Ο ΦΩΤΟμοτοσυκλετιστης...και οι επιλογες του!

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Αλλα μιας και ειμαι και εγώ σε αναζήτησή τηλεφακού και η Nikon δίνει με cashback τον 70-300 στα 590 ευρω τον έχει κανένας συμφορουμιτης να μας πει την γνώμη του?
Tamron 70-300
Δεν παιζεται
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Μόνο για τοπία....αν θες να ζουμαρεις ή να προλάβεις κάτι γρήγορο?
Για τοπια και γοα πολεις μεσα, αυτους συγκρινε ο φιλος παραπανω, εσυ παλι πεταγεσαι να πεις για τον 18-300 λουγκρα :friend:
Μην ξεχνας υπαρχει και το θεμα φωτεινοτητα φακου και ποιοτητα, ο 18-300 τα κανει ολα αλλα μετρια και με 780 ευρω που κανει λιανικη εχω εναν 18-140 και εναν ευρυγωνιο :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για τοπια και γοα πολεις μεσα, αυτους συγκρινε ο φιλος παραπανω, εσυ παλι πεταγεσαι να πεις για τον 18-300 λουγκρα :friend:
Μην ξεχνας υπαρχει και το θεμα φωτεινοτητα φακου και ποιοτητα, ο 18-300 τα κανει ολα αλλα μετρια και με 780 ευρω που κανει λιανικη εχω εναν 18-140 και εναν ευρυγωνιο :D
140.....τι να κάνει μπροστά στον 300??
Και σταματά να μιλάς για λεφτά, μην μας περάσουν για φτωχους:p
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Επισης βγηκε νεος NIkon 10-20 f/4.5-5.6G και αρκετα low budget και VR ! https://www.photoagora.gr/fakoi/fakoi-d-slr/nikon-lens-10-20mm-f-4.5-5.6g-vr-af-p-dx.html

Ειμαι σε αναζητηση wide φακου και θα τον δοκιμασω αν τον βρω, στο ταξιδι ο φιλος ειχε τον αρκετα ακριβοτερο tokina 11-20 , παντως στα πρωτα reviews που διαβαζω για την τιμη του ειναι VFM για να δουμε...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
140.....τι να κάνει μπροστά στον 300??
Και σταματά να μιλάς για λεφτά, μην μας περάσουν για φτωχους:p
εσυ εισαι άπλας :friend: ο κοσμος δεν θα σταματησει να πεθαινει :laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επισης βγηκε νεος NIkon 10-20 f/4.5-5.6G και αρκετα low budget και VR ! https://www.photoagora.gr/fakoi/fakoi-d-slr/nikon-lens-10-20mm-f-4.5-5.6g-vr-af-p-dx.html

Ειμαι σε αναζητηση wide φακου και θα τον δοκιμασω αν τον βρω, στο ταξιδι ο φιλος ειχε τον αρκετα ακριβοτερο tokina 11-20 , παντως στα πρωτα reviews που διαβαζω για την τιμη του ειναι VFM για να δουμε...
Στην Καππαδοκία είχα έναν wide που μου είχε δώσει ο Σταύρος για δοκιμή....πολυ καλος σε κλειστούς χώρους και οταν ήθελες βαθος πεδιου!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στην Καππαδοκία είχα έναν wide που μου είχε δώσει ο Σταύρος για δοκιμή....πολυ καλος σε κλειστούς χώρους και οταν ήθελες βαθος πεδιου!
βάθος πεδίου ο wide?
μου ξεφεύγει κάτι? για πείτε οι φωτο-γνώστες, νομίζω ανάποδα το λέει ο μαρμαράς.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Επισης βγηκε νεος NIkon 10-20 f/4.5-5.6G και αρκετα low budget και VR ! https://www.photoagora.gr/fakoi/fakoi-d-slr/nikon-lens-10-20mm-f-4.5-5.6g-vr-af-p-dx.html

Ειμαι σε αναζητηση wide φακου και θα τον δοκιμασω αν τον βρω, στο ταξιδι ο φιλος ειχε τον αρκετα ακριβοτερο tokina 11-20 , παντως στα πρωτα reviews που διαβαζω για την τιμη του ειναι VFM για να δουμε...
410 βλεπω τον tokina 11-20 ebay..!
(μεταχειρο)
Μικρη διαφορα απ τον NIkon.
Τι λες?
*επειδη τονισες την διαφορα τιμης.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Στην Καππαδοκία είχα έναν wide που μου είχε δώσει ο Σταύρος για δοκιμή....πολυ καλος σε κλειστούς χώρους και οταν ήθελες βαθος πεδιου!
αυτος ειναι καινουργιος ενα μηνα κυκλοφορει, θα τον ψαξω, πηρα και τον σταυρο και δεν εχει δωσει κανενα ακομα, ειναι πολυ φρεσκος, παντως η τιμη του ειναι πολυ δελεαστικη και τα πρωτα σχολια ενθαρρυντικα!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
410 βλεπω τον tokina 11-20 ebay..!
(μεταχειρο)
Μικρη διαφορα απ τον NIkon.
Τι λες?
*επειδη τονισες την διαφορα τιμης.
Μιλαμε για μετεχειρο vs καινουργιου ομως και απο ebay κιολας! παντως λενε τον Νικον καλυτερο στην οξυτητα! και με το VR που εχει εισαι 3,5 στοπ κατω οποτε υπερκαλυβεις οτι δεν ειναι τοσο φωτεινος οσο ο τοκινα f2,8 . Θα το ψαξω εκτενεστερα !
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
οκ περάσαν τα χρόνια και φύρανα:D:laugh::roflmao:
Αφού ξέρεις ότι τα έχω διαβάσει πρόσφατα και συνεχίζω να διαβάζω, γιατί πραγματικά δεν γίνεται χωρίς διάβασμα να κάνεις κάτι καλό!
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τον Σταύρο απο την Φωτοαγορα αφου με βοηθησε μετα απο αρκετη συζητηση και επελεξα τηλεφακο...Τλκ αποκτησα τον nikon 70-300 που προοριζετε για ff σωματα αλλα ποτε δεν ξερεις τι γινεται....Οσο αφορα τις εως τωρα εντυπωσεις μου ειναι καταπληκτικες δεδομενου οτι ποτε δεν ειχα τηλεφακο και δεν μπορουσα να φανταστω τι μπορεις να κανεις με αυτον...


Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θυμάμαι πως είχα γράψει μια μικρή ανάλυση περί φωτογραφίας, επιλογής φωτογραφικής μηχανής, διαχείρισης όγκου σε σχέση με το πάθος που πρέπει να έχουμε.

Χωρίς παρεξήγηση δεν συμφωνώ με τις επιλογές τόσο "ξεχειλωμένων" φακών ζουμ και το λέω έχοντας εμπειρία από τέτοιες επιλογές. Είναι προσωπική μου άποψη και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ως ντιρεκτίβα. Αν θέλετε όμως το συζητάμε.
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Θυμάμαι πως είχα γράψει μια μικρή ανάλυση περί φωτογραφίας, επιλογής φωτογραφικής μηχανής, διαχείρισης όγκου σε σχέση με το πάθος που πρέπει να έχουμε.

Χωρίς παρεξήγηση δεν συμφωνώ με τις επιλογές τόσο "ξεχειλωμένων" φακών ζουμ και το λέω έχοντας εμπειρία από τέτοιες επιλογές. Είναι προσωπική μου άποψη και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ως ντιρεκτίβα. Αν θέλετε όμως το συζητάμε.

Το μονο θετικο τους ειναι η ευκολη καταγραφη στιγμων διπλα σου, και σε 1-2 δευτερολεπτα μακρια σου. Οπως επεισης και μια δυναμικη που θα σου δωσει στο τηλεφακο. Απο κει και περα δεν ειναι να εχεις και τρελες απαιτησεις.

Ομως για να εχεις μαζι σου μια dslr και να βγαλεις μερικες φωτο απο την βολτα σου με την παρεα σου, χωρις να εισαι βαλε βγαλε φακους, και χωρις να περημενεις να βγαλεις ΤΗΝ τεχνικη-καλητεχνικη φωτογραφια, ειναι καλη επιλογη.

Παντος το αγορι απο πανου (ο Ακης) θελει εναν φωτεινο ευρυγωνιο, για να χωραει την χοντρη μηχαναρα του στο πλανο, με φοντο Milky Way ναουμε.

Αρα δε συζηταμε για τηλεφακο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ πιο διακριτά. Είχαμε 3 κατηγορίες φωτογραφιών/φωτογράφων. Τον επαγγελματία, τον ερασιτέχνη και τον χομπύστα (που ουσιαστικά τον ενδιέφερε μόνο η αναμνηστική φωτογραφία).
Αν μιλήσω στη γλώσσα της Nikon ο επαγγελματίας αναλόγως αγόραζε τις F2, F3 και F4 και οι ερασιτέχνες αντίσοιχα τις F401. F601 και F801 (αργότερα είχαμε νέες σειρές με διψήφια νούμερα (F70, F90 κτλ). Ο χομπύστας αγόραζε ξεκάθαρα μια κόμπακτ μηχανή με λιγότερες ή περισσότερες δυνατότητες.

Σήμερα ο σοβαρός επαγγελματίας θα πάει π.χ. σε μια D5, ο ερασιτέχνης σε μια D810, D750 άντε ακόμη και σε μια D500 ενώ το μάρκετινγκ έχει καταφέρει και έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά φωτογραφικών μηχανών για τους χομπύστες όπως είναι οι σειρές από D3300 μέχρι και D7500... ή τις mirrorles ή ακόμη και τις κόμπακτ!
Φυσικά και οι επαγελματίες και οι ερασιτέχνες και οι χομπύστες μπαινοβγαίνουν με διάφορα σώματα ο ένας στα νερά του άλλου, κάποιες φορές με τραγικές επιλογές.
Αν εξαιρέσεις το γεγονός πως οι επαγγελματικές μηχανές διαφοροποιούνται κυρίως στην ύπαρξη περισσότερων κουμπιών για την αμεσότερη πρόσβαση σε λειτουργίες ή ακόμη και στη κατασκευή ανθεκτικότερων σωμάτων στις κακουχίες (π.χ. πολεμικό ρεπορτάζ), το σώμα τελικά δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία (φυσικά σε ακραίες συγκρίσεις από την D5 μέχρι την D3300 υπάρχουν και ποιοτικές διαφορές στην "σύλληψη" της φωτογραφικής στιγμής).

Αυτό που έχει όμως πραγματικά μεγάλη σημασία είναι ο... ΦΑΚΟΣ!

Και επειδή η υπόθεση φακός συνήθως στοιχίζει αρκετά, συμβουλεύω όσους θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με τη φωτογραφία (αφού επενδύουν χρήμα σε σώμα DSLR) να ξεκινούν με prime φακούς και ιδιαιτέρως με τον καλό γνωστό 50άρι.
Η δε Nikon είχε έναν εξαιρετικό 50άρι με 1.8 διάφραγμα που με μόλις 100-120€ έδινε αποτελέσματα που δεν μπορούσαν να φέρουν φακοί αρκετών χιλιάδων ευρώ. Οι περισσότεροι prime φακοί (αυτοί δηλ. που δεν είναι zoom) έχουν σαφώς πιο προσιτές τιμές και σου δίνουν τη δυνατότητα να μάθεις να φωτογραφίζεις πρώτα με το μάτι αλλά με την καταπληκτική οξύτητα τους και μετά μέσα στο σπίτι/στούντιο, π.χ. "κροπάροντας". Ο 50άρης που προανέφερα μπορεί χαλαρά να επεξεργαστεί μια φωτογραφία και να αποδώσει αυτό που θα έβγαζα με τον ζουμ 28-300, κροπάροντας τη φωτογραφία σαν να την τράβαγα με 300 (και καλύτερα ίσως λόγω οξύτητας) το ανάποδο όμως με ΤΙΠΟΤΑ (εννοώ το αποτέλεσμα μιας φωτογραφίας με τον φακό ζουμ τοποθετημένο στο χ50).

All Round φακός... μονόδρομος πλέον για μένα η επιλογή 24-120 (με τη ρήτρα ότι ψάχνω παράλληλα και το ποιοτικό αποτέλεσμα).

Ιδανικά στη τσάντα μου (αφού έχω αποφασίσει πως θα ασχοληθώ σοβαρά) είναι οι σειρές φακών ζουμ στα 16-35, 24-70 ή και 28-70 και σε τηλεφακούς μόνο ακριβές επιλογές των 70-200 (μιλάω πάντα στις αναλογίες των FF). Από εκεί και πέρα κάθε φακός ζουμ θέλει πολύ ψάξιμο. Οι επιλογές στους prime φακούς γενικώς είναι κάπως πιο ασφαλείς και τα αποτελέσματα σαφώς πιο θεαματικά αλλά και... εκπαιδευτικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ πιο διακριτά. Είχαμε 3 κατηγορίες φωτογραφιών/φωτογράφων. Τον επαγγελματία, τον ερασιτέχνη και τον χομπύστα (που ουσιαστικά τον ενδιέφερε μόνο η αναμνηστική φωτογραφία).
Αν μιλήσω στη γλώσσα της Nikon ο επαγγελματίας αναλόγως αγόραζε τις F2, F3 και F4 και οι ερασιτέχνες αντίσοιχα τις F401. F601 και F801 (αργότερα είχαμε νέες σειρές με διψήφια νούμερα (F70, F90 κτλ). Ο χομπύστας αγόραζε ξεκάθαρα μια κόμπακτ μηχανή με λιγότερες ή περισσότερες δυνατότητες.

Σήμερα ο σοβαρός επαγγελματίας θα πάει π.χ. σε μια D5, ο ερασιτέχνης σε μια D810, D750 άντε ακόμη και σε μια D500 ενώ το μάρκετινγκ έχει καταφέρει και έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά φωτογραφικών μηχανών για τους χομπύστες όπως είναι οι σειρές από D3300 μέχρι και D7500... ή τις mirrorles ή ακόμη και τις κόμπακτ!
Φυσικά και οι επαγελματίες και οι ερασιτέχνες και οι χομπύστες μπαινοβγαίνουν με διάφορα σώματα ο ένας στα νερά του άλλου, κάποιες φορές με τραγικές επιλογές.
Αν εξαιρέσεις το γεγονός πως οι επαγγελματικές μηχανές διαφοροποιούνται κυρίως στην ύπαρξη περισσότερων κουμπιών για την αμεσότερη πρόσβαση σε λειτουργίες ή ακόμη και στη κατασκευή ανθεκτικότερων σωμάτων στις κακουχίες (π.χ. πολεμικό ρεπορτάζ), το σώμα τελικά δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία (φυσικά σε ακραίες συγκρίσεις από την D5 μέχρι την D3300 υπάρχουν και ποιοτικές διαφορές στην "σύλληψη" της φωτογραφικής στιγμής).

Αυτό που έχει όμως πραγματικά μεγάλη σημασία είναι ο... ΦΑΚΟΣ!

Και επειδή η υπόθεση φακός συνήθως στοιχίζει αρκετά, συμβουλεύω όσους θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με τη φωτογραφία (αφού επενδύουν χρήμα σε σώμα DSLR) να ξεκινούν με prime φακούς και ιδιαιτέρως με τον καλό γνωστό 50άρι.
Η δε Nikon είχε έναν εξαιρετικό 50άρι με 1.8 διάφραγμα που με μόλις 100-120€ έδινε αποτελέσματα που δεν μπορούσαν να φέρουν φακοί αρκετών χιλιάδων ευρώ. Οι περισσότεροι prime φακοί (αυτοί δηλ. που δεν είναι zoom) έχουν σαφώς πιο προσιτές τιμές και σου δίνουν τη δυνατότητα να μάθεις να φωτογραφίζεις πρώτα με το μάτι αλλά με την καταπληκτική οξύτητα τους και μετά μέσα στο σπίτι/στούντιο, π.χ. "κροπάροντας". Ο 50άρης που προανέφερα μπορεί χαλαρά να επεξεργαστεί μια φωτογραφία και να αποδώσει αυτό που θα έβγαζα με τον ζουμ 28-300, κροπάροντας τη φωτογραφία σαν να την τράβαγα με 300 (και καλύτερα ίσως λόγω οξύτητας) το ανάποδο όμως με ΤΙΠΟΤΑ (εννοώ το αποτέλεσμα μιας φωτογραφίας με τον φακό ζουμ τοποθετημένο στο χ50).

All Round φακός... μονόδρομος πλέον για μένα η επιλογή 24-120 (με τη ρήτρα ότι ψάχνω παράλληλα και το ποιοτικό αποτέλεσμα).

Ιδανικά στη τσάντα μου (αφού έχω αποφασίσει πως θα ασχοληθώ σοβαρά) είναι οι σειρές φακών ζουμ στα 16-35, 24-70 ή και 28-70 και σε τηλεφακούς μόνο ακριβές επιλογές των 70-200 (μιλάω πάντα στις αναλογίες των FF). Από εκεί και πέρα κάθε φακός ζουμ θέλει πολύ ψάξιμο. Οι επιλογές στους prime φακούς γενικώς είναι κάπως πιο ασφαλείς και τα αποτελέσματα σαφώς πιο θεαματικά αλλά και... εκπαιδευτικά.

Εξαιρετικος και κατατοπιστικοτατος. Συμφωνω απολυτα με οσα λες. Δεν ειναι τυχαιο που οι επαγγελματιες προτημουν prime φακους. Απλα να τονισω πως η εικονα που τραβιξες με τον 300αρι διατηρει την αναλυση της, σε σχεση με την κροπαρισμενη απο τον 50αρι, σε περιπτωση που σαρεσει πολυ μια φωτο και θες να την καδραρεις στον τοιχο σου.


Τωρα οσον αφορα τον Ακη απο οπου ξεκηνησε η κουβεντα :D. Ο ανθρωπος δεν ενδιαφερετε για τηλεφακο. Επεισης επειδη εχει μπει δυναμικα και γουσταρει πολυ, εχει ηδη απο οτι ξερω τον 50αρι. Απλα οπως ειπα πιο πανω, απο οτι εχω καταλαβει θελει εναν wide φακο οσο ποιο φωτεινο γινετε.

Ακη εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις και ψαξεις για μεταχηρισμενο εναν Nikkor 16mm f/2.8D. Δεν τον εχω δοκημασει!!! Μια ιδεα λεω
 
Top Bottom