Εκτός από το οικονομικό (σοβαρό) είναι η χρήση και οι προτιμήσεις που καθορίζουν μια επιλογή. Ποδιά και χούφτες λείπουν. Κάγκελα δεν έχει ούτε το Suzuki V-Strom.
Στα 11.500/11.750 προσθέτεις 700 ευρώ δλδ, συγκρινόμενη τιμή είναι τα
12.200 ή
12.450 για το special χρώμα. Έχω παρακαλέσει πολλές φορές να προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί στις συγκρίσεις τιμών και να μην στρογγυλεύουμε σύμφωνα με τα θέλω μας (άλλα προς τα πάνω και άλλα προς τα κάτω).
Η ποδιά του V-Strom 800 DE είναι για κλάματα, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που κάνει σοβαρό χώμα να μείνει με αυτήν, ειδικά αν είναι ικανότατο όπως έγραψε ο Κώστας
XR Maniac . Οι χούφτες το ίδιο.
Η ποδιά του Transalp 750 είναι από τις καλύτερες ποδιές που έχω δει σε εργοστασιακή έκδοση (αλλά είναι χαμηλότερη μοτοσυκλέτα). Οι χούφτες επίσης της πλάκας.
Στα 12.200 λοιπόν και για τις δυο μοτό είναι σοβαρή άσκηση για τους υποψήφιους αγοραστές, γιατί το καλό μοτέρ είναι ελκυστική υπόθεση για πολύ κόσμο καθώς τα υπόλοιπα είτε διορθώνονται είτε βελτιώνονται πολύ πιο εύκολα -και κάποιες φορές και πιο οικονομικά- από ένα μοτέρ,
Εγώ από τις πληροφορίες προς το V-Strom 800 DE θα κατευθυνόμουν, αλλά θα ήθελα να το οδηγήσω και όλας.