Νέo Honda Transalp;!

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το πρόβλημα είναι ότι εκτός από μηχανάκια έχουν καβαλήσει και ένα καλάμι... Σίγουρα πιο ψηλό από τον Μπάμπη. Και τόσο αυτοέπαινο δεν έχω διαβάσει σε άλλο περιοδικό ή γενικότερα σε άλλο μέσω στον κόσμο.
Κοίτα...θα δικαιολογούσα εν μέρει την υπεροψία κάποιων εκ των στελεχών του μόνο και μόνο διότι κατάφερε να επιβιώσει μετά από τόσα χρόνια με έντυπο και ηλεκτρονικό ανταγωνισμό.
Αλλά και πάλι ως εκεί...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ειδικά στη φωτογραφία που είναι μαύρο, μοιάζει πολύ με το 300αρι Βερσυς.
Σχεδιαστικά είναι αδιάφορο.
Καλό μηχανάκι θα είναι σίγουρα και δυνατό είναι και όλα μια χαρά,αλλά λίγο άγευστο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η κατηγορία έχει πλέον πάρα πολλές επιλογές και ο καθένας μας θα διαλέξει αυτό που γουστάρει πιο πολύ.

Αυτό είναι καλό γιατί πιστεύω πως θα αρχίσουν να πουλιούνται σαν μεταχειρισμένα σύγχρονα ον οφ οπως crf 1000, T7, vstrom xt κτλ

:friendship:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αδιαφορο το μηχανακι οπτικα, αλλα με αυτα τα σπεκς, η χοντα εσβησε ολα τα υπολοιπα απο το χαρτη μεχρι 1000κε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αδιαφορο το μηχανακι οπτικα, αλλα με αυτα τα σπεκς, η χοντα εσβησε ολα τα υπολοιπα απο το χαρτη μεχρι 1000κε
Ε, εντάξει, λίγο υπερβολικό.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa, και αφορούν σε ένα ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα διαμέτρου 43mm, με ονομασία SFF-CA - Separate Function Fork-Catridge, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά, και δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίων. Δεν υπάρχουν ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, όπως θα περιμέναμε από μία τέτοια μοτοσυκλέτα με δυνατότητες off road. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ της Showa, με σύστημα pro-link και προφόρτιση ελατηρίου, το οποίο ούτε αυτό διαθέτει άλλες ρυθμίσεις


Και σαμπρέλα σαν το Τ7 και το Strom8.

208 κιλά στεγνό.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ε, εντάξει, λίγο υπερβολικό.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa, και αφορούν σε ένα ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα διαμέτρου 43mm, με ονομασία SFF-CA - Separate Function Fork-Catridge, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά, και δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίων. Δεν υπάρχουν ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, όπως θα περιμέναμε από μία τέτοια μοτοσυκλέτα με δυνατότητες off road. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ της Showa, με σύστημα pro-link και προφόρτιση ελατηρίου, το οποίο ούτε αυτό διαθέτει άλλες ρυθμίσεις


Και σαμπρέλα σαν το Τ7 και το Strom8.

208 κιλά στεγνό.
Αν οι αποσβεσεις ειναι ποιοτικες και το μοχλικο καλοσχεδιασμενο, τυφλα να χουν οι ρυθμισεις. Οσο για τα big piston forks της showa, δουλευουν πολυ καλα οπου εχουν μπει.
Αναφερομαι σε αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες παντα.
Στο xr400 πχ εχω ενα απλο ohlins και ποτε δε χρειαστηκε να ακουμπισω ρυθμιση περαν προφορτισης οταν ανεβαινει δευτερο ατομο.

Το μονο σημειο που διαφωνω με τον Πανο ειναι στο οτι το μηχανακι ειναι αδιαφορο οπτικα. Το βρισκω το ομορφοτερο ονοφ με διαφορα απ οτι εχει βγει ποτε.

Το μονο που του λειπει ειναι ζαντες tubeless.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Είναι η πιο τίμια αναβίωση μοντέλου. Ένα αδιάφορο σχεδιαστικά all around μηχανάκι.
Αν πουλήσει όπως τα παλιά , θα κλάψουνε μανούλες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
... και το υποπλαίσιο δεν είναι αφαιρούμενο.
Μαρσπιέ συνεπιβάτη και βάση εξάτμισης φαίνονται αφαιρούμενα σε περίπτωση πτώσης (με βίδες)...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κλασική περίπτωση βλάβης

Φανάρι κλεμμένο από ένα 500αρι της οικογένειας , εξάτμιση κλεμμένη από παπί (τους χάλασε να βάλουν το ίδιο στυλ με το 650 ) τα υπόλοιπα όταν θα το κάνουμε βόλτα .

Αλλά αυτοί είστε
Μαύρη ζάντα είδα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κλασική περίπτωση βλάβης

Φανάρι κλεμμένο από ένα 500αρι της οικογένειας , εξάτμιση κλεμμένη από παπί (τους χάλασε να βάλουν το ίδιο στυλ με το 650 ) τα υπόλοιπα όταν θα το κάνουμε βόλτα .

Αλλά αυτοί είστε
Μαύρη ζάντα είδα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Χωράει και αυτοκόλλητο i love Martino... :p
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Διάβασα πως οι αναρτήσεις έχουν μόνο ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου και το υποπλαίσιο δεν είναι αφαιρούμενο. Αυτά κατά την γνώμη μου είναι τα 2 πιο σημαντικά μειονεκτήματα. Α και δεν ρυθμίζεται η ζελατίνα αλλά αυτό δεν είναι και τόσο σοβαρό.
Βαλε και την εξατμιση που ειναι ακομα πιο χαμηλα απο το τενερε...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν οι αποσβεσεις ειναι ποιοτικες και το μοχλικο καλοσχεδιασμενο, τυφλα να χουν οι ρυθμισεις. Οσο για τα big piston forks της showa, δουλευουν πολυ καλα οπου εχουν μπει.
Αναφερομαι σε αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες παντα.
Στο xr400 πχ εχω ενα απλο ohlins και ποτε δε χρειαστηκε να ακουμπισω ρυθμιση περαν προφορτισης οταν ανεβαινει δευτερο ατομο.

Το μονο σημειο που διαφωνω με τον Πανο ειναι στο οτι το μηχανακι ειναι αδιαφορο οπτικα. Το βρισκω το ομορφοτερο ονοφ με διαφορα απ οτι εχει βγει ποτε.

Το μονο που του λειπει ειναι ζαντες tubeless.
Δεν ξέρω πόσα κιλά είστε, μπορεί οι δύο σας να ζυγίζετε περίπου όσο μόνος μου (το έχουμε ξαναδεί, πχ ζευγάρια 70+45 κιλά).

Όλα θα εξαρτηθούν και από την τιμή. Στα ίδια χρήματα, ο υπόλοιπος εξοπλισμός του Vstrom κερδίζει το πλεονέκτημα ίππων του Transalp (δεν βάζω Τ7 και Tuareg στην συζήτηση ακόμα).
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν ξέρω πόσα κιλά είστε, μπορεί οι δύο σας να ζυγίζετε περίπου όσο μόνος μου (το έχουμε ξαναδεί, πχ ζευγάρια 70+45 κιλά).

Όλα θα εξαρτηθούν και από την τιμή. Στα ίδια χρήματα, ο υπόλοιπος εξοπλισμός του Vstrom κερδίζει το πλεονέκτημα ίππων του Transalp (δεν βάζω Τ7 και Tuareg στην συζήτηση ακόμα).
Συμφωνα με αυτο
Η τιμη εις τας Ογρωπας θα ειναι περι τα 10500
Στην βορεια Αφρικη θα δουμε
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν ξέρω πόσα κιλά είστε, μπορεί οι δύο σας να ζυγίζετε περίπου όσο μόνος μου (το έχουμε ξαναδεί, πχ ζευγάρια 70+45 κιλά).

Όλα θα εξαρτηθούν και από την τιμή. Στα ίδια χρήματα, ο υπόλοιπος εξοπλισμός του Vstrom κερδίζει το πλεονέκτημα ίππων του Transalp (δεν βάζω Τ7 και Tuareg στην συζήτηση ακόμα).
Με συνολικο βαρος στο μηχανακι 150 κιλα πραγματικα μονο προφορτιση πισω χρειαστηκε. Και αυτο σε μηχανη με 30εκ διαδρομη αναρτησης και μεγιστο επιτρεπομενο ερμα 110 κιλα.
 
Top Bottom