Παπιά & Βελτιώσεις (για μεγαλα ταξιδια!!!)

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
δραττομαι της ευκαιριας απο τον συντροχο που πηγε αγγλια με το παπι (modenas criss 112) και χρειαζετε καποια βοηθεια για την ενδυναμωση της παπιας του στα φρενα αναρτησεις μοτερ κλπ
καθε πληροφορια ευπροσδεκτη για την παπια του συντροχου αλλα και οπιαδηποτε αλλη μοντιφια για ολα τα παπια !!!!!
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
παλιά ήθελα να πάρω ένα suzuki fx και να του βάλω μοτέρ από suzuki dr, να πλεξω η να βαλω άλλες ζάντες πιο γερες κ να έχω μια μικροσκοπική μεν αλλά μοτοσικλέτα δε.
τελικα ούτε μοτέρ έβαλα ούτε fx πήρα έμπλεξα με ένα παλιοματρακα που έκοβε στρόφαλο κάθε τρις κ λιγο
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να πάρει άλλο μηχανακι. Τα παπια ειναι για την πόλη. Τζαμπα λεφτά θα δώσει.
αυτος θελει αυτο !!!!!!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Η κυριοτερη μετατροπη στην πάπια ειναι αυτη πανω στον ιδιοκτητη
που πρεπει να παρατησει τα εγκοσμια με μια καλη παραιτηση-απολυση
που θα φερει το επιθυμητο ξαλαφρωμα χρόνου στο προγραμμα της πάπιας!
Απο εκει και περα που το ρολοι αλλαζει ρολο στη ζωη,
ειναι ευκολο για οποιονδηποτε υγιη ανθρωπο να διανυει 90 χλμ την ημερα με μεση ωριαια τα 40..
(αυτο το τελευταιο το ειπε 3 η ωρα το πρωι ο χιπυς και με αρεσε διοτι δεν ξενυχτησα τζαμπα)
 

pi8ikos

Μέλος
Όνομα
Damianos
Μοτό
Duck4Life
Σε ευχαριστω Phoenix για το ανοιγμα του ποστ μιας και δεν μου εκοψε να το κανω μονος μου.
Να ενημερωσω τους συντροχους οτι κυριως ενδιαφερομαι για πισω αναρτησεις μιας και την λυση για τα φρενα την εχω δοκιμασει ο ιδιος και ειμαι ικανοποιημενος (σωληνακια υψηλης και δισκοπλακα μαργαριτα της Braking).
Ως προς το μοτερ δεν σκεφτομαι να κανω καποια ιδιαιτερη μετατροπη αλλα αν καποιος εχει να προτεινει κατι που δεν θα μειωσει την αντοχη του μοτερ τοτε ευπροσδεκτη η συμβουλη του.

Thanks very best.
 

pi8ikos

Μέλος
Όνομα
Damianos
Μοτό
Duck4Life

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δε ρωτάς κατευθείαν το Μητσάκη, που έκανε τη μισή Ασία με παπί?
Κάτι θα ξέρει...:cool:
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Σε ευχαριστω Phoenix για το ανοιγμα του ποστ μιας και δεν μου εκοψε να το κανω μονος μου.
Να ενημερωσω τους συντροχους οτι κυριως ενδιαφερομαι για πισω αναρτησεις μιας και την λυση για τα φρενα την εχω δοκιμασει ο ιδιος και ειμαι ικανοποιημενος (σωληνακια υψηλης και δισκοπλακα μαργαριτα της Braking).
Ως προς το μοτερ δεν σκεφτομαι να κανω καποια ιδιαιτερη μετατροπη αλλα αν καποιος εχει να προτεινει κατι που δεν θα μειωσει την αντοχη του μοτερ τοτε ευπροσδεκτη η συμβουλη του.

Thanks very best.

Η ποιο αξιόπιστη λύση για το μοτέρ είναι να μην το πειράξεις!!!
Τα φράνα ίσως η καλύτερη λύση που μπορούσες να δώσεις φράγκα...
Λοιπόν, ανάρτηση...υπάρχουν πλέον πάρα μα πάρα πολλές εταιρείες στο χώρο για παπάκια, βλέπω τον ξάδερφο και ζηλεύω που στα δικά μας τα χρόνια δεν είχε τέτοια μπιχλιμπίδια...κάνεις ένα ψαχτίρι και βρίσκεις σίγουρα κάτι ποιο ενυσχιμένο,αλλιώς φαντάζομαι ότι θα βολευτείς με κάτι από 250..όλο και για κάνα παλιό choper 250άρι θα έχει 2 πισινά να τεριάξεις!!
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Να πάρει άλλο μηχανακι. Τα παπια ειναι για την πόλη. Τζαμπα λεφτά θα δώσει.
Με φιλική διάθεση :friendship:

Είναι πρωτίστως μηχανάκια για την πόλη και για να μας βγάζουν το μεροκάματο, αλλά είναι και μηχανάκια
που προσφέρουν απίστευτη διασκέδαση όταν δεν έχει άλλη λύση ο αναβάτης τους, αρκεί να υπάρχει όρεξη
και αγάπη για το δίτροχο.




 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αμορτισέρ πίσω θα πρότεινα ένα καλό Aftermarket οπως π.χ. τα Daytona

Σαν αυτά δηλαδή αν ταιριάζουν σε Kriss, είναι πολύ καλά σε λειτουργία

http://www.e-moto.gr/el/5113_0_μονό-αμορτισέρ-daytona-για-nf125-innova-ds-go.htm

Για τη μπροστά ανάρτηση ένα καλό 20W λάδι θα κάνει μεγάλη διαφορά στο απλο πηρουνάκι του παπιού.

Απο εκεί και έπειτα για καποιον που κάνει πολλά χλμ μια βελτίωση στη σέλα πάντα πιάνει τόπο στο αφρώδες!

Επίσης εγώ όταν είχα και συγκεκριμένα το Kriss II είχα βάλει και ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός για να πάω πορεία πιο άνετα και ας πατινάρει λίγο αραπάνω στα φορτία.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Για το μοτέρ θα συμφωνήσω ότι είναι πεταμένα λεφτά οποιαδήποτε βελτίωση, εκτός κι αν έχει ξυπνήσει ο 17χρονος
έφηβος μέσα μας, αλλά δεν...το πνεύμα πρόθυμο αλλά η σαρξ και η τσέπη not.
Για τα αμορτισέρ υπάρχουν πολλά και ποιοτικά, καλύτερα βέβαια να "τελειώσουν" πρώτα τα μαμά. Συνήθως τα
παπιά φοράνε 33-33.5mm αμορτισέρ έκτος από κάτι περίεργα monoshock πανάκριβα υπερπαπιά-τέρατα.
Σέλες έχω δει κάτι ωραίες ανατομικές κάστομ που φτιάχνουν διάφοροι σελάδες, αλλά ζητάνε συνήθως γύρω
στα 130-150 ευρώ, οπότε προτιμώ να τα φάω σε κάνα ταξίδι ή σε πιώματα με φίλους και ας πονάει λίγο και ο
ποπός στα γεροντάματα, έτσι κι αλλιώς κάθε 120 χλμ σταματάμε για βενζίνη στα ταξίδια.

Καλύτερα να επενδύσει κάποιος σε μερικά καλά εργαλεία που θα έχει μαζί του για ώρα ανάγκης σε κάποιο ταξιδάκι,
που τα βάζεις σε ένα τσαντάκι ποδηλάτου και τα κουβαλάς εύκολα...

Ξέρεις τι είναι να σπρώχνεις την πάπια κάπου ανάμεσα στο Πουθενά και στου Διαόλου το Κέρατο, γιατί ξέχασες να πάρεις
μαζί μια έξτρα σαμπρέλα; :pointu:


Το κάπου ανάμεσα στο Πουθενά και στου Διαόλου το Κέρατο να σιχτιρίζεις την τύχη σου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
για τα παπια και συγκεκριμενα το μοντενας υπαρχουν απειρες βελτιωσεις σε ολους τους τομεις
στις εμπρος αναρτησεις απο σκληροτερα ελατηρια μεχρι αναποδες μπουκαλες,στα πισω αμορτισερ παλι απειρες λυσεις,το ιδιο στα φρενα
και στο μοτερ μπορεις ανετα να διπλασιασεις τα αλογα του υπεραξιοπιστα,αν καποιος ξερει να στο φτιαξει σωστα με τα καταλληλα ανταλλακτικα;)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
εργαλεια , σαμπρελες, γραναζια για να εχει αλλο βημα , και τετραγωνοΗ στρογγυλο, μαξιλαρι απο καναπε (χωρις κροσια) :friendship:

παπι ειναι δεν χρειαζεται κατι αλλο !;)
 

Darkangel91

Μέλος
Όνομα
Elena
Μοτό
Honda supra 125x 2016
Καλησπερα! Να σας κανω μια ερωτηση. Εχω το supra 125x του 2016,του εβαλα εξατμιση nob1 titan τη διμπουκη και χωρις σιγαστηρα σερνεται.. τι μπορω να κανω? Θελω να το κυκλοφορω χωρις σιγαστηρα. Ευχαριστώ πολυ
 

Vrasidas

Μέλος
Όνομα
Βρασίδας
Μοτό
CBR 1000RR
Νομίζω ότι δεν υπάρχει αξιόπιστη αύξηση δύναμης μέσω κυρίως υπερ-κυβισμού στα 125cc παπιά ... 'Οχι για πολύ τουλάχισον. Οι κινητήρες τους είναι ήδη υπεκυβισμένα 50άρια ... άρα έχουν ήδη εξαντλήσει προ πολλού τα όρια μακροχρόνιας αξιοπιστίας με επιπλέον ιπποδύναμη ... Πριν αρχίσεις να ξοδεύεις χρήματα άσκοπα ψάξου όσο μπορείς καλύτερα. Ρώτα έμπειρους και αξιόπιστους μηχανικούς για τα συνήθη προβλήματα που βγάζουν πειραγμένοι παπιοκινητήρες. Η χαρά των μαγαζιών με ανταλλακτικά ...
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Δεν θα με συγχίσετε άλλο, αντικοινωνικοί αλητάμπουρες :pointu:

Βρασ, θα τα πούμε αύριο,προς το παρόν σχεδιάζω EICMA για το Νοέμβριο, κάνε τα κουμάντα σου :D
 
Top Bottom