Augotaraxos
Μέλος
Μου γεννήθηκε η απορία για ποιο λόγο δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστική βιομηχανία στην Ν. Κορέα αντίστοιχη με αυτή των αυτοκινήτων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι.
Και ανακάλυψα κάτι που μου έκανε εντύπωση, ότι κάθε μοτοσυκλέτα απαγορεύεται να κινείται σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Ανεξαιρέτως κυβικών.
Και ανακάλυψα κάτι που μου έκανε εντύπωση, ότι κάθε μοτοσυκλέτα απαγορεύεται να κινείται σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Ανεξαιρέτως κυβικών.
Φόρτωση…
www.motorcyclesdata.com
Φόρτωση…
10mag.com

