Νέo Honda Transalp;!

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Η ταπεινή μου άποψη, χωρίς να είμαι μεγάλος γνώστης, εάν το Touareg ήταν γιαπωνέζικο δεν θα είχε αντίπαλο σε αυτή την κατηγορία με τ700, νέο 750 και νέο vstrom
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Τι ελάχιστα πατημένο χωματακι?

Με τα xlv600-650 και xrv 750 με αναρτήσεις παλαιολιθικές μπαίναμε σε πολύ δύσκολα κομμάτια και κάποιοι μπαίνουν ακόμα γιατί τα έχουν κρατήσει.

Το νέο 750 με τις συγκεκριμένες αναρτήσεις και τα modes παπάδες θα κάνει ΚΑΙ στο χώμα.

Παλια οταν ημουν 19 ετων ειχα εναν φιλο με ενα Gsx 250f
του ειχε βαλει λαστιχο 50/50 κ οπου πηγαιναμε εμεις με τα εντουρακια ερχοταν και αυτος

αν εχεις χερια πας οπου θες, αλλα για χωμα δεν θα ηταν η 1η μου επιλογη
εχει πολλα πλαστικα κ ψηλο κεντρο βαρους.....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παλια οταν ημουν 19 ετων ειχα εναν φιλο με ενα Gsx 250f
του ειχε βαλει λαστιχο 50/50 κ οπου πηγαιναμε εμεις με τα εντουρακια ερχοταν και αυτος

αν εχεις χερια πας οπου θες, αλλα για χωμα δεν θα ηταν η 1η μου επιλογη
εχει πολλα πλαστικα κ ψηλο κεντρο βαρους.....
Πάνω απ' όλα φυσικά μετράει ο οδηγός.

Για το χώμα έχουμε αναλύσει πολλές φορές τι είναι πιο κατάλληλο και συνήθως καταλήγουμε σε κάτι ελαφρύ, ψηλόφτερο και με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων . Θα συμφωνήσω και γω και μάλιστα έχω το CCM για τέτοια χρήση.

Όταν όμως η βόλτα έχει και μπόλικη άσφαλτο μέσα, καθώς και φόρτωμα αποσκευών όπως πχ το Adventure Borders που ξεκίνησε από την Κόνιτσα δεν πήγα με το CCM αλλά με το 1150 για να ταξιδέψω σαν άνθρωπος και "κινήθηκα" συντηρητικά στο χώμα με το θηρίο.

Σε όσους λοιπόν δεν αρέσει το τρέιλερ τότε μοτοσυκλέτες σαν το T7, το νέο 750, το f800gs κτλ είναι ιδανικές για τέτοια χρήση αλλά με συμβιβασμούς.

Τα ον οφ είναι η κατηγορία με τους μεγαλύτερους συμβιβασμούς. Άρα αλλά υπερτερούν στο χώμα και άλλα στην άσφαλτο. Και κάπου εκεί ανάμεσα έρχεται η πτα..να η Χόντα όταν έχει κέφια και φτιάχνει μοτοσυκλέτες που κάνουν τα πάντα γιατί έχουν μια ομοιογένεια που δυσκολεύει τον ανταγωνισμό . Έχω την εντύπωση πως το 750 θα είναι μια τέτοια Χόντα με κάθε επιφύλαξη βέβαια γιατί ακόμα είναι νωρίς.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η ταπεινή μου άποψη, χωρίς να είμαι μεγάλος γνώστης, εάν το Touareg ήταν γιαπωνέζικο δεν θα είχε αντίπαλο σε αυτή την κατηγορία με τ700, νέο 750 και νέο vstrom
Είναι το καλύτερο και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να κολωνε στο γεγονός πως είναι aprilia. Αν εξαιρέσεις τις θεωρίες περί αξιοπιστίας που δεν βλέπω στην πράξη aprilia να σπάνε 4 χρόνια εγγύηση παίρνεις και τα καλύτερα ηλεκτρονικά και το καλύτερο πακέτο στην αγορά.

Προσωπικά αν άλλαζα το 800 στο tuareg θα πήγαινα
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
kordix


Καπως ετσι τα λεω και εγω

θεωρω οτι θα εχει πολυ καλη πορεια διοτι συνδιαζει καλη ιπποδυναμη,
το λογοτυπο και την εγγυηση της Χοντα
ικανο μεγεθος για φορτωμα, καλη καλυψη, σχετικα λιγα πλεον κυβικα....

τα κανει ολα και συμφερει δλδ...οτι εκανε και το παλιο αλλα με πολυ περισσοτερο γκαζι και καλυτερα φρενα.....

οτι ψαχνει η αγορα αυτην την στιγμη δλδ.....

Αν δε βγει και στα 10 με 11Κ....ουρες εξω απο του κυρ Στεφαν....εεεε... Σαρακακη....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
kordix


Καπως ετσι τα λεω και εγω

θεωρω οτι θα εχει πολυ καλη πορεια διοτι συνδιαζει καλη ιπποδυναμη,
το λογοτυπο και την εγγυηση της Χοντα
ικανο μεγεθος για φορτωμα, καλη καλυψη, σχετικα λιγα πλεον κυβικα....

τα κανει ολα και συμφερει δλδ...οτι εκανε και το παλιο αλλα με πολυ περισσοτερο γκαζι και καλυτερα φρενα.....

οτι ψαχνει η αγορα αυτην την στιγμη δλδ.....

Αν δε βγει και στα 10 με 11Κ....ουρες εξω απο του κυρ Στεφαν....εεεε... Σαρακακη....
13000....με dct ακουγεται
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αργοπορημενοι οι γιαπωνες ....πολύ !!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω δει τα βίντεο με τα reviews αλλά διάβασα κάποια άρθρα σχετικά με τα specs. Πριν ξεκινήσω το σχόλιο μου θέλω να σημειώσω πως έχουμε μια περίπτωση όπου η Honda από άποψη promotion κράτησε χαμηλά τη μπάλα οπότε όλα αυτά που γράφουμε για ικανότητα στα χωμάτινα τερέν τα θεωρώ λίγο περιττά. Αρκεί να δει κανείς το επίσημο βίντεο της Honda που προμοτάρει τη μοτοσυκλέτα, μιλάει από μόνο του και μου φαίνεται εξαιρετικά έντιμο.

To νέο Transalp δεν απευθύνετε στο κοινό των ADV 790R, Tenere 700 ή ακόμη και Tuareg 660. Θα κλέψει μερίδια από αυτούς που ήθελαν να αγοράσουν ένα μεσαίο δικύλινδρο On/Off αλλά θεωρούσαν πολύ επιθετικές επιλογές τα παραπάνω.

Εμφανισιακά τώρα... γελάω καθώς πολλοί από το φιλικά προσκείμενα κοινό σχολίαζαν στο παρελθόν γιατί το όμορφο CB500X δεν βγαίνει σε μια μεγαλύετρη και ισχυρότερη εκδοχή ή γιατί η Honda δεν έκανε το NC750X να μοιάζει με το όμορφο CB500X. Σήμερα αρκετοί από δαύτους την κατηγορούν γιατί το νέο Transalp "μοιάζει πολύ" με CB500X.... Βγάζεις άκρη; Εγώ όχι. Το εμφανισιακό ήταν είναι και θα είναι για πάντα προσωπική υπόθεση, δεν μπαίνει στη συζήτηση καν εκτός αν ο σχολιαστής δηλώνει ξεκάθαρα τη προσωπική του κρίση και εκτίμηση. Δεν χωράει κριτική γενικής φύσης γιατί δεν υπάρχει αποδείξιμο επιχείρημα ή αντεπιχείρημα.

Στα συν της μοτοσυκλέτας είναι ο κινητήρας, τα ηλεκτρονικά, ο μονόδρομος συμπλέκτης που είναι 30% ελαφρύτερος και δε μπλοκάρει τροχό στα κατεβάσματα, το χαμηλό βάρος και η οικονομία στην κατανάλωση. Μένει να δούμε αν συμπεριφέρεται αντίστοιχα καλά στην άσφαλτο -όπως το Tuareg- φορώντας τροχούς 21/18. DCT είναι ξεκαθαρισμένο από τη Honda πως ΔΕΝ θα έχει (και είναι λογικό γιατί τότε είναι που θα κανιβάλιζε όχι μόνο NC750X αλλά και CRF1100L). Πολύ ευχάριστη έκπληξη είναι η δύναμη στα 90 άλογα που όμως δεν θυσιάζει τη ροπή η οποία βρίσκεται στα 7,5 κιλά. Απλά εκπληκτικό και εντελώς απρόσμενο από πλευράς Honda.

Στα μείον θα έβαζα το ντεπόζιτο που για τη φύση της μοτοσυκλέτας θα το ήθελα να είναι τουλάχιστον στα 19 λίτρα γιατί όταν αναφερόμαστε στις χωρητικότητες πρέπει να θυμόμαστε πως με τις αντλίες καυσίμου δεν αρέσει σε κανέναν να στεγνώνουν οι μοτοσυκλέτες πριν την επαναπλήρωση τους. Άρα ακόμη και 2 λίτρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Διαβάζω συχνά για εμβέλειες αλλά αυτές οι εμβέλειες είναι μέχρι να μείνεις από καύσιμο, που σημαίνει πως όσο καταφέρνουν να μειώσουν τη κατανάλωση του κινητήρα τόσο πέφτει η διαθέσιμη στάθμη καυσίμου για τα τελευταία 50 χλμ... Ποιος λοιπόν αφήνει την αντλία να δουλεύει στον αέρα τα τελευταία 50 χλμ; Εκτός κακού υπολογισμού... συνειδητά μάλλον κανείς!

Με βάση τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όπως παρουσιάζεται μέχρι σήμερα αλλά και με βάση τα προσωπικά μου θέλω δεν με πειράζει που οι αναρτήσεις δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες ενώ μου αρέσει που έχουν ρύθμιση της προφόρτισης εμπρός και πίσω. Πρώτον γιατί η Honda παραδοσιακά έχει αποδείξει ότι δίνει στο κοινό σωστά μελετημένες αναρτήσεις που λειτουργούν καλά ακόμη και χωρίς ρυθμίσεις και δεύτερον γιατί η προφόρτιση είναι αρκετά σημαντικότερη για μια μηχανή που θέλεις να φορτώσεις και να ταξιδέψεις. Η απουσία των ρυθμίσεων απόσβεσης θα με απασχολούσε περισσότερο αν έβλεπα μια μοτοσυκλέτα που θα είχε περισσότερο χωμάτινο προορισμό. Μάλλον θα προτιμούσα -με το σύνολο που μας παρουσιάζει- να συνοδεύεται από τροχούς με ακτίνες αλλά στο 19/17 και tubeless σαμπρέλες. Ζώντας στην Ελλάδα δε με πειράζει τόσο το 21/18 αλλά ως ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει ικανές "διελεύσεις" για να απολαύσεις τις ομορφιές της φύσης της Ελλάδας θα ήθελα οπωσδήποτε να είναι tubeless ώστε να αντιμετωπίσω εύκολα μια ταξιδιωτική "ατυχία". Δεν είναι πάντως κάτι ανασταλτικό, γιατί σαν σύνολο για τη χρήση που προορίζεται μάλλον μου αρέσει και σίγουρα μου αρέσει εμφανισιακά.
Δεν με πειράζει επίσης ότι δεν έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο εφόσον είναι τόσο καλά μελετημένο το σύνολο παλισίου/υποπλαισίου όπως αναφέρεται.

Τι θέλω να δω από κοντά; Τη ποιότητα κατασκευής. Αν είναι άνετη και ξεκούραστη για ταξίδι. Αν μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα το δικάβαλο από τον ανταγωνισμό στη μεσαία κατηγορία. Αν στρίβει όμορφα στα επαρχιακά στροφιλίκια.

Κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που έρχεται να προσφέρει διαφορετικά πράγματα από τον ανταγωνισμό και επομένως να καλύψει διαφορετικές ανάγκες. Ως χρήση On/Off (και όχι Off/On) ταιριάζει πολύ στη χώρα μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Είναι το καλύτερο και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να κολωνε στο γεγονός πως είναι aprilia. Αν εξαιρέσεις τις θεωρίες περί αξιοπιστίας που δεν βλέπω στην πράξη aprilia να σπάνε 4 χρόνια εγγύηση παίρνεις και τα καλύτερα ηλεκτρονικά και το καλύτερο πακέτο στην αγορά.

Προσωπικά αν άλλαζα το 800 στο tuareg θα πήγαινα

Το προβλημα με το τουαρεγκ ειναι οτι ειναι ισως οτι πιο ασχημο εχει βγει με δυο τροχους. Κανει το 790 να μοιαζει με καλλονη, και κοντραρει στα ισα εκεινο το r1200st που ειχε βγαλει η μπεμβε πριν κατι χρονια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...

Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...

Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.


ΟΚ, βρήκαμε από που πήρε μεταγραφή ο σχεδιαστής της ΚΤΜ....
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...

Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.


Δεν προλαβαίνει να βγει κάποιο στις αγγελίες , εξαφανίζεται σε μια μέρα. Η εμφάνιση δεν μετράει , αρκεί να΄ναι καλό παιδί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το προβλημα με το τουαρεγκ ειναι οτι ειναι ισως οτι πιο ασχημο εχει βγει με δυο τροχους. Κανει το 790 να μοιαζει με καλονη, και κοντραρει στα ισα εκεινο το r1200st που ειχε βγαλει η μπεμβε πριν κατι χρονια.
Πώς από το δεν μου αρέσει το φανάρι του (γιατί ουσιαστικά αυτό δεν σου αρέσει) φτάνουμε στο ότι πιο άσχημο έχει βγει σε δύο τροχούς. Οκ υπερβολικό για μενα αλλά άποψη σου.

Εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι τι προτιμάς? Μοτοσυκλέτες όπως το Tuareg και το V85TT η τo vstrom το καινουργιο που είναι like them or hate them φάση η μοτοσυκλέτες σαν το nc750 και το καινούργιο transalp που είναι τόσο αδιάφορες αισθητικά και τόσο ευθεία γραμμή που μου θυμίζει ένα καθηγητή στο Πανεπιστήμιο που 5 λεπτά παράδοση σε έκαναν να χασμουριεσαι και να κοιμάσαι.

Για μένα χίλιες φορές το περίεργο,το ιδιαίτερο,το παράξενο,το ξεχωριστό παρά το βαρετό το ξενερωτο, το ''ευπεπτο''.

Η Honda επιλέγει σχεδόν πάντα να είναι εύπεπτη και ....αποδεκτή και συνορεύει πάντα με το ξενερωτο. Στην africa ειδικά την 1100 το έσωσε,βγήκε ωραία. Γιατί βασικά και η παλιά Άφρικα είχε ενδιαφέρον.

Εδώ όσο βαρετό ήταν το παλιό τρανσαλπ φρόντισε η honda να κρατήσει αναλλοίωτη τη συνταγή και μάλιστα να την εμπλουτίσει με ακόμα πιο εύπεπτα στοιχεία ..

Θα έλεγα πως μάλλον δημογραφικά απευθύνονται σε ηλικίες 50+ και σε μοτοσυκλετιστες που βλέπουν τη μοτοσυκλέτα περισσότερο ως εργαλείο και λιγότερο συναίσθημα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...

Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.


Η ιστορία πίσω από το bmw 1200st

-Που να το βάλω το μπροστά φανάρι ρε Χανς? Το ξεχάσαμε ργτ.
  • Ξέρω γω, βάλτο όπου βρεις Ματίας και έλα γιατί τα λουκάνικα θα κρυώσουν
  • ονσγ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα,το νέο τρανσαλπ σε κάποιο δρόμο της Πάτρας.


Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό το 2Κ 300αράκι ομοίως δεν είχε τη τύχη που του άξιζε. Τα πάει αρκετά καλά στο δρόμο ταξιδιωτικά και έχει 40 ονομαστικά αλογάκια που μάλλον δεν έχει κανένα Ευρωπαϊκό σε αυτά τα κυβικά.
 
Top Bottom