Να γιατί η διήθηση δεν είναι καγκουριά, αλλά ανάγκη

EvangeloSKG

Μέλος
Περιοχή
Μαρούσι
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R1200GS, 2004 (K25)
Όλα όσα λέτε είναι πολύ σωστά..
Δεν θέλω να μπλέξω τι είναι σωστό και τι λάθος, τι επιτρέπεται και τι οχι κτλ.,κτλ.,

Δεν θα ξεχάσω όμως σε ένα μποτιλιάσμα στα σύνορα Γαλίας με βόρειας Ισπανίας ένα σκηνικό που μου έμεινε.,
Κλασικός Ελλληνάρσς, με το που βλέπω μποτιλιάρισμα μπαινω κανονικά '΄διήθηση΄ όπως έχω μάθει να οδηγώ απο μικρός
σιγά μη κάτσω πίσω απο τα αυτοκίνητα.,σιγά μη κλάψω σιγα μη φοβηθώ και άλλα ωραια τραγούδια .,
Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστες που παρατηρούσα ήταν αραχτοί πίσω απο τα αυτοκίνητα και πηγαίνανε με το μπούγιο.,
άντε κάναν καμια προσπέραση κανα αυτοκίνητο και μετα κολλούσαν πάλι πίσω τους.
μετα απο κάνα 10 λεπτό κοιτώ πίσω μου και βλέπω ουρά με μηχανές να με ακολουθάνε οδηγώντας και αυτοί αναμέσα απο τα αυτοκίνητα.,
στο τέλος μια εικόνα όμορφη μετα απο κανα 30λεπτο αφού τελείωσε η ουρά δεν θα ξεχάσω τις χαιρετούρες και τα κορναρίσματα απο τους μοτοσυκλετιστες
όταν απελευθερώθηκε ο δρόμος και να φεύγουν άλλοι με τα γκάζια τους ποιο γρήγορα και άλλοι στον δικό τους ρυθμό..

συμπέρασμα
Η διήθηση είναι στο αίμα του μηχανόβιου.,
αρκέι να σέβεσαι τον χώρο σε κάθε όχημα μπροστα σου και να έχεις όλα τα αντανακλαστικά σου στην τσίτα γιατι
ποτε δεν ξες ..
Στη Γαλλία πάντως τα αυτοκίνητα αφήναν πάντα το μεσαίο χώρο ώστε οι μοτοσυκλέτες να προωθούνται μπροστά!
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Στη Γαλλία πάντως τα αυτοκίνητα αφήναν πάντα το μεσαίο χώρο ώστε οι μοτοσυκλέτες να προωθούνται μπροστά!
ναι δεν είχα δει καμια δυσχέρεια απο αυτούς με τα αυτοκίνητα ( ίσως δεν πρόλαβα ):)


Sent from parallel universe using black holes.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα σας παταξωμεν


Να ρωτήσω έτσι για πλάκα που είναι η μοτοε κλπ γιατί καλά οι "πολίτες* που πιάνουν τον κ. Υπουργό και του λένε όχι άλλη σφήνα στο δρόμο, οι λεσχαιοι του έχουν πει ποτέ "είστε σίγουροι ότι θέλετε να κάνετε ένα εκατομμύριο εχθρούς" λέω τώρα ένα νούμερο συντηρητικό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα σας παταξωμεν


Να ρωτήσω έτσι για πλάκα που είναι η μοτοε κλπ γιατί καλά οι "πολίτες* που πιάνουν τον κ. Υπουργό και του λένε όχι άλλη σφήνα στο δρόμο, οι λεσχαιοι του έχουν πει ποτέ "είστε σίγουροι ότι θέλετε να κάνετε ένα εκατομμύριο εχθρούς" λέω τώρα ένα νούμερο συντηρητικό.
:pointu:
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Διχως αυριο και διχως κρανος.... αα τωρα με την βροχη μπορει να βαλουν.. :mad::mad:
Αυτό με το κράνος δεν αντιλαμβάνομαι που βρίσκετε και το λέτε ακόμα. Ζω στην Αθήνα και κάθε μέρα κινούμαι από Χολαργό ως Πειραιά και από Γλυφάδα ως Μεταμόρφωση με ΠΟΛΥ κέντρο στο μίγμα. Κράνος φορά η συντριπτική πλειονότητα και το αντίθετο είναι εξαίρεση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γελάς αλλά δυστυχώς όταν κάθε δομή οργάνωσης γυρίζει είτε γύρω από καρέκλα για την χαρά της κατοχής είτε γύρω από επιδότηση είτε γύρω από μια δραστηριότητα (πχ είμαστε μέλη της μοτοε απλά για να κάνουμε έναν αγώνα το χρόνο) ο μόνος που κερδίζει είναι... Ο νομοθέτης που κάνει ότι του αρέσει.

Και δεν συζητάμε τώρα για τρελά πράγματα, ούτε κάτι που στοιχίζει λεφτά στο κράτος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γελάς αλλά δυστυχώς όταν κάθε δομή οργάνωσης γυρίζει είτε γύρω από καρέκλα για την χαρά της κατοχής είτε γύρω από επιδότηση είτε γύρω από μια δραστηριότητα (πχ είμαστε μέλη της μοτοε απλά για να κάνουμε έναν αγώνα το χρόνο) ο μόνος που κερδίζει είναι... Ο νομοθέτης που κάνει ότι του αρέσει.

Και δεν συζητάμε τώρα για τρελά πράγματα, ούτε κάτι που στοιχίζει λεφτά στο κράτος.
Έχουν δώσει εξετάσεις εδώ και πολλά χρόνια αυτοί οι τύποι και έχουν μείνει όχι απλά μεταξετασταιοι.....μην ανοίξω το στόμα μου.
Κλασσική ελληνική νοοτροπία .
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Δεν πιστεύω πως το κυκλοφοριακό πρόβλημα επιτρέπει τέτοιες αποφάσεις…

Πηγαίνω τελευταία κάθε μέρα από Νέα Σμυρνη Μαρούσι στις 6:30 - 7:00 το πρωί. Ενώ πίστευα πως τόσο πρωί θα είναι άδειοι οι δρόμοι, έχει ήδη μποτιλιάρισμα!!! Δεν μιλάω καν για ώρες αιχμής. Φαντάσου να έχεις και όοοοολες αυτές τις μοτοσικλέτες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Θα έβγαινες από το σπίτι σου, κατευθείαν στην κίνηση :roflmao:
Γνώμη μου είναι πως είτε με νόμο είτε χωρίς, οι μηχανές πάντα θα περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, είτε μπροστά στο φανάρι.
Θέλει και οι οδηγοί των αυτοκινήτων να το σεβαστούν και να αφήνουν χώρο (όπου μπορούν και υπάρχει δυνατότητα) και οι οδηγοί των μηχανών να μην περνάν με 60 ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα, ούτε και να απαιτούν να έχουν τον χώρο τους. Μην ξεχνάμε πως δεν είναι όλοι οι οδηγοί έμπειροι.
Εγώ για παράδειγμα για να περάσω ανάμεσα από αυτοκίνητα στην κίνηση, είτε θέλω άλλον μπροστά μου για να σιγουρευτώ ότι χωράω και εγώ ή περνάω με 10. Οδηγώντας λοιπόν λιγότερο από 2 μήνες, με αγχώνει το ίδιο ο μηχανόβιος που μου κορνάρει επειδή πάω αργά ανάμεσα στα αμάξια, με κάποιον που μόλις έχει πάρει το δίπλωμα του αυτοκινήτου και φοβάται να πάει πολύ πλάι, για να περάσουν οι μηχανές.
Ο δρόμος θέλει αμοιβαίο σεβασμό και αυτό είναι η κατακλείδα όλων των νόμων. Πρέπει να κυκλοφορούμε όλοι μαζί, στο οδικό δίκτυο.
Και με την μηχανή κατάλαβα ότι πρέπει να οδηγάς αμυντικά, διότι επειδή οδηγώ πολλά χρόνια αυτοκίνητο, είχα λασκάρει λίγο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να σε νοιάζει το κυκλοφοριακό πρέπει να ζεις με το κυκλοφοριακό. Όταν μετακινείσαι με συνοδεία που σου ανοίγει δρόμο πάντα και παντού δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει μία ώρα πρώτη νεκρά. Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει ΜΜΜ.



Νίκο σόρι, αλλά ματάκια ΚΑΙ καθρέφτες και κάνεις άκρη σε κάθε ευκαιρία. Αυτά που κοροϊδεύουμε τόσα χρόνια με τους "κληρονόμους αριστερής λωρίδας" με τα κουτιά, καλό είναι να μην γίνονται με τα μηχανάκια. Για να μην σου περάσει η σκέψη ότι την λέω στον νέοπα, έχω ξεμάθει στην διήθηση και το ίδιο κάνω και εγώ. Σπάνια "φεύγει" ο βιαστικός μετά γιατί όπως λες είναι βολικό να έχεις "λαγό" αλλά τέλος πάντων από το να οδηγώ με τον μλκ στην ρόδα μου καλύτερα να πάει μπροστά μου.
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Το ότι ο Ελληνάρας οδηγός-"μηχανόβιος"-"ο δρόμος είναι δικός μου, δεν υπολογίζω κανένα και τίποτα" βγαίνει μπροστά στο φανάρι ή πατάει τη διάβαση πεζών δεν είναι ζήτημα σεβασμού του νόμου αλλά παιδείας! Και αποδεικνύει περίτρανα ότι στερούμαστε αυτής παιδιόθεν, όχι μόνο ως οδηγοί αλλά, δυστυχώς, και ως άτομα. Το να "βγείς" μπροστά στο φανάρι, πόσο μάλλον να πατήσει το όχημά σου τη διάβαση πεζών στο εξωτερικό είναι ισοδύναμο...φόνου! Απλά κάντε το και θα δείτε πως θα σας βλέπουν όλοι με μισό μάτι. Δε συζητάμε φυσικά το να πατήσει το πόδι του πεζός στο οδόστρωμα, έστω και εκτός διάβασης...κόκκαλο το όχημα. Από Αγγλία έως Ουκρανία αυτό και από προσωπική εμπειρία μιλάω. Ενώ εδώ θα πάμε να τον "φάμε λάχανο". Όχι ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ένθεν και εκείθεν φυσικά και για τις δύο περιπτώσεις....

Για να αναφερθούμε όμως στο πρόβλημα της διήθησης ή "σφήνας" αυτό είναι έντονο στον αστικό ιστό και δη στις μεγαλουπόλεις όπου οι ρυθμοί ζωής "επιβάλουν" πιο έντονους ρυθμούς και η πίεση χρόνου είναι μεγαλύτερη. Όντας και εγώ χρήστης τόσο αυτοκινήτου όσο και μοτοσυκλέτας αντιλαμβάνομαι τις διαφορετικές προσεγγίσεις του ζητήματος ανάλογα σε ποιά θέση οδηγού βρίσκεται ο καθένας. Ως οδηγός αυτοκινήτου έχω στο μυαλό μου τους δικυκλιστές και προσπαθώ να αφήσω χώρο αλλά και να προλάβω τυχόν ανεπιθύμητες συνέπειες. Ως συνοδηγός αυτοκινήτου έχω ακούσει τα μύρια όσα για τα "κ@λόπαιδα" που κάνουν σφήνες. Ως οδηγός μοτοσυκλέτας μπαίνω ανάμεσα στα οχήματα στις οδικές αρτηρίες με τρεις ή τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας όταν υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση για να προωθηθώ.

Για ποιο λόγο; Προφανώς γιατί στην παιδεία μου ως οδηγός ουδέποτε διδάχθηκα το σωστό τρόπο και οι συνολικές εμπειρίες μου και επιρροές από τη χώρα που ζω και οδηγώ δεν βοηθούν σε αυτό. Έχουμε μια τάση να κοροϊδεύουμε ό,τι δεν αντιλαμβανόμαστε και να το απαξιώνουμε. Αν όμως σκεφτόμασταν λιγάκι τότε και κράνος θα φοράγαμε όλοι, έστω και για 50 μέτρα και τον ΚΟΚ θα σεβόμασταν και καλύτεροι άνθρωποι, και κατ' επέκταση, κοινωνία θα ήμασταν.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Δε συζητάμε φυσικά το να πατήσει το πόδι του πεζός στο οδόστρωμα, έστω και εκτός διάβασης...κόκκαλο το όχημα.
Αυτό δεν ισχύει με τίποτα. Αγγλία τουλάχιστον , εκτός διάβασης προτεραιότητα έχει το ΦΑΝΑΡΙ ,δεν κόβουν καν. Στις διαβάσεις ,ναι....σταματάνε πριν καν πατήσεις οδόστρωμα. Και έτσι είναι το σωστό...δεν έχουν προκαλέσει λίγα ατυχήματα και οι πεζοί με την ''υπεροψία'' τους και το ''περνάω όπως θέλω''.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Πολυσυζητημένο θέμα... σύμφωνα με το δημοσίευμα , θα υπάρξει διάταξη στον νέο ΚΟΚ.
Πριν ψηφιστεί η όποια διάταξη, "λογικά" θα προηγηθεί το στάδιο της διαβούλευσης,
τότε θα πρέπει να "οργανωθούμε"...
/// Β
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Αυτό δεν ισχύει με τίποτα. Αγγλία τουλάχιστον , εκτός διάβασης προτεραιότητα έχει το ΦΑΝΑΡΙ ,δεν κόβουν καν. Στις διαβάσεις ,ναι....σταματάνε πριν καν πατήσεις οδόστρωμα. Και έτσι είναι το σωστό...δεν έχουν προκαλέσει λίγα ατυχήματα και οι πεζοί με την ''υπεροψία'' τους και το ''περνάω όπως θέλω''.
Δε μιλάω για την περίπτωση να διασχίσει κάποιος καταμεσής το δρόμο, αλλά την περίπτωση που είσαι πεζοδρόμιο, πέντε - δέκα μέτρα μακρυά από τη διάβαση, και πατήσεις το πόδι σου στο οδόστρωμα έστω και κατά λάθος! Αν και, στο Λονδίνο τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί αύξηση των πιο "νευρικών" οδηγών.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Νίκο σόρι, αλλά ματάκια ΚΑΙ καθρέφτες και κάνεις άκρη σε κάθε ευκαιρία. Αυτά που κοροϊδεύουμε τόσα χρόνια με τους "κληρονόμους αριστερής λωρίδας" με τα κουτιά, καλό είναι να μην γίνονται με τα μηχανάκια.
Συμφωνώ απόλυτα και προσυπογράφω. Είμαι απόλυτος σε αυτό, ειδικά στην αριστερή λωρίδα.
Αλλά ξέρωντας ότι θα πάω αργά, πάω για διήθηση μεταξύ δεξιάς και μεσαίας. Κοιτάζω πάντα πίσω αν είναι κάποιος, αλλά τις πιο πολλές φορές δεν μπορώ να κάνω στην άκρη διότι έχει αμάξια. 2 φορές μου κόρναρε άλλη μηχανή, αλλά το λέω και σαν παράπονο! χαχαχα!
Όλα καλά, συνεχίζουμε στο θέμα νομιμότητας ή μη της διήθησης.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Γενικότερα θεωρώ πως πρέπει να επικρατεί η άποψη ότι όποιος είναι πιο γρήγορος, είτε με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή, είτε έχει δίκιο, είτε είναι τρελός, είτε κολλήσει σε 5 μέτρα στο επόμενο όχημα, είτε είμαστε αργοί σα χελώνες, είτε, είτε, του κάνουμε χώρο να περάσει….
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Και επίσης να συμπληρώσω πως η διήθηση στις μοτοσικλέτες είναι ΚΑΙ θέμα ασφάλειας του μοτοσικλετιστή… δε νομίζω πως κανείς θέλει να γίνει σάντουιτς ανάμεσα σε αυτοκίνητα…. Και πραγματικά απορώ όταν βλέπω έστω λίγες μηχανές να κάθονται σε λωρίδα με αυτοκίνητα και να ακολουθούν την κίνηση. Πάρε αυτοκίνητο ρε φίλε να έχεις και την άνεση σου.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Για να σε νοιάζει το κυκλοφοριακό πρέπει να ζεις με το κυκλοφοριακό. Όταν μετακινείσαι με συνοδεία που σου ανοίγει δρόμο πάντα και παντού δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει μία ώρα πρώτη νεκρά. Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει ΜΜΜ.



Νίκο σόρι, αλλά ματάκια ΚΑΙ καθρέφτες και κάνεις άκρη σε κάθε ευκαιρία. Αυτά που κοροϊδεύουμε τόσα χρόνια με τους "κληρονόμους αριστερής λωρίδας" με τα κουτιά, καλό είναι να μην γίνονται με τα μηχανάκια. Για να μην σου περάσει η σκέψη ότι την λέω στον νέοπα, έχω ξεμάθει στην διήθηση και το ίδιο κάνω και εγώ. Σπάνια "φεύγει" ο βιαστικός μετά γιατί όπως λες είναι βολικό να έχεις "λαγό" αλλά τέλος πάντων από το να οδηγώ με τον μλκ στην ρόδα μου καλύτερα να πάει μπροστά μου.
συμφωνώ απόλυτα! υπάρχουν πάρα πολλοί με μοτο που δεν βλέπουν πίσω και πάνε πολύ αργά ανάμεσα. δεξιά και αργά ή κάνεις στην άκρη να περάσει ο από πίσω
 
Top Bottom