Παπί Vs scooter για χρήση μέσα στη πόλη

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Κάποια στιγμή, αν δεν είναι κόπος Γιώργο, θα ήθελα κι ένα long term αξιοπιστίας για το CB125F.
Διαβάζω πολλά για αντλίες καυσίμου, πηνία και λοιπούς δράκους.
Για τα πρώτα ναι εχω διαβασει οτι κάποια βγάζουν.

Πήρα όμως το τελευταίο του 2021-2022 που βγαινει τώρα , έχει 2.800χλμ μόνο για να χω long term feedback + άγνωστο πότε θα αντικατασταθεί κ αυτό με το επόμενο.

Τεραστιο ΑΤΟΥ στους δρομους μας οι 18αρες!
Κατανάλωση Κατω απο 2 σε σβελτη μετακινηση εντονης κινησης ΚαραΚεντρο
Αυτονομια ~600km



Οτι γραφει το παραπανω Τεστ Ισχύει πάντως

Μπορεις και ενα test ride Γκινοσατη που κανα κ εγώ να χεις μια γνώμη .
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Χαζεύοντας τους καταλόγους των 4 Ιαπώνων (αν εξαιρέσω το πανάκριβο super cub της Honda και το Athlete της Kawasaki) παρατηρώ πως λείπουν τα παπιά...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Για τα πρώτα ναι εχω διαβασει οτι κάποια βγάζουν.

Πήρα όμως το τελευταίο του 2021-2022 που βγαινει τώρα , έχει 2.800χλμ μόνο για να χω long term feedback + άγνωστο πότε θα αντικατασταθεί κ αυτό με το επόμενο.

Τεραστιο ΑΤΟΥ στους δρομους μας οι 18αρες!
Κατανάλωση Κατω απο 2 σε σβελτη μετακινηση εντονης κινησης ΚαραΚεντρο
Αυτονομια ~600km



Οτι γραφει το παραπανω Τεστ Ισχύει πάντως

Μπορεις και ενα test ride Γκινοσατη που κανα κ εγώ να χεις μια γνώμη .
Το μοτοσυκλετάκι τα σπάει όντως. Δεν ήξερα πως αφορά τα παλαιότερα μοντέλα.
Φίλε, έστω και μια ρόδα αν βάλω τώρα στο γκαράζ έχω σίγουρο διαζύγιο, είμαι τίγκα :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Aν δεν σε ενοχλει ο συμπλεκτης δες το Sym Vf185. To ειχα και ειναι υπεροχο μηχανακι απροβληματιστο με πολυ καλο στησιμο,ανεση και γκαζι 18hp

Ειχα παει μονοημερες βολτες 300-400 χλμ με τερμα γκαζι και δεν ειχα κανενα παραπονο.

Το έχω και σε turbo έκδοση.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Συμφωνώ με pumba παραπάνω. Πέρα από το οικονομικό κομμάτι, τα σκούτερ δε πιάνονται σε άνεση και ευκολία μέσα στη πόλη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πώ τώρα μεγάλη κουβέντα...

Για μέσα στη πόλη έχω περάσει 6 χρόνια με σκούτερ 200άρι και καμιά δεκαριά ακόμα με παπιά..

Δε ξέρω, αν κάτι είναι το παπί είναι οικονομικό και τίμιο. Αν πήγαινα σε παπί θα πήγαινα σε ένα SYM VF185 να έχω και το γκαζάκι μου και λίγο τελική.

Το σκουτερ κερδίζει σε πρακτικότητα, φορτώματα, ευκολία, χάνει σε συντήρηση κατανάλωση.

Βασικά ερωτήματα πόσα θες να δώσεις και τί διαδρομές κάνεις και πόσο το φορτώνεις.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Όσο οι βερτζινες κοιτάνε τον Θεό κ όσο τα πάπια έχουν ακόμα μανιβέλα θεωρω πως σαν το παπί δεν έχει.
Ολόκληρες οικονομίες στην Άπω Ανατολή στηρίζονται στις μεταφορές μετακινήσεις με πάπια..κατι θα ξερουν..
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Θα συμφωνήσω κι εγώ ,σκούτερ δεν θα έπαιρνα ποτέ .
Έχω 2 πάπια αστρέα(το ένα θα φύγει,το άλλο ήρθε η ώρα να μπει ένα δισκόφρενο μπροστά)
και πάω για vf 185 το καλοκαίρι.
Δεν υπάρχει σκούτερ να τα συναγωνιστεί σε οικονομία καυσίμου και συντήρησης .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η άνεση πληρώνεται (σέρβις και κόστος κτήσης).
Τα περί οικονομίας στη κατανάλωση στα παπιά σε σχέση με τα σκούτερ είναι last year... κάποτε...
Ένα PCX125/150 με idle stop ή ένα NMAX125 καταναλώνουν το ίδιο αν όχι λιγότερο και για να ακριβολογώ η κατανάλωση ήταν περίπου στα 2,6 με 2,8 λίτρα τα 100 χλμ. Έκανα καθημερινά 120 χλμ στα 40 μου και δοκίμασα crypton 115 και 135, δοκίμασα και το Inova.... πόνος. Σε λίγες ημέρες είχε γονατίσει η μέση μου χωρίς να έχω τέτοια προβλήματα, αλλά όταν κάνεις καθημερινά μέσα στην Αθήνα 120 χλμ την ακούς κυρίως από τις "υπέροχες" αναρτήσεις τους... Άσε που με τα παπιά γέμιζα κάθε μέρα το ρεζερβουάρ πράγμα που είναι επίσης κουραστικό. Με το σκούτερ αυτό μειώθηκε στη μέση, γέμιζα κάθε δεύτερη μέρα, έκανα 250 χλμ έβαζα βενζίνη και είχε μέσα πάντα καύσιμο για άλλα 30 χλμ τουλάχιστον. Πήρα το PCX125 και ησύχασα. Το μεγάλο σέρβις ήταν σαφώς ακριβότερο από αυτό του παπιού (ο ιμάντας έκανε περίπου 60 ευρώ και τον άλλαζα κάθε 16.000 χλμ, 18000 χλμ ήταν η πρόβλεψη) αλλά μόνο για τον ηλεκτρικό χαρακτήρα και την άνεση του τα χαλάλιζα ευχαρίστως και τότε δεν μου περίσσευαν τα μπικικίνια αλλά αν είναι να σακατεύεσαι.... πάλι δε παράγεις μπικικίνια...
Επίσης, δεν ένιωσα ποτέ ότι δεν χωρούσα να περάσω από εκεί που πέρναγε και ένα πάπι, οδηγώντας σαν φυσιολογικός άνθρωπος με τις σωστές διηθήσεις και τα κοψίματα πίσω από σταματημένα αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Για μένα το παπί είναι οπισθογύρισμα πλέον, είναι εκτός εποχής. Αν είχα πιθανά δε θα το έδινα, αλλά τώρα που δεν έχω δε θα ξανα-αγόραζα ποτέ. Οι Ασιάτες που ανέφερε ο Γιώργος George_M. είναι οι περισσότεροι 1,65 και 60 κιλά.... και το παπί τους στοιχίζει όσο το σπίτι τους, που να πάρουν και σκούτερ και να το συντηρήσουν....

Από εκεί και πέρα θα έβλεπα με πολύ περισσότερη συμπάθεια από τα παπιά τη πρόταση του Jeronimo και αν ήταν μόνο για μετακίνηση και τίποτα άλλο θα το προτιμούσα και από το σκούτερ. Αλλά στη μεταφορά αντικειμένων, σμάρκετ και άλλα τέτοια όμορφα το μικρό σκούτερ δεν έχει αντίπαλο, ειδικά τώρα που και τα μικρά έχουν abs.
 
Τελευταία επεξεργασία:

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
To θέμα άνεση είναι πολύ σημαντικό όταν γράφεις πολλά χιλιόμετρα. Είχα κρύπτον παλιότερα και sh150 πρόσφατα. Το παπί δεν ήταν για πολλά, το σκούτερ ελαφρώς καλύτερο, στην άνεση πάντα.
Κάτι ακόμα που εμένα προσωπικά μου είχε κάνει εντύπωση είναι ότι με το παπί ήμουν λίγο αόρατος μέσα στην κίνηση. Με το σκούτερ λίγο καλύτερα τα πράγματα. Όσο μικρότερο το μηχανάκι νομίζω απλά δεν υπάρχεις για κάποιους.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Όπως ακριβώς αναφέρει ο συνφορουμίτης πιο πάνω,η άνεση είναι το παν σε καθημερινά (πολλά) χιλιόμετρα.Έχω γράψει με ένα runner 125 vx από το 2003 που το αγόρασα καινούριο,175.000χιλ.

Ναι πιο ακριβά σέρβις αλλά μέχρι στιγμής όλο μαμά και συνεχίζει ακάθεκτο.Έχω αλλάξει ένα κολάρο,πολλαπλασιαστή,φούσκα βελόνας καρμπυρατέρ και 2 τρόμπες νερού.Με μαμά σέλα απλά αλλαγή καλύμματος δυο φορές στα 19 χρόνια ποτέ δεν παραπονέθηκα για τα μαλακά μόρια.

Σήμερα καβάλησα λόγω προβλήματος στο βαν της εταιρείας το παπί που έχουμε για τις δουλειές για αρκετή ώρα και έγραψα 60χιλ και κάθε λίγο και λιγάκι σταματούσα να ξεπιαστεί ο πισινός μου ,απαράδεκτο κραδασμό σε όλο το σώμα μόλις ανέβαιναν οι στροφές κινητήρα,το μοναδικό ωραίο ο ψεκασμός του σε σχέση με το σκούτερ μου.Α και επίσης αργό ρε παιδάκι μου δεν άρπαζε για κανένα λόγο σαν το σκούτερ μου.

Το παπί είναι το Daytona 125 με μόλις 1.200 χιλιομετρα και μυρίζει ακόμα ο κινητήρας καινούριο,απορώ τον τόσο εκθειασμό από ντελιβεράδες πραγματικά.Ναι οικονομικό αλλά αν είναι να μην αντέχω πάνω του από τους κραδασμούς και τη σέλα πέτρα τι να το κάνω;;
Αυτά…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
σκουτερ μονο ,εργαζομαι με παπακι και ειναι πολυ κουραστικο και δεν υπαρχεις για τους οδηγους αυτοκινητων. Σκουτερ και πιο πολυ σε υπολογιζουν και ανεση και χωρους και πλεον κανενα νεο μηχανακι δεν καιει πολυ. πιο ευκολα κανω 100κμ με το ποδηλατο παρα με το παπακι,δεν θα επερνα ποτέ!
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Παπι vs scooter πάλι;
Αν το φυσας και μπορείς να το φυσας μόνιμα σκούτερ....αν όχι μπες στο κλαμπ με τα παπια. Για να εξηγηθώ λίγο. Το ιδανικό για μια μεγαλούπολη είναι ενα σκούτερ >=15 άλογα με 16αρηδες τροχούς και αλλαγμένες αναρτήσεις. Ή για μενα που είμαι μαζόχας ενα crypton x με το κιτακι 150cc ανατομική σελα και ohlins ανάρτηση. Το κακό στο σκούτερ πλέον είναι ότι μιλάμε για 4.000€ minimum κόστος κτήσης σαν καινούργιο και 2-2.5 σαν μεταχειρισμένο δεκαετιας pcx 150 ας πούμε. Επίσης κατά κανόνα μιλάμε για πιο ακριβά σέρβις. Κατανάλωση θα πω ίδια γιατί στο παπι μου μετράω 2.5-3 λίτρα, όσο μετράνε και στα σκούτερ.
Το παπι τώρα. Ταιριάζει στην Ελλάδα γάντι. Σε λίγα χρόνια θα καρφώνουμε και φερμουιτ στους σιαγώνες να μην αγοράσουμε καινούργιους όπως πάει η κατάσταση.. Περα από την πλάκα το παπι έχει πιστεύω πιο μικρό κόστος κτήσης και συντήρησης. Επισης καταπίνει ανωμαλίες σε σχέση με το σκούτερ που χτυπάνε στην μέση κατευθείαν. Αν ξεχαστείς και αφήσεις τα λαδια μεσα 15.000χμ και κολλήσει ο κινητήρας πας με 200€ παίρνεις εναν καινούργιο τον βάζεις πάνω αυθημερόν και πας για δουλειά την επόμενη μερα.
Τωρα για αυτά που διαβαζω βρε παιδιά ότι είναι πιο γρήγορα τα σκούτερ και βγαίνουν στις λεωφόρους πιο εύκολα ναι... Ενα beverly 300 θα βγει εύκολα λεωφόρο σε σχέση με ενα astrea 110. Ενα vision 110 όμως σε σχέση με ενα crypton x; Αντιστρέφεται λίγο το παιχνίδι οπότε ας συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δηλαδή τα παπια συγκρίνονται με σκούτερ μέχρι 150cc κατα την γνώμη μου και όχι με 200-300-500cc σκούτερ οσο και αν θέλουν να σας πείσουν οι πωλητές του Γκοργκ ότι για την διαδρομή Παγκράτι-Βυρωνας χρειάζεσαι 300 κυβικά.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Θα μείνω στον διαχωρισμό παπί και scooter μαξ και τα δύο μέχρι 150cc.
Θεωρώ ότι είναι η πιο τίμια σύγκριση και των 2.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Πολλές οι απόψεις, σαφώς διαφορετικές κ σίγουρα τεκμηριωμενες.
Εγώ με το Γιαμαχα Τ110 το (κινέζικο) Κρυπτον σε νορμάλ οδήγηση εκτός πόλης που διαμενω βλέπω 1.7 λίτρα στα 100 σταθερά. Σαφώς δεν το σκίζω γιατί είναι εκ μαμά τάφος με 6.5 ίππους που βγάζει.
Ομως με την σωστή αλλαγή/συντηρηση αναρτήσεων εμπρός πίσω την οποία έχω κανει κ την καλη επισκευή στην σέλα δεν έχω τα παράπονα στου Στεφάνου.
Σαφώς θα ήθελα να έχω το abs του nmax η' τα φώτα του pcx...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η απάντηση είναι αν γίνεται.. τίποτα απ τα 2...

Προσωπικά αν αγόραζα τώρα κάτι αυστηρά για πόλη θα έπαιρνα κάποιο πρακτικό μοτοσυκλετάκι

Όπως κάτι τέτοιο

 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Η απάντηση είναι αν γίνεται.. τίποτα απ τα 2...

Προσωπικά αν αγόραζα τώρα κάτι αυστηρά για πόλη θα έπαιρνα κάποιο πρακτικό μοτοσυκλετάκι

Όπως κάτι τέτοιο

δεν κακο...!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δεν κακο...!!!
καθόλου.. έχεις μοτοσυκλέτα με αναρτήσεις μοτοσυκλέτας, ένα αξιοπρεπες μοτεράκι για πόλη, ανεμοκάλυψη, έτοιμη γερή σχάρα ενισχυμένη για μπαγκαζιέρα, full led φώτα και ηλεκτρονικό οργανάκι, λογικό βάρος, καλό πάτημα κάτω χαμηλή σέλα, κατανάλωση τίποτα, αυτονομία κάπου 500χλμ να γεμίζεις όποτε θυμηθείς, έτοιμη θύρα USB για φόρτιση, δικάναλο ABS, κάγκελα απο εργοστάσιο, συντήρηση φτηνή σχεδόν όσο παπιού όπώς και η κατανάλωση και με την ασφάλεια και την αίσθηση μοτοσυκλετας.

Εγώ παντως το παπί το daytona έχω 72.000xlm problem free. το αγόραζα χωρίς φόβο.
 
Top Bottom