Νέo Honda Transalp;!

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Το νέο μεσαίο adventure αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα και να βασίζεται στον κινητήρα του καινούργιου Hornet.

Τα σχέδια ευρεσιτεχνίας δείχνουν πώς θα είναι η πολυαναμενόμενη Transalp. Το μοντέλο θα διαθέτει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 755 κ.εκ., που στο Hornet είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 90,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Ένα ακόμη κοινό στοιχείο που θα μοιράζονται Transalp και Hornet θα είναι το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι.

Τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο, αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές, (μειωμένη ιπποδύναμη, μακρύτερο ψαλίδι, ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει στο φόρτωμα), για να ταιριάζουν στον χαρακτήρα μιας adventure μοτοσυκλέτας.

Η κοινή χρήση εξαρτημάτων δεν σταματά εκεί. Η εξάτμιση δείχνει ίδια, ενώ είναι πολύ πιθανό να είναι εξοπλισμένο με το πάνελ οργάνων του Hornet (οθόνη TFT 5 ιντσών) και με τον προβολέα LED.

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, επιβεβαιώνοντας πως το Transalp θα διαθέτει ικανότητες για κίνηση off road, όπως τα Yamaha Tenere και Aprilia Pegaso.

Όσον αφορά την σχεδίαση, αυτό που βλέπουμε στα σκίτσα συμβαδίζει με την μοτοσυκλέτα που είδαμε στις κατασκοπικές φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε πριν από σχεδόν έναν μήνα. Μια ελαφριά adventure, με μπόλικα πλαστικά, ψηλή ζελατίνα και χούφτες στο μπροστινό μέρος που αναλαμβάνουν την προστασία του αναβάτη, και μίνιμαλ πίσω μέρος με φαρδιά σέλα και σχάρα.


Πηγή

 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
...Ήδη πελάτες που καταφεύγουν στα καταστήματα για να ρωτήσουν περισσότερα για το Transalp ακούνε για τιμή που θα έχει μπροστά τον αριθμό 11, θα είναι δηλαδή κάτω από 12.000 Ευρώ, εκεί που αναμένεται να είναι και όλος ο ανταγωνισμός από το 2023, τουλάχιστον για τα μοντέλα που έχουν ήδη ανακοινωθεί.

Με βάση τον εξοπλισμό που έχει το Hornet και τα κοινά τους στοιχεία, αναμένουμε το Transalp να είναι το πολύ 210 κιλά, ενδεχομένως θα είναι λιγότερο. Το Hornet στο μεταξύ αναγράφει εργοστάσιο κατασκευής το Hamamatsu, την γενέτειρα της Honda που πρόσφατα ανακαινίστηκε, και το Transalp δεν γίνεται να διαφέρει από αυτό καθώς τα δύο μοντέλα συμβαδίζουν. Το Transalp αναμένεται να είναι ένα από τα πιο δυνατά, από τα πιο πλούσια εξοπλισμένα και ταυτόχρονα από τα πιο προσιτά νέα μοντέλα της κατηγορίας
...

Πηγή



 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν διάβασα καλά οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 190 και 200mm. Δεν είναι λίγο για χώμα;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εξαρτάται από τη λειτουργία τους. Αν είναι ενδοτικές στην αρχική ως τη μεσαία διαδρομή τους και μετά σφίγγουν είναι υπέρ αρκετά τα 190 mm.
Aν είναι πολυ γρήγορες και με μαλακά ελατήρια όπως στα παλιότερα transalp ίσως να τερματίζουν ευκολα στα δύσκολα.


Ωραίο είναι το νέο Τρανσαλπ και καθόλου φλύαρο. Εχει μια σχεδίαση λιτή που παραπέμπει στο πρώτο 600ρι και σταματάω εδώ μέχρι να μάθουμε περισσότερα. Καλώς ήρθε λοιπόν κι αυτή που είναι πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα και ταμάμ για την Ελλάδα μας.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Εντυπωσιακά τα 90 άλογα για τη λογική "τόσα σου αρκούν" της Honda!
Όπως επίσης και τα 208 (υγρά ελπίζω) κιλά!
Αν είναι και αξιοπρεπές από θέμα αναρτήσεων, τότε μιλάμε για ολική αναβάθμιση!
Είναι και σχεδόν... όμορφο, ειδικά στα επετειακά χρώματα...

Υ.Γ. Μπράβο και στο ΜΟΤΟ που το φάγατε, αλλά τα λεγε από καιρό... ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Διάβασα πως οι αναρτήσεις έχουν μόνο ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου και το υποπλαίσιο δεν είναι αφαιρούμενο. Αυτά κατά την γνώμη μου είναι τα 2 πιο σημαντικά μειονεκτήματα. Α και δεν ρυθμίζεται η ζελατίνα αλλά αυτό δεν είναι και τόσο σοβαρό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υ.Γ. Μπράβο και στο ΜΟΤΟ που το φάγατε,
Το πρόβλημα είναι ότι εκτός από μηχανάκια έχουν καβαλήσει και ένα καλάμι... Σίγουρα πιο ψηλό από τον Μπάμπη. Και τόσο αυτοέπαινο δεν έχω διαβάσει σε άλλο περιοδικό ή γενικότερα σε άλλο μέσω στον κόσμο.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το πρόβλημα είναι ότι εκτός από μηχανάκια έχουν καβαλήσει και ένα καλάμι... Σίγουρα πιο ψηλό από τον Μπάμπη. Και τόσο αυτοέπαινο δεν έχω διαβάσει σε άλλο περιοδικό ή γενικότερα σε άλλο μέσω στον κόσμο.
Έφτασε να πει ιστορία 15ετίας για KLV και Vstrom.
Oύτε ο Άδωνις τόσα ΄΄εγώ΄΄
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ισχύει ρε μάγκες...
Όμως μη ξεχνάμε ότι είναι οι μόνοι που κρατάνε σήμερα όρθιο ένα περιοδικό "ειδικού τύπου" κάνοντας τις περισσότερες φορές αξιόλογα και καινοτόμα πράγματα, ενώ οι υπόλοιποι του χώρου αρκούνται στην εύκολη δουλειά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ισχύει ρε μάγκες...
Όμως μη ξεχνάμε ότι είναι οι μόνοι κρατάνε σήμερα όρθιο ένα περιοδικό "ειδικού τύπου" κάνοντας τις περισσότερες φορές αξιόλογα και καινοτόμα πράγματα, ενώ οι υπόλοιποι του χώρου αρκούνται στην εύκολη δουλειά...
Υπάρχει και ο ηλεκτρονικός τύπος πχια...που τα πάει περίφημα
 
Top Bottom