Περί χειμερινού εξοπλισμού.

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
εγω λέω ὀταν αρχιζουν τα πρωτα χιονια να ξεκιναμε ομαδικα τα μπανια στις δρακολιμνες .,
ουτε ισοθερμικά ουτε γκορτεξ θα χρειαζονται .,

:pointu:

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εγω λέω ὀταν αρχιζουν τα πρωτα χιονια να ξεκιναμε ομαδικα τα μπανια στις δρακολιμνες .,
ουτε ισοθερμικά ουτε γκορτεξ θα χρειαζονται .,

:pointu:

Αυτος είναι εντελώς βλαμμένος ρε κεντιδια.... Εμείς είμαστε περίπου βλαμμένοι!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε XLGeorge μ αυτά που φοράς στο κρύο πρέπει με παλαγκο να σε βάζουν στη μηχανή! Κάτω από 5 βαθμούς σπίτι και τζάκι η αμαξάκι ευχαριστώ πολύ! Εκτός αν είναι βουνό χώμα χιόνι οπότε δε μασάμε!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ρε XLGeorge μ αυτά που φοράς στο κρύο πρέπει με παλαγκο να σε βάζουν στη μηχανή! Κάτω από 5 βαθμούς σπίτι και τζάκι η αμαξάκι ευχαριστώ πολύ! Εκτός αν είναι βουνό χώμα χιόνι οπότε δε μασάμε!
Απ'το να παρω ΚΤΕΛ ή ΟΣΕ (αμαξι δεν εχω στην Ελλαδα), προτιμω να μπαινω στη μηχανη με ..παλαγκο! :roflmao:

Αυτα δεν ειχα βαλει τις προαλλες γιατι ειχα δει θερμοκρασια 9'C ..αλλα στην Αθηνα και την ψιλοακουσα στο Δομοκο με 1-2'C:

 
Τελευταία επεξεργασία:

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να πω και εγω τι χρησιμοποιω....χειμωνα...

Εκδρομη ασφαλτινη...

Κορντουρες Macna
ισοθερμικα εσωρουχα
Μποτες gortex
Γαντια χειμερινα ...θερμενομενα grip το απολυτο αξεσιυαρ για μενα...


Χωματινη η οποια περιλαμβανει και ασφαλτο πανε ελα.

Πανω.......
Ισοθερμικο
Θωρακα
Μπλουζα mx
Softshell jacket
Εντουραδικο μπουφαν


Κατω.....
Ισοθερμικο
Επιγονατιδες
Παντελονι mx
Γαντια mx

Σετ αδιαβροχα στο τσαντακι.

Μολις μπω χωμα βγαζω το Softshell...
Αν τωρα κανει πολυ μα παρα πολυ κρυο στην ασφαλτο βαζω και τα αδιαβροχα που ειναι και αντιανεμικα.
Mε αυτα εχω βολευτει
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε χρειαζεται να δωσεις χρημα για ολα αυτα. Καθαρα μοτοσυκλετιστικος εξοπλισμος θα πρεπει να ειναι ΙΜΗΟ μονο τα μπουφανοπαντελονια. Ολα τα υπολοιπα ειτε ειναι σωβρακοφανελες απο τη λαικη ειτε ισοθερμικα κεντημενα στο χερι απο τους Σερπα του Εβερεστ την ιδια δουλεια θα κανουν.

Aκομη και αυτη εδω η χαζομαρα κανει δουλεια Amazon.com : XeroVest: Emergency Air-Insulated Vest : Sports & Outdoors οπως και η εξτρα μονωση με τσαλακωμενη εφημεριδα. Καλτσες, μασαζοκαλσον, μπλουζακια, φανελακια κτλ εχω απο το Λιντλ και την Παλκο τοσα χρονια και μια χαρα την κανουν τη δουλεια τους. Απο την εμπειρια μου το παν ειναι τα ακρα. Καλα, ζεστα, με μακριες μανσετες να υπερκαλυπτουν το μανικι και αδιαβροχα γαντια/θερμαινομενα γκριπ/γαντια/ χουφτες ειναι μαστ για τα χερια, αδιαβροχη μποτα με χειμερινες καλτσες σκι κτλ για τα ποδια, και κασκολ/μπαντανα για το λαιμο, ειδικα εαν το κρανος δεν εχει υποσιαγωνο περνας μια την μπαντανα μπροστα απο το "σαγονι" του κρανους σκεπαζοντας το και ησυχασες. Ενα σετ αδιαβροχα το χειμωνα λογικα το κουβαλαμε ολοι μαζι μας, ακομη και στην πολη (εγω τουλαχιστον το κανω). Εκτος απο μπουφαν/παντελονι λοιπον, ενα σετακι αδιαβροχες γκετες βοηθανε επιπλεον τα ποδια.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Να πω και εγω τι χρησιμοποιω....χειμωνα...

Εκδρομη ασφαλτινη...

Κορντουρες Macna
ισοθερμικα εσωρουχα
Μποτες gortex
Γαντια χειμερινα ...θερμενομενα grip το απολυτο αξεσιυαρ για μενα...


Χωματινη η οποια περιλαμβανει και ασφαλτο πανε ελα.

Πανω.......
Ισοθερμικο
Θωρακα
Μπλουζα mx
Softshell jacket
Εντουραδικο μπουφαν


Κατω.....
Ισοθερμικο
Επιγονατιδες
Παντελονι mx
Γαντια mx

Σετ αδιαβροχα στο τσαντακι.

Μολις μπω χωμα βγαζω το Softshell...
Αν τωρα κανει πολυ μα παρα πολυ κρυο στην ασφαλτο βαζω και τα αδιαβροχα που ειναι και αντιανεμικα.
Mε αυτα εχω βολευτει
αυτό το softshell μου έχει καρφωθεί καιρό... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εμένα πάντως με την κουβέντα μου ανοίξατε την όρεξη για βόλτα στα χιονια.... Έφυγα για Πλαταιές ερυθρές και το φιλαράκι μας ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Ντύσου καλά...:friend:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να πω και εγω τι χρησιμοποιω....χειμωνα...

Εκδρομη ασφαλτινη...

Κορντουρες Macna
ισοθερμικα εσωρουχα
Μποτες gortex
Γαντια χειμερινα ...θερμενομενα grip το απολυτο αξεσιυαρ για μενα...


Χωματινη η οποια περιλαμβανει και ασφαλτο πανε ελα.

Πανω.......
Ισοθερμικο
Θωρακα
Μπλουζα mx
Softshell jacket
Εντουραδικο μπουφαν


Κατω.....
Ισοθερμικο
Επιγονατιδες
Παντελονι mx
Γαντια mx

Σετ αδιαβροχα στο τσαντακι.

Μολις μπω χωμα βγαζω το Softshell...
Αν τωρα κανει πολυ μα παρα πολυ κρυο στην ασφαλτο βαζω και τα αδιαβροχα που ειναι και αντιανεμικα.
Mε αυτα εχω βολευτει
Ναι σε όλα συμφωνώ και κάνω τα ίδια!!

Μόνο αυτό το Softshell jacket για Πες λίγο τί παίζει?
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Για το ταξίδι
Για το κρύο στην μηχανή δεν θέλουμε ρούχα που είναι για δραστηριότητες , θέλουμε θερμαντικά . Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως το μαλλί Merino είναι το καλύτερο για την περίπτωση .
Για παράδειγμα




Όποιος έχει την δυνατότητα τα σκάει παίρνει αυτό και τελειώνει .


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ναι σε όλα συμφωνώ και κάνω τα ίδια!!

Μόνο αυτό το Softshell jacket για Πες λίγο τί παίζει?


Το shoftshell jacket ειναι ενα αντιανεμικο ισοθερμικο και αδιαβροχο αναλογως ποσα λεφτα θα δωσεις κυριως υδροφοβο που χρησιμοποιειται κυριως σε αθλητικες δραστηριοτητες και σωματα ασφαλειας με πολυ λεπτη πλεξη υλικου.
Μαλακο στην υφη δηλαδη διπλωνεται καλα.
Οποτε το χρησιμοποιω σαν επενδυση ισοθερμικη ανεξαρτητη απο το μπουφαν και το βαζω βγαζω οποτε θελω.
Ακομα και στην κορντουρα εχω βγαλει την ισοθερμικη του μπουφαν και φοραω το softshell γιατι παντα βαριουμουνα το βαλε βγαλε με τα φερμουαρ και τα μανικια.
Το χρησιμοποιω και στην καθημερινοτητα μου με ενα λεπτο μακρυμανικο ειμαι μια χαρα οπως επιαης στη δουλεια η οποια κυριως ειναι εξω με χωματουργικα μηχανηματα και ειναι ανετο στις κινησεις λογω ελαστικη υφης.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εμένα πάντως με την κουβέντα μου ανοίξατε την όρεξη για βόλτα στα χιονια.... Έφυγα για Πλαταιές ερυθρές και το φιλαράκι μας ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
απο ποια πλευρα θα μπεις....????
για τα διοδια λεω....
απο την μια παιρνει ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ. και απο την αλλη ο k0k0s ....

:p:laugh::laugh::laugh:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Pan-dvs :friendship:

Επιλέγοντας την ένδυση για την μηχανή μου.

Επιλέγοντας την ένδυση για την μηχανή μου.

Το κρύο που μπορεί να αντέξει ο ανθρώπινος οργανισμός προσδιορίζεται από τη διάρκεια και την έκταση της έκθεσης σ’ αυτό. Ένα γυμνό άτομο αρχίζει να νιώθει το κρύο όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους 25οC και τότε ξεκινούν και οι φυσιολογικές αντιδράσεις του οργανισμού, εκτός αν “ξεγελαστεί” από κάποια ρούχα ή το άναμμα μιας θερμάστρας.

Αυτές οι αντιδράσεις επιτρέπουν σε ένα ενήλικο άτομο να διατηρήσει τη θερμοκρασία του σώματός του σταθερή, σε συνθήκες άπνοιας με θερμοκρασία μεταξύ 0 και +5οC, φορώντας ελάχιστα μόνο ρούχα. Σε πιο κρύο αέρα ή όταν η απώλεια της θερμότητας αυξάνεται από τον άνεμο, από βροχή ή από βουτιά σε κρύο νερό, η θερμοκρασία του σώματος πέφτει γρήγορα και τελικά εκδηλώνεται υποθερμία. Με την προϋπόθεση ωστόσο ότι κάποιος είναι καλά τυλιγμένος με ρούχα, μπορεί να αντέξει το υπερβολικό κρύο. Όμως το κρύωμα των άκρων του σώματος (δάχτυλα χεριών, ποδιών) σε θερμοκρασίες κάτω από τους -0,5οC που είναι και το σημείο ψύξης των ανθρώπινων ιστών, πρέπει να αποφεύγεται.
Όμως και το ελαφρύ κρύο έχει επιπτώσεις στο σώμα. Εξασθενίζει τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και μειώνει την ικανότητα των αισθήσεων και την δεξιότητα των χεριών. Η δυσκολία που αντιμετωπίζουμε, όταν για παράδειγμα σε μια κρύα μέρα προσπαθούμε να δέσουμε κορδόνια ή να κουμπώσουμε κάποια ρούχα, οφείλεται στα εξασθενημένα σήματα του εγκεφάλου προς τα δάχτυλα των χεριών. Οι κρύοι μυς λειτουργούν πιο αργά, κάνοντας τα δάχτυλά μας άκαμπτα και αδέξια. Η κρίσιμη θερμοκρασία για τη δεξιότητα των χεριών είναι οι 12οC και για την ευαισθησία της αφής οι 8οC. Το κρύο εξασθενίζει επίσης και τη λειτουργία των αισθητήριων νεύρων που μεταδίδουν τον πόνο, γι αυτό και ανακουφιζόμαστε όταν βάζουμε παγάκια σε τραυματισμένους μυς.

Μια άλλη επίπτωση του κρύου είναι και η αυξημένη παραγωγή ούρων. Η παραγωγή ούρων σχετίζεται άμεσα με τον όγκο των υγρών που κυκλοφορούν στο σώμα. Κάθε αύξηση στον όγκο τους γίνεται αντιληπτή από υποδοχείς πίεσης οι οποίοι και προκαλούν τελικά την παραγωγή ούρων. Όταν ο όγκος του επιφανειακού αίματος μειώνεται εξαιτίας του κρύου, η αρτηριακή πίεση αυξάνεται διεγείροντας τους συγκεκριμένους υποδοχείς. Αλλά σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, μειώνεται ακόμα και η ικανότητα των νεφρών να παράγουν ούρα.

Η αφυδάτωση που προκαλείται από υπερβολική απώλεια υγρών είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν άνθρωποι, όπως οι ορειβάτες,οι μοτοσυκλετιστές ή οι λάτρεις των δραστηριοτήτων σε βουνό και θάλασσα που είναι εκτεθειμένοι στο κρύο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ας δούμε όμως ένα ένα τα ρούχα που θα μπορούσαν να μας προστατέψουν καλύτερα από τις χαμηλές θερμοκρασίες ενώ κάνουμε το αγαπημένο μας χόμπι η οδηγούμε την μοτοσυκλέτα μας τον χειμώνα. !!

Παπούτσια

Το πόδι είναι το πρώτο μέλος του σώματος που έρχεται σε επαφή με το χιόνι ή την υγρασία και γενικότερα αντιλαμβάνεται πρώτο την αλλαγή της θερμοκρασίας οπότε μην τσιγκουνεύεστε να προμηθευτείτε ένα καλό ζευγάρι με αδιάβροχη μεμβράνη Gore-tex. Το χιόνι και η υγρασία ειδικά όταν ο καιρός είναι πιο «ξηρός» είναι το ιδανικό τερέν για την δημοφιλή αδιάβροχη μεμβράνη αφού θα κρατήσει το παγωμένο χιόνι και την υγρασία έξω από τα πόδια σας.
Ένα καλό παπούτσι (μπότα μηχανής ή ορειβατικό μποτάκι με προδιαγραφές) είναι η ασπίδα κυριολεκτικά που θα σας κρατήσει ασφαλείς και με σωστή θερμοκρασία στη μοτοσυκλέτα σας . Ένα σωστό παπούτσι σε συνδυασμό με μίας καλής ποιότητας ισοθερμική κάλτσα είναι το Α και το Ω στο να ξεκινήσετε τηνεξόρμηση σας με την μηχανή. Ένα καλό παπούτσι (ορειβατικό μποτάκι ή μπότα μηχανής) μπορεί να θεωρείται πιο ακριβό, όμως προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα :

α. Σωστή πρόσφυση και σιγουριά στο πάτημα. (Χιόνι, μασπιές,υγρό έδαφος)
β. Στεγανότητα από νερό και υγρασία.
γ. Επιβεβλημένη διαπνοή ούτως ώστε το πόδι να παραμένει στεγνό όσο το δυνατόν περισσότερο (το ιδρωμένο πόδι νιώθει το κρύο πιο πολύ).
δ. Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής το οποίο σημαίνει πως κάνει την απόσβεση και των χρημάτων που δαπανήθηκαν και προσφέρει και το ανάλογο αποτέλεσμα.
ε. Καλύτερη θερμομονωτική θωράκιση στα άκρα.

Κάλτσες

Ξεχάστε τις κοντές και λεπτές κάλτσες. Προτιμήστε ένα ζευγάρι χοντρό ή μεσαίου πάχους και σχετικά ψηλό σε ύψος, να καλύπτει δηλαδή τουλάχιστον την γάμπα. Πολλοί θα μπουν στον πειρασμό να φορέσουν 2 ζευγάρια κάλτσες, αυτό όμως στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μεγάλο λάθος καθώς το πιο πιθανό είναι να στριμώξετε τα δάχτυλά σας στο παπούτσι, με αποτέλεσμα να τα παγώσετε γρήγορα αφού θα εμποδίζεται έτσι η ομαλή κυκλοφορία του αίματος. Καλό είναι αν σκοπεύετε να εκτεθείτε στο κρύο ειδικά πάνω στην μοτοσυκλέτα που η υγρασία και το κρύο είναι πιο αισθητά για πάνω από 2 ώρες να έχετε μαζί σας και ένα 2ο ζευγάρι για να αλλάξετε.
Η κάλτσα αγαπητοί μου φίλοι είναι το δεύτερο τείχος που δέχεται τα «πυρά» του κρύου και της υγρασίας γι’ αυτό και επειδή είναι η τελευταία μας ασπίδα πριν το δέρμα μας θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη.Τα πόδια, καθώς και τα χέρια, ιδρώνουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματος μας, με την διαφορά ότι τα πόδια βρίσκονται συνήθως σε κλειστό περιβάλλον και δεν αερίζονται επαρκώς. Σε συνδυασμό με την θερμοκρασία που αναπτύσσεται κατά την διάρκεια της δραστηριότητας, δημιουργείται περιβάλλον ευνοϊκό για την ανάπτυξη βακτηριδίων, μυκήτων, ερεθισμών και δυσάρεστων οσμών.

Όταν το σώμα εκκρίνει μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και δεν συνοδεύεται από αντίστοιχη απομάκρυνση του, έχουμε άνοδο της εσωτερικής θερμοκρασίας που σημαίνει ότι καταναλώνεται ενέργεια στην προσπάθεια να διατηρηθεί το σώμα μας σε κανονικές συνθήκες. Η ενέργεια αυτή, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για επιπλέον παραγωγή οδηγικής δραστηριότητας.

Η υγρασία που παραμένει στο πόδι, δημιουργεί προβλήματα ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Όλοι γνωρίζουμε πόσο ευαίσθητα στην τριβή γίνονται τα πόδια μας αν τα διατηρήσουμε πολλή ώρα σε ζεστό νερό. Όπως παράλληλα και τη γνωστή προφύλαξη ότι δεν μένουμε εκτεθειμένοι στο κρύο με υγρό ιματισμό. Ο βαθμός και η ταχύτητα απώλειας θερμότητας από υγρό ρούχο είναι πολλαπλάσιος από το αντίστοιχο στεγνό. Το έργο της απομάκρυνσης της υγρασίας από το πόδι, έχει επωμιστεί κατά πρώτο λόγο η κάλτσα, η οποία βρίσκεται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
Οι γνήσιες ισοθερμικές κάλτσες είναι κατασκευασμένες κατά 90% από συνθετικά,εργαστηριακά νήματα τα οποία έχουν κατασκευασθεί για συγκεκριμένες χρήσεις. Δε θα σας αναλύσουμε εδώ τα νήματα αλλά θα σας πούμε τι θα πρέπει να διαθέτει μια σωστή ισοθερμική κάλτσα για να σας καλύψει τις θερμομονωτικές σας ανάγκες στις χαμηλές θερμοκρασίες και ιδίως στις πολύ χαμηλές όπως και στο να κρατήσει το πόδι σας στεγνό από ιδρώτα:

α. Σωστή διαπνοή : η κάλτσα πρέπει να μπορεί να αναπνέει για να καταπολεμά τον ιδρώτα σας και να παραμένει όσον το δυνατόν πιο στεγνή π.χ. κάλτσα που να περιέχει έστω ένα ικανοποιητικό ποσοστό νήματος coolmax είναι μία καλή πρόταση για πόδια που ιδρώνουν πολύ (το βαμβάκι απορροφά ιδρώτα αλλά δεν τον απομακρύνει) να θυμάστε όσο ιδρώνουμε τον χειμώνα τόσο κρυώνουμε .
β. Τέλεια εφαρμογή στο πόδι.
γ. Νήματα που να θωρακίζουν το άκρο (Merinos wool-Thermolite-Isolfil-Polyester-Silver και άλλα νήματα ίδιας κατηγορίας)
δ. Να μην σφίγγει το πόδι και να εξασφαλίζει τη σωστή κυκλοφορία του αίματος
ε. Τεχνική κατασκευή με αεραγωγούς για την καλύτερη οξυγόνωση του ποδιού.
στ. Σωστή επιλογή κάλτσας ανάλογα με την εποχή και τις καιρικές συνθήκες.

Απ’ ότι καταλαβαίνετε και δω θα πρέπει να προσέξετε τι θα επιλέξετε !!!

Ισοθερμικά εσώρουχα και ρουχισμός συμβουλές

Προτιμήστε να ντυθείτε σε πολλά στρώματα. Για τις ελληνικές χειμερινές συνθήκες κατά 90% τρία στρώματα είναι αρκετά. Σαν πρώτο στρώμα το οποίο θα έρχεται και σε επαφή με το σώμα προτιμήστε ένα ρούχο εφαρμοστό (ισοθερμικό εσώρουχο), εννοείται 100% συνθετικό μιας και το βαμβακερό απαγορεύεται αυστηρά και δια ροπάλου (Το polyester είναι μια ενδεδειγμένη λύση).

Το ρούχο αυτό θα αποβάλει την υγρασία από το σώμα σας, διαδικασία πολύ σημαντική αφού αν η υγρασία παγιδευτεί πάνω στο σώμα σε συνδυασμό με τις χαμηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν οδεύετε προς την υποθερμία. Η αγορά κατακλύζεται από θερμοεσώρουχα για όλα τα βαλάντια. Απλά και εδώ τις περισσότερες φορές ο κανόνας «ότι πληρώνεις, παίρνεις» ισχύει σκεφτείτε πριν αγοράσετε ένα ρούχο από το super market…
Συνεχίστε με μία μπλούζα διπλής πλέξης (δίκλωνη) Fleece πιο «χαλαρή». Σε συνδυασμό με το εφαρμοστό εσωτερικό μπλουζάκι θα δημιουργηθεί έτσι ένα στρώμα μόνωσης της θερμοκρασίας του σώματος. Το τρίτο και ίσως σημαντικότερο «στρώμα» ένδυσης είναι ένα αντιανεμικό λεπτό μπουφανάκι το οποίο θα συγκρατήσει την υγρασία μακριά από το σώμα σας. Αυτά είναι στην περίπτωση που θα έχετε κίνηση τώρα για το μεγαλύτερο κομμάτι του μοτοσυκλετιστικού κοινού που παραμένει στατικό χρειάζεται και ένα ενισχυμένο μπουφάν κατά προτίμηση με πούπουλα στην εσωτερική του επένδυση ή ένα αξιόπιστο μπουφάν αναβάτη με προδιαγραφές αντοχής ψύχους (βλέπε χαρακτηριστικά εταιριών).

Προστασία κεφαλής-Λαιμού

Το κεφάλι όπως και τα δάκτυλα ανήκουν στα σημεία του σώματος με τις μεγαλύτερες απώλειες θερμότητας. Τα σκουφάκια με επένδυση fleece είναι μία καλή λύση η οποία βέβαια καλό θα ήταν να συνοδευτεί από ένα βαμβακερό full face για να μην έρχεται σε απευθείας επαφή με το τριχωτό της κεφαλής ή το δέρμα μας.
Κατά την οδήγηση ασφαλώς έχοντας το κράνος μας και ένα καλό fullface θα είμαστε σε μεγάλο βαθμό προστατευμένοι από το κρύο. Οι λαιμουδιέρες όπως οι πιο πολλοί τις γνωρίζουν είναι απαραίτητο αξεσουάρ για την προστασία λαιμού και αυχένα ειδικότερα ο οποίος είναι και ο πιο ευαίσθητος.
Προτιμήστε λαιμούς που έχουν και μεγάλο κομμάτι υφάσματος και όχι μόνο το fleece σκέτο για να μπορέσετε να βάλετε το ύφασμα μέσα από το ισοθερμικό σας εσώρουχο και να μην βρεθείτε ποτέ εκτεθειμένοι στον αέρα και το κρύο. Είναι σημαντική λεπτομέρεια που πιστέψτε με κάνει την διαφορά διότι λόγω των κινήσεων τα περιλαίμια που είναι μόνο με fleece δημιουργούν κενά τα οποία και είναι ικανά να μας δημιουργήσουν πρόβλημα.

Σε γενικές γραμμές αυτά ισχύουν για την προστασία σας από το κρύο στην μοτοσυκλέτα. Ελπίζω να σας βοήθησαν και την επόμενη φορά αν δεν το έχετε πράξει ήδη να κάνετε καλύτερες επιλογές στην ένδυση-υπόδησή σας και ασφαλώς να θυμάστε.

ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ .
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
απο ποια πλευρα θα μπεις....????
για τα διοδια λεω....
απο την μια παιρνει ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ. και απο την αλλη ο k0k0s ....

:p:laugh::laugh::laugh:
Εγω εχω διοδια για το Χιονοδρομικο Κεντρο Βιλιων, απο Καζα και μετα ειναι του συντεκνου Λεωνιδα τα λημερια. :happy:
 
Top Bottom