Να γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά, αλλά ανάγκη

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv

Σύμφωνα με τον ελληνικό αλλά και τους περισσότερους ευρωπαϊκούς ΚΟΚ, η μοτοσικλέτα πρέπει να κινείται στο μέσον της λωρίδας καταλαμβάνοντας ουσιαστικά θέση αυτοκινήτου. Αλήθεια ποιο είναι τότε το νόημα του να έχεις μοτοσικλέτα, αν είναι να μην προσπερνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να ξεφύγεις από το μποτιλιάρισμα; Αυτό σκέφτηκαν οι Γάλλοι και επέτρεψαν στον δικό του ΚΟΚ τη διήθηση. Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι το σκεπτικό της απόφασης και γιατί η διήθηση είναι αναγκαία, απαραίτητη και δεν αποτελεί …καγκουριά όπως λένε πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων

Χρόνια ολόκληρα, δεκαετίες δηλαδή, οι ΚΟΚ του κόσμου απαγορεύουν τη διήθηση και είναι βασικά μη σου τύχει να εμπλακείς σε ατύχημα. Έτσι λοιπόν οι Γάλλοι σκέφτηκαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα και να πλέον ισχύει η διήθηση των μοτοσυκλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα που επιτρέπεται πειραματικά σε ορισμένες περιοχές και δρόμους της Γαλλίας υπό πολλές προϋποθέσεις και κανόνες. Η τελική απόφαση θα ληφθεί το 2020, αφού θα εξεταστεί η αποτελεσματικότητα του μέτρου, σε σχέση με την συμπεριφορά των μοτοσικλετιστών.

Η πραγματικότητα βέβαια οδήγησε τους Γάλλους ώστε να θέσουν όρους και να νομιμοποιήσουν τη διήθηση, μια πρακτική όλων των μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο και ειδικά σε Ελλάδα και Ιταλία, όπου η διήθηση μετατρέπεται μέχρι και σε σφήνα με μεγάλες ταχύτητες.

Αλλά ποια είναι τα οφέλη από τη διήθηση;

- Αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού

- Μείωση της ρύπανσης

Ποια είναι όμως τα προβλήματα για τους μοτοσικλετιστές:

- Δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη διάρκεια της διήθησης.

- Κινδυνεύουν από ξαφνική αλλαγή της πορείας των αυτοκινήτων, δηλαδή την αλλαγή λωρίδας

Ποια είναι όμως τα λάθη των μοτοσικλετιστών:

- Επιχειρούν διήθηση με μεγάλη ταχύτητα.

- Επιχειρούν διήθηση από την αριστερή πλευρά των οχημάτων

- Κάνουν σφήνες

Οι Γάλλοι λοιπόν προσπαθούν να βάλουν τάξη σε αυτό το χάος. Έτσι θέσπισαν μια σειρά από κανόνες σε έντεκα διαφορετικές περιοχές της χώρας τους, ταχτοποιώντας έτσι και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης σε περίπτωση ατυχήματος.

Για να το πετύχουν αυτό, επέτρεψαν τη διήθηση σε αυτοκινητόδρομους που τα ρεύματα κυκλοφορίας χωρίζονται με διαχωριστικό στηθαίο και το όριο κυκλοφορίας είναι 70 με 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Κι εκεί η διήθηση επιτρέπεται μονάχα μέχρι 50 χιλιόμετρα, ουσιαστικά δηλαδή όταν υπάρχει κίνηση στους δρόμους, διαφορετικά οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να προσπερνούν με τον τρόπο που ισχύει και στα αυτοκίνητα.

Όμως γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά αλλά ανάγκη;

Αν η διήθηση γίνει σωστά, δηλαδή από τα δεξιά του αυτοκινήτου και με ταχύτητα το πολύ 20 χλμ περισσότερη από εκείνη της κίνησης, τότε διευκολύνει το κυκλοφοριακό, ενώ παράλληλα είναι ασφαλής για τον μοτοσικλετιστή, αφού έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα, σε σχέση με αυτούς που περιμένουν ακινητοποιημένοι πίσω από τα αυτοκίνητα.

Μειώνεται η ατμοσφαιρική ρύπανση αφού χιλιάδες κινητήρες εσωτερικής καύσης που κινούν δίκυκλα, παραμένουν πολύ λιγότερη ώρα σε λειτουργία μέσω της διήθησης, επιβαρύνοντας πολύ λιγότερο το περιβάλλον με ρύπους και ηχορύπανση.

Ακόμα και τώρα που η διήθηση στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είναι παράνομη, όπως και στην Ελλάδα, είναι αδύνατον να καβαλάς μηχανή και να μην περάσεις ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Ωστόσο θα πρέπει η προσπέραση να γίνεται κανονικά και όχι υπό τη μορφή σφήνας και με μεγάλη ταχύτητα, για να είναι όλοι ασφαλής!
Η διήθηση λοιπόν είναι ανάγκη και όχι καγκουριά, όπως λένε πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων.

www.activeman.gr
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Στην Ελλαδα συνηθως ειναι καγκουρια.Οχι μονο χωνονται αναμεσα στα αυτοκινητα,ακομη και αν δεν χωρανε,αλλα πανε και με χιλια.
 

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
Στην Ελλαδα συνηθως ειναι καγκουρια.Οχι μονο χωνονται αναμεσα στα αυτοκινητα,ακομη και αν δεν χωρανε,αλλα πανε και με χιλια.
ολα τα δαχτυλα του χεριου δεν ειναι ιδια.........συνήθως ομως η πλειοψηφια οριζει τον κανονα....ειτε απ την μια πλευρά ειτε απ την αλλη.....
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
καλα εδω οδηγεις το αυτοκινητο και κανεις ασκησεις ακριβειας,ειδικα αν οδηγας και μοτο,γιατι σε περνανε σαν πυραυλοι τα δικυκλα απο δεξια-αριστερα,αερα πατερα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
ολα τα δαχτυλα του χεριου δεν ειναι ιδια.........συνήθως ομως η πλειοψηφια οριζει τον κανονα....ειτε απ την μια πλευρά ειτε απ την αλλη.....
Η πλειοψηφια ,απ οτι βλεπω στους δρομους των πολεων, ειναι οι ντελιβεραδες οι οποιοι συνηθως οδηγουν διχως αυριο.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Η πλειοψηφια ,απ οτι βλεπω στους δρομους των πολεων, ειναι οι ντελιβεραδες οι οποιοι συνηθως οδηγουν διχως αυριο.
Διχως αυριο και διχως κρανος.... αα τωρα με την βροχη μπορει να βαλουν.. :mad::mad:
 

memos

Μέλος
Περιοχή
αθηνα
Όνομα
Mωχαμεντ
Μοτό
BMW r 1150 gs 2001 - ΤDM 900 2008 - XTX 660 motard
μακαρι να σεβομαστε ο ενας τον αλλον στου δρομους ...και απο οτι ξερω ετσι οπως ΔΕΝ περπατας στα τυφλα...δεν οδηγεις στα τυφλα ( που δυστυχως η πλειοψηφια αυτο κανει )
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Στους δρομους μας παρατηρω το φαινομενο της μεταλλαξης. Ενας οδηγος αυτοκινητου συμπεριφερεται διαφορετικα οταν ο ιδιος οδηγει μηχανη, οταν ειναι πεζος ακομα κι οταν οδηγει ποδηλατο. Το μονο που μας νοιαζει ειναι πως θα εξυπηρετηθουμε στην εκαστοτε στιγμη πιο γρηγορα και πιο ευκολα και αδιαφορουμε για την υπαρξη των υπολοιπων.

Οσο για τους ντελιβεραδες που αναφερθηκε πιο πανω η πιεση ειναι μεγαλη απο τα αφεντικα και την φυση της δουλειας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στους δρομους μας παρατηρω το φαινομαι της μεταλλαξης. Ενας οδηγος αυτοκινητου συμπεριφερεται διαφορετικα οταν ο ιδιος οδηγει μηχανη και οταν ειναι πεζος ακομα κι οταν οδηγει ποδηλατο. Το μονο που μας νοιαζει ειναι πως θα εξυπηρετηθουμε στην εκαστοτη στιγμη πιο γρηγορα και πιο ευκολα και αδιαφορουμαι για την υπαρξη των υπολοιπων.

Οσο για τους ντελιβεραδες που αναφερθηκε πιο πανω η πιεση ειναι μεγαλη απο τα αφεντικα και την φυση της δουλειας.
Συμφωνώ απολύτως σε όλα!
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
Θεωρώ πως αν χώρας να περάσεις περνάς για να γλυτώσεις την κίνηση,
Άλλοι σιγά άλλοι γρήγορα όπως αναφέρθηκε πιο πάνω...
Αυτό που δεν ανέχομαι σε καμια περιπτωση είναι η απαίτηση του μοτοσυκλετιστη να περάσει είτε χωράει είτε όχι
Πατώντας κόρνες για να υπακουσουν τα αμάξια να κάνουν στην άκρη!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το γρήγορα ή αργά είναι σχετικό, το σωστό είναι να περνάς με ταχύτητα τέτοια που να προλαβαίνει ο άλλος να σε δει και κυρίως να προστατέψεις τον εαυτό σου από δική του μετακίνηση.
Εκτός του ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων συμπεριφέρονται διαφορετικά όταν οδηγούν μηχανή, ευτυχώς ισχύει και το αντίθετο!
 

giannis.serres

Μέλος
Εγώ μένω Γερμανία και αποφεύγω να προσπερασω ειδικά αν είναι μονής κυκλοφορίας δρόμος μόνο αν βρέχει
Σημερα εμαθα οτι αν προσπερνας οταν εχει κινηση ειναι 80 ευρω το προστιμο στην Γερμανια

Η ζωή είναι πολύ μικρή για να έχεις εχθρους
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Τι ισχύει για εμάς τους δικυκλιστές.......

Αρθρο 40
Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων,
μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων

1. Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
α) Να ρυμουλκούνται από άλλο όχημα.
β) Να ρυμουλκούν ή ωθούν διάφορα αντικείμενα.
γ) Να μεταφέρουν αντικείμενα, τα οποία εμποδίζουν την οδήγηση του
οχήματος τους ή εκθέτουν σε κίνδυνο τους λοιπούς χρήστες της οδού.
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
ε) Να σύρουν μαζί τους ζώα δεμένα με λουρί.
στ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές.
Από τη διάταξη αυτήν εξαιρούνται ακουστικά και κεφαλόφωνα ανοικτής ακρόασης φορητών συσκευών ραδιοεπικοινωνίας, που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία σε μικρή απόσταση μεταξύ των οδηγών. Ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών ή μεταξύ των οδηγών των οχημάτων αυτών και σταθμών βάσης ή άλλων κινητών σταθμών ραδιοδικτύων, καθώς επίσης και μεταξύ των οδηγών εκπαιδευτικών μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών καί των εκπαιδευτικών αυτοκινήτων κατά τις φάσεις της εκπαίδευσης ή της εξέτασης των υποψήφιων οδηγών.
ζ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση.

.....πουθενά δεν αναφέρεται λέξη "διήθηση" για να μας απαγορεύεται. Ισχύει ότι και στο ...

Άρθρο 17
Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους
1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρ8ρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.

2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.

3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
α) Όταν κάποιος από τους οδηγούς που ακολουθούν αυτόν που προτίθεται να προσπεράσει άρχισε ήδη το προσπέρασμα.
β) Όταν ο οδηγός που προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον.
γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους ερχόμενους αντίθετα.
δ) Αμέσως προ ή επί μη κυκλικού ισόπεδου οδικού κόμβου, εκτός αν:
αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού,
ββ) η οδός, στην οποία γίνεται το προσπέρασμα, έχει προτεραιότητα,
γγ) η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμο ή με φωτεινούς σηματοδότες και
δδ) το όχημα το οποίο προσπερνάται είναι ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα χωρίς καλάθι.
ε) Αμέσως προ ή επί ισοπέδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους.
στ) Αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, η οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανσης.
ζ) Μέσα στις σήραγγες.
η) Οταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών.

4. Ειδικότερα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης, το προσπέρασμα απαγορεύεται και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτό διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι' αυτούς που έρχονται αντίθετα.

5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.

6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι' αυτούς που προσπερνά.
Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατό κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.

7. Οδηγός που αντιλαμβάνεται ότι άλλος οδηγός προτίθεται να τον προσπεράσει, υποχρεούται να κινείται πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και να μην επιταχύνει την κίνησή του. Ο οδηγός βραδέως κινούμενου ή ογκώδους οχήματος, του οποίου δεν είναι ευχερές και ασφαλές το προσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας, υποχρεούται να μειώνει την ταχύτητά του και να πλησιάζει κατά το δυνατόν, στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, για να διευκολύνει το προσπέρασμα από οχήματα που ακολουθούν.

8.α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρείς εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους).
β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.
γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α' της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρ8ρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη.

9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.

10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος.

11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α', β', ε', στ' και ζ' της παρ. 3 και της παρ. 4 του άρ8ρου αυτού, τιμωρείται με πρόστιμο ………………..

http://www.yme.gr/index.php?tid=249
http://www.yme.gr/getfile.php?id=5560
 
Τελευταία επεξεργασία:

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Χωρίς να είμαι νομικός μπορώ να εντοπίσω αρκετούς λόγους όπου απαγορεύεται.

2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.
Συνεπώς οταν περνάς αναμεσα από αμάξια προσπερνάς κάποιο από τα δεξιά.
3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους ερχόμενους αντίθετα.
5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.
9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με βάση αυτό:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
που έγραψε ο Ηλίας στα "απαγορεύεται", όπως απαγορεύεται σε 2 δίκυκλα να πηγαίνουν παράλληλα, έτσι απαγορεύεται και στη μοτό να πηγαίνει παράλληλα στην ίδια λωρίδα με ένα αυτοκίνητο. Εύλογα απαγορεύεται να κινείται η μοτό, ανάμεσα σε 2 αυτ/τα...
Το πρώτο ποστ λέει όλα τα προβλεπόμενα και λέει και τους κινδύνους .
Το οτι πάμε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, γίνεται με δική μας ευθύνη!!!!
Σε α' πρόσωπο, ποτέ δεν πάω πίσω από αυτοκίνητο!!!! Π ο τ έ !!! Μεγαλύτερος κίνδυνος από το να σε κάνουν σάντουιτς το μπρος και το πίσω αυτ/το, δεν υπάρχει!!!!
Θέλει βέβαια τρόπο το πώς το κάνει κάποιος, με ασφάλεια. Το βασικότερο είναι να πηγαίνεις με +10, άντε +20χαω μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή των αυτοκινήτων. Έτσι προσπερνάς (ελέγχεις όλους μπροστά σου και ξέρεις ότι σε έχουν δει, ή ξέρεις ότι δε σε βλέπει ο άλλος), δίνεις χρόνο να σε δουν, και δεν κινδυνεύεις από κάποιον που έρχεται από πίσω με μεγαλύτερη ταχύτητα (πίσω δύσκολα ελέγχεις....).
Τώρα αμα τα κουτιά πάνε με 60-70 χαω και περνάς ανάμεσα με 100-120....., ή με το Θεό έχεις συμβόλαιο ή χρωστάς στο μάνιακ.....:wacky::wacky::wacky::D

Ξαναλέω ότι νομικά ισχύουν όσα γράφηκαν πιο πάνω, αλλά φυσικά, στο δρόμο, η ασφάλεια είναι στο χέρι μας και στο μυαλό μας ! Και σίγουρα όχι πίσω από ένα αυτοκίνητο και μπροστά από ένα άλλο!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε 'συ Θοδωρή όταν λες "ποτέ" δε μπορεί να το εννοείς!
Και ερωτώ: δεν έχεις κινδυνέψει ποτέ βρισκόμενος ανάμεσα από αυτοκίνητα; είτε γιατί τελευταία στιγμή αποφάσισε ο εκ αριστερών σου να στρίψει δεξιά, είτε γιατί μπλοκαρισμένος στη κίνηση αποφάσισε να ανοίξει πόρτα για να βγάλει μπουφάν, κτλ....
Όλοι μα όλοι κινούμαστε κάποια στιγμή και ανάμεσα από αυτοκίνητα αλλά το χειρότερο είναι να νομιμοποιούμε ή να παρουσιάζουμε ως θεμιτό έναν τρόπο οδήγησης χωρίς να ξέρουμε ποιός διαβάζει τα κείμενα μας.
Κατά τη γνώμη μου πλεονέκτημα έχουν οι οδηγοί που οδηγούν και αυτοκίνητα και μουοσυκλέτες, αυτοί μπορούν ελάχιστα παραπάνω να προεπισκοπίσουν οδηγικές συμπετιφορές τις μιάς και τις άλλης κατηγορίας.
Όλα λοιπόν μπορούν να ανήκουν στη πραγματικότητα της καθημερινότητας υπό συνθήκες και με προσωπική ευθύνη και γνώση των δυνατοτήτων μας!

Send it from my WATCHphone
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε 'συ Θοδωρή όταν λες "ποτέ" δε μπορεί να το εννοείς!
Και ερωτώ: δεν έχεις κινδυνέψει ποτέ βρισκόμενος ανάμεσα από αυτοκίνητα; είτε γιατί τελευταία στιγμή αποφάσισε ο εκ αριστερών σου να στρίψει δεξιά, είτε γιατί μπλοκαρισμένος στη κίνηση αποφάσισε να ανοίξει πόρτα για να βγάλει μπουφάν, κτλ....
Όλοι μα όλοι κινούμαστε κάποια στιγμή και ανάμεσα από αυτοκίνητα αλλά το χειρότερο είναι να νομιμοποιούμε ή να παρουσιάζουμε ως θεμιτό έναν τρόπο οδήγησης χωρίς να ξέρουμε ποιός διαβάζει τα κείμενα μας.
Κατά τη γνώμη μου πλεονέκτημα έχουν οι οδηγοί που οδηγούν και αυτοκίνητα και μουοσυκλέτες, αυτοί μπορούν ελάχιστα παραπάνω να προεπισκοπίσουν οδηγικές συμπετιφορές τις μιάς και τις άλλης κατηγορίας.
Όλα λοιπόν μπορούν να ανήκουν στη πραγματικότητα της καθημερινότητας υπό συνθήκες και με προσωπική ευθύνη και γνώση των δυνατοτήτων μας!

Send it from my WATCHphone
Στεφανε με τον τροπο που λεω μπορω κι αποφευγω τον απροσεκτο. Σαφως κι υπαρχει ο κινδυνος παντα!
Οταν κινεισαι με μικρη σχετικη ταχυτητα σε σχεση με τ αυτοκινητα , εχεις χρονο και δινεις χρονο και στον αλλον να σε δει. Αυτο λεω.
Πισω απο αυτοκινητο ειναι πολυ χειροτερα. Εγω τουλαχιστον ετσι νιωθω.
Πρεπει μα προσθεσω και την πειρα, που μου επιτρεπει να ξεχωρισω το ορνιο με μια ματια, απο πολλες ενδειξεις....
Το ιδιο κανω και σε δρομους αδειους με πολλα καθετα στενα. Μικρη ταχυτητα, ως 50 χαω. Με τοσα χλμ δινεις χρονο να σε δουν κι εχεις χρονο αντιδρασης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατανοητό Θόδωρε!
Η δική μου παρέμβαση δεν έχει να κάνει με τη δική σου άποψη, έχει να κάνει με τη γενική ιδέα περί σωστού και λάθους. Αφορά δηλαδή την επισήμανση της προσοχής του αναγνώστη περί σωστού και λάθους.
Πέρα του νομικού πλσισίου όταν περάσουμε στο ουσιαστικό κομμάτι, θεωρώ πως δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Υπάρχει προσωπική ικανότητα και αξιολόγηση της κατάστασης. Εγώ ελέγχω τις κινήσεις των οδηγών πολύ καλύτερα τις κινήσεις των οδηγών από πίσω και μέσα από τους καθρέπτες τους. Αλλά αυτό κάνω εγώ, δε σημαίνει τίποτα!

Send it from my WATCHphone
 

EvangeloSKG

Μέλος
Περιοχή
Μαρούσι
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R1200GS, 2004 (K25)
Οσο για τους ντελιβεραδες που αναφερθηκε πιο πανω η πιεση ειναι μεγαλη απο τα αφεντικα και την φυση της δουλειας.
Προ καιρού οι ντελιβεράδες είχαν κατεβεί σε κινητοποιήσεις και απ'τη μια είχαν τα δίκια τους.
Απ'την άλλη όμως, πως γίνεται να διορθωθεί η κατάσταση όταν το μηχανάκι ντελίβερι δεν αντιμετωπίζεται ως επαγγελματικό όχημα;
Θα έπρεπε το μηχανάκι να ανήκει στην επιχείρηση, η οποία να ελέγχεται για τη σωστή συντήρηση και τη γενική κατάστασή του και να παρέχει εξοπλισμό ασφαλείας, που να υποχρεώνει τους υπαλλήλους της να φοράνε (όπως σε οποιοδήποτε εργοστάσιο).
Για τυχόν παραβάσεις (όρια ταχύτητας, όρια θορύβου, ερυθρό σηματοδότη) να διώκεται πρώτα η επιχείρηση, ως ιδιοκτήτης και κύριος χρήστης του οχήματος και έπειτα ο εκάστοτε αναβάτης.
Πολλά ακόμα θα μπορούσαν να λεχθούν, αλλά με το υπάρχον πλαίσιο ο νομοθέτης είναι σα να επιτρέπει στον επιχειρηματία να καταχράται τα δικαιώματα του εργαζόμενου.

Συγνώμη για το off topic.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Όλα όσα λέτε είναι πολύ σωστά..
Δεν θέλω να μπλέξω τι είναι σωστό και τι λάθος, τι επιτρέπεται και τι οχι κτλ.,κτλ.,

Δεν θα ξεχάσω όμως σε ένα μποτιλιάσμα στα σύνορα Γαλίας με βόρειας Ισπανίας ένα σκηνικό που μου έμεινε.,
Κλασικός Ελλληνάρσς, με το που βλέπω μποτιλιάρισμα μπαινω κανονικά '΄διήθηση΄ όπως έχω μάθει να οδηγώ απο μικρός
σιγά μη κάτσω πίσω απο τα αυτοκίνητα.,σιγά μη κλάψω σιγα μη φοβηθώ και άλλα ωραια τραγούδια .,
Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστες που παρατηρούσα ήταν αραχτοί πίσω απο τα αυτοκίνητα και πηγαίνανε με το μπούγιο.,
άντε κάναν καμια προσπέραση κανα αυτοκίνητο και μετα κολλούσαν πάλι πίσω τους.
μετα απο κάνα 10 λεπτό κοιτώ πίσω μου και βλέπω ουρά με μηχανές να με ακολουθάνε οδηγώντας και αυτοί αναμέσα απο τα αυτοκίνητα.,
στο τέλος μια εικόνα όμορφη μετα απο κανα 30λεπτο αφού τελείωσε η ουρά δεν θα ξεχάσω τις χαιρετούρες και τα κορναρίσματα απο τους μοτοσυκλετιστες
όταν απελευθερώθηκε ο δρόμος και να φεύγουν άλλοι με τα γκάζια τους ποιο γρήγορα και άλλοι στον δικό τους ρυθμό..

συμπέρασμα
Η διήθηση είναι στο αίμα του μηχανόβιου.,
αρκέι να σέβεσαι τον χώρο σε κάθε όχημα μπροστα σου και να έχεις όλα τα αντανακλαστικά σου στην τσίτα γιατι
ποτε δεν ξες ..
 
Top Bottom