Παντως αν δεν με απατα η μνημη μου και το lc4 '99 που ειχα did φοραγεΣτα ευρωπαϊκα φιλαρακι, οι ζαντες DID που εχουν τα δικα μας δεν καταλαβαινουν απολυτως τιποτα απο κοτρωνια!
Παντως αν δεν με απατα η μνημη μου και το lc4 '99 που ειχα did φοραγεΣτα ευρωπαϊκα φιλαρακι, οι ζαντες DID που εχουν τα δικα μας δεν καταλαβαινουν απολυτως τιποτα απο κοτρωνια!
Καποτε...να μπειτε ολοι στην λογικη μου !!!
παρτε ενα μικρο, οσοι δεν εχετε (κατεμι 640 σουζουκιdr kaβασακι650 650tzi es funduro κλπ ) βαλτε ενα ζευγαρι λαστιχα πλην καρου 3 και βουρ στον πατσα ουτε μου ουτε σου!!!!
και καλη σας διασκεδαση!!!!!
να με ακουτε εμενα!!!!
Ξεφούσκωνε.. κι άλλο. συνέχισε... Ώπα άστοαυτο με το πλαγιασμα που γινεται σταδιακα και οχι ομοιομορφα..
30 μπρος 35 πίσω .. δεν έβγαλα καθόλου όταν μπήκα χώμα....Ξεφούσκωνε.. κι άλλο. συνέχισε... Ώπα άστο
Δε ξέρω να σου πω ακριβώς νούμερα γιατί φοράτε σαμπρέλες (?), αλλά μου φαίνεται πάρα πολύ. Σκέψου χωρίς σαμπρέλες, από 36-42 που είναι το προτεινόμενο, ήμουν στα 27, που γινόταν καμιά 30αριά όταν ζεσταίνονταν. Ο Ηλίας ακόμα πιο κάτω.30 μπρος 35 πίσω .. δεν έβγαλα καθόλου όταν μπήκα χώμα....
On the rocky, rooty, rutted terrain we ride, I run a 606 front @ 22PSI, and 908 rear @ 25PSI.
Γκάζι και τα περνάς στη μια. Εσύ έτσι κι αλλιώς στη μια τα περνάςΑν βγάλεις,ναι μεν πατάει πιο καλά αλλα η μπροστινή ειναι πιο ευάλωτη στις πέτρες... ακούει το χτυπο και χαμογελάει
Δε παρατήρησα χοροπηδήματα καθόλου... γενικά δεν βρήκα κάτι που να μην μου άρεσε... ίσως μέχρι να δω κάτι καλύτερο και να αλλάξω γνώμηΔε ξέρω να σου πω ακριβώς νούμερα γιατί φοράτε σαμπρέλες (?), αλλά μου φαίνεται πάρα πολύ. Σκέψου χωρίς σαμπρέλες, από 36-42 που είναι το προτεινόμενο, ήμουν στα 27, που γινόταν καμιά 30αριά όταν ζεσταίνονταν. Ο Ηλίας ακόμα πιο κάτω.
Δε σου χοροπηδούσε;
Γκάζι και τα περνάς στη μια. Εσύ έτσι κι αλλιώς στη μια τα περνάς
Μόλις βάλεις και χωμάτινες πιέσεις, τότε θα έχεις και χωμάτινα λάστιχαΔε παρατήρησα χοροπηδήματα καθόλου... γενικά δεν βρήκα κάτι που να μην μου άρεσε... ίσως μέχρι να δω κάτι καλύτερο και να αλλάξω γνώμη
Sent from my iPhone using Tapatalk
26_28 Νίκο.Οι πιέσεις που βάζεις είναι υψηλές για χωμα.30 μπρος 35 πίσω .. δεν έβγαλα καθόλου όταν μπήκα χώμα....
Αν βγάλεις,ναι μεν πατάει πιο καλά αλλα η μπροστινή ειναι πιο ευάλωτη στις πέτρες... ακούει το χτυπο και χαμογελάει
950 φίλου με λίγο αέρα στο χώμα ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοπανημα δεν παρατηρησα...ισως αν βγαλω αερα την επομενη φορα και μου φανει καλυτερο να το κρατησω...Στον Παρνωνα και πριν αρχισει το ολο event,κατσαμε και ριξαμε πιεσεις σε αρκετες μοτοσυκλετες...εβαλα σε ολους 25-26(27)psi εμπρος πισω...με δεδομενο το βαρος των μεγαλων μοτο μας αλλά και σοβαρο γνωμονα το μαλακό και βρεγμενο τεραιν γενικοτερα εκει πανω...ετσι ωστε και προσφυση να βρισκουμε αλλά και να μην αφησουμε 18-19psi και σε καμμια φυτευτη αφησουμε 5-6 ζαντες εκει πανω(αφησαμε άλλα).Εαν το τεραιν ηταν πιο κροκαλα ή φυτευτη πετρα,θα αφηναμε λιγο μεγαλυτερη πιεση...εαν ειχαμε πιο σαθροβουρκολασπωμειμεννης προσφυσης θα ριχναμε κι αλλο.Ποσο;Τοσο ωστε να εχουμε προσφυση.Οσο ριχνεις πιεσεις τοσο "πλατυαζει" το λαστιχο και βρισκεις προσφυση...ρισκαρεις ομως και κοπανηματα στις ζαντες,διοτι τα μεγαλα βαρια δεν ειναι ουτε 450EXC ουτε κατσικια γαλακτος που βελαζουν μονιμως με 16-18 και δε χαμπαριαζουν το...γαλα τους!
Σε καποια μερεντοσημεια(λασπη που πατας και απολαμβανεις μπουκωμα με το καλημερα)μπορουσαμε και χαμηλοτερη πιεση...
Κατι να σημειωσω...ειχα μαζι τοσο ενα καλο μετρητη πιεσης οσο και μια αντιστοιχη 12V τρομπα...στη διαθεση ολων εκει πανω.Γιατι το ασφαλτος-χωμα θελουν και τα...μπαγκαζια αυτα μαζι μας στο βουνο
ΥΓ. @Nick_990 ειχες αφησει ΠΟΛΥ μεγαλες πιεσεις και πρεπει να χορευες σε πολλα σημεια...με το που πατουσες σε βουρκο εφευγες πλατς αλλου γι αλλου...
ΥΓ2...οι ζαντες στα adv990 & F800 απλα ειναι πολυ κατωτερες απο τις μοτο...Excel rulezzz...
Για πρώτη βόλτα μια χαρά νέε μου....όπως και όλοι οι νεοιΚοπανημα δεν παρατηρησα...ισως αν βγαλω αερα την επομενη φορα και μου φανει καλυτερο να το κρατησω...
υπενθυμιζω ηταν πρωτη βολτα μου με τα χωματινα ελαστικα και μεχρι να μαθω τα χουγια τους κλπ κλπ,παω με τη ξεροκεφαλη λογικη μου
Σας ειδα που βγαλατε ολοι αερα αλλα βαριεμαι τη διαδικασια
22 εμπρός 24 πίσω βάζω εγώ πάντα στο χώμα ! αν το έδαφος είναι πετρόδες θέλει λίγο παραπάνω η μπροστά για να μην την ακούει εύκολα !! Πάντως με τις πιέσεις αυτές σε λάσπη νερά και ξερό ( όχι με πολύ πέτρα ) πετάς δεν καταλαβαίνεις τίποταΔε ξέρω να σου πω ακριβώς νούμερα γιατί φοράτε σαμπρέλες (?), αλλά μου φαίνεται πάρα πολύ. Σκέψου χωρίς σαμπρέλες, από 36-42 που είναι το προτεινόμενο, ήμουν στα 27, που γινόταν καμιά 30αριά όταν ζεσταίνονταν. Ο Ηλίας ακόμα πιο κάτω.
Δε σου χοροπηδούσε;
Εδιτ: βλέπω στο advrider πιέσεις που λένε, πχ
Γκάζι και τα περνάς στη μια. Εσύ έτσι κι αλλιώς στη μια τα περνάς
Νομίζω όμως ότι η 21 ζαντα εμπρός θέλει λίγο περισσότερο στην πέτρα.22 εμπρός 24 πίσω βάζω εγώ πάντα στο χώμα ! αν το έδαφος είναι πετρόδες θέλει λίγο παραπάνω η μπροστά για να μην την ακούει εύκολα !! Πάντως με τις πιέσεις αυτές σε λάσπη νερά και ξερό ( όχι με πολύ πέτρα ) πετάς δεν καταλαβαίνεις τίποτα
στην πέτρα θες παραπάνω εννεοείτε αλλά 2 βαρ είναι πολλά Κώστα νομίζω θα χοροπηδάει πιστεύω ! καλύτερα να στραβώσει η ζάντα λίγοΝομίζω όμως ότι η 21 ζαντα εμπρός θέλει λίγο περισσότερο στην πέτρα.
Με 2 bar....θα γλυτωσετε τα στραβωματα
Κάνε μια δοκιμή.......στα 1.8 με 2στην πέτρα θες παραπάνω εννεοείτε αλλά 2 βαρ είναι πολλά Κώστα νομίζω θα χοροπηδάει πιστεύω ! καλύτερα να στραβώσει η ζάντα λίγο
To Παναχαικο...δεν χαριζεται...κατι ξερωστην πέτρα θες παραπάνω εννεοείτε αλλά 2 βαρ είναι πολλά Κώστα νομίζω θα χοροπηδάει πιστεύω ! καλύτερα να στραβώσει η ζάντα λίγο
14.5 Psi δεν ειναι το 1 bar? Aν ειναι ετσι τοτε τα 29 psi ειναι υπερβολικα πολλα στον 21 τροχο στο χωμα Αλλα και τα 1,8 bar (26,κατι psi) παλυ παρα πολλα ειναι!Κάνε μια δοκιμή.......στα 1.8 με 2
Με 1.7....την στραβωσε το 1190.14.5 Psi δεν ειναι το 1 bar? Aν ειναι ετσι τοτε τα 29 psi ειναι υπερβολικα πολλα στον 21 τροχο στο χωμα Αλλα και τα 1,8 bar (26,κατι psi) παλυ παρα πολλα ειναι!
22-23 (τραβηγμενο 24) μπροστα και 25-27psi πισω ειναι ΟΚ για τα βαρια oν οφ