Νέo Honda Transalp;!

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και στην άσφαλτο ως εκεί?
Έτσι κ αλλιώς πας σιγά , μέχρι 110 Μαξ , αυτά τα χιλιόμετρα τα πιάνει κ τα κρατάει .

Ξανά λέω crf 300 και δεν θα έκανα καμία βελτίωση , άντε ένα αμορτισέρ πίσω .

Σε άλλη φάση μπορώ να στο εξηγήσω αναλυτικά αν χρειαστεί να πας .
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Τα Πάντα είναι σχετικά
και οι ταξιδάρες έγιναν οταν δεν υπήρχαν τα gs .
Ξεκίνησαν από τα r xx
Κάπου παίζει βίντεο- αρχαίο -σιδεράς στην Αφρική και κολλάει αν θυμάμαι άξονα διαφορικού ή μπιέλα για να συνεχίσει το ταξίδι ένας ευρωπαίος.
Και διάφορες άλλες ιστορίες που έχει ζήσει ο καθενας μας.
Τώρα όλη αυτή η ιστορία με το πιο είναι το καλύτερο adventure ,έχει καταντήσει να είναι lifestyle .
Αλιμονο αν καινούριες μοτοσυκλέτες δεν είναι σε θέση να σε πάνε και να σε φέρουν 5000-10000 χλμ
Αλλά αν σε αφήσει από ηλεκτρονικό ή ηλεκτρικό πρόβλημα... χαιρέτησες
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Eπειδή βλέπω πως πέφτει πολύ χαβαλο ας ρίξω λίγο κρασί στη φωτιά.

Αν θέλατε να κάνετε ένα μεγάλο ταξίδι στα σταν για παράδειγμα που δεν παίζει οδική βοήθεια τι μηχανάκι από τα νέα μονδέλα θα επιλέγατε?
Σε μεγαλο αφρικα
Σε μεσαιο vstrom 650 η x-adv
Σε μικρο crf300l
Σε παλιο xr400

Και τελικα μαλλον x-adv
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έτσι κ αλλιώς πας σιγά , μέχρι 110 Μαξ , αυτά τα χιλιόμετρα τα πιάνει κ τα κρατάει .

Ξανά λέω crf 300 και δεν θα έκανα καμία βελτίωση , άντε ένα αμορτισέρ πίσω .

Σε άλλη φάση μπορώ να στο εξηγήσω αναλυτικά αν χρειαστεί να πας .
Τα ίδια σκεφτόμαστε!!! :ok:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια και σ αυτό το θέμα το ταλαίπωρο του transalp δώσαμε και ταξίδι στα Σταν εγώ σε ένα τέτοιο ταξίδι σε κούτα μηχανάκι θα ήθελα κάτι απλό αερόψυκτο εύκολα επισκευάσιμο με καλές δυνατότητες σε κακούς δρόμους να καίει ότι βενζίνη βρω να μην πληγώνεται εύκολα από πτώσεις και κακή χρήση και να είναι όμως όσο άνετο γίνεται αλλά και στυλατο να θυμίζει γνήσια μοτοσυκλέτα όπως θα ταξίδευαν παλιά ταξιδευτές σε δύο Ρόδες.

Με αυτά τα κριτήρια θα έπαιρνα ένα Royal enfield Scram 411. Με τα γονίδια του hinalayan το πλαίσιο και αναρτήσεις ένα Τσικ κοντύτερες και 19 ρόδα εμπρός. Πολύ ικανο και σε κακοτραχαλα και ανθεκτικό απλό αλλά και πραγματικά όμορφο σαν γνήσια μοτοσυκλέτα. Δε ξέρω με ένα crf300 η παρόμοια εντουροειδη δεν θα ένιωθα το ίδιο το ταξίδι θα ένιωθα τουρίστας ενώ με ένα τέτοιο είσαι στο κλίμα. και επίσης δεν αντέχεται η σέλα τους. Θα έριχνα επάνω μια ωραία ζελατίνα ένα tank bag ένα σετ επίσης στυλατες ανθεκτικές τσάντες ένα σάκο πίσω θέση συνοδηγού και φύγαμε.





images 8 jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ενδιαφέρουσες απαντήσεις βλέπω ;).

Τότε με τον Παντελή επιστρέψαμε από Κήπους οπότε έπρεπε να κατέβω Αττική από Έβρο. Ήμουν με το xrv 750 που δεν του αρέσει να ταξιδεύει με πάνω από 130. Μετά από λίγο καιρό το πούλησα για αυτό το λόγο.

Με CRF 300 L θα πήγαινα μόνο αν το ταξίδι είχε χωμάτινο προσανατολισμό και το πήγαινε έλα θα γινόταν με πλοίο.

Και για να επιστρέψουμε στο Τρανσαλπ θα πάω να του ρίξω μια ματιά από κοντά να δω τι λέει και θέλω και test drive αφού είμαι πολύ περίεργος πως αποδίδει το νέο μοτέρ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν εχω οδηγησει το συγκεκριμενο μηχανακι, αλλα μετα απο καμποσα χρονια στο κουρμπετι, πιθανολογω τα εξης:

Εξαιρετικο μοτερ
Χαλια αναρτησεις που θα ειναι οκ για το 90% των αναβατων
Ποιοτητα κατασκευης μαλλον οχι τοσο καλη
Πολυ καλο allrounder

Το θεμα ειναι πως τα παραπανω, τα εχουν τα περισσοτερα μηχανακια εκει εξω. Το μηχανακι αυτο οπτικα ειναι, στα ματια μου τουλαχιστον, οριακα αισχρο. Ποιος ο λογος νς ψωνισεις μια μηχανη, αν τουλαχιστον δεν σου δινει ικανοποιηση να την χαζευεις στη σταση η στην επιστροφη? Αυτο, μοιαζει σαν να πηραν οτι ανταλλακτικα ειχαν στοκ απο τα τελευταια 10 χρονια, τα πεταξαν ολα σε εναν κουβα, και βγηκε αυτο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ δεν το βρίσκω αισχρό αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχει και αυτό το κάτι που σε κάνει να του ρίχνεις και 2η και 3η ματιά καθώς απομακρύνεσαι. Είναι ένας σύγχρονος τυπικός Honda σχεδιασμός με απλές και καθαρές γραμμές που πιστεύω θα του δώσει πόντους όσο παλιώνει. Ο σχεδιασμός αυτός είναι ουδέτερος και κάπως ψυχρός που μοιάζει να είναι γεννημένος από robot και όχι από ανθρώπινο χέρι. Αλλά και το ίδιο το όνομα Transalp παραπέμπει -παραδοσιακά- σε ένα κοινό που δεν λειτουργεί τόσο με το πάθος όσο με τη λογική. Αν το κρίνεις με αυτά ως δεδομένα νομίζω πως δεν απέχει από αυτό που θα περίμενε κανείς. Ένας πολυσουγιάς είναι, που ποντάρει στη μετριότητα και ρίχνει στο παιχνίδι ως κερασάκι/έκπληξη και έναν ευχάριστο κινητήρα.
Η μετριότητα δεν είναι κάτι κακό, αντιθέτως είναι αυτό που χαρακτηρίζει τη κατηγορία των on/off. Στο πέρασμα των ετών εμφανίστηκαν μοτοσυκλέτες που ξέφυγαν από τη μετριότητα προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση αλλά αυτό δεν εμπόδισε ποτέ να πωλούνται οι πραγματικά μέτριες μοτοσυκλέτες. Η Honda πάντως βλέπω ότι στα μηνύματα της πλασάρει τη δυνατότητα της να "ταξιδεύει" και σε μεγάλες αποστάσεις κι εγώ σε αυτό θα έμενα, να διαπιστώσω δηλαδή αν το μοτέρ και η εργονομία της σε θέση οδήγησης προσφέρουν μια ξεκούραστη ταξιδιωτική ικανότητα και για αυτό από τη πρώτη στιγμή της παρουσίασης της μου χτύπησε αρνητικά ότι δεν έχει tubeless και τροχούς 19/17.

Ένα σχόλιο που θέλω να κάνω για κάτι που διαβάζω συχνά. Αφορά την οπτική σύγκριση που γίνεται με το CB500X. Το ίδιο αντιμετώπισε κάποιες στιγμές και το NC750X. Τη τελευταία δεκαετία όλες οι εκδόσεις του CB500X απολάμβαναν θετικές κριτικές για τον σχεδιασμό του. Αντιθέτως κάποια άλλα μοντέλα της Honda είχαν αρνητικές κριτικές και διάβαζα: "χάθηκε ο κόσμος να το έκαναν όπως το CB500X;". Και όταν έρχονται οι νέες προτάσεις που έχουν πινελιές από το CB500X.... ξαφνικά ο σχεδιασμός του είναι μια αρνητική επίπτωση....
Βγάζεις άκρη;
Αυτό που θα άκουγα εγώ θα ήταν να δούμε ένα σχέδιο που δεν παραπέμπει πουθενά γιατί και κάτι σχέδια που πλασάρανε τη φήμη και τον σχεδιασμό ενός μίνι Africa Twin πάλι δεν μου άρεσαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν θα το ελεγα ουδετερο. Θα το ελεγα απλα κακο. Η χοντα εχει βγαλει κατα καιρους παρα πολλα μηχανακια που ηταν πολυ ομορφα, χωρις να εχουν κραχτο design.
Μερικα παραδειγματα:
Cbr1100xx
Vfr1200
Xrv650
Xrv750
Hornet 600/900
Crf1000/1100

Ακομα και το τρανσαλπ 700 ειχε απλο αλλα ομοιογενες design. Αυτο, ειναι απλα λιγο μια μιξη απ ολα. Το ενδιαφερον δε, ειναι οτι με τις εξατμισεις κατω απο το μοτερ (για να κρατησουν προφανως το μηκος χαμηλα, και τις επιδοσεις ψηλα), χωρις ποδια, δε ξερω πως θα τα παει στο χωμα σε κατι πιο απαιτητικο απο απλη διελευση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν εχω οδηγησει το συγκεκριμενο μηχανακι, αλλα μετα απο καμποσα χρονια στο κουρμπετι, πιθανολογω τα εξης:

Εξαιρετικο μοτερ
Χαλια αναρτησεις που θα ειναι οκ για το 90% των αναβατων
Ποιοτητα κατασκευης μαλλον οχι τοσο καλη
Πολυ καλο allrounder

Το θεμα ειναι πως τα παραπανω, τα εχουν τα περισσοτερα μηχανακια εκει εξω. Το μηχανακι αυτο οπτικα ειναι, στα ματια μου τουλαχιστον, οριακα αισχρο. Ποιος ο λογος νς ψωνισεις μια μηχανη, αν τουλαχιστον δεν σου δινει ικανοποιηση να την χαζευεις στη σταση η στην επιστροφη? Αυτο, μοιαζει σαν να πηραν οτι ανταλλακτικα ειχαν στοκ απο τα τελευταια 10 χρονια, τα πεταξαν ολα σε εναν κουβα, και βγηκε αυτο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είδα σήμερα στον δρόμο ένα λευκό 750 και από μακριά το πέρασα για Τρανσαλπ 600. Όταν το είδα από κοντά παρατήρησα πως όντως δεν έχει κάτι ιδιαίτερο στην σχεδίασή του, αλλά πάντα τα Τρανσαλπ έτσι δεν ήταν?

Μοιάζει πολύ και στο cb 500x απλά το 750 είναι πιο φαρδύ αλλά για 750 είναι αρκετά μαζεμένο.
 

jaygmiata

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Tenere 700 23'
Οδήγησα καπάκια το tuareg και το transalp. Το μοτέρ του transalp όπως το είχα δεί και στο hornet είναι πολύ απολαυστικό με καλό νεύρο και γεμάτο σχεδόν παντού. Γενικά πόλυ καλοζυγισμένο και πανευκολο με φοβερό turn in με πολύ μικρη αδράνεια, επίσης πολύ αξιόλογα σε απόδοση τα φρένα. Επίσης φοβερά τα λάστιχα 1ης τοποθέτησης. Αλλά πάρα πάρα πολύ μαλακό. Δεν μπορώ να απόφασισω ειλικρινά στην κατηγορία είμαι μεταξύ tenere και 790 adv 23'. Το tuareg πολύ αξιόλογο καλύτερο σε όλα απο το transalp εκτός του μοτέρ αλλα δεν μου αρέσει καθόλου η μούρη του.
 
Top Bottom