Περί ανεμοθώρακα και κάλυψης-ησυχίας

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Κάτοχος tiger 800. H μηχανή έχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα της puig με spoiler και αυτό ρυθμιζόμενο. Παίζοντας με τις ρυθμίσεις προσπαθώ να βρω σε ποιο σημείο είναι η χρυσή τομή για κάλυψη - ομαλή ροή- σχετική ησυχία. Το Κρόνος είναι ένα shoei gt air 2. Ξεκινώντας από τέρμα χαμηλά πρώτα, έχω καλύτερη ορατότητα, δεν υπάρχει υποπιεση, αλλά ο αέρας χτυπάει χαμηλά στο κράνος με αποτέλεσμα απίστευτο θόρυβο. Τέρμα ψηλά, χάνω από ορατότητα, αναγκάζομαι να οδηγώ όρθιος, δεν έχω καθόλου αέρα και θορυβο αλλά πολλούς στροβιλισμούς και λόγο της υποπιεσης νιώθω σα να ζορίζεταιη μηχανή να κρατήσει ψηλά την ταχύτητα. . Στη μέση έχω καλύτερη ροή αέρα, καλύτερη ορατότητα αλλά ο θόρυβος παραμένει κυρίως όμως από τα πλάγια του κράνους. Σκέφτομαι να τη βγάλω τελείως την puig και βάλω τη μαμισια και να δω εκεί τη συμπεριφορά με τον αέρα μιας και τη μηχανή την αγόρασα κατευθείαν με αυτή.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Aν δεν είσαι επαρκώς κοντός ώστε να καλυφθείς από τον ήσυχο θύλακα πίσω από την ζελατίνα, η επόμενη πιο ήσυχη λύση είναι να βγεις σε καθαρό αέρα χρησιμοποιώντας χαμηλή ζελατίνα. Θα ταξιδεύεις με ανεμοπίεση και νερό/μυγάκια μεν, χωρίς βουητό δε. Θα καταλάβεις τι εννοώ αν οδηγήσεις λίγο όρθιος (μιά που το tiger επιτρέπει εύκολα να το κάνεις) με 120+

Δεν ξέρω αν υπάρχουν "φτεράκια" για το πλάι της ζελατίνας ώστε να σε βολέψει η μεσαία θέση (η λύση που καταλήγω στο XR) ή αν κάνεις δοκιμή για λίγο χωρίς καθρέφτες/με πιο χαμηλούς καθρέφτες μήπως αλλάζει η ροή (αυτό το τελευταίο το πρότειναν στα 9Χ0).
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Το παράξενο είναι ότι σε ταχύτητες 140+ βελτιώνεται κατά πολύ ο θόρυβος και η ροή του αέρα, αλλά μέχρι 120 σε κίνηση σε επαρχιακό με ζοριζει και αναγκάζομαι να βάζω ωτοασπίδες. Το πρόσεξα αυτό που λες για την ομαλή ροή του αέρα ορθοςκαι πιστεύω πλέον ότι όλα τα κράνη ΔΕΝ έχουν σχεδιαστεί για οδήγηση πίσω από ζελατίνα. Σε fz1 που οδηγησα μέχρι τα 160 ήταν απόλυτα σταθερό και σχετικά ήσυχο.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οριακα κατω απ τα ματια σου ωστε να βλεπεις παντου μπροστα και με κλιση της ζελατινας οπου δεν ακους την ροη, ειναι το ιδανικο
Αλλα μαλλον δεν μπορεις να αλλαξεις την κλιση.
Στην Paneuropean που ειχα ηλεκτρικα ρυθμιζομενο, παιζει ρολο ακομα και 1cm πανω ή κατω.
Μια φωτο της puig θα βοηθουσε για την υποπιεση
Το προβλημα μετα ειναι οτι δεν καταλαβαινεις τα χλμ και στο πρωτο φαναρι τα χρειαζεσαι!! ;)
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ρυθμίζεται κατ ύψος.


Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για ησυχια τελειως, πρεπει να βλεπεις μεσα απ το πανω τζαμακι.
Αλλα δεν ειναι εφικτο παντα, απο βρωμια, νυχτα ή οταν ψυχαλιζει.
Μονο στην εθνικη θελει εκει.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Aν δεν είσαι επαρκώς κοντός ώστε να καλυφθείς από τον ήσυχο θύλακα πίσω από την ζελατίνα, η επόμενη πιο ήσυχη λύση είναι να βγεις σε καθαρό αέρα χρησιμοποιώντας χαμηλή ζελατίνα. Θα ταξιδεύεις με ανεμοπίεση και νερό/μυγάκια μεν, χωρίς βουητό δε. Θα καταλάβεις τι εννοώ αν οδηγήσεις λίγο όρθιος (μιά που το tiger επιτρέπει εύκολα να το κάνεις) με 120+

Δεν ξέρω αν υπάρχουν "φτεράκια" για το πλάι της ζελατίνας ώστε να σε βολέψει η μεσαία θέση (η λύση που καταλήγω στο XR) ή αν κάνεις δοκιμή για λίγο χωρίς καθρέφτες/με πιο χαμηλούς καθρέφτες μήπως αλλάζει η ροή (αυτό το τελευταίο το πρότειναν στα 9Χ0).
Τι εννοείς φτεράκια; τα flaps που λένε στο εξωτερικό; έχω δει κάποια κομμάτια πλεξιγκλάς που έχουν κάποια gs δεξιά και αριστερά από το τιμόνι..

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι εννοείς φτεράκια; τα flaps που λένε στο εξωτερικό; έχω δει κάποια κομμάτια πλεξιγκλάς που έχουν κάποια gs δεξιά και αριστερά από το τιμόνι..

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αυτα κανουν δουλεια χαμηλα στον κορμο του σωματος
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς φτεράκια; τα flaps που λένε στο εξωτερικό; έχω δει κάποια κομμάτια πλεξιγκλάς που έχουν κάποια gs δεξιά και αριστερά από το τιμόνι..

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι τα flaps που μπαίνουν στο φέρινγκ. Στο XR ας πούμε θέλω να βάλω αυτά. Στο κεφάλι μάλλον δεν θα κάνουν πολλά, αλλά θα ελαφρύνει η πίεση στους ώμους πιστεύω και ίσως απομακρύνει την ροή από το πλάι του κράνους που όπως όπως λες ενοχλεί. Έχω δει κάτι λύσεις για το τιμόνι και τις χούφτες αλλά δεν θέλω να φορτώσω το σύστημα διεύθυνσης με κάτι που ίσως βγάλει κουνήματα.

Η αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας είναι άτιμο πράγμα, μπορεί απλά να μην βολεύει ότι και να κάνεις. Είχα ένα bandit, τελικά η λύση βρέθηκε σε ίδιο μηχανάκι φίλου, μία τεράστια ζελατίνα που όντως έκανε δουλειά. Αλλά ήταν εμφάνιση "μητέρα Άλιεν".



Δες κανένα φόρουμ με τραιουμφ εξωτερικό, είμαι σίγουρος ότι έχει νήματα σχετικά, ίσως βρεις κάποιον στο ύψος σου με δοκιμασμένη λύση.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Τελικά το θέμα του θορύβου λύθηκε από εκεί που δεν είχα ψάξει. Έσπαζα το κεφάλι μου μιας και η ζελατίνα έδιωχνε τον αέρα πάνω από το κράνος, αλλά είχα στα πλάγια εκεί που βρίσκονται τα αυτιά έναν εκνευριστικό θόρυβο. Το shoei έχει κενό στο ύψος των αυτιών για να μπει η ενδοεπικοινωνία. Αυτό σε συνδυασμό με το στενό μου κεφάλι επέτρεπε να περνάει αέρας και να δημιουργεί θόρυβο εκεί που δε πρέπει. Γέμισα το κενό πρόχειρα με χαρτί κουζίνας διπλωμένο και αμέσως είδα διαφορά. Τώρα ψάχνω να δω τι άλλο υλικό μπορώ να βάλω για μόνωση.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ναι τα flaps που μπαίνουν στο φέρινγκ. Στο XR ας πούμε θέλω να βάλω αυτά. Στο κεφάλι μάλλον δεν θα κάνουν πολλά, αλλά θα ελαφρύνει η πίεση στους ώμους πιστεύω και ίσως απομακρύνει την ροή από το πλάι του κράνους που όπως όπως λες ενοχλεί. Έχω δει κάτι λύσεις για το τιμόνι και τις χούφτες αλλά δεν θέλω να φορτώσω το σύστημα διεύθυνσης με κάτι που ίσως βγάλει κουνήματα.

Η αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας είναι άτιμο πράγμα, μπορεί απλά να μην βολεύει ότι και να κάνεις. Είχα ένα bandit, τελικά η λύση βρέθηκε σε ίδιο μηχανάκι φίλου, μία τεράστια ζελατίνα που όντως έκανε δουλειά. Αλλά ήταν εμφάνιση "μητέρα Άλιεν".



Δες κανένα φόρουμ με τραιουμφ εξωτερικό, είμαι σίγουρος ότι έχει νήματα σχετικά, ίσως βρεις κάποιον στο ύψος σου με δοκιμασμένη λύση.
Από ότι διάβασα τελικα, τα flaps κάνουν δουλειά και στο κεφάλι καθώς εμποδίζουν τον αέρα που έρχεται ανάμεσα από το τιμόνι και τη ζελατίνα. Να το δεις και να μας πεις εντυπώσεις όταν τα βάλεις.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Δημήτρη εγώ στον Τίγρη του 11 έχω την παρακάτω απο αέρα δεν τρώω τίποτα μιας και είμαι και 2 μέτρα αλλά και εγώ έχω θόρυβο στα αυτιά που αν την χαμηλώσω το γλυτώνω, ευτυχώς δεν έχει στάνταρ ρυθμίσεις οπότε παίζω όπως θέλω. Πραγματικά δεν νομίζω οτι υπάρχει 100% λύση ανάμεσα σε αέρα, θόρυβο και οπτικό πεδίο.
https://www.xlmoto.eu/mc-parts/frame--chassis-parts_c7/windshields_c2604/givi-af6401-adjustable-windscreen_pid-PIA-151119?v=20265&gclid=Cj0KCQjww4OMBhCUARIsAILndv71-V5J0-y6L7cCyDZ8wkPTohU8XBnhKdR2aNo6zErVGAFP3gY4fgsaApRsEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Την έχω δει τη συγκεκριμένη. Το θέμα μου δεν ήταν ο αέρας αλλά ο εκνευριστικος θόρυβος στα αυτιά. Κάλυψη και ροή έχω καθαρή. Μάλλον φταίει το κράνος με αυτό που ανέφερα πιο πάνω.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Την έχω δει τη συγκεκριμένη. Το θέμα μου δεν ήταν ο αέρας αλλά ο εκνευριστικος θόρυβος στα αυτιά. Κάλυψη και ροή έχω καθαρή. Μάλλον φταίει το κράνος με αυτό που ανέφερα πιο πάνω.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω το GT-air II και το χρησιμοποιώ σε F800GS με ζελατίνα Givi avftermarket. Απόλυτη ησυχία..

Δυστυχώς η αεροδυναμική είναι πολύπλοκη ιστορία. νομίζω ο naftilos , θωμάς έχει ένα Caponord rally με ένα φρύδι ίδιο με το δικό σου το έχει γυρίσει οριζόντιο με το έδαφος για να δουλέψει όπως θέλει!!

το κράνος αυτό πάντως είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε μηχανές τουρισμού με όρια θέση οδήγησης. Δεν νομίζω πώς είναι το κράνος το πρόβλημα. Απλά η ζελατίνα που έχεις μαζί με αυτό το φρύδι δεν έχουν συνεργαστεί σωστά αεροδυναμικά για κάποιο λόγο δυστυχώς.
 
Top Bottom