Ν. Κορέα και μοτοσυκλέτες.

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μου γεννήθηκε η απορία για ποιο λόγο δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστική βιομηχανία στην Ν. Κορέα αντίστοιχη με αυτή των αυτοκινήτων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι.

Και ανακάλυψα κάτι που μου έκανε εντύπωση, ότι κάθε μοτοσυκλέτα απαγορεύεται να κινείται σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Ανεξαιρέτως κυβικών.




 
Γιατί η Ν Κορέα ανήκει όλη σε 3 οικογένειες και γίνεται ότι αυτοί θέλουν κι αποφασίζουν
(τυχαία νομίζεις υπάρχει Β Κορέα?)
 
Γιατί η Ν Κορέα ανήκει όλη σε 3 οικογένειες και γίνεται ότι αυτοί θέλουν κι αποφασίζουν
(τυχαία νομίζεις υπάρχει Β Κορέα?)
Μια μεγάλη μεγάλη "οικογένεια" από αυτές, είναι η Samsung!!!!!!
 
Άγιο είχαμε...
 
Γιατί η Ν Κορέα ανήκει όλη σε 3 οικογένειες και γίνεται ότι αυτοί θέλουν κι αποφασίζουν
(τυχαία νομίζεις υπάρχει Β Κορέα?)
Τουλάχιστον αυτοί έχουν τρεις εμείς έχουμε δύο

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τουλάχιστον αυτοί έχουν τρεις εμείς έχουμε δύο

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

για μέτρα πχιο καλά.....
 
Τουλάχιστον αυτοί έχουν τρεις εμείς έχουμε δύο

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και η βόρεια Κορέα μια...
 
Και η βόρεια Κορέα μια...
Ξέρεις το τραγούδι που λέει εγώ χριστό κι εσύ αλάχ κι όμως κι οι δΓυό μας αχ και βαχ ?
Μόλις περιγράψαμε τη γκατάσταση

Πάντως οι Ν Κορέα μας αγαπάει πολύ όπως και τους Τούρκους γιατί βοηθήσαμε στο μπόλεμο !
 
Ξέρεις το τραγούδι που λέει εγώ χριστό κι εσύ αλάχ κι όμως κι οι δΓυό μας αχ και βαχ ?
Μόλις περιγράψαμε τη γκατάσταση

Πάντως οι Ν Κορέα μας αγαπάει πολύ όπως και τους Τούρκους γιατί βοηθήσαμε στο μπόλεμο !
Ναι είχαμε στείλει κάθε φουκαρα άσχετο για αβάντα..
Κόσμος από χωράφια,μπακάληδες μπαρμπερηδες κτλ...κ γυρίσανε με ψυχολογικά οι άνθρωποι..
 
Ναι είχαμε στείλει κάθε φουκαρα άσχετο για αβάντα..
Κόσμος από χωράφια,μπακάληδες μπαρμπερηδες κτλ...κ γυρίσανε με ψυχολογικά οι άνθρωποι..
Πολέμησαν οι φουκαράδες και είχαμε και απώλειες (κάπου 100 νεκροί αν θυμάμαι καλά)
(Ποιοι νομίζεις ότι πολεμάνε??? )
 
Ναι είχαμε στείλει κάθε φουκαρα άσχετο για αβάντα..
Κόσμος από χωράφια,μπακάληδες μπαρμπερηδες κτλ...κ γυρίσανε με ψυχολογικά οι άνθρωποι..
Παντως απ 2 ατομα που ειχαν παει,εμεις βρεθηκαμε με ενα κλειστο γυμναστηριο μπασκετ,χορου,βολει κτλπ πληρη δηλ,διοτι ειχαν πολεμησει παρεα τα 2 ατομα και ο ενας ηταν σε θεση κλειδι....Επι πασοκ
 
Οι ζούγκλες της νοτιοανατολικής Ασίας και τα γυμνά βουνά με χιλιάδες κρυψώνες του Αφγανιστάν και του Ιράν ήταν, είναι και θα είναι εν δυνάμει τάφοι για τους στρατούς της δύσης.
 
Παντως απ 2 ατομα που ειχαν παει,εμεις βρεθηκαμε με ενα κλειστο γυμναστηριο μπασκετ,χορου,βολει κτλπ πληρη δηλ,διοτι ειχαν πολεμησει παρεα τα 2 ατομα και ο ενας ηταν σε θεση κλειδι....Επι πασοκ

Κοντοχωριανοί
:cool:
laliotis-papandreoy-1200x700.jpg
 
Ε ναι.....αφού δεν τον φωνάζουν με το όνομα του
O Μεγάλος....λενε
Δε μπορώ να μιλήσω από δω αλλά κάποια στιγμή αν βρεθούμε σε κάποιο καφέ θα κάνω αποκαλύψεις
:ha
 
Ναι είχαμε στείλει κάθε φουκαρα άσχετο για αβάντα..
Κόσμος από χωράφια,μπακάληδες μπαρμπερηδες κτλ...κ γυρίσανε με ψυχολογικά οι άνθρωποι..

Εθελοντές ήταν και κάποιοι είχαν πολεμήσει στον εμφύλιο.
 
Back
Top Bottom