/Off και των 19/17 τροχών. Δεν το συγκρίνω με το NC750X, έχει σημασία πάντως η χρήση και οι προτεραιότητες που δίνει κάποιος.

Αν ήθελα να δώσω έμφαση στο χώμα θα ήταν ΟΚ. Φαίνεται όμως να έχει μια πολύ ωραία σέλα και για να πηγαινοέρχεται κάποιος στη δουλειά του, να ταξιδεύει όμορφα σε επαρχιακούς και με διαδρομές αναρτήσεων γύρω από τα 200mm, μια χαρά θα ήταν με 19/17 ακόμη και στη χώρα μας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νιώθω ανωμαλία στην τοποθεσία χωριό γιατί το 21/18 με την τεμπελιά του και το πέρασμα από οτιδήποτε "φεεεετα" μου αρέσει παρά το ότι 17" είχα πάντα.
Και εμένα. Μάλλον δεν ξέρουμε να στρίβουμε.

Εδιτ: άκυρο το παραπάνω, κατάλαβα λάθος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για αυτό Βαγγέλη θεωρώ απαραίτητη την επιλογή στα On/Off και των 19/17 τροχών. Δεν το συγκρίνω με το NC750X, έχει σημασία πάντως η χρήση και οι προτεραιότητες που δίνει κάποιος.

Αν ήθελα να δώσω έμφαση στο χώμα θα ήταν ΟΚ. Φαίνεται όμως να έχει μια πολύ ωραία σέλα και για να πηγαινοέρχεται κάποιος στη δουλειά του, να ταξιδεύει όμορφα σε επαρχιακούς και με διαδρομές αναρτήσεων γύρω από τα 200mm, μια χαρά θα ήταν με 19/17 ακόμη και στη χώρα μας.
μιας και ανεφερες για 17 πισω να θυμίσω πως η triumph πήγε σε συνδιασμό 19/18 και δεν το έκανε τυχαία και τα σχόλια είναι πολύ κολακευτικά. Ίσως τελικά η ιδανική διάσταση είναι η 19/18. Αλλά και πάλι εδώ καταλυτικό ρόλο παίζει και η μοτοσυκλέτα η ίδια ως αναρτήσεις κυρίως. Μπορεί και μοτοσυκλέτα 17/17 να είναι και άνετη.

Όσο για τον 21 μπροστά το transalp βγηκε για να χτυπησει tenere, tuareg, strom 800, 790 adventure. Αν εβαζαν 19 δεν θα έβγαζε νόημα. Ίσως στο μέλλον κάνουν συνταγή triumph και βγάλουν και μια έκδοση με 19 αλλά σε πρώτο χρόνο ήθελαν αντίδραση προς αυτά τα μοντέλα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
μιας και ανεφερες για 17 πισω να θυμίσω πως η triumph πήγε σε συνδιασμό 19/18 και δεν το έκανε τυχαία και τα σχόλια είναι πολύ κολακευτικά. Ίσως τελικά η ιδανική διάσταση είναι η 19/18. Αλλά και πάλι εδώ καταλυτικό ρόλο παίζει και η μοτοσυκλέτα η ίδια ως αναρτήσεις κυρίως. Μπορεί και μοτοσυκλέτα 17/17 να είναι και άνετη.

Όσο για τον 21 μπροστά το transalp βγηκε για να χτυπησει tenere, tuareg, strom 800, 790 adventure. Αν εβαζαν 19 δεν θα έβγαζε νόημα. Ίσως στο μέλλον κάνουν συνταγή triumph και βγάλουν και μια έκδοση με 19 αλλά σε πρώτο χρόνο ήθελαν αντίδραση προς αυτά τα μοντέλα.
Δεν νομίζω ότι στόχευε στα "πολεμικά" της κατηγορίας (τα εισαγωγικά δεν μπήκαν τυχαία). Αν δεις τη προωθητική που κάνει η Honda το πλασάρει περισσότερο ως ταξιδιωτικό χιλομετροφάγο της μεσαίας κατηγορίας παρά για τις χωμάτινες δυνατότητες.
Σε όλα τα άλλα δεν έχω να προσθέσω παρά μόνο τη περιέργεια μου, είναι πολύ πιθανό να έχει περισσότερο αρμονική κατανομή με ένα 19/18 και φυσικά όλα αυτά επηρεάζονται από αναρτήσεις και γεωμετρία πλαισίων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...
Νομίζω πως την εποχή της πλούσιας πληροφόρησης, μια σωστή καμπάνια που θα στόχευε σε μια σεινηδητή διαφοροποίηση θα είχε επιτυχία. Εγώ δε θα ήθελα να πάρω υποψήφιους πελάτες από T700/890/Tuareg, θα κυνηγούσα να πάρω όλους τους άλλους.

Όπως είπα όμως, όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά. Η Honda όντως συχνά καταφέρνει να αναδεικνύει τις χρυσές τομές του "μέτρον άριστον".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω πως την εποχή της πλούσιας πληροφόρησης, μια σωστή καμπάνια που θα στόχευε σε μια σεινηδητή διαφοροποίηση θα είχε επιτυχία. Εγώ δε θα ήθελα να πάρω υποψήφιους πελάτες από T700/890/Tuareg, θα κυνηγούσα να πάρω όλους τους άλλους.

Όπως είπα όμως, όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά. Η Honda όντως συχνά καταφέρνει να αναδεικνύει τις χρυσές τομές του "μέτρον άριστον".
Ναι αλλά στην πραγματικότητα ποιοί είναι οι υπόλοιποι? Για τον ασφάλτινο της κατηγορίας έχει το NC750X. Όλη η ιστορία που πριν 2 χρόνια έπιασε και μείωσε την διαδρομή των αναρτήσεων στο NC750X ήταν επειδή άνοιγε τον δρόμο για να παρουσιάσει ένα μεσαίο on-off με γνήσιες χωμάτινες προδιαγραφές. Πίτα απο τα tenere, tuarer, strom πάει να πάρει προσφέροντας μια πρόταση 21-18 με ένα προφίλ λίγο πιο ασφάλτινο απο το tenere. Πάλι όμως με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων 200mm. Adventure πουλάει. Γιατί να βάλει 19 τροχό? Εδώ έβαλε 21 η Suzuki απο τον 19 που είχε το Vstrom. Αυτή είναι η τάση της εποχής, 21-18, αυτό πουλάει. Δεν έχει σημασία που θα το χρησιμοποιήσουν οι αγοραστές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι αλλά στην πραγματικότητα ποιοί είναι οι υπόλοιποι? Για τον ασφάλτινο της κατηγορίας έχει το NC750X. Όλη η ιστορία που πριν 2 χρόνια έπιασε και μείωσε την διαδρομή των αναρτήσεων στο NC750X ήταν επειδή άνοιγε τον δρόμο για να παρουσιάσει ένα μεσαίο on-off με γνήσιες χωμάτινες προδιαγραφές. Πίτα απο τα tenere, tuarer, strom πάει να πάρει προσφέροντας μια πρόταση 21-18 με ένα προφίλ λίγο πιο ασφάλτινο απο το tenere. Πάλι όμως με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων 200mm. Adventure πουλάει. Γιατί να βάλει 19 τροχό? Εδώ έβαλε 21 η Suzuki απο τον 19 που είχε το Vstrom. Αυτή είναι η τάση της εποχής, 21-18, αυτό πουλάει. Δεν έχει σημασία που θα το χρησιμοποιήσουν οι αγοραστές.
Γιατί αυτό λείπει

Η Suzuki δεν έβαλε 21, έβαλε ΚΑΙ 21 (με 17 πίσω) και λέω ξανά και ξανά ΕΥΤΥΧΩΣ που μας άφησε την επιλογή του 19άρι. Οδήγησε back to back Africa Twin και V-Strom 1050 με 19.... θα καταλάβεις.
Στο τέλος-τέλος το ξανα έγραψα, είναι θέμα πραγματικής χρήσης, όλο το υπόλοιπο που είναι έξω από τη χρήση είμαι ένα "πιασάρικο" marketing. Προσωπική γνώμη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιατί αυτό λείπει

Η Suzuki δεν έβαλε 21, έβαλε ΚΑΙ 21 (με 17 πίσω) και λέω ξανά και ξανά ΕΥΤΥΧΩΣ που μας άφησε την επιλογή του 19άρι. Οδήγησε back to back Africa Twin και V-Strom 1050 με 19.... θα καταλάβεις.
Στο τέλος-τέλος το ξανα έγραψα, είναι θέμα πραγματικής χρήσης, όλο το υπόλοιπο που είναι έξω από τη χρήση είμαι ένα "πιασάρικο" marketing. Προσωπική γνώμη.
Εγώ δεν είπα πως διαφώνησα μαζί σου. Πράγματι ο 19 τροχός είναι ιδανικός σαν μέση λύση. Για κάποιον ειδικά που δεν έχει στο μυαλό του το χώμα τόσο αλλά απλή διελευση. Όμως η τάση της εποχής είναι 21 εμπρός και μηχανή περιπέτειας και αυξημένων δυνατοτήτων στο χωμα. και η Honda πήγε ξεκάθαρα να πάρει πίτα απο τις τεράστιες πωλήσεις του Tenere και την σχολή που αυτό επανέφερε. Με την ίδια λογική αυτού που λες να σε ρωτήσω εγώ. Γιατί δεν βγάζει η yamaha το tenere με 19 τροχό?
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Fan=ανεμιστήρας.


Στέφανε αργεί το κανάλι στο YouTube; Θα έχει τρελό σουξέ, ποιο πορτοκαλί φεγγάρι και πράσινα άλογα...
Εκείνο το φεγγάρι όμως....
Έχει την Georgia... που ακτινοβολεί ολόκληρο..!!
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εκείνο το φεγγάρι όμως....
Έχει την Georgia... που ακτινοβολεί ολόκληρο..!!
Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάμε. Και δεν θα δω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ δεν είπα πως διαφώνησα μαζί σου. Πράγματι ο 19 τροχός είναι ιδανικός σαν μέση λύση. Για κάποιον ειδικά που δεν έχει στο μυαλό του το χώμα τόσο αλλά απλή διελευση. Όμως η τάση της εποχής είναι 21 εμπρός και μηχανή περιπέτειας και αυξημένων δυνατοτήτων στο χωμα. και η Honda πήγε ξεκάθαρα να πάρει πίτα απο τις τεράστιες πωλήσεις του Tenere και την σχολή που αυτό επανέφερε. Με την ίδια λογική αυτού που λες να σε ρωτήσω εγώ. Γιατί δεν βγάζει η yamaha το tenere με 19 τροχό?
Βαγγέλη καταλαβαίνω τι λες από την αρχή και η συζήτηση γίνεται για να δούμε ποιες είναι οι ανάγκες των μοτοσυκλετιστών, όχι των εταιρειών. Το μάρκετινγκ είτε φτιάχνει ανάγκες (που δεν υπάρχουν) είτε αφουγκράζεται ανάγκες που υπάρχουν και δεν καλύπτονται.
Το Tenere 700 όταν ήρθε, ας πούμε ταυτοχρόνως με το 790 σχεδόν δεν υπήρχε η κατηγορία. Ένας παίκτης ήταν και αυτός ήταν η BMW με το F800GS ο οποίος έδινε χώρο για κάτι πιο απόλυτο. Τότε η Yamaha με το Tenere 700 πράγματι ρίσκαρε πολλά, το αφουγκράτηκε καλά και ουσιαστικά αυτή είναι που άνοιξε τη κατηγορία ξανά των μεσαίων On/Off με την έννοια ότι οι πωλήσεις γύρω από τη κατηγορία ξύπνησαν. Η όλη δομή της μοτοσυκλέτας είναι πιο επιθετική, δεν έχει τόσο τουριστικά χαρακτηριστικά για να του βάλεις 19/17, περισσότερο θα του ταίριαζε να βγει κάτι σε SM. Τον πρώτο χρόνο παρουσίασης του, είδα στις εκθέσεις ανθρώπους που έλεπαν το Tenere 700 να εντυπωσιάζονται μεν αλλά να πηγαίνουν στο Tracer 700 γιατί τους φαινόταν πολύ "αγωνιστικό" για να πηγαίνουν στη δουλειά τους και απλές βόλτες.

Εγώ πιστεύω πως η Honda πραγματικά έδωσε έμφαση στο ξεκούραστο, έχει σελάρα και σαφώς καλύτερους χώρους για δυο, επίσης έχει σχετικα μικρή απόσταση από το έδαφος πριν καλά-καλά φορέσει ποδιά (θα μικρύνει κι άλλο δλδ αυτή η απόσταση). Γιαυτό "νομίζω" πως θα ήταν μια σωστή επιλογή αν το έκανε. Πιθανά να μην ήταν πιασάρικη όμως. Ας έβαζε τουλάχιστον tubeless με τις έτοιμες λύσεις που είχε από το AT big tank με μια αλλαγή ίσως στα δισκόφρενα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Αν και μου αρέσει το Transalp δεν κάνει για τη χρήση που θέλω. Οι 21/18 τροχοί αφαιρούν πολύ από το επιθυμητό fun to ride που με ενδιαφέρει σε μια μοτοσυκλέτα που θα επέλεγα για να ταξιδέψω. Το ένιωσα έντονα στο -κατά τα άλλα- πολύ καλό Tuareg 660, το οποίο τουλάχιστον φοράει tubeless και φημιζόταν για τα εξαιρετικά μπασίματα στις στροφές παρά τους μεγάλους τροχούς.
Αν ήταν να επιλέξω στη μεσαία κατηγορία για μικρά και μεγάλα ταξίδια με σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα επέλεγα το NC750X το οποίο μάλλον είναι πιο έντιμο σαν αγορά από πολλές απόψεις.
Το Transalp θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον μόνο με 19/17 και tubless. Σε αυτή τη περίπτωση θα είχε νόημα -αναλόγως χρήσης- να γλιτώσεις π.χ. και το κόστος της πανάκριβης ποδιάς. Η οποία ποδιά και ως after market πανάκριβη θα είναι γιατί δεν υπάρχει πλαίσιο να πιάσει και προϋποθέτει κάγκελα για να τοποθετηθεί. Με αυτό το στήσιμο, με αυτές τις αναρτήσεις δε θα κάνει τίποτα περισσότερο από αυτά που θα έκανε με 19/17 ενώ θα ήταν πολύ καλύτερο στο δρόμο.

Όπως είναι τρώει άκυρο γιατί δεν θα το ήθελα ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ας αφήσω ένα μικρό παράθυρο λόγω του μπαλαντέρ κινητήρα που μπορεί κάτι να αντιστάθμιση στο πεδίο της διασκέδασης.

Εάν δεν σε ενδιαφερει τόσο το χώμα καλύτερα να επιλέξεις τον 19 τότε !

Από την άλλη και εγώ οι μηχανές που έχω οδηγήσει είναι με 21 ροδα οι πιο πολλές και έχω συνηθίσει να στρίβω έτσι . Έχω οδηγήσει και με 17αρι και δεν μπορούσα να στρίψω το ίδιο . Ίσως αυτοί οι τροχοί να θέλουν και περισσότερες δεξιότητες που εγώ δεν τις είχω , θέλω να πω όμως ότι είναι και θέμα εκμάθησης / συνήθειας .


Επίσης κατα την γνώμη μου παίζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός . Θα παραθέσω ένα βίντεο πιο κάτω με ενα ΜΤ 09 που κυνηγάει και προσπαθεί να φτάσει ένα αφρικα 1100 παρόλο τον 21 .

Ότι μηχανή και να μου έδεινες εμένα τώρα αυτόν δεν τον εφτανα ποτέ . Όποτε δεν κολλάω τόσο στον 21 .

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εάν δεν σε ενδιαφερει τόσο το χώμα καλύτερα να επιλέξεις τον 19 τότε !

Από την άλλη και εγώ οι μηχανές που έχω οδηγήσει είναι με 21 ροδα οι πιο πολλές και έχω συνηθίσει να στρίβω έτσι . Έχω οδηγήσει και με 17αρι και δεν μπορούσα να στρίψω το ίδιο . Ίσως αυτοί οι τροχοί να θέλουν και περισσότερες δεξιότητες που εγώ δεν τις είχω , θέλω να πω όμως ότι είναι και θέμα εκμάθησης / συνήθειας .


Επίσης κατα την γνώμη μου παίζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός . Θα παραθέσω ένα βίντεο πιο κάτω με ενα ΜΤ 09 που κυνηγάει και προσπαθεί να φτάσει ένα αφρικα 1100 παρόλο τον 21.

Ότι μηχανή και να μου έδεινες εμένα τώρα αυτόν δεν τον εφτανα ποτέ . Όποτε δεν κολλάω τόσο στον 21 .

Εννοείτε ότι πρώτα και πάνω από όλα είναι οι ικανότητες ενός οδηγού. Όμως, αν ο τύπος με την Africana είχε το ΜΤ-09 και ζούσε και κάμποσο διάστημα με αυτό στα χέρια του.... θα βλέπαμε ένα άλλο βίντεο. Αυτό δε σημαίνει ότι ο Αφρικανός δε περνάει καλά, αντιθέτως.... αυτός μάλλον θα περνάει καλά με ότι και να έχει πλέον.

Από εκεί και πέρα είναι και οι ανάγκες μας και ο "κορεσμός" που μπορεί εποχιακά να βιώνουμε. Επίσης, νομίζω πως έχει κάποια σημασία αν η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιείται ως βασικό μέσο μετακίνησης ή περιστασιακά και στον ελεύθερο χρόνο μας. Σε εμένα αυτό άλλαξε σημαντικά την οπτική των πραγμάτων σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα (εδώ αποκτήσαμε Ευρωπαϊκό). Θεωρώ τον εαυτό μου έναν μέτριο οδηγό μοτοσυκλέτας και οδηγώ από το 1989, δηλαδή περίπου 34 χρόνια. Και όμως αν έμαθα "κάτι" γύρω από τη μοτοσυκλέτα -σε όλα τα επίπεδα- το έμαθα τα τελευταία 12 χρόνια που την οδηγώ για την απόλαυση μου μόνο, ενώ δεν ήταν το βασικό μου μέσο μετακίνησης. Παίζουν ρόλο και οι παρέες μας (και μάλιστα σημαντικό, εγώ έχω μπλέξει με κουλούς σε όλα τα τερέν). Παίζει ρόλο και η πείρα που έρχεται σιγά-σιγά.

Σε αυτή τη φάση της ζωής μου αναρωτιέμαι πως σπατάλησα τόσα χρόνια στις On/Off που ήταν σχεδόν πάντα στη ζωή μου αν εξαιρέσεις το υβρίδιο TDM850 & 900 που είχα. Προφανώς και δεν είναι θέμα ικανοτήτων αλλά είμαι καταγοητευμένος από τη συμπεριφορά των δρομίσιων μοτοσυκλετών, με κάνουν να νιώθω πως σε αυτές κρύβονται όλες οι ουσιαστικές χαρές του μοτοσυκλετισμού. Κάθε στροφή είναι μια νέα -διαφορετική- απόλαυση και η Εθνική καταπίνεται σαφώς ευκολότερα.

Ταυτοχρόνως οι χαρές της χωμάτινης οδήγησης στο μυαλό μου είναι κλειδωμένες στον έναν κύλινδρο, ασχέτως αποστάσεων. Είτε στο εσωτερικό του Ν. Αττικής, είτε στο εσωτερικό της χώρας, είτε εκτός συνόρων... είναι περιπέτεια για έναν κύλινδρο που συνήθως ισούται με σαφώς μικρότερο βάρος, με ή χωρίς εξοπλισμό.

Σε κάποιον άλλον όμως μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Να έφαγε τα νιάτα του στις δρομίσιες μοτοσυκλέτες και να ψάχνει τώρα λίγη απόλαυση στις On/Off που γενικά ταιριάζουν στη γεωγραφία της χώρας μέσα μέσα κι έξω από την άσφαλτο. Για αυτό αναφέρθηκα και παραπάνω π.χ. στον κορεσμό που μπορεί να είναι διαφορετικός για τον κάθε έναν από εμάς.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom