Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μιας που το ανέφερες, μετά από το κοπάνημα στην Πεντέλη, δούλεψε ματσόλα, και σήμερα, σε μια άτυχη στιγμή στη βόλτα που ΔΕΝ πήγα μου δίνεται η ευκαιρία να πω ότι σαν την μαμά ποδιά, δεν έχει.

Λελούδι :yew:
Η μαμά ποδια φαινεται να προστατυει καλα και πολλά. Δεν νομιζω στο KLE να χρειαζεται κατι παραπανω
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Η μαμά ποδια φαινεται να προστατυει καλα και πολλά. Δεν νομιζω στο KLE να χρειαζεται κατι παραπανω
Επειδή όμως λένε ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, γι'αυτό και εγώ στην δική μου δεν έκανα την τρύπα για την τάπα αποστράγγισης λαδιού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και την έκανα επίσης μακρύτερη έτσι ώστε να καλύπτει όλο το καρτερ του κινητήρα.

Αν δεις την τελευταία φωτογραφία που ανέβασα τα χτυπήματα στην ποδιά από κάτω φτάνουν μέχρι το τέλος της εκεί που η μαμά ποδιά αφήνει ακάλυπτο το καρτερ.
Να είσαι καλά.


Πιστεύω ότι αυτή η φωτογραφία σύγκρισης λέει πολλά.

 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Μέχρι να ετοιμάσω το κείμενο και τις φωτογραφίες για το τοπικ που θα βάλω στο DIY για την κατασκευή των βαλιτσων σας δείχνω εδώ μια φωτογραφία μόνο.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα διαβάσετε στο τοπικ σε λίγες μέρες.

 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Επειδή όμως λένε ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, γι'αυτό και εγώ στην δική μου δεν έκανα την τρύπα για την τάπα αποστράγγισης λαδιού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και την έκανα επίσης μακρύτερη έτσι ώστε να καλύπτει όλο το καρτερ του κινητήρα.

Αν δεις την τελευταία φωτογραφία που ανέβασα τα χτυπήματα στην ποδιά από κάτω φτάνουν μέχρι το τέλος της εκεί που η μαμά ποδιά αφήνει ακάλυπτο το καρτερ.
Φίλε Κοσμά. Πέρα από τον σεβασμό μου στις τεχνικές σου γνώσεις και ικανότητες και την πανέμορφη ποδιά του Κλέαρχου, και πάντα φιλικά μιλόντας, διαφωνώ και συμφωνώ. Κάι εξηγούμαι: το ακάλυπτο μέρος του κάρτερ του KLE, σε ένα "μαμά" KLE, είναι πολύ δύσκολο, εως αδύνατο να βρεί διότι 1ον είναι πιο κοντά στον πίσω τροχό και δεύτερον περιβάλλεται από τις ατσάλινες σωλήνες της εξάτμισης (βλ. Φωτό).
Συμφωνώ, από την άλλη, ότι στον Κλέαρχο η ποδιά που κατασκεύασες ήταν επιβεβλημένη λόγω της διαφορετικής διαδρομής (αν και σωστή βελτιωτικά) των σωλήνων της εξάτμισης σου που αλλάζουν άρδην την χωροταξία στον συγκεκριμένο χώρο με αποτέλεσμα την αυξημένη επαφή. Επίσης συμφωνώ ότι περισσότερη ποδιά- καλύτερη προστασία.


ΥΓ. Εννοείται ότι θα ήθελα να έχω την ποδιά του Κλέαρχου. :prft:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μέχρι να ετοιμάσω το κείμενο και τις φωτογραφίες για το τοπικ που θα βάλω στο DIY για την κατασκευή των βαλιτσων σας δείχνω εδώ μια φωτογραφία μόνο.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα διαβάσετε στο τοπικ σε λίγες μέρες.

Οταν το πουλησεις θα γραψεις και κατεβατό με τα εξτρα? :muted:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Φίλε Κοσμά. Πέρα από τον σεβασμό μου στις τεχνικές σου γνώσεις και ικανότητες και την πανέμορφη ποδιά του Κλέαρχου, και πάντα φιλικά μιλόντας, διαφωνώ και συμφωνώ. Κάι εξηγούμαι: το ακάλυπτο μέρος του κάρτερ του KLE, σε ένα "μαμά" KLE, είναι πολύ δύσκολο, εως αδύνατο να βρεί διότι 1ον είναι πιο κοντά στον πίσω τροχό και δεύτερον περιβάλλεται από τις ατσάλινες σωλήνες της εξάτμισης (βλ. Φωτό).
Συμφωνώ, από την άλλη, ότι στον Κλέαρχο η ποδιά που κατασκεύασες ήταν επιβεβλημένη λόγω της διαφορετικής διαδρομής (αν και σωστή βελτιωτικά) των σωλήνων της εξάτμισης σου που αλλάζουν άρδην την χωροταξία στον συγκεκριμένο χώρο με αποτέλεσμα την αυξημένη επαφή. Επίσης συμφωνώ ότι περισσότερη ποδιά- καλύτερη προστασία.


ΥΓ. Εννοείται ότι θα ήθελα να έχω την ποδιά του Κλέαρχου. :prft:
Χαίρομαι που συμφωνούμε ότι διαφωνούμε! :friendship:

Αφού σου αρέσει η ποδιά αυτή δεν έχεις παρά να πάρεις αυτή.
Πρόσεξε πόσο μακρύτερη είναι από κάτω και ότι δεν έχει την τρύπα για την τάπα αποστράγγισης.

Αν δεν είχε το KLE μου τους λαιμούς που έχει αυτήν θα έπαιρνα για καλύτερη προστασία.
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Χαίρομαι που συμφωνούμε ότι διαφωνούμε! :friendship:

Αφού σου αρέσει η ποδιά αυτή δεν έχεις παρά να πάρεις αυτή.
Πρόσεξε πόσο μακρύτερη είναι από κάτω και ότι δεν έχει την τρύπα για την τάπα αποστράγγισης.

Αν δεν είχε το KLE μου τους λαιμούς που έχει αυτήν θα έπαιρνα για καλύτερη προστασία.
Ακριβώς. Στην δική μου περίπτωση την θέλω για ομορφιά (χωρίς να χρειάζομαι την παραπάνω προστασία) ενω στην δική σου περίπτωση παρέχει πραγματική προστασία λόγο των λαιμών.
Καλημέρα:pce::sn:
 
Τελευταία επεξεργασία:

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Καλημέρα παιδιά να ρωτήσω μερικά πραγματακια που θα χρειαστεί σύντομα to kle...

Η αλλαγή δίσκων συμπλέκτη πόσο κοστίζει?
Ποια λάστιχα προτείνετε?
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Η ερώτηση για τα δισκάκια τελικά είναι εγκυκλοπαιδική καθώς έριξα μια ματιά στην ντίζα και ήταν πολύ τεντωμένη. Της έδωσα μερικά χιλιοστά μπόσικα στην κάτω άκρη και τώρα δεν πατινάρει καθόλου.
Μεγάλη χαρά πήρα :ll:
 
Τελευταία επεξεργασία:

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Να έχεις το νου σου στην αριστερή χούφτα. Πολλές φορές μπορεί να σε κοροϊδέψει ότι πατινάρει γιατί πιάνει με την κόντρα ροδέλα στη μανέτα του συμπλέκτη.......θα το καταλάβεις στην πράξη.

Για τα λάστιχα.

Οι περισσότεροι που βλέπω στο δρόμο φοράνε τα Metzeler tourance τα οποία είναι 70on-30off. Φίλος τα φοράει σε aprillia pegaso τους πίνει το αίμα σε όλες τις συνθήκες ( υψηλές ταχύτητες, στροφιλίκια, χώμα) και τα φοράει για δεύτερη συνεχόμενη φορά

Εγώ στο δικό μου φοράω Metzeler Sahara enduro 3, τα οποία είναι μέση λύση 50-50. Έχω μόνο καλά λόγια να πω. Δεν με έχουν πουλήσει/τρομάξει πουθενά και δουλεύω αρκετά χώμα. Ζεσταίνονται γρήγορα, και στην άσφαλτο συμπεριφέρονται άψογα σε γρήγορες εναλλαγές κλίσης και στα δυνατά φρένα μιας γρήγορης ορεινής στριφτερής διαδρομής (επιδόσεις KLE). Μειονέκτημα ο θόρυβος (λόγω πιο αραιού πέλματος), όχι όμως κάτι τόσο ενοχλητικό.

Στο άλλο άκρο είναι τα Metzeler karoo τα οποία είναι 70off-30on. Δεν έχω ιδία άποψη αλλά στην πιο χωμάτινη κατηγορία πιστεύω ότι θέλει πιο ιδιαίτερο ψάξιμο.

Αυτά.

Σίγουρα υπάρχει ένας σκασμός από μάρκες και τύπους ελαστικών εκεί έξω, εγώ σου παρέθεσα γνώμη για αυτά που γνωρίζω.
Εσύ το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να απαντήσεις την ερώτηση: τι θέλω να κάνω με το KLE μου;
 

chrispolyc

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Kawasaki KLE500
Να έχεις το νου σου στην αριστερή χούφτα. Πολλές φορές μπορεί να σε κοροϊδέψει ότι πατινάρει γιατί πιάνει με την κόντρα ροδέλα στη μανέτα του συμπλέκτη.......θα το καταλάβεις στην πράξη.

Για τα λάστιχα.

Οι περισσότεροι που βλέπω στο δρόμο φοράνε τα Metzeler tourance τα οποία είναι 70on-30off. Φίλος τα φοράει σε aprillia pegaso τους πίνει το αίμα σε όλες τις συνθήκες ( υψηλές ταχύτητες, στροφιλίκια, χώμα) και τα φοράει για δεύτερη συνεχόμενη φορά

Εγώ στο δικό μου φοράω Metzeler Sahara enduro 3, τα οποία είναι μέση λύση 50-50. Έχω μόνο καλά λόγια να πω. Δεν με έχουν πουλήσει/τρομάξει πουθενά και δουλεύω αρκετά χώμα. Ζεσταίνονται γρήγορα, και στην άσφαλτο συμπεριφέρονται άψογα σε γρήγορες εναλλαγές κλίσης και στα δυνατά φρένα μιας γρήγορης ορεινής στριφτερής διαδρομής (επιδόσεις KLE). Μειονέκτημα ο θόρυβος (λόγω πιο αραιού πέλματος), όχι όμως κάτι τόσο ενοχλητικό.

Στο άλλο άκρο είναι τα Metzeler karoo τα οποία είναι 70off-30on. Δεν έχω ιδία άποψη αλλά στην πιο χωμάτινη κατηγορία πιστεύω ότι θέλει πιο ιδιαίτερο ψάξιμο.

Αυτά.

Σίγουρα υπάρχει ένας σκασμός από μάρκες και τύπους ελαστικών εκεί έξω, εγώ σου παρέθεσα γνώμη για αυτά που γνωρίζω.
Εσύ το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να απαντήσεις την ερώτηση: τι θέλω να κάνω με το KLE μου;
Αναλυτικοτατος!

Το 70on-30off μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό για την χρήση που κάνω.
Κάθε πρωί για να πάω στην δουλειά μου περνάω από τις λακούβες και τα κατσαβραχα της οδού Λεγάκη στον Ρέντη που είναι τελείως off! Εκεί το πρόβλημα είναι ότι έχει πρόκες βίδες ξύλα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς πεταμένο που μπορεί να διαλύσει ένα λάστιχο.

Την βίδα της ντιζας στην μεριά της μανέτας την έχω ξεβιδωσει πάρα πολύ για να σταθεί σωστά η μανέτα και να μην έχει πολλά μπόσικα. Αυτό σημαίνει ότι έχει τεντώσει πολύ η ντίζα και θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή?
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Το 70on-30off μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό για την χρήση που κάνω.
Εαν οι δρομοι που κινησε προσομοιωνουν προς χωματοδρομοι καλυτερα 50/50 λαστιχο.
Οσο πιο ασφαλτινο το λαστιχο τοσο πιο ακαμπτος σκελετος, τοσο λιγοτερη αποροφηση κραδασμων απο το ιδιο το λαστιχο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giovanni5771

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΥ΄ΛΙΝΟΒΙΤΣ
Μοτό
KAWASAKI KLE 400 1998
Καλησπερα και απο μενα.Παιδια εγω εχω το KLE400.Το εχω εδω και 9 μηνες περιπου.εχω κανει 6000 χλμ και κυριολεκτικα δεν γουσταρω πλεον το αμαξι.Πολυ ευκολοδηγητο,ανετο και μεχρι τωρα μηδεν προβληματα.Το αναβαθμισα απ την ωρα που το πηρα(αλυσιδογραναζα-χουφτες-δισκοπλακες-τακακια-φουσκες στα πιρουνια).Πολυ ευχαριστημενος εως τωρα.Πρεπει να προσεχω και κατι αλλο εσεις που ειστε πιο εμπεροι απο μενα???
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Καλησπερα και απο μενα.Παιδια εγω εχω το KLE400.Το εχω εδω και 9 μηνες περιπου.εχω κανει 6000 χλμ και κυριολεκτικα δεν γουσταρω πλεον το αμαξι.Πολυ ευκολοδηγητο,ανετο και μεχρι τωρα μηδεν προβληματα.Το αναβαθμισα απ την ωρα που το πηρα(αλυσιδογραναζα-χουφτες-δισκοπλακες-τακακια-φουσκες στα πιρουνια).Πολυ ευχαριστημενος εως τωρα.Πρεπει να προσεχω και κατι αλλο εσεις που ειστε πιο εμπεροι απο μενα???
Να το χαρείς για πολύ πολύ περισσότερα χιλιόμετρα.
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη ρίξε μια ματιά στο τι βολάν έχει πάνω του. Αν είναι της μάνας του (μεμονωμένοι μαγνήτες) ή μονοκόμματος μαγνήτης. Αν είναι μονοκόμματος δεν θα ξαναασχοληθείς. Οι μεμονωμένοι ξεκολάνε.
Επίσης ρίξε μια ματιά τι ανορθωτή φοράει.
Ο καλύτερος είναι της SUN.
Τέλος ένα μεταλλικό σωληνάκι μπροστινού φρένου θα σού δώσει καλύτερο φρενάρισμα.
 

Giovanni5771

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΥ΄ΛΙΝΟΒΙΤΣ
Μοτό
KAWASAKI KLE 400 1998
Σ ευχαριστω πολυ Κοσμα για τις ευχες και τις συμβουλες σου.Θα ψαξω για αυτα που λες στο ιντερνετ να τ αλλαξω (αφου πρωτα δω τι φοραει και τι χρειαζεται αλλαγη).Επισης ψαχνω για καγκελα προστασιας.Εψαξα σημερα σε 3-4 αγγελιες αλλα τα ειχαν δωσει.Εχε τον νου σου σε παρακαλω μηπως κατι πεσει στην αντιληψη σου.Αν δεν κανω λαθος το βολαν ειναι στο αριστερο καπακι(πανω απ τον επιλογεα ταχυτητων).Σωστα??
 
Τελευταία επεξεργασία:

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Σ ευχαριστω πολυ Κοσμα για τις ευχες και τις συμβουλες σου.Θα ψαξω για αυτα που λες στο ιντερνετ να τ αλλαξω (αφου πρωτα δω τι φοραει και τι χρειαζεται αλλαγη).Επισης ψαχνω για καγκελα προστασιας.Εψαξα σημερα σε 3-4 αγγελιες αλλα τα ειχαν δωσει.Εχε τον νου σου σε παρακαλω μηπως κατι πεσει στην αντιληψη σου.Αν δεν κανω λαθος το βολαν ειναι στο αριστερο καπακι(πανω απ τον επιλογεα ταχυτητων).Σωστα??
Ναι σωστά. Πρόσεξε γιατί έχει λάδια εκεί.
Ξάπλωσε την μηχανή όσο γίνεται προς την άλλη μεριά πριν βγάλεις το καπάκι.

Επίσης αν έχεις προφίλ στο Facebook γίνε μέλος της ομάδας Kawasaki KLE Hellas.
Εκεί είδα δύο αγγελίες για κάγκελα. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα διαθέσιμες.
Επίσης αυτό είναι το εγχειρίδιο του KLE στα Ελληνικά μεταφρασμένο από μέλος της ομάδας:
Manual Kawasaki KLE 500 in Greek
 

Giovanni5771

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΥ΄ΛΙΝΟΒΙΤΣ
Μοτό
KAWASAKI KLE 400 1998
Καλημερα Κοσμα.Γυρω στο Πασχα που θα κανω σερβις(λαδια-φιλτρα)τοτε θα λυσω και καπακι για να δω το βολαν.Υπαρχει στο εμποριο η πρεπει να παει σε καποιο μαστορα να το φτιαξω??Επισης δεν εχω καταφερει να βρω το φιλτρακι ψυξης καρμπυρατερ.Ολοι μου ειπαν οτι δεν υπαρχει και επειδη μου εχει κανει ρωγμη και καποιες φορες εχω διαρροη καλυτερα να το βγαλω και να βαλω ενα σωληνακι και εκει.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom