Νέo Honda Transalp;!

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μου είπε και για το 800.....πολύ εντυπωσιασμένος με όλο το σύνολο, ιδιαίτερα στο χώμα.
Μάλιστα μου είπε ότι είναι σκάλες ανώτερο από το τ700 στο χώμα.
Αυτό θα είναι πολύ ενδιαφέρον να το δούμε και να το διαβάσουμε στο μέλλον και από δικά μας παιδιά (του forum), μακάρι να ισχύει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τεστ του μοτό πάνω κάτω λέει ότι οι αναρτήσεις δεν επαρκούν αλλά για commuting θα είναι μια χαρά. Επίσης το δυναμόμετρο λέει ότι το vstrom σκουπίζει το πάτωμα με το κορμί του ΤΑ, το οποίο πλεονεκτεί μόνο μεταξύ 9000 στροφών και κόφτη λίγο μετά.

Κρίμα που λείπουν (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί) οι μετρήσεις εν κινήσει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Διόλου απίθανο να ισχύει αυτό που λέει για την ανάρτηση. Μια πίσω ανάρτηση -που θα κυκλοφορήσουν πολλές- και ένα σετ ελατήρια μπροστά και λύνεται το πρόβλημα.
Άρα απο την έκθεση ξεκινάμε 11.500€ + ένα χιλιαρικάκι αναρτήσεις, +ποδιά, +χούφτες, +κάγκελα ++++ πάμε 14 χιλιαρικα για να αρχίσουμε να έχουμε μηχανακι. Μια χαρά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα μια έλλειψη στο τεστ, συνήθως έχει τιμή "μοτοσυκλέτας τέστ" με τα έξτρα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το τεστ του μοτό πάνω κάτω λέει ότι οι αναρτήσεις δεν επαρκούν αλλά για commuting θα είναι μια χαρά. Επίσης το δυναμόμετρο λέει ότι το vstrom σκουπίζει το πάτωμα με το κορμί του ΤΑ, το οποίο πλεονεκτεί μόνο μεταξύ 9000 στροφών και κόφτη λίγο μετά.

Κρίμα που λείπουν (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί) οι μετρήσεις εν κινήσει.
ισως τις δουμε στο mega test ,καπου πηρε το ματι μου οτι φετος θα ειναι ολα τα κατω απ 1000 κυβικα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δημήτρη δεν δικαιολογούνται στην εποχή μας οι μη συνειδητοποιημένες αγορές. Όποιος θέλει να περνάει με ταχύτητα τέτοιες διαδρομές προφανώς και δεν θα αγοράσει το Transalp 750. Μου άρεσε αυτό το ερασιτεχνικό βίντεο γιατί έδειχνε όχι και τόσο εύκολα κομμάτια (και όλοι ξέρουμε ότι στη πραγματικότητα είναι πιο δύσκολα σε σύγκριση πως τα καταγράφουν οι κάμερες) και πέρασε μια χαρά. Με μικρή ταχύτητα ναι, αλλά πέρασε.

Edit αλλά πρέπει να σημειωθεί, σε μεγάλο βαθμό το επιτυχές πέρασμα βασίζεται στο γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στο βίντεο φορούσε αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και όχι τα στάνταρ ονοφάδικα που φοράει κατά την αγορά της.

Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν μετά από 1 ώρα χρήσης στο χώμα η ανάρτηση γίνεται γιογιό ή συνεχίζει να δουλεύει. Διάβαζα στο moto magazine ότι δουλεύει εξαιρετικά στην αργή οδήγηση και στην πολύ γρήγορη (στην άσφαλτο) αλλά δυσανασχετεί στο φόρτωμα και στο δικάβαλο.
Στέφανε ακόμα και πολύ καλύτερες από του αλπ αναρτήσεις στη μια ώρα χώματος το λάδι βράζει και δεν αποδίδει η αναρτήσει όπως πρέπει αν δεν ξανακρυωσει.στην αργή οδήγηση πάραυτα περνάνε μηχανάκια αρκετά πιο ασφαλτινα εξίσου άνετα όπως πχ ένα παλιό στρομ.αμα πας αργά περνάνε πολλά μηχανάκια σε μέτριας δυσκολίας δρόμο.στη δυσκολία ή στη ταχύτητα φαίνεται τι έχεις πληρώσει.
Το ίδιο και στην άσφαλτο,αν δεν πιέσεις το μηχανακι στο όριο να δεις αναρτήσεις και φρένα, δεν υπάρχει μηχανάκι που δεν πάει καλά.
Κάποια στιγμή που θα βρω χρόνο θα προσπαθήσω και εγώ να το πάω μια βόλτα να δω τι αίσθηση θα μου δώσει
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Και με το τ7 με τις σουπερντουπερ αναρτήσεις το ίδιο γίνεται . Οι περισσότεροι με το καλημέρα αρχίζουν τις αλλαγές.
Δεν είναι θέμα αναρτήσεων , είναι θέμα υπερπληροφόρησης. Ο χρήστης θέλει το καλύτερο και ας μην μπορεί να φτάσει τις ικανότητες των μαμά. Γενικά ζούμε την εποχή της γκρίνιας , μας χαλάνε όλα χωρίς να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άρα απο την έκθεση ξεκινάμε 11.500€ + ένα χιλιαρικάκι αναρτήσεις, +ποδιά, +χούφτες, +κάγκελα ++++ πάμε 14 χιλιαρικα για να αρχίσουμε να έχουμε μηχανακι. Μια χαρά.
Εκτός από το οικονομικό (σοβαρό) είναι η χρήση και οι προτιμήσεις που καθορίζουν μια επιλογή. Ποδιά και χούφτες λείπουν. Κάγκελα δεν έχει ούτε το Suzuki V-Strom.
Στα 11.500/11.750 προσθέτεις 700 ευρώ δλδ, συγκρινόμενη τιμή είναι τα 12.200 ή 12.450 για το special χρώμα. Έχω παρακαλέσει πολλές φορές να προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί στις συγκρίσεις τιμών και να μην στρογγυλεύουμε σύμφωνα με τα θέλω μας (άλλα προς τα πάνω και άλλα προς τα κάτω).

Η ποδιά του V-Strom 800 DE είναι για κλάματα, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που κάνει σοβαρό χώμα να μείνει με αυτήν, ειδικά αν είναι ικανότατο όπως έγραψε ο Κώστας XR Maniac . Οι χούφτες το ίδιο.

Η ποδιά του Transalp 750 είναι από τις καλύτερες ποδιές που έχω δει σε εργοστασιακή έκδοση (αλλά είναι χαμηλότερη μοτοσυκλέτα). Οι χούφτες επίσης της πλάκας.

Στα 12.200 λοιπόν και για τις δυο μοτό είναι σοβαρή άσκηση για τους υποψήφιους αγοραστές, γιατί το καλό μοτέρ είναι ελκυστική υπόθεση για πολύ κόσμο καθώς τα υπόλοιπα είτε διορθώνονται είτε βελτιώνονται πολύ πιο εύκολα -και κάποιες φορές και πιο οικονομικά- από ένα μοτέρ,

Εγώ από τις πληροφορίες προς το V-Strom 800 DE θα κατευθυνόμουν, αλλά θα ήθελα να το οδηγήσω κιόλας πριν σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε ακόμα και πολύ καλύτερες από του αλπ αναρτήσεις στη μια ώρα χώματος το λάδι βράζει και δεν αποδίδει η αναρτήσει όπως πρέπει αν δεν ξανακρυωσει.στην αργή οδήγηση πάραυτα περνάνε μηχανάκια αρκετά πιο ασφαλτινα εξίσου άνετα όπως πχ ένα παλιό στρομ.αμα πας αργά περνάνε πολλά μηχανάκια σε μέτριας δυσκολίας δρόμο.στη δυσκολία ή στη ταχύτητα φαίνεται τι έχεις πληρώσει.
Το ίδιο και στην άσφαλτο,αν δεν πιέσεις το μηχανακι στο όριο να δεις αναρτήσεις και φρένα, δεν υπάρχει μηχανάκι που δεν πάει καλά.
Κάποια στιγμή που θα βρω χρόνο θα προσπαθήσω και εγώ να το πάω μια βόλτα να δω τι αίσθηση θα μου δώσει
Πάντως το μονοπατάκι του βίντεο δεν το λες και εύκολο για βαρύ δικύλινδρο. Συμφωνώ -το έγραψα άλλωστε- ότι θέλω να δω πως συμπεριφέρεται η ανάρτηση μετά από 1 ώρα χωμάτινης χρήσης.
Όμως να κατανοήσουμε ότι δεν είναι το παν για όλους μια μοτοσυκλέτα να είναι γαμώ στο χώμα. Εγώ ας πούμε δεν παίζει το σενάριο να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα 700+cc για να πηγαίνω στο χώμα με τα μπούνια, δεν με αφορά. Με ενδιαφέρει να είναι οικονομική, ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι στην άσφαλτο. Να έχει λίγο γκαζάκι ώστε να σε διασκεδάζει στις ασφάλτινες χωρίς να βαριέσαι και να μπορεί να κάνει τις απλές διελεύσεις του βίντεο στο χώμα. Για τα ποιο πιπεράτα έχω άλλη μηχανή και ακόμη και αν δεν είχα αυτό που έχω... θα είχα πάντα κάποιο μονοκύλινδρο. Μεγάλωσα και είναι προσωπική επιλογή να μην παλεύω στα βουνά αλλά να περνάω καλά.

Από εκεί και πέρα, αληθινές πληροφορίες -έστω και φιλτραρισμένες- θα τις αποκομίσουμε μόνο μεταξύ μας, όταν όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες βρεθούν ανάμεσα μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως το μονοπατάκι του βίντεο δεν το λες και εύκολο. Συμφωνώ -το έγραψα άλλωστε- ότι θέλω να δω πως συμπεριφέρεται η ανάρτηση μετά από 1 ώρα χωμάτινης χρήσης.
Όμως να κατανοήσουμε ότι δεν είναι το παν για όλους μια μοτοσυκλέτα να είναι γαμώ στο χώμα. Εγώ ας πούμε δεν παίζει το σενάριο να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα 700+cc για να πηγαίνω στο χώμα με τα μπούνια, δεν με αφορά. Με ενδιαφέρει να είναι οικονομική, ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι στην άσφαλτο. Να έχει λίγο γκαζάκι ώστε να σε διασκεδάζει στις ασφάλτινες χωρίς να βαριέσαι και να μπορεί να κάνει τις απλές διελεύσεις του βίντεο στο χώμα. Για τα ποιο πιπεράτα έχω άλλη μηχανή και ακόμη και αν δεν είχα αυτό που έχω... θα είχα πάντα κάποιο μονοκύλινδρο. Μεγάλωσα και είναι προσωπική επιλογή να μην παλεύω στα βουνά αλλά να περνάω καλά.

Από εκεί και πέρα, αληθινές πληροφορίες -έστω και φιλτραρισμένες- θα τις αποκομίσουμε μόνο μεταξύ μας, όταν όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες βρεθούν ανάμεσα μας.
Ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι, προϋποθέτει και καλές αναρτήσεις για εμένα ....και για ασφάλεια φυσικά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εκτός από το οικονομικό (σοβαρό) είναι η χρήση και οι προτιμήσεις που καθορίζουν μια επιλογή. Ποδιά και χούφτες λείπουν. Κάγκελα δεν έχει ούτε το Suzuki V-Strom.
Στα 11.500/11.750 προσθέτεις 700 ευρώ δλδ, συγκρινόμενη τιμή είναι τα 12.200 ή 12.450 για το special χρώμα. Έχω παρακαλέσει πολλές φορές να προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί στις συγκρίσεις τιμών και να μην στρογγυλεύουμε σύμφωνα με τα θέλω μας (άλλα προς τα πάνω και άλλα προς τα κάτω).

Η ποδιά του V-Strom 800 DE είναι για κλάματα, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που κάνει σοβαρό χώμα να μείνει με αυτήν, ειδικά αν είναι ικανότατο όπως έγραψε ο Κώστας XR Maniac . Οι χούφτες το ίδιο.

Η ποδιά του Transalp 750 είναι από τις καλύτερες ποδιές που έχω δει σε εργοστασιακή έκδοση (αλλά είναι χαμηλότερη μοτοσυκλέτα). Οι χούφτες επίσης της πλάκας.

Στα 12.200 λοιπόν και για τις δυο μοτό είναι σοβαρή άσκηση για τους υποψήφιους αγοραστές, γιατί το καλό μοτέρ είναι ελκυστική υπόθεση για πολύ κόσμο καθώς τα υπόλοιπα είτε διορθώνονται είτε βελτιώνονται πολύ πιο εύκολα -και κάποιες φορές και πιο οικονομικά- από ένα μοτέρ,

Εγώ από τις πληροφορίες προς το V-Strom 800 DE θα κατευθυνόμουν, αλλά θα ήθελα να το οδηγήσω και όλας.
Δεν ξέρω απο που έχει προκύψει πώς το μοτέρ του Honda είναι τόσο καλό και μάλιστα καλύτερο απο το Suzuki. Στη πράξη θα φανούν αυτά. Εγώ πάντως έχω ακούσει πάρα πολύ καλά σχόλια για το μοτέρ του Suzuki και αντικειμενικα έιναι ένα μοτέρ σχεδιασμενο για On-Off με έμφαση στη ροπή.

Απο εκεί και έπειτα 700€ για βελτίωση αναρτήσεων δεν υπάρχει. Για ένα μεσαίο αμορτισέρ μαζί με ένα σετ ελατήρια μπροστά και λάδια και εργασία ξεκινάς απο τα 1000€.

Σε κάθε περίπτωση ας μην αναλωθούμε άλλο σε συγκρίσεις. Ο καθένας έχει κρίση να αγοράσει αυτό που του κάνει!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και με το τ7 με τις σουπερντουπερ αναρτήσεις το ίδιο γίνεται . Οι περισσότεροι με το καλημέρα αρχίζουν τις αλλαγές.
Δεν είναι θέμα αναρτήσεων , είναι θέμα υπερπληροφόρησης. Ο χρήστης θέλει το καλύτερο και ας μην μπορεί να φτάσει τις ικανότητες των μαμά. Γενικά ζούμε την εποχή της γκρίνιας , μας χαλάνε όλα χωρίς να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε.
Το τ700 το έχουμε δει τι κάνει μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας και στις δικές μας βόλτες, πέρα από τις αναφορές "ειδικών".

Εδώ μιλάμε για άγνωστα ακόμα μηχανάκια
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πάντως το μονοπατάκι του βίντεο δεν το λες και εύκολο. Συμφωνώ -το έγραψα άλλωστε- ότι θέλω να δω πως συμπεριφέρεται η ανάρτηση μετά από 1 ώρα χωμάτινης χρήσης.
Όμως να κατανοήσουμε ότι δεν είναι το παν για όλους μια μοτοσυκλέτα να είναι γαμώ στο χώμα. Εγώ ας πούμε δεν παίζει το σενάριο να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα 700+cc για να πηγαίνω στο χώμα με τα μπούνια, δεν με αφορά. Με ενδιαφέρει να είναι οικονομική, ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι στην άσφαλτο. Να έχει λίγο γκαζάκι ώστε να σε διασκεδάζει στις ασφάλτινες χωρίς να βαριέσαι και να μπορεί να κάνει τις απλές διελεύσεις του βίντεο στο χώμα. Για τα ποιο πιπεράτα έχω άλλη μηχανή και ακόμη και αν δεν είχα αυτό που έχω... θα είχα πάντα κάποιο μονοκύλινδρο. Μεγάλωσα και είναι προσωπική επιλογή να μην παλεύω στα βουνά αλλά να περνάω καλά.

Από εκεί και πέρα, αληθινές πληροφορίες -έστω και φιλτραρισμένες- θα τις αποκομίσουμε μόνο μεταξύ μας, όταν όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες βρεθούν ανάμεσα μας.
Όλη η κατηγορία στην άσφαλτο πάνω κάτω τα ίδια είναι.οι διαφορές μικρές.εξίσου διασκεδαστικα ή τάφοι (όπως το βλέπει κανείς) είναι, από το τενερε που οδήγησα που έχει τα λιγότερα άλογα μέχρι το νορντεν στα 105 άλογα.ουτε γρήγορα τα λες ούτε αργα
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Εδώ μιλάμε για άγνωστα ακόμα μηχανάκια
Που τους αλλάξαμε ήδη αναρτήσεις , αφού τερματίσαμε τις ικανότητες τους μέσα απο την αντιπροσωπεία.
Το ίδιο κάναμε και με το τ7 , το ίδιο λέμε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Που τους αλλάξαμε ήδη αναρτήσεις , αφού τερματίσαμε τις ικανότητες τους μέσα απο την αντιπροσωπεία.
Το ίδιο κάναμε και με το τ7 , το ίδιο λέμε
Όχι ρε φίλε ....τόσα τ700 στο φετινό τροφυ, μαμά αναρτήσεις είχαν.
Και του Χρήστου που είχα μια μέρα με μαμά αναρτήσεις μια χαρά είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι, προϋποθέτει και καλές αναρτήσεις για εμένα ....και για ασφάλεια φυσικά
Μια χαρά θα είναι οι αναρτήσεις για μονοκάβαλα ταξίδια. Στο δικάβαλο με φόρτωμα την φοβάμαι από αυτά που έχουν γραφτεί. Από ότι διάβασα και του Suzuki το ίδιο μαλακή είναι αλλά έχει το πλεονέκτημα των ρυθμίσεων.


Δεν ξέρω απο που έχει προκύψει πώς το μοτέρ του Honda είναι τόσο καλό και μάλιστα καλύτερο απο το Suzuki. Στη πράξη θα φανούν αυτά. Εγώ πάντως έχω ακούσει πάρα πολύ καλά σχόλια για το μοτέρ του Suzuki και αντικειμενικα έιναι ένα μοτέρ σχεδιασμενο για On-Off με έμφαση στη ροπή.
Απο εκεί και έπειτα 700€ για βελτίωση αναρτήσεων δεν υπάρχει. Για ένα μεσαίο αμορτισέρ μαζί με ένα σετ ελατήρια μπροστά και λάδια και εργασία ξεκινάς απο τα 1000€.
Σε κάθε περίπτωση ας μην αναλωθούμε άλλο σε συγκρίσεις. Ο καθένας έχει κρίση να αγοράσει αυτό που του κάνει!
Έχει προκύψει από τις δεκάδες παρουσιάσεις που αναφέρουν ένα καταπληκτικό μοτέρ που εκτός από γκάζι έχει και ελαστικότητα. Καμία αντίρρηση για το μοτέρ του Suzuki. Προσωπικά μιλώντας το ένα το έχω οδηγήσει και μου άρεσε ενώ το άλλο δεν το έχω οδηγήσει (ακόμη).
Τα 700 ευρώ τα ανέφερα ως συμπλήρωμα στην αξία κτήσης του ΤΑ750, που σημαίνει ότι στη πράξη έχει την ίδια τιμή με το Suzuki από εκεί και πέρα ο κάθε υποψήφιος αγοράστης πρέπει να κρίνει τα συν και τα κατά. Αλλά ούτε σε κινητήρα προσθέτεις 10 άλογα με 700 ευρώ.


Το τ700 το έχουμε δει τι κάνει μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας και στις δικές μας βόλτες, πέρα από τις αναφορές "ειδικών".

Εδώ μιλάμε για άγνωστα ακόμα μηχανάκια
Και το Τ700 -να θυμίσω αφού με τσιγκλάτε- έφαγε πολύ θάψιμο μέχρι να αναγνωριστεί το τι μπορεί να κάνει έτσι όπως έρχεται μαμά από αναρτήσεις. Πολύ όμως!
Οπότε... ας κάνουμε υπομονή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια χαρά θα είναι οι αναρτήσεις για μονοκάβαλα ταξίδια. Στο δικάβαλο με φόρτωμα την φοβάμαι από αυτά που έχουν γραφτεί. Από ότι διάβασα και του Suzuki το ίδιο μαλακή είναι αλλά έχει το πλεονέκτημα των ρυθμίσεων.



Έχει προκύψει από τις δεκάδες παρουσιάσεις που αναφέρουν ένα καταπληκτικό μοτέρ που εκτός από γκάζι έχει και ελαστικότητα. Καμία αντίρρηση για το μοτέρ του Suzuki. Προσωπικά μιλώντας το ένα το έχω οδηγήσει και μου άρεσε ενώ το άλλο δεν το έχω οδηγήσει (ακόμη).
Τα 700 ευρώ τα ανέφερα ως συμπλήρωμα στην αξία κτήσης του ΤΑ750, που σημαίνει ότι στη πράξη έχει την ίδια τιμή με το Suzuki από εκεί και πέρα ο κάθε υποψήφιος αγοράστης πρέπει να κρίνει τα συν και τα κατά. Αλλά ούτε σε κινητήρα προσθέτεις 10 άλογα με 700 ευρώ.



Και το Τ700 -να θυμίσω αφού με τσιγκλάτε- έφαγε πολύ θάψιμο μέχρι να αναγνωριστεί το τι μπορεί να κάνει έτσι όπως έρχεται μαμά από αναρτήσεις. Πολύ όμως!
Οπότε... ας κάνουμε υπομονή.
Είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες από το τ700 γενικά, από ότι θυμάμαι.
Πρωτοπόρος στο άνοιγμα της κατηγορίας και η σύγκριση με τα ktm ήταν αναπόφευκτη.

Δεν θάβουμε τίποτα λέγοντας απόψεις βρε Στέφανε, καφενειακη κουβέντα κανουμε
 

jaygmiata

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Tenere 700 23'
Καλημέρα, γτ δεν ανόιγει ένα θέμα με συγκριτικά να μην χαλάνε όλα τα θέματα στα νέα μοντέλα ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα, γτ δεν ανόιγει ένα θέμα με συγκριτικά να μην χαλάνε όλα τα θέματα στα νέα μοντέλα ?
Τι ακριβώς χαλαει το θέμα?
Αναπόφευκτη σύγκριση θα υπάρχει σε όλα τα νέα μοντέλα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
#mianatousxorisei

:ha
 
Top Bottom