Περί δίσκου-πλατό...

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ο κεραμικος ειναι πολυ σκληρος στην χρηση ,κατα καποιον τροπο αυθαρτος αλλα μαλλον την ακουνε τα πλατα!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Χρησταρα ασε τη χοντρη στην ησυχια της,αν ο κεραμικος εμποδιζει στην αποθηκη δωστον μου να τον κανω ενα φωτιστικο μαζι με μια πισω δισκόπλακα που εχω.
Το δικο σου οδηγημα θα βγαλει δισκο μετα τις 200.000 -κ λιγα ειπα- χιλιομετρα.
Οσο για το πλατό, ο Στεργιος στα λεει σωστα.
ο κεραμικος ειναι πολυ σκληρος στην χρηση ,κατα καποιον τροπο αυθαρτος αλλα μαλλον την ακουνε τα πλατα!!!
Υπαρχει μαλιστα και σχετικο τραγουδι απο τον Quantic,γνωστο παραγωγο δισκων :)


advphone
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Τον πέρασμένο Μάιο έλυσα την μοτό μου R1200GS Adv 2008.H αιτία ήταν δάκρυζε η τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα.





Όπως βλέπετε βρίσκεται χαμηλά ,είναι λίγο δύσκολο να ποτίσει λάδι τον δίσκο αυτή η διαρροή.Λόγω του ότι η χρήση της μοτό είναι αυστηρά για ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος και τα περισσότερα είναι και μοναχικά,ποτέ δεν αφήνω κάτι στην μοτό όταν με έχει προειδοποιήσει.Για να γίνει η διάγνωση λοιπόν έγινε η γνωστη διαδικασία λυσίματος που έχουν τα GS.Τα χιλιόμετρα της μοτό όταν λύθηκε ήταν 172.000 χλμ.Άρχισα και εγώ λοιπόν επηρεασμένος από τα όσα ακούω μήπως πρέπει να αλλάξω δίσκο,πλατό κ.τ.λ.Κάνοντας μία ερώτηση σε αντιπροσωπεία για τιμές ανταλλακτικών μου είπαν 140 € ο δίσκος και το πλατό περίπου 500€.Πολλά χρήματα όταν εγώ στην μηχανή παρόλο που έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και χωμάτινα δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα.Ανα χείρας λοιπόν τα παλιά και πήγα στον Παρασκευά να μου πει τη γνώμη του.Το λοιπόν μέτρηση δίσκου: ο δικός μου ήταν 5.5 mm όταν ένας καινούριος που είχε εκεί στο κουτί του ήταν πάχος 6.1 mm.Άρα ο δίσκος έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.Το πλατό είχε κάποια μικρά σημάδια


Λογικό δεν ήταν καινούριο σε κουτί αλλά και η φθορά του δε σήμαινε αντικατάσταση.Μου λέει λοιπόν πάρε ένα λεπτό γυαλόχαρτο καθάρισε τις δύο επιφάνειες και βάλε το ίδιο.Έτσι και έκανα.
Ένα άλλο θέμα που είδα λύνοντας τη μοτό ήταν η τρόμπα συμπλέκτη κοιτάξτε τι βρώμα - λάσπη είχε


Όσοι έχετε πολλά χιλιόμετρα καλό είναι να την ελέγξετε γιατί η BMW λέει πως δεν χρειάζεται να αλλάζεις υγρά συμπλέκτη ποτέ,δε νομίζω να ισχύει.Σε μία προληπτική αλλαγή θα δεις το χρώμα των υγρών και θα προλάβεις τη κατάσταση. Μαζί με την τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα άλλαξα και του στροφάλου και όλες του κιβωτίου ταχυτήτων.Δέθηκε και έκτοτε έχω κάνει 10.000χλμ είναι δηλαδή η μοτό με 182.000 χλμ και όλα καλά.Με λίγα λόγια αφήστε τα μηχανάκια σας να μιλήσουν μόνα τους αν έχετε πρόβλημα να παρέμβετε διαφορετικά τα λεφτά σε βενζίνη και βόλτες!
Keep on riding...
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Τον πέρασμένο Μάιο έλυσα την μοτό μου R1200GS Adv 2008.H αιτία ήταν δάκρυζε η τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα.





Όπως βλέπετε βρίσκεται χαμηλά ,είναι λίγο δύσκολο να ποτίσει λάδι τον δίσκο αυτή η διαρροή.Λόγω του ότι η χρήση της μοτό είναι αυστηρά για ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος και τα περισσότερα είναι και μοναχικά,ποτέ δεν αφήνω κάτι στην μοτό όταν με έχει προειδοποιήσει.Για να γίνει η διάγνωση λοιπόν έγινε η γνωστη διαδικασία λυσίματος που έχουν τα GS.Τα χιλιόμετρα της μοτό όταν λύθηκε ήταν 172.000 χλμ.Άρχισα και εγώ λοιπόν επηρεασμένος από τα όσα ακούω μήπως πρέπει να αλλάξω δίσκο,πλατό κ.τ.λ.Κάνοντας μία ερώτηση σε αντιπροσωπεία για τιμές ανταλλακτικών μου είπαν 140 € ο δίσκος και το πλατό περίπου 500€.Πολλά χρήματα όταν εγώ στην μηχανή παρόλο που έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και χωμάτινα δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα.Ανα χείρας λοιπόν τα παλιά και πήγα στον Παρασκευά να μου πει τη γνώμη του.Το λοιπόν μέτρηση δίσκου: ο δικός μου ήταν 5.5 mm όταν ένας καινούριος που είχε εκεί στο κουτί του ήταν πάχος 6.1 mm.Άρα ο δίσκος έχει πάρα πολύ ψωμί ακόμα.Το πλατό είχε κάποια μικρά σημάδια


Λογικό δεν ήταν καινούριο σε κουτί αλλά και η φθορά του δε σήμαινε αντικατάσταση.Μου λέει λοιπόν πάρε ένα λεπτό γυαλόχαρτο καθάρισε τις δύο επιφάνειες και βάλε το ίδιο.Έτσι και έκανα.
Ένα άλλο θέμα που είδα λύνοντας τη μοτό ήταν η τρόμπα συμπλέκτη κοιτάξτε τη βρώμα - λάσπη είχε


Όσοι έχετε πολλά χιλιόμετρα καλό είναι να την ελέγξετε γιατί η BMW λέει πως δεν χρειάζεται να αλλάζεις υγρά συμπλέκτη ποτέ,δε νομίζω να ισχύει.Σε μία προληπτική αλλαγή θα δεις το χρώμα των υγρών και θα προλάβεις τη κατάσταση. Μαζί με την τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα άλλαξα και του στροφάλου και όλες του κιβωτίου ταχυτήτων.Δέθηκε και έκτοτε έχω κάνει 10.000χλμ είναι δηλαδή η μοτό με 182.000 χλμ και όλα καλά.Με λίγα λόγια αφήστε τα μηχανάκια σας να μιλήσουν μόνα τους αν έχετε πρόβλημα να παρέμβετε διαφορετικά τα λεφτά σε βενζίνη και βόλτες!
Keep on riding...
Τεό μόνος σου την άνοιξες;
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Τεό μόνος σου την άνοιξες;
Ναι Χρήστο, μαζί με έναν φίλο που έχει ίδια μηχανή.Κανείς μας δεν είναι μηχανικός,είχαμε σύμβουλο δίπλα μας το laptop με το service manual της BMW και όλα έγιναν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Ειπαμε: Οι BMW, ή θα σε κανουν να τις πουλησεις, ή θα σε κανουν μαστορα :p:D:D!!!
Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις δεν έλεγα οι παλιοί Νικόλα;:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τον πέρασμένο Μάιο έλυσα την μοτό μου R1200GS Adv 2008.H αιτία ήταν δάκρυζε η τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα.




Όπως βλέπετε βρίσκεται χαμηλά ,είναι λίγο δύσκολο να ποτίσει λάδι τον δίσκο αυτή η διαρροή.
.........................
Το πλατό είχε κάποια μικρά σημάδια


Λογικό δεν ήταν καινούριο σε κουτί αλλά και η φθορά του δε σήμαινε αντικατάσταση.Μου λέει λοιπόν πάρε ένα λεπτό γυαλόχαρτο καθάρισε τις δύο επιφάνειες και βάλε το ίδιο.Έτσι και έκανα.
Ένα άλλο θέμα που είδα λύνοντας τη μοτό ήταν η τρόμπα συμπλέκτη κοιτάξτε τι βρώμα - λάσπη είχε


Όσοι έχετε πολλά χιλιόμετρα καλό είναι να την ελέγξετε γιατί η BMW λέει πως δεν χρειάζεται να αλλάζεις υγρά συμπλέκτη ποτέ,δε νομίζω να ισχύει.Σε μία προληπτική αλλαγή θα δεις το χρώμα των υγρών και θα προλάβεις τη κατάσταση. Μαζί με την τσιμούχα του αντικραδασμικού άξονα άλλαξα και του στροφάλου και όλες του κιβωτίου ταχυτήτων.Δέθηκε και έκτοτε έχω κάνει 10.000χλμ είναι δηλαδή η μοτό με 182.000 χλμ και όλα καλά.Με λίγα λόγια αφήστε τα μηχανάκια σας να μιλήσουν μόνα τους αν έχετε πρόβλημα να παρέμβετε διαφορετικά τα λεφτά σε βενζίνη και βόλτες!
Keep on riding...

+1200 στο Θόδωρα!!!
Να σχολιάσω λίγο τα κόκκινα μόνο.

Η διαρροή του Θοδωρή ήταν λίγη κι έχει δίκιο σ' αυτό που λέει , ότι δεν πλημμυρίζει λάδια το δίσκο αυτή η διαρροή. Εμένα βέβαια ήταν αλλιώς.... Είχα πολύ περισσότερο λάδι να τρέχει κι έτρεχε για πάνω από 25000 χλμ. Οπότε μου παρουσίασε πατινάρισμα με 6η σε άνοιγμα πάνω από τις 6000 σαλ. Όταν λύσαμε τελικά, είχα διαρροή και από την τσιμούχα του στροφαλοφόρου και από 2 από τς 5 τσιμούχες του σαζμάν, οπότε άλλαξαν όλες.
Να πω και μια αμαρτία...
Στη δική μου περίπτωση μάλλον φταίω εγώ, γιατί είχα βάλει κάτι "ζουμάκια" αντιτριβικά στο μοτέρ και στο σαζμάν πριν κανά 6 μηνο από τη διαρροή. Δεν είδα καμιά διαφορά στο μοτέρ από τη μιά (ούτε στη λειτουργία του σαζμάν), αντίθετα είδα διαρροή στο 6μηνο από όλες τις τσιμούχες:(:banghead: Μπορεί να κάνουν καλό σε βάθος χρόνου στα μέταλλα, αλλά βλάπτουν -μάλλον- τη στεγανοποίηση, το οποίο είναι και λογικό...
Τυχαίο? Μπορεί..., μπορεί και όχι. "Ζουμάκια" πάντως, δεν ματαβάζω!
Και κάτι ακόμα, σε σχέση με τα πρόσθετα. Για να κάνω όσα περισσότερα χλμ μπορούσα με τη διαρροή, χρησιμοποίησα σε κάθε αλλαγή λαδιού και βαλβολίνης κάποια στεγανοποιητικά της Liqui Moly. Αυτά δούλεψαν και η διαρροή μειώθηκε και έκανα 27000 χλμ μέχρι την επισκευή.


Τα υγρά του συμπλέκτη τώρα...
Άλλη πονεμένη οδηγία της μητριάς! Είναι δυνατόν να μην αλλάζουμε υγρά συμπλέκτη?
Εγώ τα αλλάζω πάντως κάθε 10000 χλμ, μαζί με αυτά των φρένων.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ναι Χρήστο, μαζί με έναν φίλο που έχει ίδια μηχανή.Κανείς μας δεν είναι μηχανικός,είχαμε σύμβουλο δίπλα μας το laptop με το service manual της BMW και όλα έγιναν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Σέρβις μάνουαλ...; Ενδιαφέρον!
Αν και χρησιμοποιώ του Heinze, θα μ' ενδιέφερε...
Πάντως μπράβο Τεό, που το λύνεις, εγώ στο σέρβις έχω μείνει...
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Να σχολιάσω λίγο τα κόκκινα μόνο..........
.
Θοδωρή εσένα είχε σκάσει η τσιμούχα στροφάλου και η τσιμούχα από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων που βγαίνει ο άξονας Press Direct.Και οι δύο είναι στο ύψος του δίσκου και όταν συμβεί αυτό είναι θέμα χιλιομέτρων να ποτίσει ο δίσκος λάδι και μετά να μπατινάρει.Γι αυτό το θέμα υπάρχει after market δίσκος από υλικό που δεν έχει θέμα όσο λάδι και να πέσει πάνω του.

http://www.siebenrock.com/en/products/technic/2122737.html

τον έχουν βάλει πάρα πολλοί στην Αμερική, υπάρχουν πολλά θετικά σχόλια γι'αυτόν στο διαδίκτυο.

Σέρβις μάνουαλ...; Ενδιαφέρον!
Αν και χρησιμοποιώ του Heinze, θα μ' ενδιέφερε...
Πάντως μπράβο Τεό, που το λύνεις, εγώ στο σέρβις έχω μείνει...
Το ίδιο είναι Χρήστο του Haynes, το έχω και εγώ.Το ένα είναι σε έντυπη μορφή και της BMW είναι σε ηλεκτρονική μορφή το γνωστό RepRom.Αν και για να μαι ειλικρινής με βολεύει περισσότερο το reprom.Έφοσον κάνεις συντήρηση της μοτό μόνος σου και είσαι άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα,κάντο μόνος σου όταν θα ρθει η ώρα.Και εγώ πρώτη φορά το έκανα.Κοιτάς πριν ξεκινήσεις τις εργασίες στο service manual αν πιστεύεις ότι το χεις το κάνεις αν δε, απευθύνεσαι σε μηχανικό.Αν και εγώ που το έκανα δεν είμαι μηχανικός.Πιστεύω οποιοσδήποτε ερασιτέχνης με μεράκι και με σύμβουλο το service manual για να μην κάνει τίποτα του κεφαλιού του, διπλό και τριπλό τσεκάρεις τις κινήσεις σου και πίστεψε με το αποτέλεσμα θα ναι εργοστασιακό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.Έφοσον κάνεις συντήρηση της μοτό μόνος σου και είσαι άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα,κάντο μόνος σου όταν θα ρθει η ώρα......
......Πιστεύω οποιοσδήποτε ερασιτέχνης με μεράκι και με σύμβουλο το service manual για να μην κάνει τίποτα του κεφαλιού του, διπλό και τριπλό τσεκάρεις τις κινήσεις σου και πίστεψε με το αποτέλεσμα θα ναι εργοστασιακό.
Μονο ενα προβλημα δημιουργειται σε οποιον το κανει μονος του!
Πρεπει να υπαρχει ενα "κοντρολ" στους καφεδες:p!!! Δεν ειναι δουλεια της μισης ωρας:wacky:...... Οποτε προσοχη στα νευρα σας.... εχει αμεσο αντικτυπο στο δυναμοκλειδο:D:D:D:D:D!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πόσες δουλειές ξεκίνησα για μισή ώρα και με πήραμε ένα ολόκληρο απόγευμα...:rolleyes:
Συνηθως ετσι γινεται :)!
Ξεκινας μια δουλεια και στη πορεια, ολο και κατι αλλο της κανεις :rolleyes:!!!
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Εγώ τα υγρά του συμπλέκτη τα αλλάζω κάθε 10.000χιλ , μαζί μετον φρένων
Το μπουκαλάκι από μαμά κάνει αν θυμάμαι καλά κανά 13€ ,και πραγματικά κανείς πολλές αλλαγές !!!
 

saitman

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Όνομα
ΜΗΝΑΣ ΣΑΪΤΑΚΗΣ
Μοτό
R 1200 GS 2004
Εγώ τα υγρά του συμπλέκτη τα αλλάζω κάθε 10.000χιλ , μαζί μετον φρένων
Το μπουκαλάκι από μαμά κάνει αν θυμάμαι καλά κανά 13€ ,και πραγματικά κανείς πολλές αλλαγές !!!
αλλα τα υγρα φρενων dot 4 κτλ και αλλο του συμπλεκτη magura

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom