Οδηγός Ανανέωσης/ Ανακατασκευής Μοτοσυκλέτας

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνώ!
Όμως με τα χρόνια, φεύγει το συναίσθημα και μένει μόνο η λογική!

Τότε είναι που λες, «τι μαλακια έκανα και σπατάλησα τόσο χρόνο, τόσο κόπο, τόσο χρήμα, τόσα ξενύχτια, τόσο ιδρώτα, τόσο ψάξιμο, τόσο τρέξιμο..... για πιο λόγο;;;;;»

Και στο λέω από προσωπική πείρα, έχοντας αναπαλαιώσει πλήρως δυο δίτροχα!
Το πρώτο είναι εδώ και χρόνια πουλημένο, το δεύτερο (το οποίο είναι πάνω από ογδόντα ετών....) κάθεται σε μια αποθήκη, κάτω από ένα σεντόνι!!!!!

Καλή η κ@υλα δεν λέω, όμως όλες αυτές τις ατέλειωτες ώρες ανακατασκευής, θα μπορούσα να τις είχα «ξοδέψει» άλλιως, θες σε βόλτες, στη θάλασσα, στο βουνό, σε καφετέριες και ταβερνάκια με φίλους, ότι θέλεις βάλε!!! Αντί αυτών, κλεισμένος σε μια αποθήκη να «τυρανιεμαι» (έτσι το βλέπω τώρα, όχι τότε. Τότε το γούσταρα)!

Εδώ λοιπόν και κάμποσα χρόνια, η δικιά μου γνώμη/συμβουλή, εφοσον μου την ζητάνε, όσο αφορά τις αναπαλαιώσεις, είναι ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!
Μακριά και αγαπημένοι!!!
Μακριά και ξεκούραστοι!!!
Μακριά.....

Βέβαια, καταλαβαίνω ότι αυτός που έχει αντίστοιχο «μεράκι», αυτό της «αναπαλαίωσης», δεν θα ακούσει ούτε θα δεχθεί τίποτα από αυτά που έγραψα, ούτε καν θα προσπαθήσει να τα καταλάβει!
Θα έρθει όμως στα λόγια μου, αργά ή γρήγορα, όπως ακριβώς μου τα έλεγαν και εμένα μεγαλύτεροι και από το ένα αυτί έμπαιναν, από το άλλο έβγαιναν!!!!
Κουβεντιάζουμε με ένα πολύ ωραίο παλικάρι, μερακλής, παλεύει με τα σίδερα να φτιάξει οτιδήποτε του έρθει στο κεφάλι κάθε φορά.

Τι έκανες, α πήγα μια βόλτα 600 χιλιόμετρα. Σε πόσες μέρες, ρωτάει. Από το πρωί στο απόγευμα ρε τρελέ, πόσες μέρες θες για 600 χιλιόμετρα, δυό γεμίσματα είναι. Μάλλον με θεωρεί πειραγμένο.

Τα μηχανάκια του είναι εργαλεία βασανισμού αναβάτη με θέση οδήγησης ό,τι να'ναι και μου ρίχνει αρκετά σε ύψος, μι πιανς, δεν βγαίνει εκτός ορίων Αθήνας. Είναι πολύ πολύ πολύ χαρούμενος και πολύ περήφανος για την δουλειά που ρίχνει και τον χαίρομαι. Δεν ξέρω αν ονειρεύτηκε ποτέ να φύγει το πρωί, να πιεί καφέ στη σκιά του φάρου στο Ταίναρο το μεσημέρι και να γυρίσει βράδυ σπίτι. Αυτές τις μέρες ολοκληρώνει ένα καφέ ρέισερ τύπου Πολ Σμαρτ σε άσχετη παμφτηνη βάση που το έστησε από το μηδέν και είναι τρελαμένος κάθε μέρα, πολυεστέρα, στόκο, τρίψιμο, δοκιμές χρώματα στον υπολογιστή. Αυτό το κάθε μέρα το ζηλεύω γιατί κάθε μέρα φτιάχνει κάτι, κάθε μέρα χαρά. Εγώ περιμένω να δω αν μπορέσω να πάω μια βόλτα ανάμεσα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά γιατί μετά έχουν υποσχεθεί ότι θα μας κλείσουν μόλις γυρίσει από τριήμερο πρωτοχρονιάς ο Μωυσής. Αν όντως γίνει αυτό αυτός θα είναι ακόμα πιο χαρούμενος γιατί θα μπορεί να προχωρήσει τα πρότζεκτ του που δεν χρειάζεται όλη την ημέρα ελεύθερη, ακόμα και μιά ώρα να έχει ΚΑΤΙ θα βάλει επάνω. Μπορεις να το πεις λάθος; Δεν μπορείς. Απλά δεν είναι αυτό που θέλω εγώ. Ο κάθε ένας με την χαρά του.

Το Ταίναρο δεν είναι τυχαίο παράδειγμα, πρώτη φορά πήγαμε ημερήσια εκεί δυό τρεις ζωές πιο πριν, Δεκέμβρη μήνα. Χαρούμενες εποχές, άδειο κεφάλι από σκοτούρες, μόνο που θα πάμε μας ένοιαζε και αν θα έχει πολλές στροφές. Δεν το προλαβαίνω φέτος μάλλον.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και για να απαντήσω και επί του θέματος:

Οι μετατροπές τέτοιου τύπου δεν είναι ποτέ άχρηστες, ακόμα και αν είναι ακριβές, φτάνει το μηχανάκι να έχει ορίζοντα χρήσης για να το χαρείς. Αν τις κάνεις και μετά καταλάβεις ότι ήθελες κάτι άλλο πρέπει να έχεις περιθώριο να πεις δεν πειράζει, έχασα χρόνο και χρήμα αλλά πήρα ένα μάθημα, πάμε για άλλα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κανόνας νο. 1 : Αν δεν έχεις 2ερο μηχανάκι ,δεν ξεκινάς ανακατασκευή
Εδώ μιλάμε για τρίτο και τέταρτο :wacky:.....

Έρχεται μια στιγμή που σε πιάνει κορεσμός!!!! Και εκεί έρχεται μόνο του το ερώτημα εάν άξιζε ή όχι.
Είναι αυτό που λένε "κουράστηκα πια, βαρέθηκα"!
Πάντα θα μου αρέσει μια αναπαλαίωση, μου περνάνε ακόμα σκέψεις ξανά, νομίζω δεν θα σταματήσει αυτό ποτέ, αλλά πλέον δεν έχω την ίδια όρεξη!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Εδώ μιλάμε για τρίτο και τέταρτο :wacky:.....

Έρχεται μια στιγμή που σε πιάνει κορεσμός!!!! Και εκεί έρχεται μόνο του το ερώτημα εάν άξιζε ή όχι.
Είναι αυτό που λένε "κουράστηκα πια, βαρέθηκα"!
Πάντα θα μου αρέσει μια αναπαλαίωση, μου περνάνε ακόμα σκέψεις ξανά, νομίζω δεν θα σταματήσει αυτό ποτέ, αλλά πλέον δεν έχω την ίδια όρεξη!
Εγω , μαζι σου.
Ουτε να ασχοληθω με το μπροστινο του δικου μου δεν εχω ορεξη (που θελω να βαλω 43αρια ΚΤΜ) ,γτ ξερω οτι αν υπολογισω 5 μερες συνεργειο , θα γινουν 25 ,που σημαινει 25 μερες αμαξι που σημαινει νευρα που σημαινει καντιλια , που σημαινει οτι στο τελος θα παρω πισω το ιδιο μηχανακι με 500ε λιγοτερα στη τσεπη .
Η ανακατασκευη θελει ενα μηχανακι στο γκαραζ στα μετρα σου , να ευχαριστιεσαι τις βολτες σου και τον ελευθερο χρονο να κατσαβιδιαζεις το 2ερο μηχανακι και να ψαχνεσαι ωρες στο νετ για μοντες, ανταλλακτικα κ λυσεις. Τα λεφτα που θα δωσεις δεν τα παιρνεις πισω εννοειται , αλλα αυτο δν με πειραξε σε 2 βεσπες που εφτιαξα. Αυτο που με πειραξε ,ηταν οτι τελικα δεν μου ηταν αρκετες οδηγικα για ενα κ μοναδικο οχημα και κατεληξα να μην ξερω γιατι το εκανα και στο τελος πουληθηκαν.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Όλοι έχουν δίκιο από την οπτική που βλέπουν το θέμα είναι η αλήθεια. Είτε το βλέπει κάποιος συναισθηματικά είτε το βλέπει λογικά - κοστολογικά/χρονικά, και τα δύο έχουν την βάση τους. Και ο καθένας πράττει με βάση τα θέλω του και το τι μπορεί. Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι έχω κάνει τα πολλά χλμ και έφτασα τη μηχανή στα όρια της και την βαρέθηκα και ο λόγος που θέλω να ασχοληθώ είναι στο στυλ "πήρα glx και θα το κάνω σφαίρα". Μία περιποίηση θα ήθελα να του κάνω ώστε να βλέπω αυτό που έχω και να λέω είναι όμορφο και περιποιημένο. Αυτό θα συνέβαινε πιστεύω με ότι μηχανή και να είχα. Οπότε σκέφτομαι ότι και ένα πιο καλό μηχανάκι να πάρω με τα λεφτά που θα διαθέσω πάλι ίσως μπω σε τέτοια λογική εφόσον δεν υπάρχει το κεφάλαιο να πάρω μία καινούρια. Βαρέλι χωρίς πάτο και πρόβλημα στο μυαλό μου. Θεωρώ ότι μέχρι ένα σημείο δεν είναι απαραίτητο να ξεφύγει το κόστος. Εγώ με εξαίρεση την μπροστινή ανάρτηση δεν έχω σκοπό να κάνω άλλες μεγάλες μετατροπές με ότι χρειαστεί η πίσω ώστε να έρθει στα ίσια του. ούτε πύργους ούτε πολλά πολλά . Και το μπροστινό θα το δω γιατί το θεωρώ αρκετά δύσκολο. Δεν διαφωνώ όμως και με την λογική όποιου θέλει να μπει σε περεταίρω μετατροπές και βελτιώσεις. απλά δεν είναι αυτό που έχω εγώ στο μυαλό μου. Καλό είναι να υπάρχει και δεύτερο μηχανάκι. Στην προκειμένη δεν υπάρχει δεν πειράζει. Δεκτές όλες οι απόψεις που δημιουργούν νέες σκέψεις στους υποψηφίους σαν κ εμενα που δεν θα είχαμε αν δεν το συζητούσαμε.
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Γιάννη θα σου πω τι έκανα εγώ πριν από 22 χρόνια.
Προτού αρχίσεις τα πολλά λυσίματα - πειράγματα ξεκίνα από εδώ
2 μήνες γερό διάβασμα να κατανοήσεις (όχι απλό ξεφύλισμα) πως και τι και μετά με προσοχή και από περιφερειακά. Θα χρειαστείς εργαλεία. Όχι ακριβά και επαγγελματικά απαραίτητα. Και το service manual ακριβώς για το μοντέλο της μηχανής σου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη θα σου πω τι έκανα εγώ πριν από 22 χρόνια.
Προτού αρχίσεις τα πολλά λυσίματα - πειράγματα ξεκίνα από εδώ
2 μήνες γερό διάβασμα να κατανοήσεις (όχι απλό ξεφύλισμα) πως και τι και μετά με προσοχή και από περιφερειακά. Θα χρειαστείς εργαλεία. Όχι ακριβά και επαγγελματικά απαραίτητα. Και το service manual ακριβώς για το μοντέλο της μηχανής σου.
Βρε Διαμαντή ο άνθρωπος μια απλή ανανέωση θέλει να κάνει, όχι να πάρει διδακτορικό στη μηχανολογία.

Παρεπιπτοντως ωραία σειρά αυτή, θα την παραγγείλω :friendship:
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Όντως φαινεται πολύ ωραία σειρά αυτή! Και εγω ψήθηκα να την πάρω και υπήρχε στο μυαλό μου να ψάξω για κάτι τέτοιο! Οπότε ήταν πολύ εύστοχη η πρόταση!! Θα το δείξω τυχαία στη γυναικα για Χριστουγεννιάτικο δώρο!
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Τα παρέλαβα μόλις. Ευχάριστο ανάγνωσμα, μετάφραση όχι απαράδεκτη και...vintage φωτογραφίες 30ετιας που προσωπικά πολύ εκτιμώ.

Εξαιρετική "εγκυκλοπαίδεια", ίσως όχι άμεσα εφαρμόσιμη γνώση, αλλά αν κάποιος δεν έχει ιδέα για τη μηχανολογία της μοτοσυκλέτας, οι τόμοι είναι ένας πολύ καλός τρόπος να βάλει σε τάξη τα "τι" και "πώς".

Για το περίπου 50αρικο, αξίζει η αγορά, ευχαριστώ για την προταση
 
Top Bottom