Πέρι κράνους...

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
τουρατεκ δε παίρνω, θα κοίταζα ευχαρίστως άλλες εταιρείες οπως icon πχ
Γιατί οχι τουρατεκ.?
Το γλυκοκοίταζα Γιαυτο ρωτάω..
Εχω ενα σοεη hornet τωρα τρία χρονια, το καινούριο δε με αρέσει πολυ οπτικά, αλλα δεν το εχω φορέσει κιόλας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
θεωρείς πως είναι καλύτερο στο ταξίδι ακόμα και από το schuberth?
Είναι καλύτερο σε πολλούς τομείς, όπως ορατότητα, αερισμο, το γείσο που είναι τρομέρα χρήσιμο το καλοκαίρι και σε αντοχή.
Το schuberth είναι αρκετά πιο ήσυχο και πολύ καλύτερο σε πολύωρες βροχές. .....νομιζεις ότι είσαι σε αυτοκινητο:D
Θεωρώ ότι τα Full face κράνη, είναι τέλεια για εθνικές οδούς και μεγάλες ταχύτητες.
Σε επαρχιακούς και γενικά σε αργά κομμάτια. ....Τα on-off κράνη ειναι ασυναγώνιστα.
Υπάρχει βέβαια και αυτό που λένε οι πιο πολλοί φίλοι παραπάνω. .....Πρέπει να σου "κατσει" στο κεφάλι ένα κράνος
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Γιατί οχι τουρατεκ.?
Το γλυκοκοίταζα Γιαυτο ρωτάω..
Εχω ενα σοεη hornet τωρα τρία χρονια, το καινούριο δε με αρέσει πολυ οπτικά, αλλα δεν το εχω φορέσει κιόλας.
Καταρχήν δεν είναι κατασκευαστής το κράνος είναι της Πορτογαλικής Nexx κατα δεύτερο δεν συμπαθώ την φιλοσοφία της εταιρείας πες το και προσωπικό κόλλημα...
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Είναι καλύτερο σε πολλούς τομείς, όπως ορατότητα, αερισμο, το γείσο που είναι τρομέρα χρήσιμο το καλοκαίρι και σε αντοχή.
Το schuberth είναι αρκετά πιο ήσυχο και πολύ καλύτερο σε πολύωρες βροχές. .....νομιζεις ότι είσαι σε αυτοκινητο:D
Θεωρώ ότι τα Full face κράνη, είναι τέλεια για εθνικές οδούς και μεγάλες ταχύτητες.
Σε επαρχιακούς και γενικά σε αργά κομμάτια. ....Τα on-off κράνη ειναι ασυναγώνιστα.
Υπάρχει βέβαια και αυτό που λένε οι πιο πολλοί φίλοι παραπάνω. .....Πρέπει να σου "κατσει" στο κεφάλι ένα κράνος
Το πρέπει να σου κάτσει συμφωνώ αλλά ως καλούπι κτλ. εγώ απλά θέλω να καταλάβω πόσο καλό μπορεί να είναι ένα κράνος με γείσο σε ένα μεγάλο ταξίδι πχ Ευρώπη... αν και νομίζω πως με κάλυψε η απάντηση σου.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Εχω το Gt-air δυο χρονια και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
Πριν ειχα το xr1000, η αληθεια ειναι οτι στην αρχη με πιεζε λιγο εμπρος απο τα αυτια αλλα γρηγορα πηρε τη φορμα του κεφαλιου μου και στην συνεχεια ολα καλα.
Πολυ βολικα τα γυαλια ηλιου και η γενικη ποιοτητα 1-2 κλικ επανω σε σχεση με το xr 1000
Εχεις adventure 1050? Τι ύψος έχεις? Με ενδιαφέρει η γνώμη σου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για την καλύτερη ενημέρωση όλων, όσοι λέτε άποψη για κράνος που χρησιμοποιείτε, καλό είναι να αναφέρετε μηχανή, ζελατίνα και το ύψος σας! Το ίδιο και όσοι ζητάτε απόψεις από άλλους.... Καλό είναι να γνωρίζουμε σωματότυπο και μηχανάκι, για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Τα κράνη με γείσο, αν κάποιος έχει το -μη- ύψος το δικό μου :D και του @gsmaniac :D και καβαλάει Varadero, R1200 GS/GSA και λοιπά "παρμπριζάτα" μηχανάκια, είναι μια χαρά ολούθε ;)
Αν όμως κάποιος καβαλάει 990 πχ, ή άλλα με αντίστοιχη (μικρή-περιορισμένη) κάλυψη από τη ζελατίνα, ή είναι ο ίδιος 1,85+ σε ύψος, τα πράγματα αλλάζουν δραματικά!
 
Reactions: yns

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Για την καλύτερη ενημέρωση όλων, όσοι λέτε άποψη για κράνος που χρησιμοποιείτε, καλό είναι να αναφέρετε μηχανή, ζελατίνα και το ύψος σας! Το ίδιο και όσοι ζητάτε απόψεις από άλλους.... Καλό είναι να γνωρίζουμε σωματότυπο και μηχανάκι, για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Τα κράνη με γείσο, αν κάποιος έχει το -μη- ύψος το δικό μου :D και του @gsmaniac :D και καβαλάει Varadero, R1200 GS/GSA και λοιπά "παρμπριζάτα" μηχανάκια, είναι μια χαρά ολούθε ;)
Αν όμως κάποιος καβαλάει 990 πχ, ή άλλα με αντίστοιχη (μικρή-περιορισμένη) κάλυψη από τη ζελατίνα, ή είναι ο ίδιος 1,85+ σε ύψος, τα πράγματα αλλάζουν δραματικά!
Πάρα πολύ σωστός!
Είμαι 1,83 και μελλοντικός ιδιοκτήτης Ktm adventure 1190R
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάρα πολύ σωστός!
Είμαι 1,83 και μελλοντικός ιδιοκτήτης Ktm adventure 1190R
Οπότε αν θες καλά και σώνει κράνος με γείσο, think about this twice.....
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Eπειδή είσαι λίγο ψιλός και το καινούργιο σου μοτόρι δεν είναι gs adv σε προστασία αν θέλεις γείσο, μπορείς να πας σε μία από τις πιο πάνω προτάσεις στις οποίες αφαιρείται αν θες αλλά κοίτα και αυτή του shark explore-r. H εταιρεία δεν θέλει συστάσεις και σε πολύ καλή τιμή (τόσο από ελλάδα όσο και από εξωτερικό) για αυτά που προσφέρει αν σκεφτείς ότι μέσα στην τιμή είναι και η μάσκα.
Για το qwest, το έχει η γυναίκα μου και είναι αρκετά ευχαριστημένη αν και το κράνος είναι σχετικά καινούργιο αλλά έχει φορέσει αρκετά οπότε έχει γνώμη. ισχύουν αυτά που διάβασες αθόρυβο-άνετο...
1,80 μ με 800gs desierto
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Eπειδή είσαι λίγο ψιλός και το καινούργιο σου μοτόρι δεν είναι gs adv σε προστασία αν θέλεις γείσο, μπορείς να πας σε μία από τις πιο πάνω προτάσεις στις οποίες αφαιρείται αν θες αλλά κοίτα και αυτή του shark explore-r. H εταιρεία δεν θέλει συστάσεις και σε πολύ καλή τιμή (τόσο από ελλάδα όσο και από εξωτερικό) για αυτά που προσφέρει αν σκεφτείς ότι μέσα στην τιμή είναι και η μάσκα.
Για το qwest, το έχει η γυναίκα μου και είναι αρκετά ευχαριστημένη αν και το κράνος είναι σχετικά καινούργιο αλλά έχει φορέσει αρκετά οπότε έχει γνώμη. ισχύουν αυτά που διάβασες αθόρυβο-άνετο...
1,80 μ με 800gs desierto
Σε ευχαριστώ για την απάντηση επειδή θέλω καθαρά ταξιδιωτικό κράνος (έχω χωμάτινα) μάλλον θα καταλήξω σε full face και πάλι..
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Εχεις adventure 1050? Τι ύψος έχεις? Με ενδιαφέρει η γνώμη σου...
1.82 υψος, εχω το ktm 1050 και ταξιδευω ανετα χωρις ενοχλητικους θορυβους και στροβιλισμους με 150-160.
Αρκετα ησυχο Touring κρανος με την γνωστή καλη ποιοτητα της shoei.
Αποσο γνωριζω δεχεται διαφορετικου παχους μαξιλαρακια για να προσαρμοζει σε καθε κεφαλι.

Υγ. Υπαρχει και το κολπο των endurαδων για τα καινουρια κρανη ωστε να ανοιξουν τα μαξιλαρακια.
Το βρεχουμε εσωτερικα (οχι παπάραo_O) βαζουμε μεσα μια ξεφούσκωτη πλαστικη μπαλα και την φουσκωνουμε σιγα σιγα μεχρι να πιεστουν ακετα τα μαξιλαρακια, την αφηνουμε 1-2 ημερες και ειναι οκ
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
http://advride.gr/threads/icon-κρανος-ξερει-κανεις.1645/

Για κράνος on-off.....ρίξε μια ματιά σε αυτό.
Το μοναδικό με όλες τις πιστοποιήσεις στον κόσμο, όπως λέει το μεγαλύτερο ψαχτηρι, xurxes.
Εγώ το έχω ένα χρόνο περίπου και ψωνισα και της κυράς ένα.
300 ευρω με 2 ζελατίνες, τρομερή ποιότητα κατασκευής.
Το καλύτερο γείσο. ....μακραν.
Αφαιρουμενα εσωτερικά. ...
Αθόρυβο και ακουνητο. ....σε τελικές, αλλά εδώ έχει να κάνει και με το ύψος του αναβατη, προστασία μηχανής κλπ.
Να σημειωθεί ότι πριν φορούσα το enduro κράνος bmw και ένα Full face schuberth R1.
Αυτά. ...:)
Πάντως κατάλαβα πως το icon δεν είναι on off κράνος, ναι οκ έχει γείσο αλλά η icon δεν το δημιούργησε για μας τους advαδες παρά για τους urban street riders, και μάλλον εκεί οφείλεται και η πολύ καλή λειτουργία του (για κράνος με γείσο) στα πολλά...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως κατάλαβα πως το icon δεν είναι on off κράνος, ναι οκ έχει γείσο αλλά η icon δεν το δημιούργησε για μας τους advαδες παρά για τους urban street riders, και μάλλον εκεί οφείλεται και η πολύ καλή λειτουργία του (για κράνος με γείσο) στα πολλά...
Τι είναι αυτοί οι urban????:D
Καβαλαρης πόλης? ????

Μιλώντας για το γείσο, να πω ότι δεν αφαιρείται όπως στα άλλα κράνη, με εξωτερικές βίδες.
Και δεν εχει καμμια σχεση το μέγεθος και η σχε διάσημο του με άλλα.
Μειονέκτημα των icon.....ή μη επίσημη αντιπροσωπεια.
Από την άλλη. ......αν υπήρχε θα το πουλούσαν 600 ευρω:eek:
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Τι είναι αυτοί οι urban????:D
Καβαλαρης πόλης? ????

Μιλώντας για το γείσο, να πω ότι δεν αφαιρείται όπως στα άλλα κράνη, με εξωτερικές βίδες.
Και δεν εχει καμμια σχεση το μέγεθος και η σχε διάσημο του με άλλα.
Μειονέκτημα των icon.....ή μη επίσημη αντιπροσωπεια.
Από την άλλη. ......αν υπήρχε θα το πουλούσαν 600 ευρω:eek:
Ακριβώς αυτό που είπες είναι!
Δες εξάλλου το βίντεο με το οποίο το λανσάρει η ίδια η icon, όλα αυτά βέβαια για να γίνεται κουβέντα...
http://www.rideicon.com/products/?productGroupId=66622
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τι είναι αυτοί οι urban????:D
Καβαλαρης πόλης? ????

Μιλώντας για το γείσο, να πω ότι δεν αφαιρείται όπως στα άλλα κράνη, με εξωτερικές βίδες.
Και δεν εχει καμμια σχεση το μέγεθος και η σχε διάσημο του με άλλα.
Μειονέκτημα των icon.....ή μη επίσημη αντιπροσωπεια.
Από την άλλη. ......αν υπήρχε θα το πουλούσαν 600 ευρω:eek:
Kώστα με 370 $ στις ΗΠΑ, θα έκανε 400€ εδώ..... 450 max! ;Oxi 600, με τίποτα. Τόσα κάνουν τα Arai ρε φίλος!
Το πιο σοβαρό του μειονέκτημα, είναι το βάρος του. +200 gr σε σχέση με το αντίστοιχο Shoei... ;)
Tο άλλο , το πιο ελαφρύ μοδελάκι της Icon, έχει κι "άλλη" τιμή. Και σε εκείνη την τιμή παίρνεις Shoei not Icon ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Kώστα με 370 $ στις ΗΠΑ, θα έκανε 400€ εδώ..... 450 max! ;Oxi 600, με τίποτα. Τόσα κάνουν τα Arai ρε φίλος!
Το πιο σοβαρό του μειονέκτημα, είναι το βάρος του. +200 gr σε σχέση με το αντίστοιχο Shoei... ;)
Tο άλλο , το πιο ελαφρύ μοδελάκι της Icon, έχει κι "άλλη" τιμή. Και σε εκείνη την τιμή παίρνεις Shoei not Icon ;)
Εσύ. .....που είσαι συντηρητικος;)
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Σε ευχαριστώ για την απάντηση επειδή θέλω καθαρά ταξιδιωτικό κράνος (έχω χωμάτινα) μάλλον θα καταλήξω σε full face και πάλι..
Το Shark Explore-r οταν αφαιρεις το γεισο γινεται τελειως street. Περνα μια βολτα απο Καλλιροης μοτοδυναμικη και.δεστο. Δυστυχώς ο καιρος δεν μου επετρεψε να το βολταρω, θα γραψω εντυπωσεις οταν το κανω

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τώρα όμως που είμαι σε φάση αγοράς νέου κράνους για το 1190 adventure που σκοπευω να πάρω σύντομα τι κράνος προτείνεται?
Πια η γνώμη σας για το είδος του κράνους αρχικά και εαν έχετε να προτείνεται και άλλα...
Aν βοηθαει ακου κ τη γνωμη μου.
Εχω...3 κρανη.

Ενα αμιγως χωματινο,ενα LS2 MX456 Fiberglass...

πανεμορφο κρανος ελαφρυ και...χωματινο.Σε καθε "καλη" χωματινη επισκεψη και βολτα,το εχω μαζι.Παντα με μασκα(στερειται ζελατινας το ιδιο)και ειναι εξαιρετικο για αυτη τη χρηση.Με ολα τα υπερ ενος χωματινου και ολα οσα θελεις στο χωμα...

Ενα αμιγως ασφαλτινο,ενα HJC RPHA10+...

το εχω κυριως για ταξιδια,δικαβαλες βολτες με την κυρά(εχει το ιδιο ακριβως)και το φοραω και σε πολλα κρυα ή χειμωνα στην πολη...Ειναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ,αθορυβο και με πολυ καλη αισθηση και εφαρμογη.Μού ταιριαζει γαντι,χωρις κουνηματα και οτιδηποτε να ενοχλει ή να κουραζει για οποια διαδρομη...ειδικα σε ταξιδια δεν το αποχωριζομαι.

Κι ενα Dual Purpose οπως τα λενε,ενα Arai Tour X3.

Καλυτερο απο το LS2 για μικτη χρηση αφου διαθετει τα θετικα ενος χωματινου αλλά ΚΑΙ ζελατινα(μαλιστα εχω και δευτερη φυμε αλλά και pinlock στην διαφανη). Χειροτερο ομως για χωματινη αμιγως χρηση απο το LS2 αφου ειναι πιο βαρυ και θελει να βγαζεις την ζελατινα στο χωμα κ να φορας τη μασκα(αερα...),με χειροτερο γεισο και χειροτερο εξαερισμο.Ειναι χειροτερο επισης σε ταξιδια,απο το RPHA 10+,δεν αντεχεται για δικαβαλο αφου στροβιλιζει το γεισο με τον πισω και κουναει πολυ,αρα δεν το φοραω σε δικαβαλο για αποστασεις,ενω ειναι απειρως πιο θορυβωδες απο το HJC και πιο βαρυ!!!Η αισθηση μαλιστα βαρυτερου ειναι προφανης ακομα και πριν το φορεσεις,κρατωντας τα στο χερι σου...Ειναι ομως πολυ καλο για ολες τις χρησεις και καλυτερο απο τα άλλα δυο για "ολα σε ενα"...Θα ταξιδεψει μεχρι 140χαω μονοκαβαλος,βοηθαει το γεισο σε βροχη ή κοντρα ηλιο,η ζελατινα επισης βοηθαει στον αερα(σε σχεση με το χωματινο κ τη μασκα),επισης ταξιδευει σε τετοιες ταχυτητες χωρις να με ενοχλει αερας,στροβιλισμοι ή θορυβος...αλλά ομως ειναι υπαρκτα ολα αυτα,απλα δεν με ενοχλουν(αν εβαζα ομως εκεινη την ωρα το RPHA θα παθαινα κριση ηρεμιας...)...

Τι βλεπω εγω...!?...
Καθε κρανος εχει βγει για μια συγκεκριμενη χρηση...Θες χωμα παρε ενα ΚΑΛΟ και με ασφαλη υλικα κατασκευης χωματινο με καλη μασκα...Θες ταξιδια,εκει τα full face ελαφρυα σε βαρος με καλα υλικα και μεγιστη ασφαλεια ειναι χωρις αντιπαλο.Και εχεις και τα κρανη dual (ή all)purpose...διπλης χρησης...κατι σαν τα OnOff μηχανακια δηλαδη...Οσο καλυτερο,τοσο πιο ασφαλες και πιο κοντα στο να "κανουν τα παντα καλα αλλά τιποτα τελειο"...

Αν ειχα ΜΟΝΟ ενα κρανος σαφως θα επαιρνα το Arai...Εχω την πολυτελεια να εχω και τα 3 οπότε επιλεγω αναλογα το που θα κινηθω και την...ορεξη που εχω...Πανω απ'ολα-για μενα-το ΚΡΑΝΟΣ φοριεται ΠΑΝΤΑ και να παρεχει οσο δυνατο καλυτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ(υλικα κατασκευης,ανεση,αισθηση)γινεται,συμφωνα με την τσεπη σου...

Σημειωνω οτι ειμαι 1.89μ και τα κρανη τα φοραω με το F800GS,για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης και σωματομετριας/μοτοσυκλετας.Επισης οι περισσότερες μοτοσυκλετες μου ως σημερα ηταν OnOff και δεν με ενοχλησε ενα κρανος με γεισο ποτέ τοσο ωστε να μην το φοραω ή να μην το επιλεξω...

Αυτα...ελπιζω να βοηθησα οχι τοσο στο τι να παρεις αλλά στο πώς να διαλεξεις αναλογα με το τι ζητας...και γνωμη μου δωσε οσο πιο πολλα χρηματα μπορεις για ενα οσο πιο ασφαλες κρανος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Aν βοηθαει ακου κ τη γνωμη μου.
Εχω...3 κρανη.

Ενα αμιγως χωματινο,ενα LS2 MX456 Fiberglass...

πανεμορφο κρανος ελαφρυ και...χωματινο.Σε καθε "καλη" χωματινη επισκεψη και βολτα,το εχω μαζι.Παντα με μασκα(στερειται ζελατινας το ιδιο)και ειναι εξαιρετικο για αυτη τη χρηση.Με ολα τα υπερ ενος χωματινου και ολα οσα θελεις στο χωμα...

Ενα αμιγως ασφαλτινο,ενα HJC RPHA10+...

το εχω κυριως για ταξιδια,δικαβαλες βολτες με την κυρά(εχει το ιδιο ακριβως)και το φοραω και σε πολλα κρυα ή χειμωνα στην πολη...Ειναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ,αθορυβο και με πολυ καλη αισθηση και εφαρμογη.Μού ταιριαζει γαντι,χωρις κουνηματα και οτιδηποτε να ενοχλει ή να κουραζει για οποια διαδρομη...ειδικα σε ταξιδια δεν το αποχωριζομαι.

Κι ενα Dual Purpose οπως τα λενε,ενα Arai Tour X3.

Καλυτερο απο το LS2 για μικτη χρηση αφου διαθετει τα θετικα ενος χωματινου αλλά ΚΑΙ ζελατινα(μαλιστα εχω και δευτερη φυμε αλλά και pinlock στην διαφανη). Χειροτερο ομως για χωματινη αμιγως χρηση απο το LS2 αφου ειναι πιο βαρυ και θελει να βγαζεις την ζελατινα στο χωμα κ να φορας τη μασκα(αερα...),με χειροτερο γεισο και χειροτερο εξαερισμο.Ειναι χειροτερο επισης σε ταξιδια,απο το RPHA 10+,δεν αντεχεται για δικαβαλο αφου στροβιλιζει το γεισο με τον πισω και κουναει πολυ,αρα δεν το φοραω σε δικαβαλο για αποστασεις,ενω ειναι απειρως πιο θορυβωδες απο το HJC και πιο βαρυ!!!Η αισθηση μαλιστα βαρυτερου ειναι προφανης ακομα και πριν το φορεσεις,κρατωντας τα στο χερι σου...Ειναι ομως πολυ καλο για ολες τις χρησεις και καλυτερο απο τα άλλα δυο για "ολα σε ενα"...Θα ταξιδεψει μεχρι 140χαω μονοκαβαλος,βοηθαει το γεισο σε βροχη ή κοντρα ηλιο,η ζελατινα επισης βοηθαει στον αερα(σε σχεση με το χωματινο κ τη μασκα),επισης ταξιδευει σε τετοιες ταχυτητες χωρις να με ενοχλει αερας,στροβιλισμοι ή θορυβος...αλλά ομως ειναι υπαρκτα ολα αυτα,απλα δεν με ενοχλουν(αν εβαζα ομως εκεινη την ωρα το RPHA θα παθαινα κριση ηρεμιας...)...

Τι βλεπω εγω...!?...
Καθε κρανος εχει βγει για μια συγκεκριμενη χρηση...Θες χωμα παρε ενα ΚΑΛΟ και με ασφαλη υλικα κατασκευης χωματινο με καλη μασκα...Θες ταξιδια,εκει τα full face ελαφρυα σε βαρος με καλα υλικα και μεγιστη ασφαλεια ειναι χωρις αντιπαλο.Και εχεις και τα κρανη dual (ή all)purpose...διπλης χρησης...κατι σαν τα OnOff μηχανακια δηλαδη...Οσο καλυτερο,τοσο πιο ασφαλες και πιο κοντα στο να "κανουν τα παντα καλα αλλά τιποτα τελειο"...

Αν ειχα ΜΟΝΟ ενα κρανος σαφως θα επαιρνα το Arai...Εχω την πολυτελεια να εχω και τα 3 οπότε επιλεγω αναλογα το που θα κινηθω και την...ορεξη που εχω...Πανω απ'ολα-για μενα-το ΚΡΑΝΟΣ φοριεται ΠΑΝΤΑ και να παρεχει οσο δυνατο καλυτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ(υλικα κατασκευης,ανεση,αισθηση)γινεται,συμφωνα με την τσεπη σου...

Σημειωνω οτι ειμαι 1.89μ και τα κρανη τα φοραω με το F800GS,για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης και σωματομετριας/μοτοσυκλετας.Επισης οι περισσότερες μοτοσυκλετες μου ως σημερα ηταν OnOff και δεν με ενοχλησε ενα κρανος με γεισο ποτέ τοσο ωστε να μην το φοραω ή να μην το επιλεξω...

Αυτα...ελπιζω να βοηθησα οχι τοσο στο τι να παρεις αλλά στο πώς να διαλεξεις αναλογα με το τι ζητας...και γνωμη μου δωσε οσο πιο πολλα χρηματα μπορεις για ενα οσο πιο ασφαλες κρανος.
Σε ευχαριστώ για την γνώμη σου!
Αμιγώς χωμάτινο και μάσκα έχω (λόγω ενασχολησης με το εντουρο) ένα πανάλαφρο Airoh, διπλής χρήσης έχω ένα uvex enduro το οποίο το έχω για μικρές σόλο εξορμήσεις αυτό που θέλω να αντικαταστήσω είναι το shoei xr 1000 που γέρασε πλέον, το HJC πολύ ωραίο κράνος δεν μου κάθονται στο κεφάλι με τίποτα (σαν καλούπι) οπότε με βλέπω πάλι για κάποιο shoei gt air, nxr η qwest
 
Top Bottom