Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Επισκευή χούφτας.

Στην 1η μου πτώση εν κινήσει εκτός από τον καθρέφτη έσπασε και η δεξιά χούφτα στο σημείο που πιάνει στην βάση του τιμονιού.
Να θυμίσω ότι οι χούφτες δεν είναι οι γνήσιες της Givi.


Εδώ είναι το κομματάκι που έσπασε και που το μάζεψα μετά την πτώση.


Οι ρωγμές που βλέπετε πρέπει να έγιναν από τις προηγούμενες στατικές πτώσεις που είχα στην άσφαλτο. Αυτή την φορά δεν άντεξε άλλο.


Έκοψα λοιπόν δύο λαμάκια αλουμινίου 3mm πάχος για να τα κάνω σάντουιτς με πιρτσίνια στο σημείο που πιάνει στην βάση του τιμονιού.



Έτοιμη η χούφτα και καλύτερη από πριν (λογικά). Σκέφτομαι να κάνω το ίδιο και από την άλλη μεριά για να προλάβω το σπάσιμο.


Και η χούφτα στην θέση της.
Πρεπει με μαθεις καποια στιγμη να δουλευω αυτα τα περτσινια.... . Πιστευω μπορεις να κανεις παπαδες με δαυτα

#xrv_world_explorer
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Πως τα αναζηταμε αυτα τα πριτσινια; Πως λεγονται; Με τι εργαλειο πρεσσαρονται;
Έχω απαντήσει στον Αποστολή στο ίδιο ερώτημα εδώ.

Πρεπει με μαθεις καποια στιγμη να δουλευω αυτα τα περτσινια.... . Πιστευω μπορεις να κανεις παπαδες με δαυτα

#xrv_world_explorer
Όταν βρω λίγο χρόνο ίσως κάνω ένα τοπικ στο DIY πως τα χρησιμοποιώ και με παραδείγματα τις κατασκευές μου.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Έχω απαντήσει στον Αποστολή στο ίδιο ερώτημα εδώ.


Όταν βρω λίγο χρόνο ίσως κάνω ένα τοπικ στο DIY πως τα χρησιμοποιώ και με παραδείγματα τις κατασκευές μου.
Αναμενω με αγωνια..... Εισαι χειροτεχνης καλλιτεχνης κοσμα, μπραβο σου.....

#xrv_world_explorer
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
μετα το σαββατοκυριακο στα αγραφα,και αλλο ενα σουκου ανεβα κατεβα αθηνα και το πρωτο λεβελ στο σχολειο του σπανου,μπορω να πω πως σχηματισα μια ολοκληρωμενη αποψη για το κλε.
οκ μετα το στρωμ η συγκριση στην ανεση,στο πως ταξιδευουν κλπ δεν γινεται να ειναι δικαιη,ομως το μηχανακι εχει κρυφες χαρες. :p
στον επαρχιακο,οσο το εδαφος δεν εχει μεγαλες ανηφορικες κλισεις,ειναι μια χαρα.ειναι να μην σου τυχει σε σφιχτο ανηφορικο κομματι κανα φορτηγο και πρεπει αναμεσα απο δυο φουρκετες να προσπερασεις.εκει θελει καμποση φορα.
στο χωμα,παροτι δεν ειναι κανα τρελα χωματινο μηχανακι,ειναι σαφως πιο ελαφρυ και μαζεμενο απο το στρωμ και περνας πολυ καλυτερα μαζι του.
παροτι ειχα φορτωμενες σκηνες κλπ,δεν με προβληματισε καπου.μεγαλη μεγαλη διαφορα ειδα οσον αφορα τον 21 μπροστα σε σχεση με τον 19 του στρωμ.
οσον αφορα την εθνικη,στο πηγαινε προς αθηνα το πηγαμε σχεδον ολο παλιο οποτε ηταν οκ.στο γυρισμο μπηκαμε αττικη οδο και το πηγαμε ολο νεα εθνικη για να φυγουν τα χλμ.
ταξιδευαμε με 120 σταθερα για να ειναι ανετο το μηχανακι.του εκανα ενα ανοιγμα μεχρι τα 160 και οκ αποτα 140-150 και πανω νιωθεις οτι παει οπως να ναι.
εν κατακλειδι,αν θες ενα φθηνο μηχανακι,να κανεις λιγο απο ολα,και δεν θες να πας σε μηχανακι του 95 (αν και η τεχνολογια τους ειναι ιδια) με περιπου 1500 ευρω που βρισκεται η τιμη τους,ειναι μια χαρα.αρκει να ξερεις οτι θα κανεις καποιες παραχωρησεις στην εθνικη.
αυτο που πηρα,ειχε αρκετα εξτρα (καγκελα,βαλιτσες,ζελατινες,μαρσπιε,χουφτες κλπ) το μονο που εκανα ειναι να βαλω 7 χιλιοστα κοντυτερα dogbones και να παραγγειλω κατι ψιλολογια απο κινα παροχη ρευματος,προβολακια που δεν ξερω αν θα τα βαλω τελικα.
Τις βαλίτσες ξέρεις που τις βρήκε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;έκλεισα να αγοράσω ένα κλε και θα με ενδιαφέρε να του βαλω
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Τις βαλίτσες ξέρεις που τις βρήκε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;έκλεισα να αγοράσω ένα κλε και θα με ενδιαφέρε να του βαλω
Δεν έχω ιδέα.
Σε μοτομαγαζα θα βρεις πολλές επιλογές ανάλογα με το μέγεθος που θες κλπ.
Καλοταξιδο το νέο μοτορι!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Απλά δεν είμαι σίγουρος αν κάνει κάποιο ζευγάρι,η αν μπαίνουν διαφορα
Καλοτάξιδο το KLE.
Για υφασμάτινες βαλίτσες υπάρχουν βάσεις στην αγορά και τις βρίσκεις σαν: "βάσεις για σαμάρια για KLE 500".

Εγώ στο δικό μου έχω βάλει αυτές τις βαλίτσες.


Για πλαστικές βαλίτσες νομίζω μονόδρομος είναι τις Givi, χωρίς να είμαι απόλυτος.
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Απλά δεν είμαι σίγουρος αν κάνει κάποιο ζευγάρι,η αν μπαίνουν διαφορα
Αρχικά καλορίζικο, καλές διαδρομές και πάντα όρθιος.
Η γνώμη μου. Κοίτα αυτό
το οποίο θεωρώ μπαλαντέρ και για τις χωματερές ανησυχίες σου και για παντού. Εν συνεχεία μιλάς με τους ανθρώπους από το μαγαζί αυτό για να σε καθοδηγήσουν σύμφωνα με τις ανάγκες σου.;)
Τα μέλη του advride.gr έχουμε άλλες τιμές εκεί:secret:

ΥΓ. Μην παρεξηγηθώ, δεν κάνω διαφήμιση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Αρχικά καλορίζικο, καλές διαδρομές και πάντα όρθιος.
Η γνώμη μου. Κοίτα αυτό
το οποίο θεωρώ μπαλαντέρ και για τις χωματερές ανησυχίες σου και για παντού. Εν συνεχεία μιλάς με τους ανθρώπους από το μαγαζί αυτό για να σε καθοδηγήσουν σύμφωνα με τις ανάγκες σου.;)
Τα μέλη του advride.gr έχουμε άλλες τιμές εκεί:secret:
Σε ευχαριστώ για το χρόνο και τις συμβουλές σου!!
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Καλημέρα,

Ψάχνω εδώ και καμιά 20αρια μέρες να βρω να πάρω ένα αξιοπρεπές kle500 και δυσκολεύομαι αρκετά...
Το τελευταίο που πήγα στο συνεργείο για έλεγχο πέταξε τα νερά από το δοχείο διαστολής μετά από 5 λεπτά.

Θέλω να ρωτήσω όσους το έχουν αν αξίζει να ασχολούμαι με το πόσα χλμ θα έχει κάνει. Δηλαδή αν έχει 80-90 χιλιάδες να το προσπεράσω η αν είναι συντηρημένο καλά θα βγάλει άλλα τόσα?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει τόσα πολλά και να δουλεύει ακόμα καλά?

Επίσης εκτός από το γνωστό θέμα με το βολάν χρειάζεται να έχω υπόψιν μου κάποιο άλλο θέμα το οποίο βγάζει?

Ευχαριστώ!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Καλώς ήρθες Χρήστο στην παρέα μας.
:welcome:

Αυτό με τα νερά προσωπικά δεν με ανησυχεί, δεν είναι κάτι σοβαρό. Εκτός αν σου είπε άλλα ο μηχανικός.
Και εμένα πετάει κάπου κάπου νερά.

Στα 80-90 χιλ. χλμ το πιο πιθανό είναι ότι έχει αλλάξει βολάν οπότε ξεμπερδεύεις με αυτό.
Με λιγότερα χιλιόμετρα ίσως να έχει ακόμα το μαμά.
Εγώ το πήρα με σχεδόν 60 χιλ. χλμ

Το θεματάκι με τα αδύνατα φρένα μπροστά λύνεται με μεταλλικό σωληνάκι.
Πιθανή σκουριά στο ντεπόζιτο ίσως κάνει μπερδέματα αν περάσουν στα καρμπυρατερ.
Καλό έλεγχο στον σκελετό για σκουριές.
Γενικά απέφυγε τα βαμμένα μηχανάκια.

Για ανταλακτικα δεν θα δυσκολευτείς πάντως.

Καλή επιλογή σου εύχομαι και όταν το πάρεις ρίξε φώτο εδώ να το πάρουμε μάτι.;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Καλημέρα,

Ψάχνω εδώ και καμιά 20αρια μέρες να βρω να πάρω ένα αξιοπρεπές kle500 και δυσκολεύομαι αρκετά...
Το τελευταίο που πήγα στο συνεργείο για έλεγχο πέταξε τα νερά από το δοχείο διαστολής μετά από 5 λεπτά.

Θέλω να ρωτήσω όσους το έχουν αν αξίζει να ασχολούμαι με το πόσα χλμ θα έχει κάνει. Δηλαδή αν έχει 80-90 χιλιάδες να το προσπεράσω η αν είναι συντηρημένο καλά θα βγάλει άλλα τόσα?
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει τόσα πολλά και να δουλεύει ακόμα καλά?

Επίσης εκτός από το γνωστό θέμα με το βολάν χρειάζεται να έχω υπόψιν μου κάποιο άλλο θέμα το οποίο βγάζει?

Ευχαριστώ!
Γενικά ότι κοιτάς σε μια μηχανή.. Δεν έχει σημαντικά θέματα, εκτός του βολαν που κι αυτό μπορεί να μην τύχει..
Γενικά αξιόπιστο το μηχανάκι και με σχετικά μικρές παραχωρήσεις θα κάνεις τα πάντα...
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Καλώς ήρθες Χρήστο στην παρέα μας.
:welcome:

Αυτό με τα νερά προσωπικά δεν με ανησυχεί, δεν είναι κάτι σοβαρό. Εκτός αν σου είπε άλλα ο μηχανικός.
Και εμένα πετάει κάπου κάπου νερά.

Στα 80-90 χιλ. χλμ το πιο πιθανό είναι ότι έχει αλλάξει βολάν οπότε ξεμπερδεύεις με αυτό.
Με λιγότερα χιλιόμετρα ίσως να έχει ακόμα το μαμά.
Εγώ το πήρα με σχεδόν 60 χιλ. χλμ

Το θεματάκι με τα αδύνατα φρένα μπροστά λύνεται με μεταλλικό σωληνάκι.
Πιθανή σκουριά στο ντεπόζιτο ίσως κάνει μπερδέματα αν περάσουν στα καρμπυρατερ.
Καλό έλεγχο στον σκελετό για σκουριές.
Γενικά απέφυγε τα βαμμένα μηχανάκια.

Για ανταλακτικα δεν θα δυσκολευτείς πάντως.

Καλή επιλογή σου εύχομαι και όταν το πάρεις ρίξε φώτο εδώ να το πάρουμε μάτι.;)
Μου είχε πει και ότι έχει αλλάξει πρόσφατα δίσκους αλλά ο μηχανικός αφού το οδήγησε μου είπε ότι αποκλείεται αυτό το μηχανάκι να έχει καινούριους δίσκους.
Οπότε το άφησα γιατί μου φάνηκε λίγο ύποπτη η κατάσταση.

Γενικά ξέρω τι να κοιτάξω και τι να ψάξω πριν την αγορά μεταχειρισμένου. Αναρωτιέμαι όμως πόσα χλμ βγάζει ένα τέτοιο μοτέρ. Στο αυτοκίνητο μου έχω κάνει 260.000 και στο παπί 70.000 και δεν καίνε σταγόνα λάδι.
Σε ένα δικυλινδρο που δουλεύει σε υψηλότερες στροφές θα ισχύει το ίδιο?
Αν το πάρω με 100.000 χμλ θα μου βγάλει πχ αλλά 50.000?
Η μήπως θα μπλέξω με ανακατασκευές σε 1-2 χρόνια?
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αν το πάρω με 100.000 χμλ θα μου βγάλει πχ αλλά 50.000?
Η μήπως θα μπλέξω με ανακατασκευές σε 1-2 χρόνια?
Και ποιος μπορεί να σου δώσει απάντηση σε αυτό; Μεταχειρισμένο παίρνεις με οτι αυτό συνεπάγεται καλως η κακώς...καλή αναζήτηση σου εύχομαι
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Προφανώς και δεν μπορεί να το απαντήσει αυτό κανείς γιατί δεν ξέρει τι συντήρηση και τι χρήση είχε ένα μεταχειρισμένο.

Αλλά κάθε μοντέλο έχει την φήμη του...

Πχ ξέρεις ότι ένα duke στις 100.000 αν δεν διαλύσει τελείως θα έχει κάνει 2-3 επισκευές κινητήρα.
Όπως επίσης ένα Varadero στις 100.000 ακόμα και αν δεν αλλάζεις λάδια στην ώρα τους μάλλον δεν θα έχει πάθει τίποτα. Έχω παράδειγμα με Varadero που στις 90.000 δεν έχει κάνει ούτε ρύθμιση βαλβίδων.

Αν υπάρχουν κάτοχοι KLE που έχουν κάνει 150.000 και 200.000 καταλαβαίνω ότι όσο το προσέχεις θα ζει. Αν δεν υπάρχει κανείς που να έχει κάνει πάνω από 100.000 αλλάζει το ζήτημα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μην πολυβασιζεσαι στις φημες... Καποιοι εχουν την ταση να κρυβουν βλαβες και αλλοι δεν εχουν κανενα θεμα να τα μολογανε ολα.

Παρομοιως εχω παραδειγμα απο ΚΛΕ500 που ειχε βγαλει την πιστη του ιδιοκτητη του και ταυτοχρονα αλλο μηχανακι απο αλλο ιδιοκτητη εντελως απροβληματιστο.

Επισης εχω παραδειγμα απο τη φημη των βεστρομ για τις βαλβιδες τους που "αν τις κοιταγες μια φορα στα 20000χλμ τοτε δεν ξαναθελανε ποτε μετρημα" συμφωνα με τη λαικη σοφια των βεστρομαδων, το ακουσαν κανα δυο αυτο, το τηρησαν, και στα 80000χλμ παιζανε τη σονατα του σελινοφωτος στο ρελαντι.


Γενικα περισσοτερο ισχυει το οσο περισσοτερο γκαζι εχει ενα μηχανακι, τοσο περισσοτερο το σκαλιζει ο ιδιοκτητης και τοσο περισσοτερο του πινει το αιμα, αρα χαλανε περισσοτερο.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Προφανώς και δεν μπορεί να το απαντήσει αυτό κανείς γιατί δεν ξέρει τι συντήρηση και τι χρήση είχε ένα μεταχειρισμένο.

Αλλά κάθε μοντέλο έχει την φήμη του...

Πχ ξέρεις ότι ένα duke στις 100.000 αν δεν διαλύσει τελείως θα έχει κάνει 2-3 επισκευές κινητήρα.
Όπως επίσης ένα Varadero στις 100.000 ακόμα και αν δεν αλλάζεις λάδια στην ώρα τους μάλλον δεν θα έχει πάθει τίποτα. Έχω παράδειγμα με Varadero που στις 90.000 δεν έχει κάνει ούτε ρύθμιση βαλβίδων.

Αν υπάρχουν κάτοχοι KLE που έχουν κάνει 150.000 και 200.000 καταλαβαίνω ότι όσο το προσέχεις θα ζει. Αν δεν υπάρχει κανείς που να έχει κάνει πάνω από 100.000 αλλάζει το ζήτημα...
Όπως προανέφερε και ο Κωστής παραπάνω, μη πολυβασιζεσσι στις φήμες...άλλωστε στη χώρα μας σχεδόν όλα κατω απο 100000 έχουν.....βοήθεια μας..
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Αύριο και μεθαύριο θα δω αυτά τα δύο:



Και οποίο μου φανεί να είναι σε καλύτερη κατάσταση θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.

Πώς σας φαίνονται?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όπως προανέφερε και ο Κωστής παραπάνω, μη πολυβασιζεσσι στις φήμες...άλλωστε στη χώρα μας σχεδόν όλα κατω απο 100000 έχουν.....βοήθεια μας..
Τι 100.000... στο Car για να δεις μηχανή με 24.000 χιλιόμετρα πρέπει να είναι 30 ετών...

Αυτό με τις φήμες είναι έτσι και δεν είναι. Δε μπορώ να πιστέψω ότι οι ειλικρινείς άνθρωποι αγοράζουν συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες και οι κρυψίνοι άλλες. Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στη μέση. Πρέπει να ξέρεις τι θέλεις, τι χρήση θα κάνεις και ποιες είναι οι απαιτήσεις συντήρησης κάθε μηχανής.
Αν θέλεις πολύ γκάζι αυτό έχει κάποια επακόλουθα, δεν είναι δυνατόν να έχεις Duke με σέρβις ΤΑ... Απλά το ανάποδο είναι περισσότερο κατανοητό, ότι δηλαδή αφού δεν έχεις δύναμη έχεις αξιοπιστία η οποία μπορεί να συγχωρεί και κάποιου είδους παραμέληση (ούτε και αυτό είναι σωστό). Οπότε οι φήμες παράγονται από λάθος ανθρώπους για λάθος μηχανές.
Αν τηρούνται τα προαπαιτούμενα υπάρχει αξιοπιστία σε όλες σχεδόν τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες, η οποία αξιοπιστία μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω σε κάποιες από αυτές (λόγω απαιτήσεων αλλά και χρήσης καθώς και αυτή έχει τη σημασία της).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom