Νεο ΚΤΜ 1290 SuperAdventure 2020

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα αλλάξω μόνο την εξάτμιση και φυσικά θα το πάρω μαύρο και περτικαλι αυτοκόλλητα advride. :p
Περιμένω να πάρει πρώτα το 1250 ο φοινικας φυσικά, για να είμαι πιο Γληγορος από αυτόν και πάλι.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πως -και όχι που- διέκρινες πως αυτό θα βγει όμορφο.
Μια κλασική μάσκα Tiger, Ένα συνονθύλευμα μετάλλων και κάπου εκεί μέσα φαίνονται δυο τροχοί και λίγο μια εξάτμιση!
Το τεράστιο φανάρι του ΚΤΜ το βρίσκω
ακαλαίσθητο λόγω όγκου. Συνολικά η μούρη του tiger έχει πιο compact design υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά γιατί έχει πιο λεπτεπίλεπτη σχεδίαση. Όμως υπομονή μέχρι να δούμε την τελική μορφή τους.

Από την ΚΤΜ περίμενα κάτι καλύτερο από τη στιγμή που το υπάρχον 1290R και τα 790 έχουν δεχτεί αρνητική κριτική για το σχεδιασμό του φαναριού τους.

Επιπλέον το μέταλλο είναι η ψυχή και το σώμα μιας μοτοσυκλέτας. Και για αυτό το λόγο μου αρέσουν οι κλασσικές γυμνές μοτοσυκλέτες που δεν έχουν το μοτέρ τους κρυμμένο. Τα πλαστικά καλό είναι να είναι λίγα και σοφά σχεδιασμένα έτσι ώστε να αναδεικνύουν τις μεταλλικές γραμμές αλλά και να κάνουν τη μοτοσυκλέτα πιο λειτουργική, πχ ο σχεδιασμός του φέρινγκ. Και ενώ στα στριτάκια έχουν βγει εκπληκτικής σχεδίασης μηχανές, βλέπω με λύπη πως και στα και καλά adventure, η σχεδίαση είναι κάπως χοντροκομμένη για τα δικά μου ταπεινά γούστα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κώστα το νήμα αναφέρεται σε μιά μοτοσικλέτα "υψηλού τουρισμού" όπως έχει διαμορφωθεί στην εποχή μας. Όχι πολύ πίσω, "υψηλό τουρισμό" θεωρούσαμε τα ZZR1400, K1300S, Hayabusa κλπ. Από την στιγμή που ο πελάτης επιλέγει μεγάλο ον-οφ για αυτή τη χρήση και οι εταιρίες το παρέχουν, πρέπει να κάνουν ότι έκαναν και τα καλά στριτ του κάποτε. Φώτα, ανεμοκάλυψη σε πρώτη φάση και αυτό δεν γίνεται χωρίς πλαστικά. Στην μεγάλη κατηγορία παίζει και το "ποιανού το πουλάκι είναι μεγαλύτερο" οπότε πρέπει να έχεις λίστα ηλεκτρονικών που θα περιλαμβάνει την μισή σίλικον βάλει και η ΚΤΜ θέλει και "πρωτιές" για να διατηρεί το δικαίωμα να καυχιέται, όπως με το cornering ABS. Να θυμίσω πόσοι έχουν τρελαθεί να κράζουν το Τ700 επειδή ακριβώς δεν έχει τίποτα πέραν του ABS.

Ο προβολέας δεν αρέσει σε πολύ κόσμο, όντως. Αρέσει σε πολύ κόσμο ταυτόχρονα και κάνει τα ΚΤΜ να ξεχωρίζουν αμέσως. Η διαφορετικότητα στο design είναι συχνά επιθυμητή, δεν νομίζω να έχεις ξεχάσει την κριτική που έχει δεχτεί το "κλασικό" πλέον 1150GS για να αλλήθωρα φώτα που έγιναν μετά σήμα κατατεθέν της εταιρίας. Προσωπικά τον βρήκα λίγο πιο εύπεπτο από του 1090 που ήταν λίγο... "άχρωμος" και δεν είχε καλή απόδοση από ότι διαβάζω. Δεν μου αρέσει η υλοποίηση στο 1290GT μόνο, αλλά μάλλον φταίει το υπόλοιπο φέρινγκ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το τεράστιο φανάρι του ΚΤΜ το βρίσκω
ακαλαίσθητο λόγω όγκου. Συνολικά η μούρη του tiger έχει πιο compact design υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά γιατί έχει πιο λεπτεπίλεπτη σχεδίαση. Όμως υπομονή μέχρι να δούμε την τελική μορφή τους.

Από την ΚΤΜ περίμενα κάτι καλύτερο από τη στιγμή που το υπάρχον 1290R και τα 790 έχουν δεχτεί αρνητική κριτική για το σχεδιασμό του φαναριού τους.

Επιπλέον το μέταλλο είναι η ψυχή και το σώμα μιας μοτοσυκλέτας. Και για αυτό το λόγο μου αρέσουν οι κλασσικές γυμνές μοτοσυκλέτες που δεν έχουν το μοτέρ τους κρυμμένο. Τα πλαστικά καλό είναι να είναι λίγα και σοφά σχεδιασμένα έτσι ώστε να αναδεικνύουν τις μεταλλικές γραμμές αλλά και να κάνουν τη μοτοσυκλέτα πιο λειτουργική, πχ ο σχεδιασμός του φέρινγκ. Και ενώ στα στριτάκια έχουν βγει εκπληκτικής σχεδίασης μηχανές, βλέπω με λύπη πως και στα και καλά adventure, η σχεδίαση είναι κάπως χοντροκομμένη για τα δικά μου ταπεινά γούστα.
Οντως μαλλον θεμα προσωπικων γουστων ειναι γιατι αρνητικη κριτικη για το σχεδιο του φαναριου εχω διαβάσει απο λιγους και μονο αυτούς που ουτως ή αλλως δεν θα αγόραζαν τα μοντελα της ΚΤΜ με LED προβολεις. Απο την αλλη δε μπορει κανεις να αμφισβητισει οτι το σχεδιο "μασκα εντομου" που εχει υιοθετησει η ΚΤΜ δινει μια εταιρική ταυτοτητα (οπως το μονόφθαλμο look της BMW) και ξεφευγει απο τα κλασσικα σχεδια των υπολοιπων κατασκευαστων. Πχ εμενα το φαναρι του νεου Tiger μου μοιάζει αντιγραφη με του ΑΤ/CBF.




Οσο για τα πλαστικα που σκεπαζουν το πλαισιο, στην προκειμενη περιπτωση ειναι ντεποζιτα που κατεβαινουν χαμηλα για χαμηλοτερο κβ. Αν και απο τοτε που εμφανιστηκε η κατηγορία adventure , ακομα και τα πρωτα Αφρικα και Σουπερτενερε, τα πλαστικα τους καλυπταν τα πλαισια τους. Γυμνο πλαισιο μονο σε γυμνο στρητ βλεπεις πλεον ή σε εντουρακι.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Πιστεύω πως το νέο adv 1290 θα το δούμε το 2021, το ΄20
είναι η χρονιά των 890
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως... προχθές ήμουν στη Motion Μεσογείων. Είχε ενδιαφέρον η άμεση σχεδιαστική σύγκριση ενός απλού 790 με τα 1290 R + S και το 1090 R που και τα 4 ήταν στον ίδιο χώρο. Αυτό το 790 δεν καταπίνεται με τίποτα σε αντίθεση με τα άλλα αν και μπορείς να καταλάβεις πως έχει γίνει δουλειά με σκοπό τη πρακτικότητα και εύκολη προσέγγιση στη μηχανή.
Το 1290 R μου άρεσε περισσότερο από όλα.
Ίσως το 790 R λόγω αναρτήσεων (ύψος) και μπροστινού φτερού να δείχνει καλύτερο. Θέλω να το ξαναδώ από κοντά αλλά εκεί δεν είχαν.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εδώ έχει πιο πολλές φωτογραφίες του θηρίου

1290

(Θα σχολιάσω ξανά όταν παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ έχει πιο πολλές φωτογραφίες του θηρίου

1290

(Θα σχολιάσω ξανά όταν παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής)
Μου φαίνεται η ΚΤΜ προσπαθεί να εκμεταλλευτεί σχεδιαστικά τη οικειότητα του κοινού με τα βυζιά των απανταχού R BMW...
Μόνο που όταν αγοράζεις BMW τη παίρνεις ακριβώς για αυτά τα αληθινά βυζά (βλ. Boxer) τούμπανα ή κρεμασμένα δεν έχει σημασία. Eνώ όταν παίρνεις KTM ψάχνεις άλλα πράγματα, όχι... "πλαστικές"...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μου φαίνεται η ΚΤΜ προσπαθεί να εκμεταλλευτεί σχεδιαστικά τη οικειότητα του κοινού με τα βυζιά των απανταχού R BMW...
Μόνο που όταν αγοράζεις BMW τη παίρνεις ακριβώς για αυτά τα αληθινά βυζά (βλ. Boxer) τούμπανα ή κρεμασμένα δεν έχει σημασία. Eνώ όταν παίρνεις KTM ψάχνεις άλλα πράγματα, όχι... "πλαστικές"...
H KTM βασικα εκανε σουξε με αυτα τα "βυζια" στα 950/990, μονο που εκει ηταν πιο μικρα και ... ντυμενα. Κατι μου λεει οτι συντομα ολοι οι κατασκευαστες θα αρχισουν να ριχνουν τα ντεποζιτα τους πιο χαμηλα και απο τα βυζα της γιαγιας τους...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει και ο αντίλογος σε αυτό. Διαβάζω ότι ενώ γενικά το βάρος χαμηλά είναι επιθυμητό, αν το παρακάνεις με το χαμήλωμα μετά έχεις φαινόμενα υποστροφής και κακής πρόσφυσης του εμπρός τροχού στα φρένα. Το δεύτερο εύκολα πες το "κρύβει" ένα ABS γιατί τσαρουχώνεις και αναλαμβάνει, για το πρώτο δεν ξέρω τι γεωμετρικά τρικ πρέπει να γίνουν. Στο GS με την ανάρτηση που έχει πιθανότατα το θέμα να κρύβεται, άσε που η βενζίνη είναι στην "κανονική" θέση πλέον σε όλη την γκάμα της BMW, πάνε τα πειράματα με το υποπλαίσιο/ντεπόζιτο. O χρόνος θα δείξει βέβαια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
E δε μπορει , ολο και καποιον μηχανικο θα εχουν εκει μεσα να τα υπολογιζει αυτα. Εξ'αλλου οπως το κοβω καμια 10αρια λιτρα ειναι να εχουν παει πιο χαμηλα απο τα υπαρχοντα ντεποζιτα, δλδ περιπου 6 κιλα. Ισα-ισα να αφηνουν και περισσοτερο χωρο για να περναει ο αερας απο τα ψυγεια για να αποφυγουν τις γκρινιες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το NSR500 του '84 (χθες...) είχε τέτοια διάταξη με αποτέλεσμα την ομορφότερη στα μάτια μου σχεδίαση εξατμίσεων ever

Ναι σε λίγο θα μας πεις ότι οι Αυστριακοί αντέγραψαν τη Honda και στην αναξιοπιστία... ρώτα και τον μανιακό να σου πει....


...αστειεύομαι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε φουστη μου αυτή η εταιρία δεν έχει καθόλου γούστο στις μουρες από παλιά...
Το προηγούμενο 1290 ειναι σαν το Alien, το καινούργιο είναι σαν το Alien με κατάθλιψη...

Περί ορέξεως βέβαια..
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία K-Motors South East Europe SA, Επίσημη Αντιπροσωπεία μοτοσικλετών ΚΤΜ στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών ΚΤΜ μοντέλο 1290 SUPER ADVENTURE S/R.

Η ανάκληση αφορά σε 43 μοτοσικλέτες, έτους παραγωγής 2021(πιο πάνω γράφει 2020! ), στις οποίες, σε ακραίες συνθήκες, είναι πιθανό η τάπα του σωλήνα αποστράγγισης του δοχείου του φίλτρου ενεργού άνθρακα να καταστραφεί από την θερμοκρασία του συστήματος της εξαγωγής. Για αυτό το λόγο, η υπάρχουσα τάπα πρέπει να αντικατασταθεί από μία καινούργια, κατασκευασμένη από αλουμίνιο.

Πηγή
 
Top Bottom