Νέo Honda Transalp;!

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το Τρανσαλπ λανσαρεται ως μηχανη παντος εδαφους και χρησης, μπορει να χανει στα σημεια σε οφφ εναντι τ7 και τουαρεγκ αλλα θα κερδιζει στο ον.
Αποψη μου βεβαια ειναι πως σε μηχανες 200+ κιλα αυτο που μετραει στο οφφ δεν ειναι ποσο γρηγορα μπορεις να τις πας, αλλα ποσο ευκολα. Και πιστευω πως απο το τ7 τουλαχιστον θα ειναι πιο ευχαριστο στην απλη χωματινη χρηση με δεδιμενο πως το τελευταιο εχει προβληματικα ψηλο κβ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω πόσα κιλά είστε, μπορεί οι δύο σας να ζυγίζετε περίπου όσο μόνος μου (το έχουμε ξαναδεί, πχ ζευγάρια 70+45 κιλά).

Όλα θα εξαρτηθούν και από την τιμή. Στα ίδια χρήματα, ο υπόλοιπος εξοπλισμός του Vstrom κερδίζει το πλεονέκτημα ίππων του Transalp (δεν βάζω Τ7 και Tuareg στην συζήτηση ακόμα).
Ίσως πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε για V strom, αφού είναι I2 πχια
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Μικρό αφρικα μου κάνει
Για την χρήση του 95% των χρηστών κ ιδιοκτητών που είναι άσφαλτος κ ελάχιστο πατημένο χωματόδρομο είναι μια χαρά
Αρκετά άλογα, λογικά χαμηλή κατανάλωση αν μοιάσει στα NC χορταστικό μέγεθος, λογικά κυβικά .

Για εκδρομές ανά την Ελλάδα με την συμβία είναι ταμάμ......άρα όλα έχουν να κάνουν με την τιμή .....αν βγει σε λογική τιμή....θα γίνει best seller
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνα με αυτο
Η τιμη εις τας Ογρωπας θα ειναι περι τα 10500
Στην βορεια Αφρικη θα δουμε
Αν έρθει έστω 11.5 λόγω Γκρικ Ταξ πέφτει ανάμεσα σε Τ7 και Tuareg και θα πιάσει αγορά. Δεν θα το ψώνιζα γιατί τόσο αυτό όσο και το χορνετ δεν βλέπονται, αλλά αναγνωρίζω το vfm, με την έκπληξη για τις σαμπρέλες, τσεκούρι στο κόστος.


Εντυπωσιακό αυτό με το αμορτισέρ, δεν μου έχει τύχει ποτέ, το δικαβαλο "γονατίζει" το πίσω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ίσως πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε για V strom, αφού είναι I2 πχια
Μόλις αλλάξει το όνομα η Suzuki σε iStrom θα σταματήσουμε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η ερώτηση είναι μία: δεξιά πέφτει?
Δεν ξέρω αν εννοείς την κυβέρνηση λόγω των ημερών.

Έπεφταν ποτέ οι μηχανές δεξιά; Ποτέ. Οι παλιές πενφέ δεν έπεφταν αριστερά πάντως, ήταν ανάρμοστο για την τάξη τους.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν οι αποσβεσεις ειναι ποιοτικες και το μοχλικο καλοσχεδιασμενο, τυφλα να χουν οι ρυθμισεις. Οσο για τα big piston forks της showa, δουλευουν πολυ καλα οπου εχουν μπει.
Αναφερομαι σε αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες παντα.
Στο xr400 πχ εχω ενα απλο ohlins και ποτε δε χρειαστηκε να ακουμπισω ρυθμιση περαν προφορτισης οταν ανεβαινει δευτερο ατομο.

Το μονο σημειο που διαφωνω με τον Πανο ειναι στο οτι το μηχανακι ειναι αδιαφορο οπτικα. Το βρισκω το ομορφοτερο ονοφ με διαφορα απ οτι εχει βγει ποτε.

Το μονο που του λειπει ειναι ζαντες tubeless.
Και γω το βρίσκω πολυ όμορφο και ολοκληρωμένο σαν μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει τα πάντα στην κατηγορία της και απ' ότι διαβάζω στα specs όχι μέτρια όπως παλιά αλλά καλά.

Το φανάρι μπροστά έχει λεπτομέρειες που δεν φαίνονται και είναι ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένο.

Νομίζω πως η Χόντα επέλεξε ένα πιο ήπιο χωμάτινο χαρακτήρα αλλά ενίσχυσε την άνεση και αυτό σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη θα κλέψει κόσμο από το Τ7. Μη ξεχνάτε πως πολλοί πήραν το Τ7 για καθημερινή μοτοσυκλέτα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μικρό αφρικα μου κάνει
Για την χρήση του 95% των χρηστών κ ιδιοκτητών που είναι άσφαλτος κ ελάχιστο πατημένο χωματόδρομο είναι μια χαρά
Αρκετά άλογα, λογικά χαμηλή κατανάλωση αν μοιάσει στα NC χορταστικό μέγεθος, λογικά κυβικά .

Για εκδρομές ανά την Ελλάδα με την συμβία είναι ταμάμ......άρα όλα έχουν να κάνουν με την τιμή .....αν βγει σε λογική τιμή....θα γίνει best seller
Τι ελάχιστα πατημένο χωματακι?

Με τα xlv600-650 και xrv 750 με αναρτήσεις παλαιολιθικές μπαίναμε σε πολύ δύσκολα κομμάτια και κάποιοι μπαίνουν ακόμα γιατί τα έχουν κρατήσει.

Το νέο 750 με τις συγκεκριμένες αναρτήσεις και τα modes παπάδες θα κάνει ΚΑΙ στο χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το θεμα φαναρι ειναι προβλημα για παρα πολλες εταιρειες σημερα, που φαινεται να κανουν διαγωνισμο ασχημιας. Πιστευω θα βρεθουν αφτερ μαρκετ λυσεις που θα το αναβαθμιζουν αισθητικα.

Οσο για τις αναρτησεις, ξεκαθαρα δεν ειναι απο το πανω ραφι (απο το κατω ραφι θα ελεγα μαλλον) αλλα οκ, αν εχουμ σωστα σεταρισμενο βαλβινγκ και ελατηρια απο το εργοστασιο θα ικανοποιησουν τους περισσοτερους. Αν η μηχανη τα παει καλα (εδω γελαμε με το αν) το πιθανοτερο ειναι η Η να βγαλει και καποιο πιο χωματινο μοντελο αργοτερα. Μοναδικα σημεια προσοχης, το βαρος (αν το νουμερο που δινουν ειναι στεγνο, τοτε μιλαμε για μια αρκετα βαρια μοτο) και το τεποζητο που στη θεση που βρισκεται, θα ανεβαζει πολυ το κεντρο βαρους. Το σχετικα ψηλο κεντρο βαρους ειναι οκ και ισως καλο για τα οδηγικα χαρακτηριστικα μιας μοτο. Το πολυ ψηλο κεντρο βαρους ομως δεν ειναι.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Και γω το βρίσκω πολυ όμορφο και ολοκληρωμένο σαν μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει τα πάντα στην κατηγορία της και απ' ότι διαβάζω στα specs όχι μέτρια όπως παλιά αλλά καλά.

Το φανάρι μπροστά έχει λεπτομέρειες που δεν φαίνονται και είναι ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένο.

Νομίζω πως η Χόντα επέλεξε ένα πιο ήπιο χωμάτινο χαρακτήρα αλλά ενίσχυσε την άνεση και αυτό σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη θα κλέψει κόσμο από το Τ7. Μη ξεχνάτε πως πολλοί πήραν το Τ7 για καθημερινή μοτοσυκλέτα.
Νομίζω Κώστα ότι απευθύνεται σε άλλο κοινό από το Τ7 και θεωρώ ότι εκεί στοχευαν, ώστε να δημιουργήσουν "χώρο" στην κατηγορία. Δεν πιστεύω ότι θα κλέψει κόσμο, αφού οι περισσότροι αναβάτες του Τ7 έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό και όπως λες και εσυ το νεο ΤΑ έχει πιο ήπιο χωμάτινο χαρακτήρα. Μένει να δουμε πως θα είναι στο δρόμο και κυρίως εκτός αυτού.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Νομίζω Κώστα ότι απευθύνεται σε άλλο κοινό από το Τ7 και θεωρώ ότι εκεί στοχευαν, ώστε να δημιουργήσουν "χώρο" στην κατηγορία. Δεν πιστεύω ότι θα κλέψει κόσμο, αφού οι περισσότροι αναβάτες του Τ7 έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό και όπως λες και εσυ το νεο ΤΑ έχει πιο ήπιο χωμάτινο χαρακτήρα. Μένει να δουμε πως θα είναι στο δρόμο και κυρίως εκτός αυτού.
Συμφωνώ Στέφο, δεν έχω καμμιά αντίρρηση αλλά πολλοί πήραν το Τ7 για τη μούρη, την καφετέρια, το rally design και γιατί δεν υπήρχε κάτι άλλο σε ιαπωνικό ονοφ.
Aυτο θα αλλάξει για όσους θέλουν ένα καθημερινό άνετο σύγχρονο ιαπωνικό μεσαίο ον οφ .
Ξέρω πολλούς ορκισμένους χονταιους που πήραν Τ7 γιατί ήθελαν ιαπωνικό. Αν υπήρχε το 750 δεν θα έπαιρναν Τ7.

Για τους χωμάτινους ταξιδευτές το Τ7 είναι μονόδρομος απ' ότι φαίνεται.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σε αγγλικό site λέει ότι τα 208 είναι curb weight, δηλαδή κιλά τενερε και Τουαρέγκ.

Αν ειναι ετσι τοτε ειναι οκ, τουλαχιστον δεν ειναι υπερβαρο. Αναρωτιεμαι απο ηλεκτρονικα τι θα εχει. Φρενα παντως, διπιστονες μπροστα. Με σωστη τρομπα και τακακια φρεναρουν καλα, αλλα θα μπορουσαν να εβαζαν τετραπιστονες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι Άγγλοι λένε για λεφτά Τ7, όπως το χορνετ εκεί βγήκε σε λεφτά ΜΤ07. Κάπου πρέπει να βγει και το κέρδος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λάστιχα σαμπρελωτά βλέπω, πως και δεν πήγαν σε tubeless ακτινωτά;
Για να κρατηθεί η τιμή σε λογικά επίπεδα και όχι λόγω χαρακτήρα υποθέτω.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ο moto&bike tv στο βιντεάκι που έκανε στην eicma είπε ότι θα παίξει γύρω στα 12.000€
 
Top Bottom