Τι ελάχιστα πατημένο χωματακι?
Με τα xlv600-650 και xrv 750 με αναρτήσεις παλαιολιθικές μπαίναμε σε πολύ δύσκολα κομμάτια και κάποιοι μπαίνουν ακόμα γιατί τα έχουν κρατήσει.
Το νέο 750 με τις συγκεκριμένες αναρτήσεις και τα modes παπάδες θα κάνει ΚΑΙ στο χώμα.
Πάνω απ' όλα φυσικά μετράει ο οδηγός.Παλια οταν ημουν 19 ετων ειχα εναν φιλο με ενα Gsx 250f
του ειχε βαλει λαστιχο 50/50 κ οπου πηγαιναμε εμεις με τα εντουρακια ερχοταν και αυτος
αν εχεις χερια πας οπου θες, αλλα για χωμα δεν θα ηταν η 1η μου επιλογη
εχει πολλα πλαστικα κ ψηλο κεντρο βαρους.....
Είναι το καλύτερο και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να κολωνε στο γεγονός πως είναι aprilia. Αν εξαιρέσεις τις θεωρίες περί αξιοπιστίας που δεν βλέπω στην πράξη aprilia να σπάνε 4 χρόνια εγγύηση παίρνεις και τα καλύτερα ηλεκτρονικά και το καλύτερο πακέτο στην αγορά.Η ταπεινή μου άποψη, χωρίς να είμαι μεγάλος γνώστης, εάν το Touareg ήταν γιαπωνέζικο δεν θα είχε αντίπαλο σε αυτή την κατηγορία με τ700, νέο 750 και νέο vstrom
13000....με dct ακουγεταιkordix
Καπως ετσι τα λεω και εγω
θεωρω οτι θα εχει πολυ καλη πορεια διοτι συνδιαζει καλη ιπποδυναμη,
το λογοτυπο και την εγγυηση της Χοντα
ικανο μεγεθος για φορτωμα, καλη καλυψη, σχετικα λιγα πλεον κυβικα....
τα κανει ολα και συμφερει δλδ...οτι εκανε και το παλιο αλλα με πολυ περισσοτερο γκαζι και καλυτερα φρενα.....
οτι ψαχνει η αγορα αυτην την στιγμη δλδ.....
Αν δε βγει και στα 10 με 11Κ....ουρες εξω απο του κυρ Στεφαν....εεεε... Σαρακακη....
Είναι το καλύτερο και προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να κολωνε στο γεγονός πως είναι aprilia. Αν εξαιρέσεις τις θεωρίες περί αξιοπιστίας που δεν βλέπω στην πράξη aprilia να σπάνε 4 χρόνια εγγύηση παίρνεις και τα καλύτερα ηλεκτρονικά και το καλύτερο πακέτο στην αγορά.
Προσωπικά αν άλλαζα το 800 στο tuareg θα πήγαινα
ΟΚ, βρήκαμε από που πήρε μεταγραφή ο σχεδιαστής της ΚΤΜ....Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...
Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.
No f@#@#@g way.....13000....με dct ακουγεται
Δεν προλαβαίνει να βγει κάποιο στις αγγελίες , εξαφανίζεται σε μια μέρα. Η εμφάνιση δεν μετράει , αρκεί να΄ναι καλό παιδί.Καρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...
Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.
Πώς από το δεν μου αρέσει το φανάρι του (γιατί ουσιαστικά αυτό δεν σου αρέσει) φτάνουμε στο ότι πιο άσχημο έχει βγει σε δύο τροχούς. Οκ υπερβολικό για μενα αλλά άποψη σου.Το προβλημα με το τουαρεγκ ειναι οτι ειναι ισως οτι πιο ασχημο εχει βγει με δυο τροχους. Κανει το 790 να μοιαζει με καλονη, και κοντραρει στα ισα εκεινο το r1200st που ειχε βγαλει η μπεμβε πριν κατι χρονια.
Η ιστορία πίσω από το bmw 1200stΚαρχιες όταν βλέπετε ρουθούνια σε μουλτιστραδα λέτε ο μαι Γκοτ φαμπιουλους πέφτετε ανάσκελα και ανοίγει το πορτοφόλι, όταν βλέπετε μάτια Πικάσο το ένα πάνω στο άλλο λέτε ο μαι Γκοτ Τρου Ντακάριαν σντβεντσουρ και τρέχετε στην έκθεση...
Όταν το λαηκώ πεδή από το ορυχείο της Βαυαρίας είχε τα στοιχεία που σας αρέσουν ήταν φύγε από εδώ εσύ με το σανδάλι και την κάλτσα.
Αυτό το 2Κ 300αράκι ομοίως δεν είχε τη τύχη που του άξιζε. Τα πάει αρκετά καλά στο δρόμο ταξιδιωτικά και έχει 40 ονομαστικά αλογάκια που μάλλον δεν έχει κανένα Ευρωπαϊκό σε αυτά τα κυβικά.Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα,το νέο τρανσαλπ σε κάποιο δρόμο της Πάτρας.
Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk