Ο κύβος ερρίφθη! Πωλειται Honda CRF300l

al800

Μέλος
Όνομα
Al
Μοτό
R12
Πωλείται Ιαπωνικό διαμάντι για να μην πω μπριλάντι όπου τα 27 γαϊδούρια μοιάζουν με 127 αραβικά άτια ιπποδρομίας...
Χλμ 6.500. 1ο σερβις στα 1002 χλμ και το 2ο στα 3.015χλμ και 3ο στα 6534 χλμ.
Τιμόνι fatbar ProTaper Contour CR Mid
Χουφτες Acerbis
Ποδιά Acerbis πλαστική
Μανέτες zeta
Καβαλέτα Ζeta.
Enduro μαρσπιε.
Τιμή 5.000 ευρώ αλλά μπορούμε και παραπάνω για όποιον προαιρείται...
1ο ΚΤΕΟ Νοέμβριος 2026.
Αδεια Νοέμβριος 2022.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες ας επικοινωνήσουν με προσωπικό μήνυμα.
Υπάρχει δυνατότητα για αποστολή στη Θεσσαλονίκη με μεταφορική χωρίς χρέωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
48471452_0_b.jpg

48471452_1_b.jpg

48471452_2_b.jpg


48471452_3_b.jpg

48471452_4_b.jpg
 
Δεν ερρίφθη μόνο ο κύβος αλλά και η τιμή. Έχω λάβει μια προσφορά που ισχύει μέχρι τις 31.8 οπότε η τιμή πέφτει στα 4.800.
 
Νέα τιμή 4.700.
 
Στα χιλιόμετρα και την τιμή που το δίνεις είναι πραγματικά ευκαιρία, απορώ πως δεν έφυγε ακόμα. Ουσιαστικά άστρωτος κινητήρας.
 
Αν ήταν Αθήνα ή γενικότερα νότια Ελλάδα, θα είχε φύγει.
Οπότε αν δεν το πάρουν από δω θα το στείλω κάτω και θα φύγει. Ίσως έπρεπε να το έχω κάνει από την αρχή αλλά οκ.
 
Up!
 
Update 4.9.2025
@6534km Αλλαγή λαδιων και φίλτρου λαδιού, έλεγχος φίλτρο αέρα κλπ.
 
Ένα up!
 
Ένα up για να ξεκινήσουν οι χοροι ε τα test ride ήθελα να γράψω...
 
Ένα up για να πάμε στο επόμενο!
 
Ας κάνω ένα up γιατί βρέθηκε το επόμενο...αφού διάβασα το εμπεριστατωμενο review του STF
Το πήρα απόφαση ο κύβος ερρίφθη...πάω για GB350s
 
Ας κάνω ένα up γιατί βρέθηκε το επόμενο...αφού διάβασα το εμπεριστατωμενο review του STF
Το πήρα απόφαση ο κύβος ερρίφθη...πάω για GB350s

θα πουλήσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι :ha
 
θα πουλήσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι :ha
Ό,τι γουσταρει ο καθένας Νίκε, κι εγώ όταν το διάβασα είπα ,ώρε λες να δώσω το βότζακι και να πα'να πάρω το μπίνελι ιμπεριαλε;
Πάντως απ' το τζιμπι είναι πιο μηχανάκι :friend:
 
Δηλαδή ρολόι το crf300l και κομπολόι το GB350s; Το crf300l σίγουρα δουλεύει ρολόι αλλά και το GB350s δεν είναι ρολεξ αλλά αν διαβάσεις το σωστό review θα δεις ότι δεν πάει πίσω. Αλλά δε διαβαζετε τα σωστά τα review...δλδ επειδή το GB350s έχει 7 άλογα λιγότερα και 30 κιλά παραπάνω από το cef300l να το βγάλουμε κομπολόι;
 
Μάλλον το κομπολόι πάει για την χρήση μέσα στην πόλη ,καφέδες κλπ.
Εγώ έτσι το εξέλαβα
 
Τι είναι 7 άλογα λιγοτερα και 30 κιλά παραπάνω μπροστά στην αιωνιότητα;
 
Βέβαια να κάνουμε λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου ,μήπως δίνοντας το ρολόι και εκει που κάθεσαι και απολαμβάνεις τον καφέσσ ,να αρχίσεις να μετράς τους καημούς και τους αναστεναγμούς που λέει το τραγούδι .
Γιατί το crf είναι και σουγιάς εκτός από ρολόι .
Με χιούμορ τα παραπάνω
 
Και θα ξαναρωτήσω εγώ...και τι είναι ένας ιαπωνικός σουγιάς μπροστά στην αιωνιοτητα;
 
Back
Top Bottom