Ντίλι ντίλι στο Καντήλι 19/12

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η αλήθεια είναι τα είδα όλα. Αλλά πήγα όπου με πήγατε. Σας ευχαριστώ
Κάνε κάποιες λίγες αλλαγές που χρειάζεται το εργαλειο και συνέχισε έτσι.
Μετά από κάθε βόλτα στο καντηλι, γινόμαστε καλύτεροι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Mια μικρη ιωση με κρατησε πισω αλλιως μαλλον θα ειχατε δυο τρανσαλπ στην παρεα
Και λεω μαλλον γιατι αν και εχω οδηγησει καποιες λιγες φορες σε χιονι, και αρκετες φορες υπο βροχη και κρυο παρ' ολα αυτα ποτε δεν εχω ξεκινησει απο το σπιτι για μονοημερη γνωριζοντας οτι θα συναντησω τις ανωτερω συνθηκες
Και ενω λοιπον θα επρεπε συμφωνα με τα ανωτερω κανονικα να πω ενα μεγαλο "ουφφφφ" ανακουφισης που αρρωστησα και ειχα "καλη δικαιολογια" παρ' ολα αυτα δεν σας κρυβω οτι ενα ...τσιμπημα ζηλιας το ενοιωσα
Να στε ολοι καλα να ξαναπατε και σε πιο δυσκολα :friendship:



Παντως χιονι με χιονι εχει διαφορα Οσο πιο πολυ καιρο εχει μεινει κατω και παγωσει τοσο πιο απροσπελαστο γινεται Ακομα και αν ειναι μονο καμια 10αρια ποντους Το φρεσκο και ειδικα οταν απο κατω απο αυτο εχει σκληρο χωμα ειναι απειρως ευκολοτερο (αλλα οχι ευκολο για βαριες ον οφ)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πολύ όμορφη βόλτα, μακράν η δυσκολότερη διαδρομή που έχω κάνει. Η πρώτη φορά που αισθάνθηκα αβέβαιος και αγχωμένος για την διαδρομή. Υπήρχε δυσκολία να φτάσεις στο σημείο συνάντησης καθώς από τον Άγιο Στέφανο μέχρι μετά την Μαλακάσα την ώρα που πέρασα είχε πολύ αέρα και χιόνι (όχι στρωμένο, ωστόσο το αλάτι που μόλις είχαν ρίξει οι αλατιερες ήταν ενοχλητικό), σε συνδυασμό με το ανοιχτό κράνος ήταν αρκετά σπαστικό. Μετά, με το που πατήσαμε χώμα είχε πολύ λάσπη σε ανηφορικό και επειδή όλο άκουγα για την δυσκολία του Καντηλιού φοβήθηκα και όπως ήταν φυσικό κόλλησα. Πρώτη φορά σκέφτηκα να αφήσω βόλτα και μάλιστα από τα πρώτα 20 μέτρα. Το ΤΑ σε αυτή την ανηφόρα δεν το ανέβασα εγώ (δεν θυμάμαι ποιος το ανέβασε και μου έδωσε το δικό του, ευχαριστώ πολύ. Τα μικρά πάνε μόνα τους). Το υπόλοιπο της διαδρομής το έβγαλα με αρκετή δυσκολία. Είναι ελάχιστες οι φορές που οδηγώ καθιστός στο χώμα (σχεδόν ποτε) και αυτή τη φορά δεν μπορούσα από το άγχος ούτε τα μασπιε να πατήσω. Είχα βγάλει και το φτερό και δεν έβλεπα τίποτα από τις λάσπες και το χιόνι που μου ερχόντουσαν στα μάτια (ειδικά στην άσφαλτο) καθώς η μάσκα με το που την έβαζα γίνονταν χάλια (νομίζω ο Στάθης ήταν που μου είπε αν έβλεπες που πάμε δεν θα συνέχιζες). Σιγουριά αισθάνθηκα λίγο πριν βγούμε στην άσφαλτο για τελευταία φορά και κατάφερα να οδηγήσω (από το σημείο που τελείωσαν τα χιόνια και άρχισαν οι λάσπες , στη μέση περίπου έπεσε ο Χρήστος). Αφού φτάσαμε στο σημείο που κάναμε μεταβολή για πίσω μετά από λίγο μάζεψα μια (την μοναδική, αν και έσωσα δυο τρεις άλλες) που την είδε μόνο ο Παντελής, και προσφέρθηκε να αλλάξουμε για λίγο μηχανάκια για να με ξεκουράσει (τον ευχαριστώ και από εδω). Πέρα από την πρώτη ανηφόρα δεν κόλλησα πουθενά αλλού. Παρόλα αυτά, τα σημεία που αισθανόμουν μεγαλύτερη σιγουριά ήταν αυτά που περνάγαμε ποταμάκια και χαλασμένα κομμάτια. Ωστόσο και σε αυτά ήθελα βοήθεια γιατί η ψυχολογία και η κούραση δεν με άφηναν να οδηγήσω στο 100%. Κλείνοντας να πω πώς είχα πάνω στο μηχανάκι anekee wild. Το πισω σχεδόν καινούριο με γύρω στα 600 χλμ το πολύ, και το μπροστινό στην μέση του. Η φυσική μου κατάσταση είναι πάνω από τον μέσο όρο και το αριστερό μου χέρι κάποια στιγμή με είχε ταράξει στις κράμπες και δεν κλείναν τα δάχτυλα. Είναι η πρώτη φορά που είμαι πιασμένος μετά από βόλτα. Δεν ξέρω αν θα ξαναεμπαινα στην διαδικασία για μια τέτοια βόλτα, με αυτές τι συνθήκες και τόσο μακριά από την βάση μου. Θα ήθελα τουλάχιστον ψηλό φτερό, ανοιχτό καιρο και λάστιχο 90 10 (να πω πώς όποια και να είναι η διαδρομή όσο δύσκολη και να είναι δύσκολα θα αρνηθώ να δοκιμάσω - δεν το έχω κάνει ποτέ). Μάζεψα πολύ κούραση όσο βέβαια και ευχαρίστηση. Ηταν τρομερή εμπειρία από αυτές που δεν ξεχνάς ποτέ.
Υγ. Όλα αυτά τα έγραψα για την πιθανότητα που κάποιος με αντίστοιχο μηχανάκι θελήσει να κάνει μια τέτοια βόλτα σε αυτές τις συνθήκες και σκέφτεται αν θα βγάλει την διαδρομή.
Λεγε....

Ποσα εχεις παρκαρει στο car ?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@ Turtle
Το τρανσαλπ λογω χλιαρης εμφανισης ειναι μια παρεξηγημενη μοτοσυκλετα οσον αφορα τις οφ ροαντ δυνατοτητες της Με εχει παει σε μερη που οταν ηρθε στα χερια μου δεν τολμαγα να φανταστω...
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Αυτό που σκέφτομαι λίγο πριν από την πρώτη καραντίνα που πάτησα πρώτη φορά χώμα, είναι πως θα βελτιωθεί αυτό που έχω. Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι για να σε πηγαίνει παντού :p. Αλλά γιατί με ρωτάς; Ενδιαφέρεσαι να σου το πουλήσω;:ha
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
@ Turtle
Το τρανσαλπ λογω χλιαρης εμφανισης ειναι μια παρεξηγημενη μοτοσυκλετα οσον αφορα τις οφ ροαντ δυνατοτητες της Με εχει παει σε μερη που οταν ηρθε στα χερια μου δεν τολμαγα να φανταστω...
Συμφωνώ απόλυτα. Αν είχε πιο επιθετική εμφάνιση και μάρκετινγκ θα το θέλανε πολλοι.
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Συμφωνώ απόλυτα. Αν είχε πιο επιθετική εμφάνιση και μάρκετινγκ θα το θέλανε πολλοι.
onroad ο άνθρωπος σου.
Γραψτου με κανένα τροφι και πάρε λευκή επιταγή...
Υ.Γ. βάψε μαύρες τις ζάντες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολύ όμορφη βόλτα, μακράν η δυσκολότερη διαδρομή που έχω κάνει. Η πρώτη φορά που αισθάνθηκα αβέβαιος και αγχωμένος για την διαδρομή. Υπήρχε δυσκολία να φτάσεις στο σημείο συνάντησης καθώς από τον Άγιο Στέφανο μέχρι μετά την Μαλακάσα την ώρα που πέρασα είχε πολύ αέρα και χιόνι (όχι στρωμένο, ωστόσο το αλάτι που μόλις είχαν ρίξει οι αλατιερες ήταν ενοχλητικό), σε συνδυασμό με το ανοιχτό κράνος ήταν αρκετά σπαστικό. Μετά, με το που πατήσαμε χώμα είχε πολύ λάσπη σε ανηφορικό και επειδή όλο άκουγα για την δυσκολία του Καντηλιού φοβήθηκα και όπως ήταν φυσικό κόλλησα. Πρώτη φορά σκέφτηκα να αφήσω βόλτα και μάλιστα από τα πρώτα 20 μέτρα. Το ΤΑ σε αυτή την ανηφόρα δεν το ανέβασα εγώ (δεν θυμάμαι ποιος το ανέβασε και μου έδωσε το δικό του, ευχαριστώ πολύ. Τα μικρά πάνε μόνα τους). Το υπόλοιπο της διαδρομής το έβγαλα με αρκετή δυσκολία. Είναι ελάχιστες οι φορές που οδηγώ καθιστός στο χώμα (σχεδόν ποτε) και αυτή τη φορά δεν μπορούσα από το άγχος ούτε τα μασπιε να πατήσω. Είχα βγάλει και το φτερό και δεν έβλεπα τίποτα από τις λάσπες και το χιόνι που μου ερχόντουσαν στα μάτια (ειδικά στην άσφαλτο) καθώς η μάσκα με το που την έβαζα γίνονταν χάλια (νομίζω ο Στάθης ήταν που μου είπε αν έβλεπες που πάμε δεν θα συνέχιζες). Σιγουριά αισθάνθηκα λίγο πριν βγούμε στην άσφαλτο για τελευταία φορά και κατάφερα να οδηγήσω (από το σημείο που τελείωσαν τα χιόνια και άρχισαν οι λάσπες , στη μέση περίπου έπεσε ο Χρήστος). Αφού φτάσαμε στο σημείο που κάναμε μεταβολή για πίσω μετά από λίγο μάζεψα μια (την μοναδική, αν και έσωσα δυο τρεις άλλες) που την είδε μόνο ο Παντελής, και προσφέρθηκε να αλλάξουμε για λίγο μηχανάκια για να με ξεκουράσει (τον ευχαριστώ και από εδω). Πέρα από την πρώτη ανηφόρα δεν κόλλησα πουθενά αλλού. Παρόλα αυτά, τα σημεία που αισθανόμουν μεγαλύτερη σιγουριά ήταν αυτά που περνάγαμε ποταμάκια και χαλασμένα κομμάτια. Ωστόσο και σε αυτά ήθελα βοήθεια γιατί η ψυχολογία και η κούραση δεν με άφηναν να οδηγήσω στο 100%. Κλείνοντας να πω πώς είχα πάνω στο μηχανάκι anekee wild. Το πισω σχεδόν καινούριο με γύρω στα 600 χλμ το πολύ, και το μπροστινό στην μέση του. Η φυσική μου κατάσταση είναι πάνω από τον μέσο όρο και το αριστερό μου χέρι κάποια στιγμή με είχε ταράξει στις κράμπες και δεν κλείναν τα δάχτυλα. Είναι η πρώτη φορά που είμαι πιασμένος μετά από βόλτα. Δεν ξέρω αν θα ξαναεμπαινα στην διαδικασία για μια τέτοια βόλτα, με αυτές τι συνθήκες και τόσο μακριά από την βάση μου. Θα ήθελα τουλάχιστον ψηλό φτερό, ανοιχτό καιρο και λάστιχο 90 10 (να πω πώς όποια και να είναι η διαδρομή όσο δύσκολη και να είναι δύσκολα θα αρνηθώ να δοκιμάσω - δεν το έχω κάνει ποτέ). Μάζεψα πολύ κούραση όσο βέβαια και ευχαρίστηση. Ηταν τρομερή εμπειρία από αυτές που δεν ξεχνάς ποτέ.
Υγ. Όλα αυτά τα έγραψα για την πιθανότητα που κάποιος με αντίστοιχο μηχανάκι θελήσει να κάνει μια τέτοια βόλτα σε αυτές τις συνθήκες και σκέφτεται αν θα βγάλει την διαδρομή.
Τελικά έκανες καλά που δεν εγκατέλειψες στην αρχή αν και ομολογώ πως σκέφτηκα πως ίσως έπρεπε να το κάνεις εκείνη την ώρα για λόγους ταλαιπωρίας και ασφάλειας. Παρόλα αυτά έδειξες χαρακτήρα δαγκώσες ταυτότητα και ανέβηκες.. Αξία ανεκτίμητη!! Έτσι χτίζονται χαρακτήρες. Οι επόμενες δυσκολίες θα σου φανούν πιο εύκολες.

Αντικειμενικά όπως έγραψα και παραπισω δεν ήταν καθαρή διασκέδαση η φάση.. Όμως.. Πόσο σχολείο ήταν?? Πόσο καλύτερος οδηγός βγήκες κι εσύ κι εμεις από μια και μόνο βόλτα? Τι να σου πει εσένα τώρα το antispin και το abs που χαροπαλεψες με τη πτώση συνεχόμενα για 50χλμ? Ήθελα να στο πω κάποια στιγμή πως βάλε τα πόδια στο μαρσπιε!! Αλλά σε ένιωθα κιόλας 100% λέω αν δε μπορώ εγώ να σηκωθώ όρθιος στα μαρσπιε με μηχανάκι 50 κιλά κάτω σκέψου αυτός ο ταλαιπωρος τι ζόρι έχει.

Αντικειμενικά τέτοιες συνθηκες θα συναντήσουμε αραιά σε βόλτες μας όμως αξίζει η εμπειρία 100% πιστεύω και έκανες καλά που το τόλμησες και οι εικόνες μένουν.. Είσαι κομάντο μπράβο!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στα πρωτα χιονακια







Με το EXC και το νούμερο 76 ποιο παλικάρι είναι να μας πει εάν βλέπει τίποτα με την αλλαγή στο μπροστινό φανάρι...?
 
Top Bottom