Πάρνωνας 2017...και ελαστικά.

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ποιος τη στράβωσε ;;; εγω πάντως με τις πιέσεις που είχα ολα καλα έφαγα κατι πέτρες αλλα όταν άλλαξα και έβαλα τα ασφάλτινα ολα κομπλέ
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στους υπολογισμούς σας ,λάβετε υπ'όψιν ότι
1) Ο 21'' τροχός περνάει ευκολότερα-ηπιότερα πάνω από τα όποια εμπόδια σε σχέση με τον 19''
2) Ο 21'' τροχός με σαμπρέλα ,έχει μεγάλο αβαντάζ απορροφιτικότητας-κατανομής κρούσης σε σχέση με τον 19'' tubuless
3) Ο 21'' τροχός με HeavyDuty σαμπρέλα έχει TEΡΑΣΤΙΟ αβαντάζ απορροφιτικότητας-κατανομής κρούσης σε σχέση με τον 19'' tubuless
4) Τα όποια ημι-χωμάτινα ελαστικά ,εχουν διαφορές στην σκληρότητα του σκελετού τους
5) Ο κάθε αναβάτης ,χειρίζεται με διαφορετικό τρόπο την μοτοσυκλέτα του

Οπότε ,οι όποιες συνταγές για χωμάτινες πιέσεις ,δεν μπορούν να είναι απόλυτες ,αλλά θα πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν αρκετά δεδομένα ,κ με βάση έναν μπούσουλα ,να ψάχνουμε την ιδανικότερη τιμή για μας-μοτο-τεραίν ,πειραματιζόμενοι κ ακούγοντας τις αισθήσεις μας.

Εγώ πχ στο Τενερέ ,αναλόγως ελαστικών-χοντρής ή απλής σαμπρέλας-κ τεραίν ,έχω δουλέψει από 15-25 Εμπρός
Ενώ πίσω ,επειδή δεν υπάρχει HD 17'' tube ,έχω παίξει από 18-24.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Στους υπολογισμούς σας ,λάβετε υπ'όψιν ότι
1) Ο 21'' τροχός περνάει ευκολότερα-ηπιότερα πάνω από τα όποια εμπόδια σε σχέση με τον 19''
2) Ο 21'' τροχός με σαμπρέλα ,έχει μεγάλο αβαντάζ απορροφιτικότητας-κατανομής κρούσης σε σχέση με τον 19'' tubuless
3) Ο 21'' τροχός με HeavyDuty σαμπρέλα έχει TEΡΑΣΤΙΟ αβαντάζ απορροφιτικότητας-κατανομής κρούσης σε σχέση με τον 19'' tubuless
4) Τα όποια ημι-χωμάτινα ελαστικά ,εχουν διαφορές στην σκληρότητα του σκελετού τους
5) Ο κάθε αναβάτης ,χειρίζεται με διαφορετικό τρόπο την μοτοσυκλέτα του

Οπότε ,οι όποιες συνταγές για χωμάτινες πιέσεις ,δεν μπορούν να είναι απόλυτες ,αλλά θα πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν αρκετά δεδομένα ,κ με βάση έναν μπούσουλα ,να ψάχνουμε την ιδανικότερη τιμή για μας-μοτο-τεραίν ,πειραματιζόμενοι κ ακούγοντας τις αισθήσεις μας.

Εγώ πχ στο Τενερέ ,αναλόγως ελαστικών-χοντρής ή απλής σαμπρέλας-κ τεραίν ,έχω δουλέψει από 15-25 Εμπρός
Ενώ πίσω ,επειδή δεν υπάρχει HD 17'' tube ,έχω παίξει από 18-24.
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Μετά από καθαριότητα είδα και εγώ τη μπροστινή μου ζάντα σαν την φωτό που ανεβάσατε!!!Νομίζω πως το υλικό της ζάντας είναι πολύ μαλακό καθώς δεν ένιωσα και κανένα τραγικό χτύπημα!!!!

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jotor

Μέλος
Περιοχή
κρανίδι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
990 adventure 2008
δυστυχώς και εγώ στο 990 μου φοράω karoo 3 ! παταγωδώς αποτυχημένη επιλογή !!! στον πάρνωνα έφτασα για να δουλέψει σε πίεση 1,1 bar εμπρός 1,5 πίσω και οι ζάντες δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ( με χοντρές σαμπρέλες πάντα ). για την άσφαλτο ας μην το συζητήσουμε καλύτερα . για το πανάχαικο σκέφτομαι η mitas η conti!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
δυστυχώς και εγώ στο 990 μου φοράω karoo 3 ! παταγωδώς αποτυχημένη επιλογή !!! στον πάρνωνα έφτασα για να δουλέψει σε πίεση 1,1 bar εμπρός 1,5 πίσω και οι ζάντες δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ( με χοντρές σαμπρέλες πάντα ). για την άσφαλτο ας μην το συζητήσουμε καλύτερα . για το πανάχαικο σκέφτομαι η mitas η conti!
Αν κατεβασω πιεση 1.0-1.1 στο 800αρι...θα γυρισω με τις ακτινες μονο...:( Οποτε συμβιβασμος και λιγοτερο fun με τα 3αρια αναγκαστικα...

Τα Ε09 και τα TKC80 τα εχω δουλεψει εκει πανω με το 800αρι και τα δυο...Τα Μitas σε λασπη,χιονι,λασπουριες γενικως ειναι καλυτερα σε κρατηματα και προσφυση και σε διασκεδαση ειναι σουπερ!!!Ομως επειδη φθειρονται ΠΟΛΥ ευκολα και το Παναχαϊκο θα ειναι μαλλον στεγνο εκεινη την εποχη συντην κροκαλα και φυτευτη που εχει αφθονες...τα TKC80 βγαζουν ιδια γουστα και λιγοτερη φθορα.Με δεδομενο οτι θα κινεισαι και ασφαλτο ισως ειναι καλυτερη επιλογη τα Conti...
Προσωπικα θα παω στα Anakee wild...
 

jotor

Μέλος
Περιοχή
κρανίδι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
990 adventure 2008
Αν κατεβασω πιεση 1.0-1.1 στο 800αρι...θα γυρισω με τις ακτινες μονο...:( Οποτε συμβιβασμος και λιγοτερο fun με τα 3αρια αναγκαστικα...

Τα Ε09 και τα TKC80 τα εχω δουλεψει εκει πανω με το 800αρι και τα δυο...Τα Μitas σε λασπη,χιονι,λασπουριες γενικως ειναι καλυτερα σε κρατηματα και προσφυση και σε διασκεδαση ειναι σουπερ!!!Ομως επειδη φθειρονται ΠΟΛΥ ευκολα και το Παναχαϊκο θα ειναι μαλλον στεγνο εκεινη την εποχη συντην κροκαλα και φυτευτη που εχει αφθονες...τα TKC80 βγαζουν ιδια γουστα και λιγοτερη φθορα.Με δεδομενο οτι θα κινεισαι και ασφαλτο ισως ειναι καλυτερη επιλογη τα Conti...
Προσωπικα θα παω στα Anakee wild...
ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση πολύ χρήσιμη εφόσον τα έχεις δουλέψει εκεί και δεν είναι απλά γνώμη ή άποψη, μάλλον για mitas πάω (και λόγω κόστους )δεν ανησυχώ για την άσφαλτο, είπαμε θα το φέρω φορτωμένο!!!
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Σήμερα ανέβηκα Αθήνα και πήγα να δω τι θα γίνει με το μπροστινό λάστιχο που χάνει από την πρώτη μέρα που το έβαλα.Η απάντηση είναι ότι συμβαίνει συχνά με το mittas E10 γιατί η ζάντα του 1190R είναι φαρδιά και το λάστιχο είναι πιο σημαντικές στενό και αυτός είναι ο λόγος που χάνει περιμετρικά της ζάντας!!!!

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom