Οδηγός Ανανέωσης/ Ανακατασκευής Μοτοσυκλέτας

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ανοίγω ένα θέμα στο οποίο θα πρότεινα να δημιουργηθεί ένας μικρός μπούσουλας για όποιον σκέφτεται ή έχει ίσως αρχίσει ένα project ανακατασκευής της μοτοσυκλέτας του. Απ' όσο έχω δει πολλοί από το forum βάζουν χέρι στα μηχανάκια τους και θα ήταν πολύ καλή βοήθεια η συνδρομή τους στο τι θα χρειαστεί κάποιος που δεν το έχει ξανακάνει.

Ας μπω τώρα και στο δικό μου σκεπτικό το οποίο προς το παρόν είναι μόνο σκεπτικό και απέχει λίγο από το κομμάτι της υλοποίησης για πολλούς λόγους. Έχω ένα Bmw F650 gs Dakar του 2005 εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει τα χλμ της ζωής μου πάνω του ή τα ταξίδια. το χρησιμοποιώ ως commuter για την πόλη όπου δεν είναι η απόλυτα ικανοποιητική χρήση της. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να κάνω και την είσοδο στο χώμα σιγά σιγά στο επερχόμενο μάθημα του Χελιώτη μέσω του forum.

Το σίγουρο είναι πως με την χρήση που κάνω έχω καταλάβει ότι το μηχανάκι πάσχει σε θέμα αναρτήσεων (λες και δεν το ξέρατε). Δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που χρειάζομαι. Εντάξει δεν αποζητώ το τέλειο γιατί δεν θα είχα και τι να το κάνω αλλά θα ήθελα να ήταν λίγο λιγότερο σουμιές αν γινόταν. Άρα πρώτο που σκέφτονται πολλοί μάλλον που έχουν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι η αλλαγή ίσως ενός μπροστινού. Οπότε υπάρχει κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Αυτό ίσως συνεπάγεται αλλαγή και πίσω ανάρτησης ώστε να έρθει σε μία καλή ισορροπία.

Επόμενο που έχει μπει στο μυαλό μου είναι για λόγους καθαρά αισθητικούς. Από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχαν στάξει υγρά μπαταρίας σε ένα κομμάτι του πλαισίου και με χαλάει αρκετά όταν το βλέπω όπως και τα ξεθωριασμένα σε κάποια σημεία πλαστικά ή γρατζουνισμένα. Και τέλος η εικόνα του μοτέρ το οποίο έχει γεμίσει φουσκάλες και έχει χαλάσει το χρώμα του πρόβλημα που συνάντησα σε αρκετά παρόμοια μοντέλα και όλοι θεωρούν ως κάτι που συμβαίνει γενικά.

Καταλήγοντας λοιπόν και μαζεύοντάς τα όλα στο μυαλό μου σκέφτομαι ένα γενικό γδύσιμο της μηχανής και ξεκίνημα από εκεί και μετά σταδιακά. Βαψίματα σε πλαίσιο, ψαλίδι κτλ. πλαστικά και μοτέρ. καθαρισμός των πάντων ώστε να λάμψουν. Μετατροπή μπροστινού σε USD (πρωτότυπη ιδέα εε;;) πιθανόν από ΚΤΜ 950 Adv που έχω δει ότι παίζει έξω. Τελικά μάλλον και αυτό για αισθητικούς λόγους το σκέφτομαι και για το challenge. Πιθανόν αν ξεφύγει πολύ σε κόστος ίσως βρω λύση με τα υπάρχοντα καλάμια να γίνει κάτι. Το πίσω αμορτισέρ είναι ένα ερωτηματικό στο μυαλό μου ακόμα. Μεγάλο project για τα δεδομένα μου. Ιδανικά θα ήθελα να του έδινα και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην εμφάνιση πιο κοντά στις καταβολές του αλλά δευτερεύον.

Τώρα οι ερωτήσεις.

  1. Έχω βρει service/repair manual για bmw F650 gs το οποίο όμως δεν ξέρω αν αλλάζει για τα δίμπουζα μοντέλα, ούτε αναφέρει ποιας χρονολογίας είναι. Γνωρίζει μήπως κάποιος σχετικά ;
  2. Τι εργαλεία χρειάζονται για μία τέτοια εργασία ;
  3. Τι διαφορές υπάρχουν σε κόστος για τις διάφορες βαφές για το πλαίσιο και στον κινητήρα ; Ηλεκτροστατική ας πούμε ή απλή βαφή;
  4. Τα ηλεκτρολογικά είναι κάτι που φοβάμαι αρκετά. Πρέπει όντως να τα φοβάμαι ή χαλαρά και όλα γίνονται ;
  5. Από που ξεκινάμε ;
Σίγουρα αν αρχίσω θα προκύψουν πολλές ακόμα απορίες μιας και οι πρώτες κυρίως είναι ηλίθιες. Κυρίως γιατί δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά στο παρελθόν μόνος μου αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις.. Η πιο βασική μου απορία είναι ένα ελάχιστο κόστος που θα μπορούσα να πετύχω με αρκετή δική μου εργασία. Γενικά μπορεί να μην έχω λύσει μηχανή ξανά αλλά δεν είμαι και παντελώς άσχετος στο κομμάτι της μαστορικής :p

Σεντόνι το αρχικό ποστ. Ζητώ συγνώμη και γνώμες.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Να ξεκινησω με το λιγο πριν?

Για να αγορασω μηχανη πρεπει να εχω χαρτι ΚΤΕΟ.Για παλια μηχανη που δεν γινεται να την πας μεχρι το ΚΤΕΟ...αλλα και να την πας δεν ειναι σε λειτουργικη κατασταση,πως γινεται η μεταβιβαση?
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Να ξεκινησω με το λιγο πριν?

Για να αγορασω μηχανη πρεπει να εχω χαρτι ΚΤΕΟ.Για παλια μηχανη που δεν γινεται να την πας μεχρι το ΚΤΕΟ...αλλα και να την πας δεν ειναι σε λειτουργικη κατασταση,πως γινεται η μεταβιβαση?
Τη Δευτερα θα πάω μηχανολογικό για μεταβίβαση ,θα σου έχω απάντηση γιατί με ενδιαφέρει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ανοίγω ένα θέμα στο οποίο θα πρότεινα να δημιουργηθεί ένας μικρός μπούσουλας για όποιον σκέφτεται ή έχει ίσως αρχίσει ένα project ανακατασκευής της μοτοσυκλέτας του. Απ' όσο έχω δει πολλοί από το forum βάζουν χέρι στα μηχανάκια τους και θα ήταν πολύ καλή βοήθεια η συνδρομή τους στο τι θα χρειαστεί κάποιος που δεν το έχει ξανακάνει.

Ας μπω τώρα και στο δικό μου σκεπτικό το οποίο προς το παρόν είναι μόνο σκεπτικό και απέχει λίγο από το κομμάτι της υλοποίησης για πολλούς λόγους. Έχω ένα Bmw F650 gs Dakar του 2005 εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει τα χλμ της ζωής μου πάνω του ή τα ταξίδια. το χρησιμοποιώ ως commuter για την πόλη όπου δεν είναι η απόλυτα ικανοποιητική χρήση της. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να κάνω και την είσοδο στο χώμα σιγά σιγά στο επερχόμενο μάθημα του Χελιώτη μέσω του forum.

Το σίγουρο είναι πως με την χρήση που κάνω έχω καταλάβει ότι το μηχανάκι πάσχει σε θέμα αναρτήσεων (λες και δεν το ξέρατε). Δεν μου δίνει την εμπιστοσύνη που χρειάζομαι. Εντάξει δεν αποζητώ το τέλειο γιατί δεν θα είχα και τι να το κάνω αλλά θα ήθελα να ήταν λίγο λιγότερο σουμιές αν γινόταν. Άρα πρώτο που σκέφτονται πολλοί μάλλον που έχουν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι η αλλαγή ίσως ενός μπροστινού. Οπότε υπάρχει κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Αυτό ίσως συνεπάγεται αλλαγή και πίσω ανάρτησης ώστε να έρθει σε μία καλή ισορροπία.

Επόμενο που έχει μπει στο μυαλό μου είναι για λόγους καθαρά αισθητικούς. Από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη είχαν στάξει υγρά μπαταρίας σε ένα κομμάτι του πλαισίου και με χαλάει αρκετά όταν το βλέπω όπως και τα ξεθωριασμένα σε κάποια σημεία πλαστικά ή γρατζουνισμένα. Και τέλος η εικόνα του μοτέρ το οποίο έχει γεμίσει φουσκάλες και έχει χαλάσει το χρώμα του πρόβλημα που συνάντησα σε αρκετά παρόμοια μοντέλα και όλοι θεωρούν ως κάτι που συμβαίνει γενικά.

Καταλήγοντας λοιπόν και μαζεύοντάς τα όλα στο μυαλό μου σκέφτομαι ένα γενικό γδύσιμο της μηχανής και ξεκίνημα από εκεί και μετά σταδιακά. Βαψίματα σε πλαίσιο, ψαλίδι κτλ. πλαστικά και μοτέρ. καθαρισμός των πάντων ώστε να λάμψουν. Μετατροπή μπροστινού σε USD (πρωτότυπη ιδέα εε;;) πιθανόν από ΚΤΜ 950 Adv που έχω δει ότι παίζει έξω. Τελικά μάλλον και αυτό για αισθητικούς λόγους το σκέφτομαι και για το challenge. Πιθανόν αν ξεφύγει πολύ σε κόστος ίσως βρω λύση με τα υπάρχοντα καλάμια να γίνει κάτι. Το πίσω αμορτισέρ είναι ένα ερωτηματικό στο μυαλό μου ακόμα. Μεγάλο project για τα δεδομένα μου. Ιδανικά θα ήθελα να του έδινα και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην εμφάνιση πιο κοντά στις καταβολές του αλλά δευτερεύον.

Τώρα οι ερωτήσεις.

  1. Έχω βρει service/repair manual για bmw F650 gs το οποίο όμως δεν ξέρω αν αλλάζει για τα δίμπουζα μοντέλα, ούτε αναφέρει ποιας χρονολογίας είναι. Γνωρίζει μήπως κάποιος σχετικά ;
  2. Τι εργαλεία χρειάζονται για μία τέτοια εργασία ;
  3. Τι διαφορές υπάρχουν σε κόστος για τις διάφορες βαφές για το πλαίσιο και στον κινητήρα ; Ηλεκτροστατική ας πούμε ή απλή βαφή;
  4. Τα ηλεκτρολογικά είναι κάτι που φοβάμαι αρκετά. Πρέπει όντως να τα φοβάμαι ή χαλαρά και όλα γίνονται ;
  5. Από που ξεκινάμε ;
Σίγουρα αν αρχίσω θα προκύψουν πολλές ακόμα απορίες μιας και οι πρώτες κυρίως είναι ηλίθιες. Κυρίως γιατί δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά στο παρελθόν μόνος μου αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις.. Η πιο βασική μου απορία είναι ένα ελάχιστο κόστος που θα μπορούσα να πετύχω με αρκετή δική μου εργασία. Γενικά μπορεί να μην έχω λύσει μηχανή ξανά αλλά δεν είμαι και παντελώς άσχετος στο κομμάτι της μαστορικής :p

Σεντόνι το αρχικό ποστ. Ζητώ συγνώμη και γνώμες.
Όσον αφορά την ανάρτηση μπροστά στο δικό μου θυμάμαι ότι είχα προφορτισει τα ελατήρια αρκετά και το αποτέλεσμα ήταν να δουλεύει αρκετά καλύτερα.
Καλό κουράγιο!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να ξεκινησω με το λιγο πριν?

Για να αγορασω μηχανη πρεπει να εχω χαρτι ΚΤΕΟ.Για παλια μηχανη που δεν γινεται να την πας μεχρι το ΚΤΕΟ...αλλα και να την πας δεν ειναι σε λειτουργικη κατασταση,πως γινεται η μεταβιβαση?
Γίνεται Πάνο...
Κάπου το είχαμε συζητήσει και είχαμε δει οτι γίνεται...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να ξεκινησω με το λιγο πριν?

Για να αγορασω μηχανη πρεπει να εχω χαρτι ΚΤΕΟ.Για παλια μηχανη που δεν γινεται να την πας μεχρι το ΚΤΕΟ...αλλα και να την πας δεν ειναι σε λειτουργικη κατασταση,πως γινεται η μεταβιβαση?
Γίνεται κανονικά η μεταβίβαση ,αλλά παίρνεις προσωρινή αδεια ,με σημείωση προθεσμίας καταθεσης ΚΤΕΟ ,ώστε να παρεις την κανονική ,κ επιβολή προστίμου (παράβολο) αν υπερβείς την προθεσμία.
(15 ή 30 μέρες η προθεσμία ,δεν θυμάμαι ακριβώς)
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Γίνεται κανονικά η μεταβίβαση ,αλλά παίρνεις προσωρινή αδεια ,με σημείωση προθεσμίας καταθεσης ΚΤΕΟ ,ώστε να παρεις την κανονική ,κ επιβολή προστίμου (παράβολο) αν υπερβείς την προθεσμία.
(15 ή 30 μέρες η προθεσμία ,δεν θυμάμαι ακριβώς)
Κωστα θα υπαρχει και αλλος τροπος.Αν παρω ενα μηχανακι ακινητοποιημενο για ανακατασκευη που θα το τελειωσω μετα απο δυο χρονια θα χορτασψ προστιμα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστα θα υπαρχει και αλλος τροπος.Αν παρω ενα μηχανακι ακινητοποιημενο για ανακατασκευη που θα το τελειωσω μετα απο δυο χρονια θα χορτασψ προστιμα.
Το ποσό του προστίμου αλλάζει
εντός μήνα
εντός 3μήνου
Από 6μηνο κ πάνω ,έως κ χρόνια ,παραμένει το ίδιο
Ενδεικτικά ,πρόσφατα ,σε παρόμοια περίπτωση ,για 3 χρόνια καθυστέρηση ,πλέρωσα συνολικά 75 € στο ΚΤΕΟ

Αν το οχημα είναι ακινητοποιημένο με δήλωση ακινησίας ,η διαδικασία είναι διαφορετική

Αν εχει πινακίδα ,παρ'ότι ακίνητο ,το ΜΑΧ πρόστιμο ΚΤΕΟ τρεχει ήδη ,κ δεν αλλάζει ,είτε το πληρώσεις σήμερα ,είτε σε χρόνια

Το μόνο που αλλαζει στην περίπτωσή σου ,είναι οτι δεν θα μπορείς να παρεις την κανονική άδεια κυκλοφορίας ,μέχρι να παρουσιάσεις ΚΤΕΟ.

Μπορείς όμως να δηλώσεις ακινησία μετα την μεταβίβαση ,ωστε αν μην εχεις θεμα με ηλεκτρονικες διασταυρώσεις για ασφάλειες κλπ ,κ φυσικά για να μην πληρώσεις τελη κυκλοφορίας για τον επόμενο χρόνο

Ο πιό ανώδυνος τρόπος μεταβίβασης σε τετοια περίπτωση ,είναι με εξουσιοδότηση μεταβίβασης ,η οποία θα χρησιμοποιηθεί ΟΤΑΝ ετοιμαστεί το οχημα για κυκλοφορία.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
g1ann1s τα ίδια τριγυρνάνε στο μυαλό μου εδω και καιρό αλλά κυρίως λόγο χρόνου που πρέπει να αφιερώσω και επίσης ότι και εγω την χρησιμοποιώ καθημερινά για μετακίνηση.
Μπροστινό μπαίνει 43αρι από ktm 640adv μαζί με τις τιμονοπλακες με κάποιες μηχανουργικες επεμβάσεις, + αντάπτορας που πρέπει να φτιαχτούν για φρένα και abs.
Πίσω ανάρτηση ή aftermarket ή από Dakar
Πλέξιμο στεφανιων 21-18
Αλλαγή εξάτμισης σε απλή
Κατασκευή navigation tower με φώτα της προκοπής και όχι το καντηλακι που έχει..
Πατάκια φαρδιά, τιμόνια μπιμπλικια απ εδώ απ εκεί... Εγω έχω βγάλει ένα κοστολογιο 2με 3 χιλιάρικα.. Αξίζει? Σίγουρα θα είναι ενα αξιόλογο σύνολο με δεδομένα 20 ετιας όμως.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
g1ann1s Αξίζει?
Εάν σκοπεύεις να το κρατήσεις ναι αξίζει
Και γιατί να μη το δωσεις και να πάρεις ένα νεότερο πιο σύγχρονο με 3 χιλιάρικα παραπάνω ,θα σκεφτεί πολύ σωστά κάποιος.
Για τον ίδιο λόγο που κάποιος αναπαλαιωνει ένα όχημα, μοτο η αυτοκίνητο, δεν εχει να κάνει ....
Επειδή έτσι απλά του αρέσει και τον ευχαριστεί να το καβαλάει...
Τοσο απλά...
Αν πάλι δεν.....δωστο και βουρ για αλλο...:)
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Για εμένα το αν αξίζει έχει να κάνει με το τι ζητάει κανείς.. αν το δεις σαν κοστολόγιο αποκλειστικά εννοείται δεν αξίζει με τίποτα να ασχοληθείς. Υπάρχουν πιο ομορφα και πιο δυνατά μηχανάκια στο +3000 αν θεωρήσουμε ότι αξιζει κανα 2χιλιαρο αυτό που έχουμε.. και εγώ θα ήθελα να οδηγήσω και να αποκτήσω όσα περισσότερα μπορώ.. Όμως το ολο κονσεπτ εμένα μου μπήκε ως ιδέα γιατι μου αρέσει και πάντα μου άρεσε το κομμάτι ανακατασκευής είτε μοτοσικλετών είτε αυτοκινήτων και είναι από τα αγαπημένα μου θέματα για παρακολούθηση.. είμαι κατσαβιδάκιας από μικρός. Σε μηχανή δεν είχα ασχοληθεί έως τώρα.. ως πρώτο βήμα για να βρω λίγο τα πατήματά μου άλλαξα αντλία νερού.. Είδα ότι δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο φαίνεται αρχικά.. οπότε πήρα λίγο παραπάνω θάρρος για να αρχίσω σιγά σιγά να λύνω πραγματάκια για συντήρηση και βλέπουμε.. σκοπός μου είναι αν μπορεί να βελτιωθεί σε καποια σημεία και να την βλεπω και να μου αρέσει περισσότερο.να ειναι πιο φροντισμένη και πόσο μάλλον να είναι από τα χέρια μου. ΚΤΜ δεν θα γίνει ποτέ ότι ανάρτηση και να έχει ούτε θα πάω στο Dakar να τρέξω.. Τότε θα ήξερα οτι θελω αλλη μηχανή..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προσωπικά για εμένα η αναπαλεωση/ανανεωση μιας μότο έχει να κάνει πιο πολύ με το συναίσθημα και όχι με τη λογική.

Δηλαδη δε νομίζω ότι δίνεις τόση σημασία στο κόστος και στον χρόνο που απαιτείται.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Προσωπικά για εμένα η αναπαλεωση/ανανεωση μιας μότο έχει να κάνει πιο πολύ με το συναίσθημα και όχι με τη λογική.

Δηλαδη δε νομίζω ότι δίνεις τόση σημασία στο κόστος και στον χρόνο που απαιτείται.
Γιάννη μου,όπως πολύ σωστά είπες, ολα με την καρδιά εχουν να κάνουν, για αυτο και όταν τα πουλάμε χάνουμε ένα καρο φράγκα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη μου,όπως πολύ σωστά είπες, ολα με την καρδιά εχουν να κάνουν, για αυτο και όταν τα πουλάμε χάνουμε ένα καρο φράγκα.
Σε αγαπώ, να το θυμάσαι.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προσωπικά για εμένα η αναπαλεωση/ανανεωση μιας μότο έχει να κάνει πιο πολύ με το συναίσθημα και όχι με τη λογική.

Δηλαδη δε νομίζω ότι δίνεις τόση σημασία στο κόστος και στον χρόνο που απαιτείται.
Συμφωνώ!
Όμως με τα χρόνια, φεύγει το συναίσθημα και μένει μόνο η λογική!

Τότε είναι που λες, «τι μαλακια έκανα και σπατάλησα τόσο χρόνο, τόσο κόπο, τόσο χρήμα, τόσα ξενύχτια, τόσο ιδρώτα, τόσο ψάξιμο, τόσο τρέξιμο..... για πιο λόγο;;;;;»

Και στο λέω από προσωπική πείρα, έχοντας αναπαλαιώσει πλήρως δυο δίτροχα!
Το πρώτο είναι εδώ και χρόνια πουλημένο, το δεύτερο (το οποίο είναι πάνω από ογδόντα ετών....) κάθεται σε μια αποθήκη, κάτω από ένα σεντόνι!!!!!

Καλή η κ@υλα δεν λέω, όμως όλες αυτές τις ατέλειωτες ώρες ανακατασκευής, θα μπορούσα να τις είχα «ξοδέψει» άλλιως, θες σε βόλτες, στη θάλασσα, στο βουνό, σε καφετέριες και ταβερνάκια με φίλους, ότι θέλεις βάλε!!! Αντί αυτών, κλεισμένος σε μια αποθήκη να «τυρανιεμαι» (έτσι το βλέπω τώρα, όχι τότε. Τότε το γούσταρα)!

Εδώ λοιπόν και κάμποσα χρόνια, η δικιά μου γνώμη/συμβουλή, εφοσον μου την ζητάνε, όσο αφορά τις αναπαλαιώσεις, είναι ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!
Μακριά και αγαπημένοι!!!
Μακριά και ξεκούραστοι!!!
Μακριά.....

Βέβαια, καταλαβαίνω ότι αυτός που έχει αντίστοιχο «μεράκι», αυτό της «αναπαλαίωσης», δεν θα ακούσει ούτε θα δεχθεί τίποτα από αυτά που έγραψα, ούτε καν θα προσπαθήσει να τα καταλάβει!
Θα έρθει όμως στα λόγια μου, αργά ή γρήγορα, όπως ακριβώς μου τα έλεγαν και εμένα μεγαλύτεροι και από το ένα αυτί έμπαιναν, από το άλλο έβγαιναν!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
g1ann1s 1.5 χρόνος με ένα μηχανάκι και λίγα χιλιόμετρα νομίζω είναι πολύ νωρίς για να εχεις καταλήξεις αν αξίζει να ρίξεις αλλα 3k .
Τείνω να συμφωνήσω με τον boxer : καλύτερα να τα φας αλλού εκτός και αν σ'αρεσει το κατσαβιδιασμα περισσότερο άπό το να βολτάρεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συμφωνώ!
Όμως με τα χρόνια, φεύγει το συναίσθημα και μένει μόνο η λογική!

Τότε είναι που λες, «τι μαλακια έκανα και σπατάλησα τόσο χρόνο, τόσο κόπο, τόσο χρήμα, τόσα ξενύχτια, τόσο ιδρώτα, τόσο ψάξιμο, τόσο τρέξιμο..... για πιο λόγο;;;;;»

Και στο λέω από προσωπική πείρα, έχοντας αναπαλαιώσει πλήρως δυο δίτροχα!
Το πρώτο είναι εδώ και χρόνια πουλημένο, το δεύτερο (το οποίο είναι πάνω από ογδόντα ετών....) κάθεται σε μια αποθήκη, κάτω από ένα σεντόνι!!!!!

Καλή η κ@υλα δεν λέω, όμως όλες αυτές τις ατέλειωτες ώρες ανακατασκευής, θα μπορούσα να τις είχα «ξοδέψει» άλλιως, θες σε βόλτες, στη θάλασσα, στο βουνό, σε καφετέριες και ταβερνάκια με φίλους, ότι θέλεις βάλε!!! Αντί αυτών, κλεισμένος σε μια αποθήκη να «τυρανιεμαι» (έτσι το βλέπω τώρα, όχι τότε. Τότε το γούσταρα)!

Εδώ λοιπόν και κάμποσα χρόνια, η δικιά μου γνώμη/συμβουλή, εφοσον μου την ζητάνε, όσο αφορά τις αναπαλαιώσεις, είναι ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!
Μακριά και αγαπημένοι!!!
Μακριά και ξεκούραστοι!!!
Μακριά.....

Βέβαια, καταλαβαίνω ότι αυτός που έχει αντίστοιχο «μεράκι», αυτό της «αναπαλαίωσης», δεν θα ακούσει ούτε θα δεχθεί τίποτα από αυτά που έγραψα, ούτε καν θα προσπαθήσει να τα καταλάβει!
Θα έρθει όμως στα λόγια μου, αργά ή γρήγορα, όπως ακριβώς μου τα έλεγαν και εμένα μεγαλύτεροι και από το ένα αυτί έμπαιναν, από το άλλο έβγαιναν!!!!
Καμία αντίρρηση Νικόλα, αλλά αυτή η οπτική είναι από τη δική σου ματιά.

Τότε το έκανες επειδή το γούσταρες όπως είπες, μετά αν το μετάνιωσες είναι άλλο θέμα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Ειναι σαν να είσαι σε μια σχέση και να τα δίνεις όλα και να γουστάρεις, και μετά να σε προδώσει. Δεν έχει σημασία που σε πρόδωσε, σημασία έχει που εζησες έντονα, αγάπησες και αγαπήθηκες.

Πολυ στη φιλοσοφία το ριξαμε
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καμία αντίρρηση Νικόλα, αλλά αυτή η οπτική είναι από τη δική σου ματιά.

Τότε το έκανες επειδή το γούσταρες όπως είπες, μετά αν το μετάνιωσες είναι άλλο θέμα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Ειναι σαν να είσαι σε μια σχέση και να τα δίνεις όλα και να γουστάρεις, και μετά να σε προδώσει. Δεν έχει σημασία που σε πρόδωσε, σημασία έχει που εζησες έντονα, αγάπησες και αγαπήθηκες.

Πολυ στη φιλοσοφία το ριξαμε
Σαφώς Γιάννη και είναι η δικιά μου (πλέον) οπτική των πραγμάτων!
Επειδή υπήρξα και από τις δυο όχθες του... «ποταμού», μπορώ (πιστεύω) να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη των πραγμάτων!
Είναι πιστεύω ένα «χάσιμο χρόνου» (εάν μπορώ να το θέσω έτσι, και όχι μόνο όπως είπα πριν)!
Απ´την άλλη, μπορεί να πει κάποιος (και πολύ σωστά), «τουλάχιστον το έκανες, το έζησες, έκανες την κ@βλα σου, πήρες την εμπειρία σου!!! Σωστο και αυτό.
Τουλάχιστον, ας έχει κατά νου, ότι υπάρχει η πιθανότητα (σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια) να πει τα ίδια λόγια που έγραψα πριν. Και αν δεν το λέει δημόσια, θα το λέει από μέσα του!!!!
Όπως μου τα έλεγαν, έτσι ακριβώς τα έφερε ο χρόνος! Τα ίδια ακριβώς λέω και εγώ τώρα, και τα εννοώ!

Πλέον δεν «σπαταλαω» χρόνο από την ζωή μου για σίδερα...! Θα κουραστώ σε βόλτες, θα ξενυχτισω με παρέα....
Συντηρώ τις μηχανές μου σωστά, χωρίς όμως υπερβολές (όπως παλιά) για να είναι «αξιοπλοες» και μέχρι εκεί!
Οι αναπαλαιώσεις έλαβαν τελος οριστικά. Οι τυχόν βελτιώσεις όχι ακόμα, αλλά ζυγώνει και ο καιρός τους!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καμία αντίρρηση Νικόλα, αλλά αυτή η οπτική είναι από τη δική σου ματιά.

Τότε το έκανες επειδή το γούσταρες όπως είπες, μετά αν το μετάνιωσες είναι άλλο θέμα και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Ειναι σαν να είσαι σε μια σχέση και να τα δίνεις όλα και να γουστάρεις, και μετά να σε προδώσει. Δεν έχει σημασία που σε πρόδωσε, σημασία έχει που εζησες έντονα, αγάπησες και αγαπήθηκες.

Πολυ στη φιλοσοφία το ριξαμε
Η "βιομηχανία" της αναπαλαίωσης και των ιστορικών οχημάτων είναι τεράστια, παγκόσμια και δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει.
Μιλάμε για τεράστιο κύκλο εργασιών και Σίγουρη επενδυση χρημάτων.
Ακόμα και στην χώρα μας υπάρχει μεγάλο και πολύ παθιασμένο κοινό.....
Μεγαλη κουβέντα και αυτή, δύσκολη για να την αναλύσουμε στο πληκτρολόγιο.
 
Top Bottom