Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Για ρίξε link γιατι συνήθως οι αδιάβροχοι σακοι παίζουν από 30 lt και πανω
Ναι έχεις δίκιο ,νομίζω έφερνε έναν μικρό στο 10ευρω( 9,99 ),παρτον ένα τηλ μήπως γιατί βλέπω στο σάιτ μόνο μεγάλους να του έχουν ξεμείνει ,παράδειγμα:

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για την ώρα τροποποίησα τα σαμάρια που χρησιμοποιώ για το super market έτσι ώστε πλέον να πιάνουν ξεχωριστά το καθένα σε κάθε κάγκελο.

Aμα εισαι νοικοκυρα :muted:............ sorry νοικοκυρης ηθελα να πω!!!! :p:p:p:p:p:p
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Σημερα στους προποδες της Παρνηθας...ειδα το απιστευτο...
KLE 500..με καλαθι...ναι κ ιδιο χρωμα με τη μηχανη (μπλε ανοιχτο)...ζευγαρι με παιδι μεσα στο καλαθι...!!!!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Σημερα στους προποδες της Παρνηθας...ειδα το απιστευτο...
KLE 500..με καλαθι...ναι κ ιδιο χρωμα με τη μηχανη (μπλε ανοιχτο)...ζευγαρι με παιδι μεσα στο καλαθι...!!!!
Μήπως ήταν πρώην κάτοχος πεμφε με πλαϊνό καλάθι? :thinking:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
37 Αυγούστου σήμερα και δουλεύω τα μεγάλα σαμάρια.
Το ένα έτοιμο και στην θέση του για να δούμε πως δείχνει.
Ούτε ιμάντες ούτε σχοινιά. Με τρεις βίδες κατευθείαν στο κάγκελο το καθένα ξεχωριστά.


 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
37 Αυγούστου σήμερα και δουλεύω τα μεγάλα σαμάρια.
Το ένα έτοιμο και στην θέση του για να δούμε πως δείχνει.
Ούτε ιμάντες ούτε σχοινιά. Με τρεις βίδες κατευθείαν στο κάγκελο το καθένα ξεχωριστά.


Ωραίος Κοσμά...!
Έχω κάνει κάτι αντίστοιχο σε κάποια δικά μου τα οποία στερεώνω στα κάγκελα της μοτοσυκλέτας.
Πάντως έχω παρατηρήσει ότι αν βάλεις αρκετό βάρος μέσα κρεμάνε...
Οπότε νομίζω ότι θα είναι καλύτερα να περαστεί και ένας ιμάντας όταν τελειώσει το φόρτωμα ο οποίος θα πιάνει σχάρα και σαμάρι...;)
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ωραίος Κοσμά...!
Έχω κάνει κάτι αντίστοιχο σε κάποια δικά μου τα οποία στερεώνω στα κάγκελα της μοτοσυκλέτας.
Πάντως έχω παρατηρήσει ότι αν βάλεις αρκετό βάρος μέσα κρεμάνε...
Οπότε νομίζω ότι θα είναι καλύτερα να περαστεί και ένας ιμάντας όταν τελειώσει το φόρτωμα ο οποίος θα πιάνει σχάρα και σαμάρι...;)
Ακόμα δεν έχω τελειώσει με τα σαμάρια Θανάση. Έχω σκοπό να φτιάξω τέτοιους ιμάντες αλλά με διαφορετικό τρόπο.
Μείνε συντονισμένος και θα δεις. ;)
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
37 Αυγούστου σήμερα και δουλεύω τα μεγάλα σαμάρια.
Το ένα έτοιμο και στην θέση του για να δούμε πως δείχνει.
Ούτε ιμάντες ούτε σχοινιά. Με τρεις βίδες κατευθείαν στο κάγκελο το καθένα ξεχωριστά.
Ωραία φάση! Βαλιτσοσαμάρι ! Μάλλον όμως θα χρειαστείς τον ιμάντα όπως λέει ο Θένος. Θα κρεμάσει το σαμάρι με το βάαρος....
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ωραία φάση! Βαλιτσοσαμάρι ! Μάλλον όμως θα χρειαστείς τον ιμάντα όπως λέει ο Θένος. Θα κρεμάσει το σαμάρι με το βάαρος....
Ξέχασα να πω στον Θανάση ότι τα σαμάρια αυτά έχουν φύλλο πλαστικό μέσα για να μένουν ανοιχτά και να μην κρεμάνε. Όπως είναι στην φωτογραφία είναι άδεια. Δεν έχει τίποτα μέσα.
Επίσης από την μέσα μεριά που πιάνουν στα κάγκελα εσωτερικά στην βαλίτσα έχω βάλει 4mm κοντραπλακέ σε όλη την πλευρά. Έχει γίνει ντούρα η βαλίτσα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ξέχασα να πω στον Θανάση ότι τα σαμάρια αυτά έχουν φύλλο πλαστικό μέσα για να μένουν ανοιχτά και να μην κρεμάνε. Όπως είναι στην φωτογραφία είναι άδεια. Δεν έχει τίποτα μέσα.
Επίσης από την μέσα μεριά που πιάνουν στα κάγκελα εσωτερικά στην βαλίτσα έχω βάλει 4mm κοντραπλακέ σε όλη την πλευρά. Έχει γίνει ντούρα η βαλίτσα.
Εγώ αντίθετα έχω βάλει φύλλο αλουμινίου από την έξω πλευρά στο οποίο έχω ανοίξει τρύπες στο κάτω μέρος για να θυληκωνουν στις βάσεις του κάγκελου όπως ακριβώς κουμπώνει μία βαλίτσα.
Φυσικά και γίνεται ντούρο το σαμάρι με αυτό τον τρόπο αλλά όλο το βάρος πέφτει στις γωνίες του αλουμινίου ενδεχομένως και του ξύλου που έχεις βάλει εσύ Κοσμά.
Εάν δεν πούνε ιμάντες από την αρχή σε λίγο καιρό θα αρχίσουν να δημιουργούνται τρύπες στα παραπάνω σημεία που ανέφερα.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Εγώ αντίθετα έχω βάλει φύλλο αλουμινίου από την έξω πλευρά στο οποίο έχω ανοίξει τρύπες στο κάτω μέρος για να θυληκωνουν στις βάσεις του κάγκελου όπως ακριβώς κουμπώνει μία βαλίτσα.
Φυσικά και γίνεται ντούρο το σαμάρι με αυτό τον τρόπο αλλά όλο το βάρος πέφτει στις γωνίες του αλουμινίου ενδεχομένως και του ξύλου που έχεις βάλει εσύ Κοσμά.
Εάν δεν πούνε ιμάντες από την αρχή σε λίγο καιρό θα αρχίσουν να δημιουργούνται τρύπες στα παραπάνω σημεία που ανέφερα.
Θα μπούνε ιμάντες σε συνδυασμό με αλουμίνιο.
Περίμενε και θα δεις την πατέντα μου.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Μιας και πλέον έχω πλήρη εικόνα της ζημιάς αφού σήμερα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ κάνω αναφορά σε αυτή που έπαθα στην χωματοβόλτα με τα KLE.

Όπως βλέπετε και στο βίντεο απόσπασμα σαν κουλαμαρίας που είμαι πέρασα πάνω από ένα βράχο που νόμιζα ότι ήταν γύρω στα 15εκ ύψος.


Το κοπάνημα ήταν γερό και το αποτέλεσμα το βλέπετε εδώ.



4 πιρτσίνια κόπηκαν και στράβωσε η βάση της πίσω βίδας.



Με μερικές σφηριές η βάση ήρθε στα ίσια της χωρίς να κοπεί ευτυχώς.



Η ποδιά από κάτω ούτε που κατάλαβε τίποτα (σχετικά).



Πάμε τώρα να περτινώσω πάλι την ποδιά και να την βάλω στην θέση της. Αύριο αυτό όμως γιατί θα την ενισχύσω στα σημεία αυτά που φάνηκε τελικά ότι θα έχει πρόβλημα στο μέλλον.
Αλλά έτσι είναι τα πρωτότυπα. Θελουν crash test και τροποποιήσεις για να ολοκληρωθούν.

Το ξέρω είμαι πεισματάρης και δεν δέχτηκα την συμβουλή του Παντελή να την κολλήσω.
Και πάλι όμως μετά από αυτό το γερό crash test επιμένω στην άποψη μου ότι δεν χρειάζεται.
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Μιας και πλέον έχω πλήρη εικόνα της ζημιάς αφού σήμερα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ κάνω αναφορά σε αυτή που έπαθα στην χωματοβόλτα με τα KLE.

Όπως βλέπετε και στο βίντεο απόσπασμα σαν κουλαμαρίας που είμαι πέρασα πάνω από ένα βράχο που νόμιζα ότι ήταν γύρω στα 15εκ ύψος.


Το κοπάνημα ήταν γερό και το αποτέλεσμα το βλέπετε εδώ.



4 πιρτσίνια κόπηκαν και στράβωσε η βάση της πίσω βίδας.



Με μερικές σφηριές η βάση ήρθε στα ίσια της χωρίς να κοπεί ευτυχώς.



Η ποδιά από κάτω ούτε που κατάλαβε τίποτα (σχετικά).



Πάμε τώρα να περτινώσω πάλι την ποδιά και να την βάλω στην θέση της. Αύριο αυτό όμως γιατί θα την ενισχύσω στα σημεία αυτά που φάνηκε τελικά ότι θα έχει πρόβλημα στο μέλλον.
Αλλά έτσι είναι τα πρωτότυπα. Θελουν crash test και τροποποιήσεις για να ολοκληρωθούν.

Το ξέρω είμαι πεισματάρης και δεν δέχτηκα την συμβουλή του Παντελή να την κολλήσω.
Και πάλι όμως μετά από αυτό το γερό crash test επιμένω στην άποψη μου ότι δεν χρειάζεται.
Βλέποντας το βίντεο με ήχο πόνεσε η καρδιά μου. Βέβαια η ποδιά έκανε την δουλειά της επιβεβαιώνοντάς σε.
Και εξηγούμαι...
Χρησιμοποιόντας τα πριτσίνια στην κατασκευή, η ποδιά απόκτησε παραπάνω ευκαμψία από μια συγκολλημένη "μασίφ" κατασκευή, με αποτέλεσμα να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της κρούσης, μέχρι να κοπούν τα πριτσίνια, με μέγιστη απώλεια τη στραβωμένη πίσω βάση.
Πιστεύω ότι στην συγκολλημένη εκδοχή της κατασκευής, λόγω μεγαλύτερης ακαμψίας η ζημιά θα ήταν παραπάνω από μόνο 4 πριτσίνια.


ΥΓ. Μέχρι το "συμβάν" ήμουν της ίδιας άποψης με τον Παντελή.
"Keep up the good work":like:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
δεν ξέρω αν έχεις εξετάσει τη περίπτωση να ψηλώσεις το ground clearance
Raising the KLE 500
Το έχω ήδη κάνει και ο KLEαρχος έχει 18-19εκ. ground clearance. Δες εδώ.
Γι'αυτό πίστευα ότι θα πέρναγα τον βράχο.
Μάλλον δεν έκανα σωστό πέρασμα και "πάτησα" την μηχανή αντί να την "σηκώσω" περνώντας τον βράχο. Είπαμε...κουλαμαρίας!:wacky:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
ΥΓ. Μέχρι το "συμβάν" ήμουν της ίδιας άποψης με τον Παντελή.
Κι εγώ μέχρι να δω το video της ίδιας άποψης με εμένα ήμουν... :roflmao:

Πιθανόν η γωνία που υπάρχει στην ποδιά να δημιούργησε την τόση ζημιά, μιας και βρήκε εκεί ακριβώς. Αν ήταν κοίλο, μπορεί να μην ''φρέναρε'' και απλά να ωθούσε όλο το μηχανάκι προς τα πάνω...
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κι εγώ μέχρι να δω το video της ίδιας άποψης με εμένα ήμουν... :roflmao:

Πιθανόν η γωνία που υπάρχει στην ποδιά να δημιούργησε την τόση ζημιά, μιας και βρήκε εκεί ακριβώς. Αν ήταν κοίλο, μπορεί να μην ''φρέναρε'' και απλά να ωθούσε όλο το μηχανάκι προς τα πάνω...
Και κοίλο να ήταν πάλι θα έκανε ζημιά γιατί αν δεις το βίντεο την στιγμή που περνάω τον βράχο με τον μπροστινό τροχό κόβω ταχύτητα (σκεπτόμενος μλκ έκανα:thumbsdown:) με αποτέλεσμα να βυθιστεί η μηχανή γι'αυτό και βρήκε, αντί να πατήσω γκάζι και να τον περάσω σαν άλμα.
Είπαμε κουλαμαρίας!
 
Top Bottom