Νόμιζες ότι με μία GoPro θα καθάριζες ε; ΟΧΙ βέβαια ...

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ωραιος για ακομη μια φορα ,ευχαριστουμε που μας δειχνεις πως σου αρεσει να προσεγγιζεις τα πραγματα.
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Επιστήμη ολόκληρη.. αλλά το χεις!!
Επίσης επιμένω ότι ο V4 έχει μαγικό ήχο!
Thanks! Η αλήθεια είναι ότι ο ήχος του V4 δεν χορταίνεται, βέβαια πιο πολύ τον ακούει κάποιος που θα περάσω δίπλα του παρά εγώ με το κράνος φορεμένο...
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Πολύ καλό βίντεο με τις πιο σωστές και κατάλληλες πληροφορίες.
Έχεις κάποια λινκ για τα προϊόντα;
Ευχαριστώ!
Ευχαριστώ Σπύρο! Τα προϊόντα της Manfrotto τα βρίσκεις εύκολα στην ιστοσελίδα τους, ομοίως και της Ram Mount. Της GoPro κι αυτά στην ιστοσελίδα τους και όσον αφορά τα Lav mics, τον ασύρματο πομποδέκτη (Wireless Go) και το αξεσουάρ InvisiLav στην ιστοσελίδα της Rode. Τελος το ψηφιακό recorder είναι το Tascam DR-05, προφανώς και αυτό στην ιστοσελίδα τους.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ωραίος Γιάννη, πολύ ωραίες θέσεις !
Χαρά στην υπομονή σου για τις προσαρμογές!
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Ωραίος Γιάννη, πολύ ωραίες θέσεις !
Χαρά στην υπομονή σου για τις προσαρμογές!
Ευχαριστώ Σάββα! Ναι, η αλήθεια είναι ότι θέλει πολύ "σταμάτα - ξεκίνα" για να αλλάζει κανείς θέση και γωνία στην κάμερα!
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Ωραίος! Το εναλλασσόμενο πλάνο και ο σωστός ήχος είναι αυτά που δίνουν ενδιαφέρον στο βίντεο.
Βέβαια όσο ανεβαίνουν οι απαιτήσεις ανεβαίνει, το κόστος και η πολυπλοκότητα.
Τα έξτρα που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει στο σύνολο τους έχουν μεγαλύτερο κόστος και από την ίδια την κάμερα.

Επιπλέον φαντάζομαι τον μπελά στο στήσιμο, στο βάλε βγάλε, στο σταμάτα ξεκίνα, κλπ.
ΟΚ όταν το κάνεις καθαρά για vblogging που έχεις μια άνεση χρόνου. Σε συνθήκες ταξιδιού είναι άλλη ιστορία και δεν έχεις την πολυτέλεια να κάνεις δοκιμές. Πρέπει να έχεις κάποιες σταθερές βάσεις (δοκιμασμένο πλάνο) που απλά θα κουμπώνεις πάνω την action κάμερα. Αν έχεις και δεύτερη ακόμα καλύτερα (η μία μόνιμα στο σαγόνι στο κράνος και η άλλη να παίζει μπάλα σε διαφορετικές θέσεις). Την έναρξη/λήξη καταγραφής την κάνεις και από το κινητό ή με remote για να μην σταματάς ειδικά στην περίπτωση που η κάμερα βρίσκεται σε σημείο που δεν την φτάνεις. Δυστυχώς πρέπει να υπολογίσεις και την αυτονομία στις μπαταρίες κλπ.

Τίθεται βέβαια ένα ερώτημα αν με όλα αυτά δεν αφήνεσαι να απολαύσεις το ίδιο το ταξίδι στους δύο τροχούς. Ακόμα και η φωτογραφική πολλές φορές είναι κάπως όταν πρέπει να σταματάς κάθε τόσο και λίγο για να βγάλεις φωτογραφίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Άψογος Γιάννη για άλλη μια φορά.
Δίνεις πολύ δουλειά όχι μόνο στην καταγραφή αλλά και στο editing και αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα.
Συνέχισε να μας διδάσκεις.:clp:

Εγώ κλασικός πατεντιάρης έχω πλέον φτιάξει από αλουμίνιο 4 βάσεις για την 2η κάμερα και τις έχω μόνιμα στην μηχανή και έτσι εναλλάσω την θέση της για διαφορετικά πλάνα σε δευτερόλεπτα. Κόστος σχεδόν μηδενικό. ;)
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Ωραίος! Το εναλλασσόμενο πλάνο και ο σωστός ήχος είναι αυτά που δίνουν ενδιαφέρον στο βίντεο.
Βέβαια όσο ανεβαίνουν οι απαιτήσεις ανεβαίνει, το κόστος και η πολυπλοκότητα.
Τα έξτρα που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει στο σύνολο τους έχουν μεγαλύτερο κόστος και από την ίδια την κάμερα.

Επιπλέον φαντάζομαι τον μπελά στο στήσιμο, στο βάλε βγάλε, στο σταμάτα ξεκίνα, κλπ.
ΟΚ όταν το κάνεις καθαρά για vblogging που έχεις μια άνεση χρόνου. Σε συνθήκες ταξιδιού είναι άλλη ιστορία και δεν έχεις την πολυτέλεια να κάνεις δοκιμές. Πρέπει να έχεις κάποιες σταθερές βάσεις (δοκιμασμένο πλάνο) που απλά θα κουμπώνεις πάνω την action κάμερα. Αν έχεις και δεύτερη ακόμα καλύτερα (η μία μόνιμα στο σαγόνι στο κράνος και η άλλη να παίζει μπάλα σε διαφορετικές θέσεις). Την έναρξη/λήξη καταγραφής την κάνεις και από το κινητό ή με remote για να μην σταματάς ειδικά στην περίπτωση που η κάμερα βρίσκεται σε σημείο που δεν την φτάνεις. Δυστυχώς πρέπει να υπολογίσεις και την αυτονομία στις μπαταρίες κλπ.

Τίθεται βέβαια ένα ερώτημα αν με όλα αυτά δεν αφήνεσαι να απολαύσεις το ίδιο το ταξίδι στους δύο τροχούς. Ακόμα και η φωτογραφική πολλές φορές είναι κάπως όταν πρέπει να σταματάς κάθε τόσο και λίγο για να βγάλεις φωτογραφίες.
Ευχαριστώ Σωκράτη! Η αλήθεια είναι ότι σε συνθήκες ταξιδιού τα πράγματα δυσκολεύουν οπότε περιορίζεται κανείς σε στάνταρ πλάνα. Οι δύο κάμερες εννοείται ότι βολεύουν απίστευτα, αν και πιστεύω ότι το ιδανικό είναι τρεις: μία στο πηγούνι, μία για το selfie πλάνο και μία μπαλαντέρ σε διάφορα σημεία όποτε έχεις την ευχέρεια να την αλλάζεις. Ως δεύτερη έχω την Sony FDR-X3000 η οποία είναι φοβερά απροβλημάτιστη και αξιόπιστη κάμερα και διαθέτει μηχανικό stabilize φακού. Παρόλα αυτά όταν την βάζω σε διάφορα σημεία στη μηχανή όπου υπάρχουν κραδασμοί το πλάνο βγαίνει χάλια. Μόνο το ηλεκτρονικό stabilize της Gopro κάνει τέλεια δουλειά ως προς τους κραδασμούς. Οπότε σε συνθήκες ταξιδιού έχω την Sony στάνταρ στημένη για την selfie και την Gopro στο πηγούνι. Μου λείπει η τρίτη ως μπαλαντέρ που έλεγα (αναμένω να δω την καινούρια DJI Osmo Action την ερχόμενη άνοιξη). Όσον αφορά την εκκίνηση των καμερών έχω τα αντίστοιχα remotes πάνω στο τιμόνι στερεωμένα και πατάω απλά το κουμπί τους. Ειδικά της Sony διαθέτει και μικρή οθόνη οπότε βλέπω το πλάνο από αυτήν. Μόνιμα στο tankbag βρίσκεται ένα Powerbank της Anker στο οποίο είναι βυσματωμένη η Sony (που παίρνει την selfie στερεωμένη στο τιμόνι) και ο φορτιστής της 2ης μπαταρίας για την Gopro.
Όταν ταξιδεύω μόνος μου, πράγμα που γουστάρω πολύ, δεν με ενοχλεί καθόλου να "παιδεύομαι" με τις κάμερες, ίσα ίσα γεμίζω τον χρόνο μου και το απολαμβάνω, όταν όμως είμαι με παρέα εκεί τα πράγματα γίνονται δύσκολα μιας και πρέπει να σεβαστώ το κοινό πρόγραμμα που ακολουθούμε οπότε δεν μπορώ να σταματάω-ξεκινάω όποτε θέλω.
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Άψογος Γιάννη για άλλη μια φορά.
Δίνεις πολύ δουλειά όχι μόνο στην καταγραφή αλλά και στο editing και αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα.
Συνέχισε να μας διδάσκεις.:clp:

Εγώ κλασικός πατεντιάρης έχω πλέον φτιάξει από αλουμίνιο 4 βάσεις για την 2η κάμερα και τις έχω μόνιμα στην μηχανή και έτσι εναλλάσω την θέση της για διαφορετικά πλάνα σε δευτερόλεπτα. Κόστος σχεδόν μηδενικό. ;)
Ευχαριστώ Κοσμά! Βάσεις από αλουμίνιο handmade?!! Μπράβο! Ανέβασε καμιά φωτογραφία όταν έχεις χρόνο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην λέμε τα ίδια... Είσαι μερακλής και μπράβο σου

Επεξεργασία κάνεις με Light room?
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Μην λέμε τα ίδια... Είσαι μερακλής και μπράβο σου

Επεξεργασία κάνεις με Light room?
:thanx: Επεξεργασία Κώστα κάνω με το PremierePro της ADOBE. Το LightRoom, κι αυτό της ADOBE, είναι για επεξεργασία φωτογραφίας μόνο, όχι video. Φαντάζομαι τo LightRomm to χρησιμοποιείς για τις φωτογραφίες σου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
:thanx: Επεξεργασία Κώστα κάνω με το PremierePro της ADOBE. Το LightRoom, κι αυτό της ADOBE, είναι για επεξεργασία φωτογραφίας μόνο, όχι video. Φαντάζομαι τo LightRomm to χρησιμοποιείς για τις φωτογραφίες σου.
Ναι.. Το premiere εννοουσα
Το έχω και εγώ, αλλά είναι σύνθετο και θέλει διαβασμα
 

Moto n' Joy

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda VFR 1200X Crosstourer 2017
Ναι.. Το premiere εννοουσα
Το έχω και εγώ, αλλά είναι σύνθετο και θέλει διαβασμα
Nαι η αλήθεια είναι ότι παίρνει χρόνο μέχρι να το συνηθίσεις και θέλει αρκετές "ώρες πτήσεις" για να νιώσεις ότι το κατέχεις, αλλά το θετικό είναι ότι υπάρχουν άπειρα tutorial video στο youtube οπότε για ότι πρόβλημα-απορία αντιμετωπίσεις βρίσκεις αμέσως τη λύση του από κάποιον άλλο χρήστη που το έχει postάρει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό το video και το κανάλι σου αν έχει τέτοια video θα έπρεπε να έχει χιλιάδες views.

Δεν ξέρω πώς το κάνουν οι youtubers στο εξωτερικό ή και εδώ με πολλά views αλλά βλέπεις σκουπίδια με χιλιάδες views και όταν ψάχνεις ένα video με εξαιρετικό περιεχόμενο όπως το δικό σου δεν τα βρίσκεις!

Εύγε πολύ ωραίος! Έκανα like-subscribe κλπ και είδα έκανες και ολόκληρο κόπο να βάλεις και υπότιτλους αγγλικά.
 
Top Bottom