Παπί Vs scooter για χρήση μέσα στη πόλη

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Δεν μας είπες. Σε ποια πόλη και πόσα καθημερινά χλμ? Αν κάνεις πάνω από 40 , το παπί κουράζει
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Θα βοηθούσε και μια αιτιολόγηση βεβαίως βεβαίως :ha
[/QUOTE]
Αν κάνεις πάνω από 40 , το παπί κουράζει
γιατι αντεχει....δεν σπαει δεν χαλαει...
και οχι δεν κουραζει....

δουλευω ντελιβερι....
καθε μερα πανω απο 70 - 80 χλμ....
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Δεν μας είπες. Σε ποια πόλη και πόσα καθημερινά χλμ? Αν κάνεις πάνω από 40 , το παπί κουράζει
Ας πούμε για μια μεγάλη πόλη σαν την Αθήνα.
50-60 χιλιόμετρα καθημερινά.
Ποιά τα υπέρ και ποιά τα κατά του ενός έναντι του άλλου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πλην του οικονομικου, δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος καποιος να παρει παπι αντι για σκουτερ. Δεν υπαρχει κανενα σημειο που ενα παπι υπερεχει απεναντι σε ενα σκουτερ πραγματικα. Το μοναδικο ισως αρνητικο των σκουτερ, ειναι οτι αν ψωνισεις κατι αξιολογο, η ''μεγαλη'' μηχανη θα αρχισει να πιανει αρκετη σκονη.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Θα βοηθούσε και μια αιτιολόγηση βεβαίως βεβαίως :ha

γιατι αντεχει....δεν σπαει δεν χαλαει...
και οχι δεν κουραζει....

δουλευω ντελιβερι....
καθε μερα πανω απο 70 - 80 χλμ....
[/QUOTE]

Έχω δουλέψει κ εγώ πάνω σε παπί και λόγω αναρτήσεων με κούραζε αρκετά. Έχει και σημασία αν κάνεις συνεχόμενα χλμ ή κατεβαίνεις συχνά.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ γιαυτό και το πρότεινα.
 

ektor

Μέλος
Όνομα
Έκτωρ
Μοτό
ΧΤ600Ε
Το αιώνιο ερώτημα.
Τι θα προτιμούσατε για τις αστικές σας μετακινήσεις?
Θα προτιμούσα πάπιο λόγω μεγαλύτερης οικονομίας και, κυρίως, καλύτερης, για εμένα, οδηγικής εμπειρίας (σχετικό/υποκειμενικό). Πήρα σκούτερ μικρού κυβισμού, γιατί πρέπει να είμαι σένιος στην δουλειά, άρα να μη βρέχομαι, σκονίζομαι, να μη χαλάω το παπούτσι κλπ.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Θα επιχειρηματολογήσω υπέρ του παπιού στα θέματα:

-Ευκολίας να επισκευαστεί από τον οποιονδήποτε
-Ευκολίας ελιγμών λόγω μικρότερου όγκου
-Λιγότερες ζημιές σε περίπτωση πτώσης

Είναι πιο μανιτζέβελο με λίγα λόγια.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Όσο και να τα σιχαίνομαι,η ευκολία τους και η απλότητα τους κερδίζουν κατά κράτος οτιδήποτε άλλο αστικό μέσο μετακίνησης.
Παπί λοιπόν από εμένα.
Το παπί το πετάς κ κάτω που λέει ο λόγος και δεν τρέχει.
Συν μεγάλη υπόθεση τα ανταλλακτικά και οι επισκευές.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εξαρτάται και για τι παπί και τι σκούτερ μιλάμε.
Πρέπει να συγκρίνουμε αντίστοιχης κατηγορίας το ένα με το άλλο ( όχι παπί με 1000€ και σκούτερ με 5000).
Είχα χρόνια παπί, δούλευα χρόνια με παπί,είχα και ένα σκούτερ ένα φεγγάρι και είχε και ο αδερφός μου το καλύτερο σκούτερ που έχω οδηγήσει το sh300.
Εμένα το σκούτερ δεν με βολεύει η θέση οδήγησης.η φιλοσοφία του.
Καταλαβαίνω ότι είναι πιο βολικό για πολλούς αλλά εμένα δεν μου κάνει.
Το παπί είναι όντως πιο μανιτζεβελο,είναι λίγο πιο αλητικο ας πούμε και νομίζω ότι είναι ότι πιο οικονομικό σε χρήση συντήρηση κλπ μετά το ποδήλατο (πλέον και μετά τα ηλεκτροκίνητα).
Μέχρι πριν από 4-5 χρόνια που έδωσα το παπί και είχα μια εικόνα συγκριτικά με σκούτερ φίλων,σε κόστος αναλοσιμων ( λάστιχα , ιμάντες κλπ) σε βλάβες σε πλαστικά σε εξάτμιση ,σε ηλεκτρικα ανταλλακτικά σε οτιδήποτε,η διαφορά τιμής τους ήταν μεγάλη.δεν ξέρω αν έχει κλείσει η ψαλίδα αλλά δεν νομίζω.
Οπότε αν ζητάμε ένα μηχανάκι για οικονομία και ευελιξία νομίζω ότι υπερτερεί παντού ο παπιος.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Προσωπική Εμπειρία & Προτίμηση :
Εχω αλλαξει 4 παπιά δουλεύοντας τα καθημερινα με καθε καιρό για ψωνια-δουλεια & παλιά πακέτο non stop. Δεν υπαρχει κανένας ανταγωνισμός στην κατανάλωση + στην συντηρηση-σερβις-λαστιχα.
Τα τελευταία 3 χρόνια για πρώτη φορα πηρα ενα αυτοματο με επιπεδο πατωμα 110cc (suzuki address) το οποιο καίει σαν παπι έχει + τον χωρο κατω απο την σέλα και την ποδιά με μόνο μειον το μεγαλο σέρβις με ιμάντα (δλδ καθε 20.000χλμ) που κανει γυρω στα 200 ειναι πολυ ακριβό σε σχέση με τα κλασσικα παπιά.
Πλέον δινοντας το στην γυναίκα για αρχή να μάθει πηρα κατι άλλο για καθημερινή κίνηση με τιμες παπιου στα αναλωσιμα και σε καθημερινή πολύ κίνηση καίγοντας κάτω από 2lt/100 , εχοντας πραγματική αυτονομία γύρω στα 600χλμ ξεχνας να βάλεις βενζίνη , έχοντας μακραν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά απο ολα τα παπιά και τα μικρά αυτοματα- σκούτερ.
Honda CB125f

Όλα έχουν + και - ειναι αναλογως χρησης και τι ακριβως ζητάς :friendship:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Στα χιλιόμετρα αυτά για κάθε μέρα παπί κ από εμάς.
Πιο τζάμπα μετακίνηση δεν έχει..
Από άνεση σαφώς σκούτερ αρκεί να παίζεις με 16αρες ροδες. Ότι άλλο θα σε στείλει στον ορθοπεδικο άμεσα.
Αν οι δρόμοι είναι Ελβετίας τότε οκ δεν θα χεις θέμα κ με 13αρες ζάντες.
Ομως επειδή το μόναδικό κοινό μας στοιχείο με την Ελβετία είναι το αρχικό "Ε".. :haκ οι ανωμαλίες του οδοστρώματος κάνουν πάρτι θες 16αρες κ ειδικά εμπρός με τουλάχιστον 14 πίσω...τουλαχιστον!

Πλέον μετά από 3ετη σχεδόν καθημερινή μετακίνηση για εργασία με παπάκα δεν θα το άλλαζα για κανένα σκούτερ στις αποστάσεις αυτές...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Επίσης το παπί απεχθάνεται τις ευθείες και τις λεωφόρους και λατρεύει τα στενά, το σταμάτα-ξεκίνα από φανάρι σε φανάρι.
Με λίγα λόγια αγαπά τον αστικό ιστό.
Όπου ο δρόμος φαρδαίνει και οι ευθείες γίνονται κανόνας, το σκούτερ λογικά είναι απόλαυση.
Θα συμφωνήσω και για τους 16αρηδες τροχούς που έθιξε ο Γιώργος George_M.
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Προσωπική Εμπειρία & Προτίμηση :
Εχω αλλαξει 4 παπιά δουλεύοντας τα καθημερινα με καθε καιρό για ψωνια-δουλεια & παλιά πακέτο non stop. Δεν υπαρχει κανένας ανταγωνισμός στην κατανάλωση + στην συντηρηση-σερβις-λαστιχα.
Τα τελευταία 3 χρόνια για πρώτη φορα πηρα ενα αυτοματο με επιπεδο πατωμα 110cc (suzuki address) το οποιο καίει σαν παπι έχει + τον χωρο κατω απο την σέλα και την ποδιά με μόνο μειον το μεγαλο σέρβις με ιμάντα (δλδ καθε 20.000χλμ) που κανει γυρω στα 200 ειναι πολυ ακριβό σε σχέση με τα κλασσικα παπιά.
Πλέον δινοντας το στην γυναίκα για αρχή να μάθει πηρα κατι άλλο για καθημερινή κίνηση με τιμες παπιου στα αναλωσιμα και σε καθημερινή πολύ κίνηση καίγοντας κάτω από 2lt/100 , εχοντας πραγματική αυτονομία γύρω στα 600χλμ ξεχνας να βάλεις βενζίνη , έχοντας μακραν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά απο ολα τα παπιά και τα μικρά αυτοματα- σκούτερ.
Honda CB125f

Όλα έχουν + και - ειναι αναλογως χρησης και τι ακριβως ζητάς :friendship:
Κάποια στιγμή, αν δεν είναι κόπος Γιώργο, θα ήθελα κι ένα long term αξιοπιστίας για το CB125F.
Διαβάζω πολλά για αντλίες καυσίμου, πηνία, μπιέλες και λοιπούς δράκους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom