Νέo Honda Transalp;!

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Η ουσία είναι ότι στο δυναμόμετρο σουζουκι και αλπ είχαν 2 άλογα διαφορα τα οποία είναι αμελητέα, στο βάρος ρεαλιστικά η διαφορά είναι 10 κιλά καθότι το αλπ το ζυγίζουν 209 χωρίς καν χούφτες, και απ ότι λένε οι περισσότεροι έξω που πρόλαβαν και τα οδήγησαν, το μοτέρ αποδίδει μόνο πολύ ψηλά που δεν νομίζω ότι είναι το ζητούμενο στη κατηγορία
Επίσης υπάρχουν παράπονα για τα φρένα του αλπ.και το συγκρίνουμε με το στρομ δεν μιλάω για ευρωπαϊκά μηχανάκια που έχουν καλά περιφερειακά.εξω μιλάνε για ένα κομουτερ μηχανάκι.και μιλάω για έξω γιατί οι εδώ παρουσιάσεις, ότι και να οδηγήσουν, για όλα διθυραμβικά σχόλια έχουν είναι αστειο.ελατε να ψάξουμε παρέα που έγραψαν κάτι αρνητικό για κάποιο μηχανάκι και ποίος. Όποιος βρει κερδίζει υποβρύχιο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η ουσία είναι ότι στο δυναμόμετρο σουζουκι και αλπ είχαν 2 άλογα διαφορα τα οποία είναι αμελητέα, στο βάρος ρεαλιστικά η διαφορά είναι 10 κιλά καθότι το αλπ το ζυγίζουν 209 χωρίς καν χούφτες, και απ ότι λένε οι περισσότεροι έξω που πρόλαβαν και τα οδήγησαν, το μοτέρ αποδίδει μόνο πολύ ψηλά που δεν νομίζω ότι είναι το ζητούμενο στη κατηγορία
Επίσης υπάρχουν παράπονα για τα φρένα του αλπ.και το συγκρίνουμε με το στρομ δεν μιλάω για ευρωπαϊκά μηχανάκια που έχουν καλά περιφερειακά.εξω μιλάνε για ένα κομουτερ μηχανάκι.και μιλάω για έξω γιατί οι εδώ παρουσιάσεις, ότι και να οδηγήσουν, για όλα διθυραμβικά σχόλια έχουν είναι αστειο.ελατε να ψάξουμε παρέα που έγραψαν κάτι αρνητικό για κάποιο μηχανάκι και ποίος. Όποιος βρει κερδίζει υποβρύχιο
βανίλια? ψαχνω..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όμως να κατανοήσουμε ότι δεν είναι το παν για όλους μια μοτοσυκλέτα να είναι γαμώ στο χώμα. Εγώ ας πούμε δεν παίζει το σενάριο να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα 700+cc για να πηγαίνω στο χώμα με τα μπούνια, δεν με αφορά. Με ενδιαφέρει να είναι οικονομική, ξεκούραστη και γρήγορη στο ταξίδι στην άσφαλτο. Να έχει λίγο γκαζάκι ώστε να σε διασκεδάζει στις ασφάλτινες χωρίς να βαριέσαι και να μπορεί να κάνει τις απλές διελεύσεις του βίντεο στο χώμα. Για τα ποιο πιπεράτα έχω άλλη μηχανή και ακόμη και αν δεν είχα αυτό που έχω... θα είχα πάντα κάποιο μονοκύλινδρο. Μεγάλωσα και είναι προσωπική επιλογή να μην παλεύω στα βουνά αλλά να περνάω καλά.
:friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η ουσία είναι ότι στο δυναμόμετρο σουζουκι και αλπ είχαν 2 άλογα διαφορα τα οποία είναι αμελητέα, στο βάρος ρεαλιστικά η διαφορά είναι 10 κιλά καθότι το αλπ το ζυγίζουν 209 χωρίς καν χούφτες, και απ ότι λένε οι περισσότεροι έξω που πρόλαβαν και τα οδήγησαν, το μοτέρ αποδίδει μόνο πολύ ψηλά που δεν νομίζω ότι είναι το ζητούμενο στη κατηγορία
Επίσης υπάρχουν παράπονα για τα φρένα του αλπ.και το συγκρίνουμε με το στρομ δεν μιλάω για ευρωπαϊκά μηχανάκια που έχουν καλά περιφερειακά.εξω μιλάνε για ένα κομουτερ μηχανάκι.και μιλάω για έξω γιατί οι εδώ παρουσιάσεις, ότι και να οδηγήσουν, για όλα διθυραμβικά σχόλια έχουν είναι αστειο.ελατε να ψάξουμε παρέα που έγραψαν κάτι αρνητικό για κάποιο μηχανάκι και ποίος. Όποιος βρει κερδίζει υποβρύχιο
Αρνητικό δεν γράφουν παρά σπάνια, το γιατί δυστυχώς το έχουμε διαβάσει πολλές φορές.

Τέλος πάντων, το θέμα μας είναι ότι 890R είναι ένα, τα υπόλοιπα κάνουν ό,τι μπορούν και πολύ λογικό στα πολλά ευρώ πιο χαμηλά (αφήνω απ' έξω ότι κανείς μας δεν είναι Χρήστος Σημύδας σε ικανότητες και Ίλον Μασκ σε λεφτά).

Το σουζούκι και αλπ έχουν το χάος υπέρ σουζούκι σε ροπή, η διαφορά στην ιπποδύναμη φαίνεται λίγο πριν τον κόφτη.
Εξαιρούμενης της περίπτωσης να έχει πνίξει το σουζούκι λόγω γραναζώματος η εταιρεία, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα είναι πιο αργό στο δρόμο και έχει καλύτερη (λίγο πιο χαμηλή κατανάλωση/λίγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο) αυτονομία, που είπαμε και αλλού ότι μικρή σημασία έχει σε ομαδικές (αν και είναι αλλιώς το ιδρώνω μην μείνω και αλλιώς το φτάνω άνετα στο επόμενο βενζινάδικο), για τα φρένα ο ένας πίνακας λέει ότι στα 120-40 φρενάρει σε 4 μέτρα λιγότερα το σουζούκι, στον άλλο πίνακα τα έχουν γράψει ανάποδα οπότε πιάσε το αυγό... Για τα φώτα κουβέντα, λες και δεν έχουν σημασία σε ένα τουριστικό, βέβαια τώρα έπρεπε να πιάσουν "την επικαιρότητα" και να μείνει και κανένα ψίχουλο για το επόμενο τεύχος.

ΚΑΚΗ μοτοσικλέτα δεν είναι κανένα, απλά καλύτερο VFM είναι το Ζουκι.


MrMister λείπεις.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αρνητικό δεν γράφουν παρά σπάνια, το γιατί δυστυχώς το έχουμε διαβάσει πολλές φορές.

Τέλος πάντων, το θέμα μας είναι ότι 890R είναι ένα, τα υπόλοιπα κάνουν ό,τι μπορούν και πολύ λογικό στα πολλά ευρώ πιο χαμηλά (αφήνω απ' έξω ότι κανείς μας δεν είναι Χρήστος Σημύδας σε ικανότητες και Ίλον Μασκ σε λεφτά).

Το σουζούκι και αλπ έχουν το χάος υπέρ σουζούκι σε ροπή, η διαφορά στην ιπποδύναμη φαίνεται λίγο πριν τον κόφτη.
Εξαιρούμενης της περίπτωσης να έχει πνίξει το σουζούκι λόγω γραναζώματος η εταιρεία, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα είναι πιο αργό στο δρόμο και έχει καλύτερη (λίγο πιο χαμηλή κατανάλωση/λίγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο) αυτονομία, που είπαμε και αλλού ότι μικρή σημασία έχει σε ομαδικές (αν και είναι αλλιώς το ιδρώνω μην μείνω και αλλιώς το φτάνω άνετα στο επόμενο βενζινάδικο), για τα φρένα ο ένας πίνακας λέει ότι στα 120-40 φρενάρει σε 4 μέτρα λιγότερα το σουζούκι, στον άλλο πίνακα τα έχουν γράψει ανάποδα οπότε πιάσε το αυγό... Για τα φώτα κουβέντα, λες και δεν έχουν σημασία σε ένα τουριστικό, βέβαια τώρα έπρεπε να πιάσουν "την επικαιρότητα" και να μείνει και κανένα ψίχουλο για το επόμενο τεύχος.

ΚΑΚΗ μοτοσικλέτα δεν είναι κανένα, απλά καλύτερο VFM είναι το Ζουκι.


MrMister λείπεις.
Εσείς αλητάμπουραες που το διώξατε το παλικάρι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εσείς αλητάμπουραες που το διώξατε το παλικάρι
Ναι ρε μαν, σε λίγο θα διώξουμε και τον της μπούρδας τον γιό από το νήμα του ΧR, ακατάδεχτοι ανθρωποδιώκται και το χειρότερο σάη να ουμ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες από το τ700 γενικά, από ότι θυμάμαι.
Πρωτοπόρος στο άνοιγμα της κατηγορίας και η σύγκριση με τα ktm ήταν αναπόφευκτη.

Δεν θάβουμε τίποτα λέγοντας απόψεις βρε Στέφανε, καφενειακη κουβέντα κανουμε
Ρε παιδιά δε ξέρω γιατί δίνω την εντύπωση ότι αντιπαρατίθεμαι... Ίσως φταίει ο τρόπος που γράφω. Πάντως αυτό που κάνω είναι να λέω τα πράγματα με το όνομα τους σε μια συζήτηση που γίνεται. Να δεχθώ ότι αυτό γίνεται ως προσωπική μου άποψη; Να το δεχθώ. Μα φροντίζω αυτά τα πράγματα να τα τονίζω, όποιος με διαβάζει από λίγο έως πολύ το ξέρει. Η γνώμη μου δεν αποτελεί θέσφατο, αλλά είναι η γνώμη μου... να μην την πω;

Θυμάμαι λοιπόν πολύ καλά πως για το Tenere 700 όχι μόνο ΔΕΝ είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες αλλά είχαμε ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή πολύ μικρότερες από αυτό ποου μας δόθηκε. Πριν καλά - καλά το δούμε είμαστε σίγουροι ότι θα είναι άλλον ένα Transalp και μάλιστα του τύπου του 650. Θα ήταν βαρύ και χωρίς καλές αναρτήσεις.
Αμφισβητούσαμε ότι θα έχει και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ήταν βλέπετε πολύ καλό για να είναι αληθινό από μοτοσυκλέτα με Japan Καταβολές.
Μετά... αν θα ήταν αληθινό ευχόμασταν να στοιχίζει μέχρι 10.000 και όταν μας παραδόθηκε με φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ήταν "πανάκριβο" στα 10.500. Γκρίνια και μόνο γκρίνια.

Έγινε και το γενικό test ride, το οποίο συμπεριλάμβανε άσφαλτο και χώμα και διάβαζαμε πράγματα που νομίζαμε κάποιοι ότι οδηγήσαμε άλλες μοτοσυκλέτες από αυτούς. Και τι δεν διαβάσαμε, τι δεν είχε ροπή χαμηλά, τι σουμιές οι αναρτήσεις, τι βαρύ που ήταν, και, και, και... Όχι μόνο κατά τα test ride αλλά και πολύ μετά από αυτά, για μήνες συζητούσαμε ότι οι αναρτήσεις θέλουν αλλαγή. Λίγοι -πραγματικά λίγοι- γράφαμε ότι μια χαρά είναι οι αναρτήσεις. Μέχρι που εμφανίστηκε ο Pol Tarres, μέχρι που άρχισαν οι ktm-άδες να το αγοράζουν και γέμισαν τα βουνά και η μοτοσυκλέτα πήρε την θέση που της αξίζει, ούτε πιο πάνω ούτε πιο κάτω. Είναι αυτό που είναι.

Τα ίδια αρχίσαμε και τώρα. Δεν έχει ρυθμίσεις και επειδή δεν έχει είναι πατάτα το Transalp 750. Και το Suzuki επειδή έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις όλα του τα άλλα είναι επίσης άριστα. Είναι ήδη δεκάδες τα reviews που αναφέρουν ότι το μοτέρ είναι εκπληκτικό γιατί έχει δύναμη αλλά ταυτοχρόνως είναι και ελαστικό εμείς "όχι... δεν είναι καλό γιατί δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις...." Ακόμη δεν το είδαμε, ακόμη δεν το καβαλήσαμε, ακόμη δεν το πήρε ένας γνωστός μας βγάλαμε συμπεράσματα... χάλια ποιοτικά, χάλια αναρτήσεις, και μοτέρ "σιγά μωρέ".

Ε, σόρυ αλλά δεν είναι κακό να υπάρχει και ο αντίλογος ειδικά σε μια φιλική κουβέντα καφενείου.

Η γνώμη μου λοιπόν είναι πολύ απλή και είναι η παρακάτω:
Έχουμε την τύχη -σε μια εποχή που οι λοιπές συγκυρίες δεν βοηθάνε- να έχουν παραχθεί πολλές και καλές μοτοσυκλέτες On/Off στην μεσαία κατηγορία. Όλες είναι πολύ καλές και ενώ ταυτοχρόνως οι περισσότερες είναι πολύ κοντά στη χρήση υπάρχουν αυτές οι μικρότερες ή μεγαλύτερες διαφορές που μας βοηθάνε να επιλέξουμε αυτό που μας ταιριάζει καλύτερα. Γενικά οι σύγχρονες μεσαίες μοτοσυκλέτες είναι πολύ καλύτερες από αυτές που είχαμε στο παρελθόν με τεράστιο πλεονέκτημα ότι πονοκεφαλιάζουμε για να επιλέξουμε την καλύτερη για τον εαυτό μας ο καθένας από εμάς.

Θα πεταχτεί τώρα κάποιος και θα πει ότι είμαι διπλωμάτης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε μάλωσε κανένας για αυτά που λες????
Να του ρίξουμε κόκκινη του κιορατα...

Ο καθένας λέει αυτά που λέει, γιατί τα βλέπει από την δική του ματιά βρε φίλε.
Εμένα που δεν με ενδιαφέρει η κατηγορία και δεν είμαι τεστραιντακιας.....έγραψα αυτά που μου είπε "ειδικός" οφ δε ρεκορντ.

Φόρουμ είμαστε και τέτοιες κουβέντες θα γίνονται....μονόδρομος ειναι
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα σου έβαζα :laugh:, για την τελευταία σου πρόταση, αλλά στο υπόλοιπο κείμενο συμφωνώ 100%, οπότε σου έβαλα like :happy:.
.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν σε λέω διπλωμάτη :p, τουλάχιστον όχι τώρα, γιατί τα έγραψες μια χαρά!!! ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε μάλωσε κανένας για αυτά που λες????
Να του ρίξουμε κόκκινη του κιορατα...

Ο καθένας λέει αυτά που λέει, γιατί τα βλέπει από την δική του ματιά βρε φίλε.
Εμένα που δεν με ενδιαφέρει η κατηγορία και δεν είμαι τεστραιντακιας.....έγραψα αυτά που μου είπε "ειδικός" οφ δε ρεκορντ.

Φόρουμ είμαστε και τέτοιες κουβέντες θα γίνονται....μονόδρομος ειναι
Και καλά έκανες, καμιά φορά αυτά που κουβεντιάζονται επί προσωπικού και τηρώντας από τη πλευρά μας μια σοβαρότητα (π.χ. ανωνυμία όπως έκανες) είναι πιο έγκυρα από αυτά που θα διαβάσουμε τυπωμένα.

Δεν έχω κάποιο παράπονο, κάποιες φορές αισθάνομαι ότι παρεξηγούνται αυτά που γράφω. Προσπαθώ -στα ανθρώπινα πλαίσια με τις όποιες προσωπικές αδυναμίες- να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. Και αν καμιά φορά δεν το καταφέρνω θέλω να πιστεύω ότι και αυτό το καταθέτω, ότι η άποψη μου δηλαδή είναι υποκειμενική.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και καλά έκανες, καμιά φορά αυτά που κουβεντιάζονται επί προσωπικού και τηρώντας από τη πλευρά μας μια σοβαρότητα (π.χ. ανωνυμία όπως έκανες) είναι πιο έγκυρα από αυτά που θα διαβάσουμε τυπωμένα.

Δεν έχω κάποιο παράπονο, κάποιες φορές αισθάνομαι ότι παρεξηγούνται αυτά που γράφω. Προσπαθώ -στα ανθρώπινα πλαίσια με τις όποιες προσωπικές αδυναμίες- να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. Και αν καμιά φορά δεν το καταφέρνω θέλω να πιστεύω ότι και αυτό το καταθέτω, ότι η άποψη μου δηλαδή είναι υποκειμενική.
Υποκειμενικές απόψεις λέμε.....και καλά κάνουμε

Σταματα να απολογιεσαι....εσύ ο βαγγος και κάποιοι ακόμα τεστακηδες, έχετε πέσει μέσα σε πολλά που γράφετε κατά καιρούς και αυτό από μόνο του λέει πολλά
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υποκειμενικές απόψεις λέμε.....και καλά κάνουμε

Σταματα να απολογιεσαι....εσύ ο βαγγος και κάποιοι ακόμα τεστακηδες, έχετε πέσει μέσα σε πολλά που γράφετε κατά καιρούς και αυτό από μόνο του λέει πολλά
STF και tc-drift

Διαφωνούν σε πολλά ή μήπως... συμφωνούν σε πολλά;

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Πολλές φορές γίνεται αυτό πάντως που αναφέρθηκε και παραπάνω.
Ακόμα δεν έχουμε δει καλά καλά το μηχανάκι, αποφασίσαμε οτι ο κινητήρας είναι καλός μόνο ψηλά,οι αναρτήσεις και τα φρένα είναι λίγα κλπ
Αυτή τη στιγμή,εκτός από λίγους που πρόλαβαν και το οδήγησαν,μόνο την εμφάνιση του μπορούμε να κρίνουμε,που κατά γενική ομολογία,είναι λίγο ανοστη.
Ή τουλάχιστον ανάλατη.
Ότι και να λένε στον τύπο και τα video reviews,αν δεν το δούμε και το οδηγήσουμε εμείς οι κοινοί θνητοί, ασφαλή συμπεράσματα δεν θα βγάλουμε.
Εγώ πολλές φορές έχω διαφωνήσει σε κριτική μοντέλου και με επίσημα περιοδικά και εκπομπές και με κατόχους .
Άλλες προσδοκίες,άλλες ανάγκες, άλλες απαιτήσεις και πάει λέγοντας.
Επίσης κάτι που μπορεί στο τάδε μηχανάκι να με ενοχλεί εμένα,τον άλλον να μην τον νοιάζει.

Αυτό που είπε και ο STF πιο πάνω,ότι δηλαδή τα μηχανάκια που παράγονται στην εποχή μας είναι πολύ καλά μηχανάκια ισχύει 100%.
Το συζητούσαμε στο τεστ ραιντ της Σουζούκι το περασμένο Σάββατο.
Δεν συγκρίνονται τα μηχανάκια αυτά με αντίστοιχα του παρελθόντος.
Είναι πολύ καλά παντού και ψάχνουμε την λεπτομέρεια για να πούμε ότι εκεί πάσχει.
Είχαμε περάσει μια εποχή που δεν παράγονταν μηχανάκια σε αυτή την κατηγορία ειδικά,και είχαμε φτάσει στο σημείο να δοξάζουμε τα παλιά Άφρικα πχ ότι είναι μηχαναρες και μαμουν κλπ
Ναι ήταν μηχαναρες πριν 20- 30 χρόνια.
Τώρα είναι παροχυμενα σε όλους τους τομείς.
Είχα ένα fazer 600 s2 που λόγω ηλικίας το πήγαινα λίγο γρήγορα σε κάποιες βόλτες και ο συνδυασμός αναρτήσεων πλαισίου,σε κουναγε μέσα στη στροφή.
Τώρα παίρνεις ονοφ με έμφαση αρκετή στο οφ,πας τάπα στις στροφές και δεν κουνιέται τίποτα..
Μπαίνεις χώμα και είναι μια χαρά!
Τι να συγκρίνουμε;
Όσοι είναι τυχεροί και ικανοί να διαλέξουν τέτοια καινούργια μηχανάκια σαν αυτό το στρώμ το τενερε το νορντεν κλπ να είναι καλά να τα ευχαριστηθουν!!!
Οι υπόλοιποι, υπομονή να παλιωσουν... :happy:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ευτυχώς που έχουμε δει δυναμόμετρο.

Οπότε δεν αποφασίσαμε, αλλά μετρήθηκε επιστημονικά μη αμφισβητήσιμη διαφορά σε όλο το φάσμα στροφών, από το ρελαντί ως τις 9100 περίπου. Δεν δημοσιεύω φωτό γιατί το τεύχος κυκλοφορεί και δεν το θεωρώ "ηθικό" πριν βγει το επόμενο.

Για τις αναρτήσεις για όνομα δηλαδή, εντάξει. Ο ΜΜ δεν κούρασε την μέση του να σκύψει να δει αν ήταν τα "κλικ" σωστά ούτε τις πείραξε για το βάρος του όπως υπάρχει η δυνατότητα.

Λέει και ανακρίβειες για την αυτονομία, γιατί 20λ ρεζερβουάρ με 6.2λ κατανάλωση μέσο όρο βγάζει 322χλμ, 16.9λ ρεζερβουάρ με 6.5λ κατανάλωση βγάζει 260.

Το Ζουκ έχει 5χιλ πιο χαμηλή σέλα... Δεν το πατάει γιατί είναι πιο φαρδιά; Τέλος πάντων μην δίνουν τεστ ονοφ στον Φρόντο, πρόβλημα λύθηκε.

Edit μου κάνει εντύπωση ότι δεν του άρεσε η θέση του ΤΑ στο όρθιο, πίστευα ότι δεν με βόλεψε λόγω ύψους.

Αναμφίβολα το 800 έχει πλεονεκτήματα που μόνο ο mr. Mr μπορεί να αρνηθεί. Τώρα αν σώνει και καλά πρέπει η Χόντα να είναι καλύτερη, ε, εννοείται ότι είναι. Με πολύ αντικειμενική ματιά πάντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Άρα απο την έκθεση ξεκινάμε 11.500€ + ένα χιλιαρικάκι αναρτήσεις, +ποδιά, +χούφτες, +κάγκελα ++++ πάμε 14 χιλιαρικα για να αρχίσουμε να έχουμε μηχανακι. Μια χαρά.
καγκελα δεν εχει κανενα... ποδια χουφτες αναρτηση 2500?
μια hagon που θα ειναι πολυ καλυτερη απο μαμα μπρος πισω θα εχει 500 ευρο
εγω που οδήγησα το σουζουκι η μπροστά ειναι χαλια τσιμπουσες φρενο και τερμάτιζε και η πισω μια χαρα κοπάναγε...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τώρα αν σώνει και καλά πρέπει η Χόντα να είναι καλύτερη, ε, εννοείται ότι είναι.
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει νά είναι κάποιο καλύτερο?
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει να είναι το Σουζούκι καλύτερο?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει νά είναι κάποιο καλύτερο?
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει να είναι το Σουζούκι καλύτερο?
Κοίτα.

Γιατί έτσι, γιατί κλάνει το γατί, για να ρωτάνε οι περίεργοι.

Επίσης γιατί μεταξύ δύο κινητήρων που διαφέρουν 20cc και έχουν την ίδια διάταξη και όχι τρελά διαφορετικά χαρακτηριστικά γενικά, ο κινητήρας που αποδίδει καλύτερα δύναμη, ροπή και καίει λιγότερο, είναι... "Καλύτερος". Για τα φρένα δυστυχώς δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί το άρθρο είναι βιαστικό (για να μην πω πρόχειρο), αλλά 4 μέτρα είναι η διαφορά ανάμεσα στο νοσοκομείο και το σπίτι μας.

Και γιατί ανάρτηση που μπορείς με ένα κλειδί και ένα κατσαβίδι να την αλλάξεις, είναι "καλύτερη" από μια που τύχη αν σου κάτσει.

Δικά μου κριτήρια, τα δικά σου μπορεί να είναι άλλα, δεκτά στην συζήτηση φυσικά.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Κοίτα.

Γιατί έτσι, γιατί κλάνει το γατί, για να ρωτάνε οι περίεργοι.

Επίσης γιατί μεταξύ δύο κινητήρων που διαφέρουν 20cc και έχουν την ίδια διάταξη και όχι τρελά διαφορετικά χαρακτηριστικά γενικά, ο κινητήρας που αποδίδει καλύτερα δύναμη, ροπή και καίει λιγότερο, είναι... "Καλύτερος". Για τα φρένα δυστυχώς δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί το άρθρο είναι βιαστικό (για να μην πω πρόχειρο), αλλά 4 μέτρα είναι η διαφορά ανάμεσα στο νοσοκομείο και το σπίτι μας.

Και γιατί ανάρτηση που μπορείς με ένα κλειδί και ένα κατσαβίδι να την αλλάξεις, είναι "καλύτερη" από μια που τύχη αν σου κάτσει.

Δικά μου κριτήρια, τα δικά σου μπορεί να είναι άλλα, δεκτά στην συζήτηση φυσικά.
και που τα είδες όλα αυτά ρε φιλέ?
οσοι απο εδω τα 'καναν βολτα δεν τα είδαν ολα αυτα...
 
Top Bottom