Πέρι κράνους...

Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#1
Εως τώρα ήμουν της αποψης να χρησιμοποιώ μόνο street full face κράνος ακόμα και σε όρθια μοτοσικλέτα, (το 990 το οδηγούσα με ένα shoei xr1000 στα ταξίδια) μου έβγαζε βέβαια αρκετό θόρυβο και είχα και κουνήματα.
Σαν δεύτερο κράνος έχω ένα uvex enduro που ξέρω πως είναι ένα οικονομικό κράνος και δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Τώρα όμως που είμαι σε φάση αγοράς νέου κράνους για το 1190 adventure που σκοπευω να πάρω σύντομα τι κράνος προτείνεται?
Να σας προλάβω πως είμαι αρκετά φαν της shoei (μιας και καθονται και καλά στο καυκαλό μου) και σκεφτόμουν για το gt air, αλλά με όλα όσα διαβάζω τελευταία βλέπω πως οι περισσότεροι επιμένουν για χρήση on off κράνους σε ανάλογες μηχανές... και στο παιχνίδι μπήκε και το hornet adv.
Πια η γνώμη σας για το είδος του κράνους αρχικά και εαν έχετε να προτείνεται και άλλα...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
#2
Είμαι κι εγω παιδί της shoei :cool:
Αν πας σε κράνος με γείσο θα σου πρότεινα hornet adv. ή της τουρατεκ. Αν και εγω κοιτάζω το hornet adv. Προτείνω τούρατεκ αν θες να ξεφύγεις από τη shoei.
Αν πας σε full face της shoei τότε γι᾽αυτό το είδος μηχανής (ΚΤΜ 1190, BMW1200gs, κτλ.) πρέπει να κοιτάξεις το μοντέλο QWEST.
Έχει ίδια υλικά και κέλυφος με τα ακριβότερα μοντέλα, αλλά δεν έχει τόσους αεραγωγούς (που σημαίνει λιγότερο θόρυβο) και προορίζεται για μηχανές με όρθια θέση οδήγησης.
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#3
Shoei NXR.... :ok:

Είναι ο "διάδοχος" του 1100 ;)
Τα QWEST είναι πολύ κατώτερη κατηγορία (κι από το 1000 που έχεις), ενώ το GT Air είναι πολύ βαρύ (λόγω επιπλέον μηχανισμού και φιμέ ζελατίνας).
Αυτά από μια πρόσφατη δοκιμή όλων των πιο πάνω. (θέλω να αντικαταστήσω το XR 1100 κάποια στιγμή....).

Όσο για τα ON/OFF κράνη, σε καμιά περίπτωση δεν είναι πιο αθόρυβα, ή πιο σταθερά σε πλάγιο άνεμο από τα αντίστοιχα σε κατηγορία-τιμή full face!
Σαφώς έχουν κάποια πλεονκτήματα, ειδικά αν κάνεις χώμα. Αν όχι, NXR ! Μονόδρομος ;)
Προσωπικά έχω το Shoei XR1100 κι ένα Shoei Hornet ADV. Στο πολύωρο ασφάλτινο ταξίδι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης...... 1100 !!! απλώς το παλιό μου 1100 είναι σε μάυρο και με ταλαιπώρησε τα καλοκαίρια, γι αυτό το Hornet είναι κάτασπρο και το NXR πάλι άσπρο θα είναι.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
#4
Τα QWEST είναι πολύ κατώτερη κατηγορία (κι από το 1000 που έχεις)
αυτό σε παρακαλώ πολύ μπορείς να το εξηγήσεις λίγο επειδή με ενδιαφέρει?
αλλά με λογικά επιχειρήματα και παραπομπή σε άρθρα ή βίντεος, οχι επειδή έτσι σου φάνηκε στην αφή για παράδειγμα...
 
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
#5
αποψη φιλου που αγορασε το τουρατεκ και μαλιστα το "με γραφικα" ..........πολυ καλο κρανος....αλλα δεν κανει για Εθνικη και ταχυτητες πανω απο 120.....πολυ εντονοι κλυδωνισμοι...αυτα !!!
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#6
αυτό σε παρακαλώ πολύ μπορείς να το εξηγήσεις λίγο επειδή με ενδιαφέρει?
αλλά με λογικά επιχειρήματα και παραπομπή σε άρθρα ή βίντεος, οχι επειδή έτσι σου φάνηκε στην αφή για παράδειγμα...
Τίποτα από άρθρα και βίντεο...
Κάνε μια βόλτα, φόρα και τα 2 κράνη (QWEST & NXR ) κρίνε μόνος σου και μάλλον θα συμφωνήσεις.
Σε αίσθηση, αεραγωγούς, προσαρμογή, βάρος, ποιότητα εσωτερικού, δυνατότητα 3 μεγεθών στα εσωτερικά μαξιλαράκια, σε κάθε μέγεθος κράνους, αφαίρεση εσωτερικών (το QWEST πρέπει να είναι το μόνο Shoei που δε βγαίνουν όλα.... ). Είναι το βασικό κράνος της Shoei.
Προσοχή! Δε λέω ότι υστερεί σε προστασία.
Απλώς λέω ότι είναι το βασικό κράνος και δε μπορείς (θα σε "χαλάσει"...) να αντικαταστήσεις ένα XR 1000 (που το διαδέχτηκε το άριστο 1100 και το διαδέχεται το NXR) με το βασικό κράνος της Shoei..... Στην τελική, κάθε κράνος με ταμπελάκι ECE 22-5, προστετεύει επαρκώς και βάλε.
Το ζητούμενο -όταν κάνεις πολύωρη χρήση σε ταξίδια κλπ- είναι όλα τα άλλα. Βάρος, αεραγωγοί, άνεση, αίσθηση,να πλένεται εύκολα, να είναι αθόρυβο κατά το δυνατόν...
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#7
αποψη φιλου που αγορασε το τουρατεκ και μαλιστα το "με γραφικα" ..........πολυ καλο κρανος....αλλα δεν κανει για Εθνικη και ταχυτητες πανω απο 120.....πολυ εντονοι κλυδωνισμοι...αυτα !!!
Σ αυτόν τον τομέα κάθε κράνος με γείσο υστερεί. Λίγο , ή πολύ , σίγουρα υστερεί σε σχέση με τα full face.
Παίζει σημαντικό ρόλο και η ζελατίνα, ή και η συνολική αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας θα έλεγα.
Επίσης το ύψος του αναβάτη, πώς κάθεται κλπ.... Ένας σαν κι εμένα (με 1,75 ύψος), όταν είναι πίσω από μια ζελατίνα ADVE είναι μια χαρά και με γείσο. Αν είναι 1,85 όμως , αλλάζουν τα πράγματα.... ;)
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#9
σωστοτατος , ειναι και 2 μετρα παλικαρι...παρα κατι
:pointu:
Και τι ακριβώς περίμενε από ένα κράνος με γείσο???
Να πηγαίνει με 200????:laugh::roflmao:
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#12
http://advride.gr/threads/icon-κρανος-ξερει-κανεις.1645/

Για κράνος on-off.....ρίξε μια ματιά σε αυτό.
Το μοναδικό με όλες τις πιστοποιήσεις στον κόσμο, όπως λέει το μεγαλύτερο ψαχτηρι, xurxes.
Εγώ το έχω ένα χρόνο περίπου και ψωνισα και της κυράς ένα.
300 ευρω με 2 ζελατίνες, τρομερή ποιότητα κατασκευής.
Το καλύτερο γείσο. ....μακραν.
Αφαιρουμενα εσωτερικά. ...
Αθόρυβο και ακουνητο. ....σε τελικές, αλλά εδώ έχει να κάνει και με το ύψος του αναβατη, προστασία μηχανής κλπ.
Να σημειωθεί ότι πριν φορούσα το enduro κράνος bmw και ένα Full face schuberth R1.
Αυτά. ...:)
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
#13
Αν σου κάθονται καλά τα μέχρι τώρα shoei, το GT-air δεν θα σου κάτσει. Δυστυχώς έχει διαφορετικό καλούπι. Πάνω από 20 χρόνια φοράω σταθερά κράνη της, τα έπαιρνα με κλειστά μάτια σε Μ και μου ερχόταν κουτί. Όταν πέρσι ψαχνόμουν, πήγα και φυσικά η πρώτη επιλογή μου ήταν το νέο τότε GT-air. Δυστυχώς, το Μ με έσφιγγε στα μηνίγγια, το L ήταν "κουβάς" στο κούτελο. Πήρα το Q-west, ένα πολύ καλό τουρινγ κράνος, στα γνωστά καλούπια της shoei, που με ταξιδεύει ήσυχα.
 
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Μοτό
R1100GS
#14
Αν σου κάθονται καλά τα μέχρι τώρα shoei, το GT-air δεν θα σου κάτσει. Δυστυχώς έχει διαφορετικό καλούπι. Πάνω από 20 χρόνια φοράω σταθερά κράνη της, τα έπαιρνα με κλειστά μάτια σε Μ και μου ερχόταν κουτί. Όταν πέρσι ψαχνόμουν, πήγα και φυσικά η πρώτη επιλογή μου ήταν το νέο τότε GT-air. Δυστυχώς, το Μ με έσφιγγε στα μηνίγγια, το L ήταν "κουβάς" στο κούτελο. Πήρα το Q-west, ένα πολύ καλό τουρινγ κράνος, στα γνωστά καλούπια της shoei, που με ταξιδεύει ήσυχα.
Q-west +1000
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
#15
Μετά από πολύ διάβασμα στο ιντερνετ και βιντεάκια του στυλ revzilla κατέληξα στο Qwest σαν ένα ήσυχο τούρινγκ κράνος για μηχανές όπως οι δικές μας με όρθια θέση οδήγησης.
Χαίρομαι που ακόμη 2 άτομα το επιβεβαιώνουν.
Το XR1000 και 1100 δεν αποδίδουν όλες τις χάρες τους στο δικό μας στυλ μηχανών, απευθύνονται σε σουπερ σπορ και μηχανές με σκυφτή θέση οδήγησης (έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν καλύτερα οι αεραγωγοί και να μην υπάρχουν κουνήματα).
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#16
Shoei NXR.... :ok:

Είναι ο "διάδοχος" του 1100 ;)
Τα QWEST είναι πολύ κατώτερη κατηγορία (κι από το 1000 που έχεις), ενώ το GT Air είναι πολύ βαρύ (λόγω επιπλέον μηχανισμού και φιμέ ζελατίνας).
Αυτά από μια πρόσφατη δοκιμή όλων των πιο πάνω. (θέλω να αντικαταστήσω το XR 1100 κάποια στιγμή....).

Όσο για τα ON/OFF κράνη, σε καμιά περίπτωση δεν είναι πιο αθόρυβα, ή πιο σταθερά σε πλάγιο άνεμο από τα αντίστοιχα σε κατηγορία-τιμή full face!
Σαφώς έχουν κάποια πλεονκτήματα, ειδικά αν κάνεις χώμα. Αν όχι, NXR ! Μονόδρομος ;)
Προσωπικά έχω το Shoei XR1100 κι ένα Shoei Hornet ADV. Στο πολύωρο ασφάλτινο ταξίδι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης...... 1100 !!! απλώς το παλιό μου 1100 είναι σε μάυρο και με ταλαιπώρησε τα καλοκαίρια, γι αυτό το Hornet είναι κάτασπρο και το NXR πάλι άσπρο θα είναι.
Χώμα κάνω αλλά έχω ήδη το uvex και ένα airoh aviator με μάσκα καθαρά εντουράδικο.
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#17
http://advride.gr/threads/icon-κρανος-ξερει-κανεις.1645/

Για κράνος on-off.....ρίξε μια ματιά σε αυτό.
Το μοναδικό με όλες τις πιστοποιήσεις στον κόσμο, όπως λέει το μεγαλύτερο ψαχτηρι, xurxes.
Εγώ το έχω ένα χρόνο περίπου και ψωνισα και της κυράς ένα.
300 ευρω με 2 ζελατίνες, τρομερή ποιότητα κατασκευής.
Το καλύτερο γείσο. ....μακραν.
Αφαιρουμενα εσωτερικά. ...
Αθόρυβο και ακουνητο. ....σε τελικές, αλλά εδώ έχει να κάνει και με το ύψος του αναβατη, προστασία μηχανής κλπ.
Να σημειωθεί ότι πριν φορούσα το enduro κράνος bmw και ένα Full face schuberth R1.
Αυτά. ...:)
θεωρείς πως είναι καλύτερο στο ταξίδι ακόμα και από το schuberth?
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#18
Αν σου κάθονται καλά τα μέχρι τώρα shoei, το GT-air δεν θα σου κάτσει. Δυστυχώς έχει διαφορετικό καλούπι. Πάνω από 20 χρόνια φοράω σταθερά κράνη της, τα έπαιρνα με κλειστά μάτια σε Μ και μου ερχόταν κουτί. Όταν πέρσι ψαχνόμουν, πήγα και φυσικά η πρώτη επιλογή μου ήταν το νέο τότε GT-air. Δυστυχώς, το Μ με έσφιγγε στα μηνίγγια, το L ήταν "κουβάς" στο κούτελο. Πήρα το Q-west, ένα πολύ καλό τουρινγ κράνος, στα γνωστά καλούπια της shoei, που με ταξιδεύει ήσυχα.
Το XR 1000 μου καθόταν αρκετά καλά το 1100 στατικά που το δοκίμασα μου έκατσε καλυτερα οπως επίσης και το GT air μάλλον σε εμένα ταίριαξε καλύτερα το νέο καλούπι.
 
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
#19
Είμαι κι εγω παιδί της shoei :cool:
Αν πας σε κράνος με γείσο θα σου πρότεινα hornet adv. ή της τουρατεκ. Αν και εγω κοιτάζω το hornet adv. Προτείνω τούρατεκ αν θες να ξεφύγεις από τη shoei.
Αν πας σε full face της shoei τότε γι᾽αυτό το είδος μηχανής (ΚΤΜ 1190, BMW1200gs, κτλ.) πρέπει να κοιτάξεις το μοντέλο QWEST.
Έχει ίδια υλικά και κέλυφος με τα ακριβότερα μοντέλα, αλλά δεν έχει τόσους αεραγωγούς (που σημαίνει λιγότερο θόρυβο) και προορίζεται για μηχανές με όρθια θέση οδήγησης.
τουρατεκ δε παίρνω, θα κοίταζα ευχαρίστως άλλες εταιρείες οπως icon πχ
 
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
KTM 1050 Adventure
#20
Εχω το Gt-air δυο χρονια και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
Πριν ειχα το xr1000, η αληθεια ειναι οτι στην αρχη με πιεζε λιγο εμπρος απο τα αυτια αλλα γρηγορα πηρε τη φορμα του κεφαλιου μου και στην συνεχεια ολα καλα.
Πολυ βολικα τα γυαλια ηλιου και η γενικη ποιοτητα 1-2 κλικ επανω σε σχεση με το xr 1000
 
Top Bottom