Μπορούν Παναγιώτη.Το γαμώτο είναι πως όλα τα "ψιλά" (και χοντρά) γράμματα στο συμβόλαιο, είναι πως είναι στα Γερμανικά και δεν γνωρίζω λέξη. Το έχει κανείς Γερμανομαθής να μας διαφωτίσει; Μπορεί να διακόψει μονομερώς το συμβόλαιο που έχεις πληρωμένο και "τρέχει";
Νομίζω πώς όλες οι σοβαρές (ό,τι και αν καταλαβαίνει κανείς με αυτή την περιγραφή) σε καλύπτουν, ή σου λένε σε ποιές χώρες σε καλύπτουν. Ο λόγος που προσωπικά επέλεξα την ADAC είναι πως:Να ξαναρωτησω.
Εγω που εχω οδικη στην Ελλαδα και ισχυει για ολες σχεδον τις χωρες του εξωτερικου,εχω η δεν εχω καλυψη.Γιατι πρεπει ντε και καλα να κανω στην Adac?
Οι υπηρεσίες της είναι πολύ καλές, αυτό λένε όλοι....Νομίζω πώς όλες οι σοβαρές (ό,τι και αν καταλαβαίνει κανείς με αυτή την περιγραφή) σε καλύπτουν, ή σου λένε σε ποιές χώρες σε καλύπτουν. Ο λόγος που προσωπικά επέλεξα την ADAC είναι πως:
- (Και το πιό βασικό). Μαρτυρίες φίλων - παθόντων στο εξωτερικό που την εκθειάζουν και για την μεταφορά του οχήματος, και για την φροντίδα των αναβατών.
- (το κερασάκι). Μου έρχεται φτηνότερα μιας και με καλύπτει με ένα συμβόλαιο για όποιο από τα έξι οχήματά μου χρησιμοποιώ, έχοντας βέβαια αφαιρέσει τις οδικές καλύψεις από τα έξι συμβόλαια.
Έτσι ακριβώς. Για αυτό και όπως έγραψα παραπάνω:Η καθε ενασχοληση της ΕΛΠΑ με συνδρομητη τους κοστιζει 200 ευρω.
Αυτό σημαίνει (εξακριβωμένο) πως αν ένα όχημα της ΕΛΠΑ είναι καθ' οδόν για εσένα και καλέσω εγώ (μέσω της ADAC), θα έρθει πρώτα σε εμένα............ Στην Ελλάδα συνεργάζεται με την ΕΛΠΑ με συμφωνία ΑΠΟΛΥΤΗΣ προτεραιότητας.
Η πρώτη φορά που τους κάλεσα ήταν για κόψιμο ντιζας συμπλέκτη, ενός hundai και η δεύτερη φορά όταν αποφάσισε να κοπεί το ημιαξόνιο στο φορτηγάκι μου.εαν π.χ μεινεις απο μπαταρια στο αμαξι καλο ειναι ναχεις καλωδια κ τελος.τωρα να καλεις οδικη γιαυτο κ χρεωνεται τζαμπα κ χρονο πιστευω οτι χανεις.εδω ο αλλος ''χαλασε'' το αμαξι κ καλεσε οδικη για να μη βαλει αλυσιδες χιονιου.εσεις εαν ειχατε εταιρεια θα τον κρατουσατε μετα απο 2-3 φορες?απο οτι ξερω οι υπηρεσιες στην adac που παρεχουν οι συνεργαζομενες εδω εταιριες την χρεωνουν παρα πολυ...αρα οποιος καταλαβε κατα(κλεβε).
Η πρώτη φορά που τους κάλεσα ήταν για κόψιμο ντιζας συμπλέκτη, ενός hundai και η δεύτερη φορά όταν αποφάσισε να κοπεί το ημιαξόνιο στο φορτηγάκι μου.
Η καταγραφή των ζημιών έγινε από την ΕΛΠΑ φυσικά, όπως και η ρυμουλκηση στα συνεργεία.
Οπότε δεν έχουν καμμια δικαιολογία να διακόψουν τη κάλυψη.
Παρών. .....
Δύο κλήσεις για διαφορετικά αυτοκίνητα μέσα σε 8 μήνες και σταμάτησε η κάλυψη για την Ελλάδα.
Αυτό έγινε το 2014......και φυσικά δεν την ξαναπληρωσα.
Αν ισχύει κατι αλλο πλέον δεν το γνωρίζω.
Ακούω και στο...ΚώσταςΓιαννη δικα σου κ τα δυο...?