Πως -και όχι που- διέκρινες πως αυτό θα βγει όμορφο.Redirect Notice
images.app.goo.gl
Το τεράστιο φανάρι του ΚΤΜ το βρίσκωΠως -και όχι που- διέκρινες πως αυτό θα βγει όμορφο.
Μια κλασική μάσκα Tiger, Ένα συνονθύλευμα μετάλλων και κάπου εκεί μέσα φαίνονται δυο τροχοί και λίγο μια εξάτμιση!
Οντως μαλλον θεμα προσωπικων γουστων ειναι γιατι αρνητικη κριτικη για το σχεδιο του φαναριου εχω διαβάσει απο λιγους και μονο αυτούς που ουτως ή αλλως δεν θα αγόραζαν τα μοντελα της ΚΤΜ με LED προβολεις. Απο την αλλη δε μπορει κανεις να αμφισβητισει οτι το σχεδιο "μασκα εντομου" που εχει υιοθετησει η ΚΤΜ δινει μια εταιρική ταυτοτητα (οπως το μονόφθαλμο look της BMW) και ξεφευγει απο τα κλασσικα σχεδια των υπολοιπων κατασκευαστων. Πχ εμενα το φαναρι του νεου Tiger μου μοιάζει αντιγραφη με του ΑΤ/CBF.Το τεράστιο φανάρι του ΚΤΜ το βρίσκω
ακαλαίσθητο λόγω όγκου. Συνολικά η μούρη του tiger έχει πιο compact design υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά γιατί έχει πιο λεπτεπίλεπτη σχεδίαση. Όμως υπομονή μέχρι να δούμε την τελική μορφή τους.
Από την ΚΤΜ περίμενα κάτι καλύτερο από τη στιγμή που το υπάρχον 1290R και τα 790 έχουν δεχτεί αρνητική κριτική για το σχεδιασμό του φαναριού τους.
Επιπλέον το μέταλλο είναι η ψυχή και το σώμα μιας μοτοσυκλέτας. Και για αυτό το λόγο μου αρέσουν οι κλασσικές γυμνές μοτοσυκλέτες που δεν έχουν το μοτέρ τους κρυμμένο. Τα πλαστικά καλό είναι να είναι λίγα και σοφά σχεδιασμένα έτσι ώστε να αναδεικνύουν τις μεταλλικές γραμμές αλλά και να κάνουν τη μοτοσυκλέτα πιο λειτουργική, πχ ο σχεδιασμός του φέρινγκ. Και ενώ στα στριτάκια έχουν βγει εκπληκτικής σχεδίασης μηχανές, βλέπω με λύπη πως και στα και καλά adventure, η σχεδίαση είναι κάπως χοντροκομμένη για τα δικά μου ταπεινά γούστα.
Μου φαίνεται η ΚΤΜ προσπαθεί να εκμεταλλευτεί σχεδιαστικά τη οικειότητα του κοινού με τα βυζιά των απανταχού R BMW...Εδώ έχει πιο πολλές φωτογραφίες του θηρίου
1290
(Θα σχολιάσω ξανά όταν παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής)
H KTM βασικα εκανε σουξε με αυτα τα "βυζια" στα 950/990, μονο που εκει ηταν πιο μικρα και ... ντυμενα. Κατι μου λεει οτι συντομα ολοι οι κατασκευαστες θα αρχισουν να ριχνουν τα ντεποζιτα τους πιο χαμηλα και απο τα βυζα της γιαγιας τους...Μου φαίνεται η ΚΤΜ προσπαθεί να εκμεταλλευτεί σχεδιαστικά τη οικειότητα του κοινού με τα βυζιά των απανταχού R BMW...
Μόνο που όταν αγοράζεις BMW τη παίρνεις ακριβώς για αυτά τα αληθινά βυζά (βλ. Boxer) τούμπανα ή κρεμασμένα δεν έχει σημασία. Eνώ όταν παίρνεις KTM ψάχνεις άλλα πράγματα, όχι... "πλαστικές"...
Ναι σε λίγο θα μας πεις ότι οι Αυστριακοί αντέγραψαν τη Honda και στην αναξιοπιστία... ρώτα και τον μανιακό να σου πει....Το NSR500 του '84 (χθες...) είχε τέτοια διάταξη με αποτέλεσμα την ομορφότερη στα μάτια μου σχεδίαση εξατμίσεων ever
Ρε φουστη μου αυτή η εταιρία δεν έχει καθόλου γούστο στις μουρες από παλιά...