Ο ΦΩΤΟμοτοσυκλετιστης...και οι επιλογες του!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι όπως τα λες ακριβώς. Είχα δει μιά στατιστική της CIPA, η αγορά παγκοσμίως είναι 45-55 υπέρ των mirrorless, δεν είναι τρελή διαφορά. Αν θυμάμαι καλά η Ευρώπη τις κρατάει περισσότερο.
Είπα... Σε λίγο καιρό.
Την αγορά θα την πάνε εκεί που θέλουν και τώρα θέλουν να την πάνε στις mirror
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι εταιρίες πάνε στις mirrorless γιατί έχουν μεγαλύτερα κέρδη, όπως λένε οι στατιστικές, φαντάζομαι πως είναι και πιο "εύκολες" στην κατασκευή λόγω λιγότερων κινούμενων μερών.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι εταιρίες πάνε στις mirrorless γιατί έχουν μεγαλύτερα κέρδη, όπως λένε οι στατιστικές, φαντάζομαι πως είναι και πιο "εύκολες" στην κατασκευή λόγω λιγότερων κινούμενων μερών.
Ε ναι... Για αυτό θα πάνε τον κόσμο σε αυτά τα συστηματα
Ήδη σε dx format αρχίζουν να "κόβουν" φακούς κλπ κλπ
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κανε ενα καλο ντιλ με τον μανιακ για πώληση.
Αυτος μονο την δανείζει!χαχα
Έχει εδώ κοντά μια μεταχειρα δ750 με 20κ κλικ στα 800... :roflmao:
Πέρα από την πλάκα πάντως αν όντως σε ενδιαφέρει να εξερευνήσεις αλλά εστιακά μήκη ένα σώμα δ7χχχχ θα σε διευκολύνει στην επιλογή φακών. Ακόμα και ff. Πχ ο 20-35 f2.8 afd για wide zoom, ο 60 f2 macro, ο 85 f1.4d, ο 105 f2dc, ο 180 f2.8 του '87 κλπ κλπ .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπάρχουν ωραία σετ και σε καλή τιμή, αλλά δυστυχώς ο Κωστής πρέπει να χώσει χρήμα
Η σειρά 3000 δεν κρατάει τιμη
Και εγώ την 5200 την έκανα δώρο στην κόρη, λυπήθηκα να την πουλήσω χαμηλά.



Advphone....
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Υπάρχουν ωραία σετ και σε καλή τιμή, αλλά δυστυχώς ο Κωστής πρέπει να χώσει χρήμα
Η σειρά 3000 δεν κρατάει τιμη
Και εγώ την 5200 την έκανα δώρο στην κόρη, λυπήθηκα να την πουλήσω χαμηλά.



Advphone....
Και εγω να σου πω αυτο σκεφτομαι.!
Δεν ξερω αν αξίζει να την πουλήσω ουτε ξερω καν ποσο πιανει μια ανάλογη.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Ποιότητα εικόνας dslr και mirrorless δεν βλέπεις διαφορά είναι ίδια. Κόστος μεγάλη διαφορά. Ποικιλία φακών και σε εξαιρετικές τιμές υπέρ dslr. Νομίζω ότι εγώ θα μείνω σε dslr. Πρέπει να βελτιωθούμε σαν χομπιστες φωτογράφοι εμείς και όχι τι σώμα έχουμε. Αυτό πιστεύω εγώ ότι είναι το σωστό αν και καμιά φορά μπαίνω στο τρύπακι για αλλαγή.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοιτάω σήμερα στο Εργάνη για το πώς θα βγάλω νέα βεβαίωση μετακίνησης γιατί έχω μια εκκρεμότητα με τον STF και δεν θέλω να πάει +300 υπέρ ταμείου λοιμώξεων...

Ψάχνω και κάτι βίντεο για την φωτογραφική και πετυχαίνω την οργισμένη κυρία εδώ που κάνει άγριο κράξιμο στον φακό που θέλω να πάρω. Έχει γέλιο, έχει και τροφή για σκέψη.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από ότι φαινεται δεν αναφερεται παντως σε καποιο συγγεκριμενο φακο απλά στο γεγονος οτι πολύς κόσμος τραβαει με τερμα ανοιχτό φακο γιατί το μποκε εγινε μοδα.
Ναι δεν λέει για μάρκα, λέει για την εμμονή με την φωτεινότητα και το ότι έχει άπειρα βίντεο για το μποκέ "ποιός φακός κάνει το πιο κρεμώδες, το πιο ρομβοειδές, το κυκλικό, το....". Αν θες να βγάλεις βραδινές, ουρανό ή οτιδήποτε, δεν νομίζω ότι εύκολα υποκαθιστάς το 1.4 με το 3,5 που πιάνει ο κιτ φακός.

Αυτό που λέει για την εστίαση ήταν από τα πρώτα πράγματα που μου έκαναν εντύπωση όταν ξεκίνησα να χαζεύω βίντεο, "εδώ βλέπετε φωτογράφηση γάμου και αστοχία της εστίασης που έχει πιάσει την άκρη της μύτης και το πρόσωπο είναι θολό/φλου" και τι είπες τώρα γιατί το έκανες αυτό, γιατί να χαλάσεις την φωτογραφία για να φλουτάρεις το πίσω από την νύφη. Ομοίως σε μάκρο εντόμων, που δεν είναι ακριβώς στόχος μου κάτι τέτοιο, αλλά είναι ακραία παραδείγματα.


gsmaniac το κορίτσι είναι αξιόλογο, δεν πιστεύω ότι θα δυσκολευτεί στο θέμα.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Εχω μια D7200 και έχω πάρει τώρα τελευταία έναν τοκινα 100 macro φακο 2.8, ακόμα είμαι στην αρχή όσον αφορά macro φωτογραφίες, ο λόγος που το γράφω είναι ότι εχω διαπιστώσει ότι είναι εξαιρετικός σε πορτραιτα. Σε full frame αναλογεί σε 150mm.
Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω γιατί να πας σε full frame πχ εάν θες να φωτογραφίζεις πορτραίτα. Γιατί το βάθος πεδίου είναι ελάχιστο ήδη με 2.8 που να πάρεις φακό πχ 85mm 1.8 που είναι 130 σε full frame και όταν υπάρχει τόσο τεράστια διαφορά τιμής και μιλάω για φακούς. Πχ ένας 135 full frame σε νικον σύστημα κάνει ο πιο φθηνος που βρίσκω για καινούριο πάντα μιλάμε 1360 ευρώ όταν έναν 85 1,8 full frame φακό που όπως προείπα αντιστοιχεί σε 130 κάνει 470. Σίγουρα υπάρχει καποια διαφορά ποιότητας και bokeh αλλά νομίζω είναι δυσάναλογη. Ασε που το βάθος πεδίου που σε full frame που είναι ακόμα μικρότερο έιναι πολύ δύσκολο να εστιασεις σωστά πχ σε 1,8 οπότε αναγκαστικά θα ανέβεις οπότε μία η άλλη πιστεύω
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εχω μια D7200 και έχω πάρει τώρα τελευταία έναν τοκινα 100 macro φακο 2.8, ακόμα είμαι στην αρχή όσον αφορά macro φωτογραφίες, ο λόγος που το γράφω είναι ότι εχω διαπιστώσει ότι είναι εξαιρετικός σε πορτραιτα. Σε full frame αναλογεί σε 150mm.
Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω γιατί να πας σε full frame πχ εάν θες να φωτογραφίζεις πορτραίτα. Γιατί το βάθος πεδίου είναι ελάχιστο ήδη με 2.8 που να πάρεις φακό πχ 85mm 1.8 που είναι 130 σε full frame και όταν υπάρχει τόσο τεράστια διαφορά τιμής και μιλάω για φακούς. Πχ ένας 135 full frame σε νικον σύστημα κάνει ο πιο φθηνος που βρίσκω για καινούριο πάντα μιλάμε 1360 ευρώ όταν έναν 85 1,8 full frame φακό που όπως προείπα αντιστοιχεί σε 130 κάνει 470. Σίγουρα υπάρχει καποια διαφορά ποιότητας και bokeh αλλά νομίζω είναι δυσάναλογη. Ασε που το βάθος πεδίου που σε full frame που είναι ακόμα μικρότερο έιναι πολύ δύσκολο να εστιασεις σωστά πχ σε 1,8 οπότε αναγκαστικά θα ανέβεις οπότε μία η άλλη πιστεύω
Εχω μια D7200 και έχω πάρει τώρα τελευταία έναν τοκινα 100 macro φακο 2.8, ακόμα είμαι στην αρχή όσον αφορά macro φωτογραφίες, ο λόγος που το γράφω είναι ότι εχω διαπιστώσει ότι είναι εξαιρετικός σε πορτραιτα. Σε full frame αναλογεί σε 150mm.
Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω γιατί να πας σε full frame πχ εάν θες να φωτογραφίζεις πορτραίτα. Γιατί το βάθος πεδίου είναι ελάχιστο ήδη με 2.8 που να πάρεις φακό πχ 85mm 1.8 που είναι 130 σε full frame και όταν υπάρχει τόσο τεράστια διαφορά τιμής και μιλάω για φακούς. Πχ ένας 135 full frame σε νικον σύστημα κάνει ο πιο φθηνος που βρίσκω για καινούριο πάντα μιλάμε 1360 ευρώ όταν έναν 85 1,8 full frame φακό που όπως προείπα αντιστοιχεί σε 130 κάνει 470. Σίγουρα υπάρχει καποια διαφορά ποιότητας και bokeh αλλά νομίζω είναι δυσάναλογη. Ασε που το βάθος πεδίου που σε full frame που είναι ακόμα μικρότερο έιναι πολύ δύσκολο να εστιασεις σωστά πχ σε 1,8 οπότε αναγκαστικά θα ανέβεις οπότε μία η άλλη πιστεύω
Το εστιακό μήκος που έχει ένας φακός είναι ιδιότητα του συστήματος του φακού και γι'αυτό είναι ανεξάρτητο από τι σώμα χρησιμοποιείς. Το εστιακό μήκος είναι η απόσταση από το σημείο του φακού που συγκλινουν οι ακτίνες του φωτός μέχρι το μέσο καταγραφής της εικόνας, εν προκειμένω τον αισθητήρα της ψηφιακής μηχανής. Στην πραξη το εστιακο μηκος καθορίζει τι από αυτά που κοιτάει ο φακός θα εμφανιστούν σαν ειδολο στον αισθητήρα αλλάζοντας την οπτική γωνία. Όσο μικρότερο το εστιακό μήκος τόσο μεγαλύτερη η γωνία θέασης.
Ο φακός συγκλίνοντας τις ακτίνες φωτός δημιουργεί μια κυκλική οπτική προβολή. Η κυκλική εικόνα αυτή ανάλογα με το σύστημα που απευθύνεται (πχ medium format, full frame, crop sensor) εχει τέτοιο μέγεθος ώστε να καλύπτει όλη την επιφάνεια του φωτοευαίσθητου μέσου. Βάζοντας έναν μικρότερο αισθητήρα στον κύκλο αυτό σημαίνει ότι ο αισθητήρας θα καταγράψει μόνο το κεντρικό κομμάτι της προβαλομενης εικόνας. Θα έχει λοιπόν μικρότερη γωνία θέασης για το ίδιο εστιακό μήκος σε σχέση με την γωνία θέασης που θα κατέγραφε ένας μεγαλύτερος αισθητήρας. Για να πάρουμε την ίδια γωνία θέασης με αυτή που θα κατέγραφε ο μεγάλος αισθητήρας πρέπει να αλλάξουμε το εστιακό μήκος.
Το οπτικο αποτέλεσμα είναι το ίδιο με το να τραβηξουμε φωτογραφία με full frame και να κάνουμε crop την εικόνα στον υπολογιστή.
Οσον αφορά το βάθος πεδίου, δεν εξαρτάται μόνο από το εστιακό μήκος και το διαφραγμα. Εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως η απόσταση από το θέμα, και η φαινόμενη ευκρίνεια του ελάχιστου εστιακου του κυκλου.

Πρακτικά για τους φακούς που αναφέρεις ειτε τους χρησιμοποιείς σε full frame σώμα είτε στην d7200 και όσο η απόσταση από το θέμα σου είναι ίδια το βάθος πεδίου θα είναι το ιδιο. Στην πραγματικότητα η διαφορά είναι της τάξης του ενός cm.

Στα εστιακα μηκη που οριζονται ως τελε ( δηλαδή μεγαλύτερα από το νορμάλ 50mm ) ο διαχωρισμός του θέματος και το μπόκε δεν γίνονται με τέρμα ανοιχτά διαφράγματα αλλά με προσαρμογή της απόστασης από το θέμα. Γι'αυτό και όσο μεγαλύτερο το εστιακό μήκος τόσο ποιο έντονος ο διαχωρισμός και η συμπίεση του υποβάθρου όσο απομακρυνόμαστε από το θέμα. Η επιλογή του φακού λοιπόν δεν έχει να κάνει με το αν είναι full frame η όχι αλλά με το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε εστιακό μήκος για ένα πορτρέτο αρκεί να έχει χώρο για την ανάλογη αποσταση που χρειάζεται από το θεμα ανάλογα με το εστιακό μήκος και το κάδρο που θέλει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Τα γνωρίζω αυτά, ίσως δεν κατάφερα να γράψω καλά αυτό που σκέφτομαι. Ήθελα να πω αφού παίρνεις περιπου την ίδια εικόνα με ένα 85αρι φακο σε crop με ένα 135 αρι φακό σε full frame και το bokeh είναι ισάξιο σχεδόν με μικρή διαφορά για ποιο λόγο να διαλέξεις fullframe εκτός βέβαια αν βγάζεις λεφτά από αυτό οπότε εντάξει. Και το γνωρίζω πως αν με ένα 85αρι φακό σε full frame κροπαρεις μπορείς να πάρεις την εικόνα που θα είχες αν ήταν σε crop σώμα αλλά με ένα σημαντικό μειονέκτημα με πολλά λιγότερα mb.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ο διαχωρισμός και η συμπίεση του υποβάθρου όσο απομακρυνόμαστε από το θέμα.
H συμπίεση του υπόβαθρου είναι πρακτικά αυτό που το υπόβαθρο φαίνεται πολύ πιο κοντά στο θέμα από όσο είναι στην πραγματικότητα;



Το γιατί να πάρεις ff αντί APSC δεν έχει απάντηση, όπως δεν έχει απάντηση το γιατί να πάρεις χιλιάρι αντί για 600άρι αφού την ίδια βόλτα θα πας με την ίδια παρέα. Το κόστος στις περισσότερες περιπτώσεις είναι παράγοντας, το μέγεθος της εικόνας όχι αφού 24mp είναι οι περισσότερες, το ίδιο βγαίνει θεωρητικά, παίζει ρόλο και ο αλγόριθμος συμπίεσης του jpg. Η παραγόμενη εικόνα είναι περίπου ίδια υπό συνθήκες. 24mp σε μικρότερο αισθητήρα σημαίνει μικότερα πίξελ σημαίνει μικρότερη ευαισθησία σε χαμηλό φως. Αν βγάζεις πορτρέτα κυρίως έχει μικρή διαφορά αφού το φως σου είναι ελεγχόμενο. Για την φωτογραφία που θέλω πχ, τοπίο και βράδυ, το ff έχει πλεονεκτήματα.

O πιο φτηνός 135άρης για το σύστημα που λες στο γνωστό ψαχτήρι έχει 550 ευρώ, f/2.0, η κριτική του είναι καλή. Manual εστίαση όμως, που σε πορτρέτο ίσως να μην είναι τόσο αποτρεπτικός παράγοντας.

Γενικά λύσεις υπάρχουν και στο ένα και στο άλλο σύστημα. Πήγα σε APSC όταν έβγαλα σούμα ένα τριχίλιαρο για όσα ήθελα και... δεν είχε λογική να τα δώσω όταν υπήρχε βάση που μου πρόσφερε την εισαγωγή που θέλω (και την δυνατότητα να μάθω αν θέλω τελικά να επενδύσω...) με τα μισά. Αν είχα κρατήσει επαφή με φωτογραφικές τόσα χρόνια αντί να αφεθώ στο τηλέφωνο, πιθανώς να μην σκεφτόμουν το έξοδο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Έχεις δίκιο απλά μου φαίνεται πολύ δυσανάλογη η διαφορά τιμής του ενός με του άλλου και μιλούσα για φακό με αυτόματο φοκους που βρηκα τον πιο φθηνό στο σκρουτζ ένα σίγμα αρτ 135. Αλλά ναι σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού dynamic range δεν παίζονται οι full frame. Βλέπω στο YouTube τώρα δεν ξέρω κατά πόσο είναι πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες με fujifilm που είναι crop. Τέλος πάντων κουβέντα να γίνεται λ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τα γνωρίζω αυτά, ίσως δεν κατάφερα να γράψω καλά αυτό που σκέφτομαι. Ήθελα να πω αφού παίρνεις περιπου την ίδια εικόνα με ένα 85αρι φακο σε crop με ένα 135 αρι φακό σε full frame και το bokeh είναι ισάξιο σχεδόν με μικρή διαφορά για ποιο λόγο να διαλέξεις fullframe εκτός βέβαια αν βγάζεις λεφτά από αυτό οπότε εντάξει. Και το γνωρίζω πως αν με ένα 85αρι φακό σε full frame κροπαρεις μπορείς να πάρεις την εικόνα που θα είχες αν ήταν σε crop σώμα αλλά με ένα σημαντικό μειονέκτημα με πολλά λιγότερα mb.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περνεις οπτικά το ίδιο αποτέλεσμα όσο βρισκεσαι στην ιδια αποσταση από το θεμα που φωτογραφιζεις. Όταν αρχίζεις να πηγαίνεις προς το θέμα , η να απομακρύνεσαι από αυτό ο κάθε φακός συμπεριφέρεται διαφορετικά ως προς την εικόνα που δίνει. Η διαφορά είναι ότι το μεγαλύτερο οπτικό μήκος συμπιέζει το υπόβαθρο πιο πολύ έχοντας διανύσει την ίδια απόσταση σε σχέση με το μικρό.
Η επιλογή μεταξύ των δυο εξαρτάται από σένα.
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Παλικάρια σε βίΔεο θέλουμε να αφαιρέσουμε τον ήχο , να περάσουμε καινούργιο και να τον συγχρονίσουμε με την εικόνα . Για πΕτε κανα πρόγραμμα .
 
Top Bottom