Οι μικρόψυχοι...

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Δίπλα στην πόρτα του γκαράζ μου, σε δικό μου χώρο το τονίζω, βάζω κάθε πρωί και κάθε βράδυ 24/7 τροφή και νερό για τα αδέσποτα που θα περάσουν από εκεί.
Οι γάτες της γειτονιάς και κάποιο σκυλάκι, που το βαρέθηκαν και του έκλεισαν τη πόρτα, είναι αυτοί που τιμούν τις κροκέτες και το νεράκι που τους προσφέρω. Άντε τώρα να τους εξηγήσεις πως οι άνθρωποι έχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούν...
Ξέρετε πόσες φορές τα βρίσκω αναποδογυρισμένα και τα φτιάχνω από την αρχή? Άπειρες...
Κάποιοι και κάποιες δεν είναι απλά μικρόψυχοι, είναι τόσο σάπιοι, που θέλουν όλα γύρω τους να μοιάζουν μίζερα, καταθλιπτικά και σκατένια όπως είναι το μέσα τους...
Καλημέρα και καλό μήνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κάθε γειτονιά ,εχει τουλάχιστον εναν-μια σκατόψυχο-η ....αποδεδειγμένο στατιστικό γεγονός.
Το θεμα ειναι ,να υπαρχουν ,στην ιδια γειτονιά ,περισσοτεροι απο ενας καλοψυχοι.
Τα τελευταία χρόνια ,ευτυχως ,συνηθως ,συμβαινει να υπαρχουν.
Μείνε Μεγαλόψυχος λοιπόν ,γιατι αυτό κανει πρώτα καλο σε σενα ,τα παιδια σου ,κ τους ανθρωπους σου ,
κι ασε τους μιζερους στο σκοταδι τους (ριξ΄τους κ κανα βρισίδι αν τους πετυχεις να....για εκτόνωση)

Καλημέρα & Καλό μήνα επίσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Καλημέρες κι απ τη FaTsa... :)

1000005213.jpg
 
Καλημέρα και καλό μήνα έχω σκυλάκι και γενικά ταΐζω και γάτες σε μαγαζιά κτλ όταν βγαίνω,το γράφω απλά για να ξεκαθαρίσω τι ούτε σκατοψυχος είμαι αλλά δεν μπορώ την βρωμιά γενικά που αφήνουν πίσω τους οποιοδήποτε ζώο.

Για τα οικόσιτα οκ τα μαζεύω και εγώ σε βόλτα όταν βγάζω το τέρας (μίνι πίνσερ) όταν οι ιδιοκτήτες είναι στον κόσμο τους.Τώρα για τις γάτες παιδιά έχω αυλή πίσω με δέντρα (λεμονιές) και έχουμε πολλές ΠΟΛΛΕΣ κυρίες που ταΐζουν τις γάτες και έχουν όλες γύρω γύρω τσιμέντο στις αυλές τους οπότε οι γάτες που θα πάνε να χ@σουν και να κατουρήσουν;;Σε εμένα…παιδιά η μυρωδιά ειδικά το καλοκαίρι είναι ανυπόφορη γιατί δεν μιλάμε για μια γάτα,μιλάμε για το λιγότερο δέκα…τώρα τον χειμώνα πάνε στα ξύλα που έχω τα το τζάκι σκεπασμένα και κατουράνε πάνω στον μουσαμά με πολλή μπόχα το κάτουρο λόγο της αμμωνίας.

Γράφω απλά και την άλλη πλευρά απλά για κατανοήσετε ότι ναι μεν ζωοφιλία κτλ αλλά δεν είναι και καθαρές οι εν λόγω κυρίες που ταΐζουν τις γάτες και η βρώμα από τα φαγητά που αφήνουν είναι ανυπόφορη για να μην επαναλάβω τις ακαθαρσίες που αφήνουν οι ίδιες οι γάτες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
έτοιμο το ΚαΤεΜακη... να κανονίσω τίποτα...?
Μας έπληξε είδη η BORA δεν χρειαζόμαστε και άλλη, ευχαριστούμε
 
Καλημέρα και καλό μήνα έχω σκυλάκι και γενικά ταΐζω και γάτες σε μαγαζιά κτλ όταν βγαίνω,το γράφω απλά για να ξεκαθαρίσω τι ούτε σκατοψυχος είμαι αλλά δεν μπορώ την βρωμιά γενικά που αφήνουν πίσω τους οποιοδήποτε ζώο.

Για τα οικόσιτα οκ τα μαζεύω και εγώ σε βόλτα όταν βγάζω το τέρας (μίνι πίνσερ) όταν οι ιδιοκτήτες είναι στον κόσμο τους.Τώρα για τις γάτες παιδιά έχω αυλή πίσω με δέντρα (λεμονιές) και έχουμε πολλές ΠΟΛΛΕΣ κυρίες που ταΐζουν τις γάτες και έχουν όλες γύρω γύρω τσιμέντο στις αυλές τους οπότε οι γάτες που θα πάνε να χ@σουν και να κατουρήσουν;;Σε εμένα…παιδιά η μυρωδιά ειδικά το καλοκαίρι είναι ανυπόφορη γιατί δεν μιλάμε για μια γάτα,μιλάμε για το λιγότερο δέκα…τώρα τον χειμώνα πάνε στα ξύλα που έχω τα το τζάκι σκεπασμένα και κατουράνε πάνω στον μουσαμά με πολλή μπόχα το κάτουρο λόγο της αμμωνίας.

Γράφω απλά και την άλλη πλευρά απλά για κατανοήσετε ότι ναι μεν ζωοφιλία κτλ αλλά δεν είναι και καθαρές οι εν λόγω κυρίες που ταΐζουν τις γάτες και η βρώμα από τα φαγητά που αφήνουν είναι ανυπόφορη για να μην επαναλάβω τις ακαθαρσίες που αφήνουν οι ίδιες οι γάτες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Υπάρχουν πολλοί δήθεν, εγώ έβρισκα μπροστά στο γκαράζ μου ακαθαρσίες σκύλου και μια μέρα πέτυχα τον τύπο που δεν τα μάζευε.
Παραλίγο να του τα δώσω να τα φάει του βλάκα και δεν ξαναβρήκα

Η μοναξιά των ανθρώπων έφερε ζώα σε ακατάλληλα σπίτια και φαίνεται καθημερινά....δυστυχώς.

Όπως σωστά είπαν οι φίλοι παραπάνω πρέπει εμείς να είμαστε σταθεροί και "άνθρωποι" με τα ζωακια
 
Γράφω απλά και την άλλη πλευρά απλά για κατανοήσετε ότι ναι μεν ζωοφιλία κτλ αλλά δεν είναι και καθαρές οι εν λόγω κυρίες που ταΐζουν τις γάτες και η βρώμα από τα φαγητά που αφήνουν είναι ανυπόφορη για να μην επαναλάβω τις ακαθαρσίες που αφήνουν οι ίδιες οι γάτες.
Eιναι ενα μεγαλο λαθος που κανουν πολλοι που κατα τα αλλα αγαπανε τις αδεσποτες γατες Τα αποφαγια που αφηνουν για να τραφουν τα αδεσποτα περα απο εστια μολυνσης μονο κακο μπορουν να κανουν στο γαστρεντερικο και οχι μονο συστημα μιας γατας
Κροκετες και μονο κροκετες ειναι το σωστο και οσοι πουν οτι οι αδεσποτες τρεφονται απο σκουπιδια η απαντηση ειναι οτι ειναι ενας απο τους κυριους λογους της μεγαλης θνησιμοτητας των αδεσποτων
 
Και μια καλημερα απο την Βασίλισσα Σίμπα (Queen Sheba) την οποια συμμαζεψα εδω και εναμιση μηνα περιπου καθως τριγυρναγε στη γειτονια. Οσο δεν ειμαι εγω εκει, την φροντιζουν ο Παναγιωτης και η Βασιλικη οι οποιοι την εχουν επισης λατρεψει.

Νυχτερινη πανω στη μηχανη..

AP1GczOmjkNl1C19hPjJTqioCs9xRSTzMqW2hItK7ZcaHScDrd8go9XZrcysWfzxCo69_1xgPLH2ukZLyGZ2wVcBcblk3Y1vYks7Glx1EVn9YP5fB8Fe-A-sUInaHZ9r53DsCI6L8db0SLSbDYb0TxqFN1__lw=w870-h653-s-no



...και απογευματινη πανω στο αυτοκινητο.

AP1GczONrYLFgYopk9HnktCf-ZgljEuwXHFXXHBNo7-Ot8OQg1Noh2kJXwq8slG_vBsFNvljIcrHEqmj_5hq1S-N-BHsTKfVgd25ECCi8gHmFePuV1ZOqEOYqkEDab91n4iD-YzBys8Q_pLCVDL38pgEfoLIDg=w870-h653-s-no
 
Και μια καλημερα απο την Βασίλισσα Σίμπα (Queen Sheba) την οποια συμμαζεψα εδω και εναμιση μηνα περιπου καθως τριγυρναγε στη γειτονια. Οσο δεν ειμαι εγω εκει, την φροντιζουν ο Παναγιωτης και η Βασιλικη οι οποιοι την εχουν επισης λατρεψει.

Νυχτερινη πανω στη μηχανη..

AP1GczOmjkNl1C19hPjJTqioCs9xRSTzMqW2hItK7ZcaHScDrd8go9XZrcysWfzxCo69_1xgPLH2ukZLyGZ2wVcBcblk3Y1vYks7Glx1EVn9YP5fB8Fe-A-sUInaHZ9r53DsCI6L8db0SLSbDYb0TxqFN1__lw=w870-h653-s-no



...και απογευματινη πανω στο αυτοκινητο.

AP1GczONrYLFgYopk9HnktCf-ZgljEuwXHFXXHBNo7-Ot8OQg1Noh2kJXwq8slG_vBsFNvljIcrHEqmj_5hq1S-N-BHsTKfVgd25ECCi8gHmFePuV1ZOqEOYqkEDab91n4iD-YzBys8Q_pLCVDL38pgEfoLIDg=w870-h653-s-no
Πανεμορφη η shiba αλλα συντομα θα πας για καλυμα σελας
 
Back
Top Bottom