Περί Πιέσεων Ελαστικών OnOff

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
todor

:pointu:

Ο, τι να 'ναι μλκ!
Έχουν κάνει τυπογραφικό λάθος στο μανιουαλ.

Τι δικό σου είναι πιο σωστό.

Ακόμα και τα μανιουαλ χαλασμένα είναι τα ρδελαμπου
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
todor

:pointu:

Ο, τι να 'ναι μλκ!
Έχουν κάνει τυπογραφικό λάθος στο μανιουαλ.

Τι δικό σου είναι πιο σωστό.

Ακόμα και τα μανιουαλ χαλασμένα είναι τα ρδελαμπου
τόσο δίνει και για το δικό μου που είναι του 2003

Ναι είναι σε άσφαλτο. Και εμένα μου φαίνεται μικρό το 21 για να πω την αλήθεια.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ωραίες επιλογές μου δίνει μπροστά... χώμα και δρόμος/1 άτομο
ενώ πίσω, δρόμος/1 άτομο - δρόμος/2άτομα

γιατί σου λέει... που θα φτάσει??? α εδώ κοντά θα μείνει, ας γράψω ότι να' ναι, έτσι κι αλλιώς φορτωμένο στην οδική δε μας νοιάζουν οι πιέσεις...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς πως βγαίνει; Είναι το μέγιστο φορτίο που μπορεί να πάρει το ελαστικό στην συγκεκριμένη πίεση. Κατασκευαστικό δεδομένο.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Τι εννοείς πως βγαίνει; Είναι το μέγιστο φορτίο που μπορεί να πάρει το ελαστικό στην συγκεκριμένη πίεση. Κατασκευαστικό δεδομένο.
Δηλαδή: βάρος μηχανής + βάρος οδηγού & συνεπιβάτη + βάρος αποσκευών = x νούμερο
Και το μισό από αυτό το νούμερο δεν πρέπει να είναι πάνω από 212 κιλά?
Σωστά?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δηλαδή: βάρος μηχανής + βάρος οδηγού & συνεπιβάτη + βάρος αποσκευών = x νούμερο
Και το μισό από αυτό το νούμερο δεν πρέπει να είναι πάνω από 212 κιλά?
Σωστά?
Nαι, αλλα στα 36PSI. Πιο κατω ειναι λιγοτερο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ στο χώμα (αν το τερέν είναι δύσκολο) παίζω με 1.4 psi μπροστά και 1.7 psi πίσω.
Από κάποιους υπολογισμούς που έχω κάνει η μηχανή μου με τα 2/3 του καυσίμου στο ντεπόζιτο (συνήθως τόσο έχω στις χωμάτινες), ζυγίζει περίπου 140 με 145 κιλά με όλα τα αξεσουάρ πάνω της (βάζω ένα εύρος +- 5 κιλών για να είμαι σίγουρα μέσα). Κάποια στιγμή θα πάω να τη ζυγίσω σε πλατφόρμα, όλο το λέω και όλο βαριέμαι... Ένας άλλος παράγοντας που παίζει ρόλο στην αντοχή της καταπόνησης σαμπρέλας ελαστικών σε συνθήκες κροκάλας και φυτευτών είναι και οι διαδρομές των αναρτήσεων και φυσικά και το σετάρισμα τους αναλόγως του στυλ οδήγησης.

Αυτά λίγο πολύ είναι σχετικά αναλόγως τη κατηγορία της μοτοσυκλέτας.

Σαμπρέλες χρησιμοποιώ νορμάλ. Κάποια στιγμή μόνο θέλω να βάλω δυο βίδες rim lock, καθώς οι αναμονές υπάρχουν έτοιμες από το εργοστάσιο και το μόνο που φοβάμαι όταν ρίχνω τις πιέσεις των ελαστικών είναι να μη μου κόψουν βαλβίδα (αν και δεν μου έχει τύχει ποτέ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δηλαδή: βάρος μηχανής + βάρος οδηγού & συνεπιβάτη + βάρος αποσκευών = x νούμερο
Και το μισό από αυτό το νούμερο δεν πρέπει να είναι πάνω από 212 κιλά?
Σωστά?
Όχι. ναι καλά τα λες, δεν διάβασα προσεκτικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Σαμπρέλες χρησιμοποιώ νορμάλ. Κάποια στιγμή μόνο θέλω να βάλω δυο βίδες rim lock, καθώς οι αναμονές υπάρχουν έτοιμες από το εργοστάσιο και το μόνο που φοβάμαι όταν ρίχνω τις πιέσεις των ελαστικών είναι να μη μου κόψουν βαλβίδα (αν και δεν μου έχει τύχει ποτέ).
rim lock ε?? σαν το παρακάτω?? κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε!!!!! πολύ ενδιαφέρον!!

να και πως δουλεύει

 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Δηλαδή: βάρος μηχανής + βάρος οδηγού & συνεπιβάτη + βάρος αποσκευών = x νούμερο
Και το μισό από αυτό το νούμερο δεν πρέπει να είναι πάνω από 212 κιλά?
Σωστά?
Nαι, αλλα στα 36PSI. Πιο κατω ειναι λιγοτερο.
Όχι. ναι καλά τα λες, δεν διάβασα προσεκτικά
Εδώ είναι από το Michelin Cirac που έχω πίσω.
Μάξιμουμ πίεση 33psi για φουλ φορτίο όταν ο κατασκευαστής δίνει 32psi (λογικά για 1 άτομο)?
Οπότε τα 24psi που έχω τώρα είναι Ο.Κ.?

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oταν δινει μια πιεση, ειναι συνηθως για καθε φορτιο, αλλα για ασφαλτο.
Η πιεση του κατασκευαστη της μοτοσυκλετας ειναι αυτη που πρεπει να παρεις σαν αρχη, αυτη του ελαστικου ειναι για το μεγιστο φορτιο οχι για την καλυτερη συμπεριφορα.

Τα 24 που εχεις τωρα για ασφαλτο ειναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ, θα λιωσεις το λαστιχο τσαμπα και η μηχανη δεν θα συμπεριφερεται σωστα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο κατασκευαστής δίνει 2.2bar, 32psi ανεξάρτητα βάρους πίσω. (Στοιχεία από σελίδα στο ίντερνετ)

Οπότε με τα 24 απλά τσακίζει το λάστιχο χωρίς λόγο και υπερθερμαίνεται στην άσφαλτο, διάβασε για το φαινόμενο της υστέρησης, θα καταλάβεις. Το χαλάς χωρίς λόγο.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Κοσμά όταν είχα το κλε θυμάμαι ότι έπαιζα 1-2 psi πιο πάνω απο το προτεινόμενο του κατασκευαστή και μπροστά έπαιζα στα 30psi για χρήση δρόμου. Τις πιέσεις του κατασκευαστή μια φορά τις δούλεψα στο χώμα, πουθενά αλλού. Με αυτές τις πιέσεις έδειχνε τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι στην άσφαλτο
 
Top Bottom