Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Με την αλλαγή των dogbones θα έχεις διαφορά.
Εγώ δηλαδή είδα αισθητή διαφορά και στο ποσό κάθεται το μηχανάκι από όταν τα άλλαξα και στην αίσθηση.
Βέβαια αν το δικαβαλο είναι συχνό όπως λες,η αλλαγή ελατηρίου είναι η σωστή και μόνιμη λύση.
Πάντως το να βάλεις κοντύτερα λαμακια δεν κοστίζει ιδιαίτερα και είναι αναστρέψιμο εύκολα οπότε μια δοκιμή έστω θα σου λύσει τις απορίες.
Προφορτιση στο πιο σκληρό να προσθέσουμε.;)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Προφορτιση στο πιο σκληρό να προσθέσουμε.;)
Ναι εννοείται αυτό πρώτα από όλα.
Αν και εκεί μέσα που είναι στριμωγμένο το δαχτυλίδι της ρύθμισης προφορτισης θέλει αγώνα να τη ρυθμίσεις
 

LeKLEr

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Δαυίδ
Μοτό
Kawasaki KLE 500 97'
Καλημέρα, και εγώ αυτό σκέφτηκα με τα dogbones και λόγω αναστρεψιμότητας και λόγω κόστους . Ξέρουμε αν υπάρχουν κάπου στην αγορά ή θα πρέπει να βρω κάποιον να μου τα φτιάξει ?
 

LeKLEr

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Δαυίδ
Μοτό
Kawasaki KLE 500 97'
Προφορτιση στο πιο σκληρό να προσθέσουμε.;)
Είναι στο τέρμα δυστυχώς . Μόνος μου με αποσκευές είναι πολύ άνετη , και με δύο άτομα πάνω είναι κομπλέ απλά αρχίζει να πάει σαν βάρκα μετά χαχα!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Καλημέρα, και εγώ αυτό σκέφτηκα με τα dogbones και λόγω αναστρεψιμότητας και λόγω κόστους . Ξέρουμε αν υπάρχουν κάπου στην αγορά ή θα πρέπει να βρω κάποιον να μου τα φτιάξει ?
Υπάρχουν στο νετ σχέδια με διαστάσεις κλπ.
Εγώ πήγα σε ένα κατάστημα εδώ στην Πάτρα με το μαμά για δείγμα και του είπα να φτιάξει το ίδιο 7 χιλιοστά κοντύτερο, ανοξείδωτο .
30€ χρέωσε ,πιο πολύ για το να βγάλει το σχέδιο για το μηχάνημα .
Όποιος δουλεύει cnc μπορεί να στο κάνει.
Αν θες να βρω το τηλέφωνο του μαγαζιού να στο δώσω μήπως έχει κρατήσει το σχέδιο σαν αρχείο και στο φτιάξει χωρίς δείγμα (αν θες την ίδια διάσταση με αυτό που έφτιαξα φυσικά)
 

LeKLEr

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Δαυίδ
Μοτό
Kawasaki KLE 500 97'
Αν μπορείς να μου στείλεις τον αριθμό να κάνω μια ερώτηση θα ήταν τέλεια . Με τα 7 χιλιοστά που έγιναν τα dogbones πιο κοντά πόσο περίπου ανέβηκε η μηχανή ? ( Να ξέρω αν θα φτάνω μετά κάτω ) .
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σαν μιναρας δεν μέτρησα πριν τα αλλάξω.
Κάπου είχα πετύχει έναν τύπο μαθηματικό που υπολόγιζε ανά χιλιοστό αλλαγής μήκους στο λαμακι πόσα εκατοστά επηρεάζει το ύψος της μότο.
Αν θες πάντως μπορώ να σου μετρήσω τώρα σε κάποιο σταθερό σημείο απτό έδαφος.
(Όχι σέλα,είναι φτιαγμένη η δικιά μου)
Στείλε ένα μήνυμα αργότερα το βράδυ που θα σχολασω η αύριο απόγευμα να το ψάξω να στο δώσω.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
10mm πιο κοντά περίπου 20-30 mm ψηλότερο υπολόγισε.. Ίσως μετά να θέλει και το πλαϊνό Σταντ ψηλωμα... Σίγουρα δλδ.:cool:
Επίσης δεν ξεχνάς να γρασσαρεις κ ρουλεμάν του μοχλικου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

LeKLEr

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Δαυίδ
Μοτό
Kawasaki KLE 500 97'
10mm πιο κοντά περίπου 20-30 mm ψηλότερο υπολόγισε.. Ίσως μετά να θέλει και το πλαϊνό Σταντ ψηλωμα... Σίγουρα δλδ.:cool:
Επίσης δεν ξεχνάς να γρασσαρεις κ ρουλεμάν του μοχλικου...
Το γρασσαάρισμα το έχω στο πρόγραμμα σίγουρα και τα 20 με 30 mm θα ήταν ωραία , αλλά σκέφτομαι ότι μετά θα πατάω μύτες οπότε λίγο επικίνδυνο , συν το Σταντ το οποίο θα είναι ανύπαρκτο μετά χαχαχα. Ίσως τα ελατήρια να είναι η πιο σωστή λύση αλλά πέρα από κάτι wilbers δεν βρήκα κάτι άλλο .
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Προφορτιση στο πιο σκληρό να προσθέσουμε.;)
Εγώ με την αλλαγη των dogbones κατέβασα μια ρύθμιση από το τέρμα που ήταν πριν.
Για να την έχω καβάτζα σε περίπτωση φορτώματος δικάβαλο με μπαγκάζια.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Το γρασσαάρισμα το έχω στο πρόγραμμα σίγουρα και τα 20 με 30 mm θα ήταν ωραία , αλλά σκέφτομαι ότι μετά θα πατάω μύτες οπότε λίγο επικίνδυνο , συν το Σταντ το οποίο θα είναι ανύπαρκτο μετά χαχαχα. Ίσως τα ελατήρια να είναι η πιο σωστή λύση αλλά πέρα από κάτι wilbers δεν βρήκα κάτι άλλο .
Εγώ για το σταντ έφτιαξα πατουσάκι 1εκ. για να κάθετε σωστά η μηχανή στο πλαϊνό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Χρόνια Πολλά στην παρέα.

Το 8ο δίκυκλο σε σειρά που περνάει από την κατοχή μου σε λίγες μέρες θα είναι άλλη μια ανάμνηση.

Τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που έκανα με τον KLEarxo (27.000) σε ασφάλτινες αλλά και χωμάτινες βόλτες θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στο μυαλό μου.

Κάθε φορά που αποκτώ ένα δίκυκλο ή το αποχωρίζομαι αλλάζουν κάποιες καταστάσεις.
Έτσι και τώρα λοιπόν, λίγο το δεξί μου χέρι που λόγο του ατυχήματος που είχα πέρυσι το καλοκαίρι με ταλαιπωρεί μετά από 30 λεπτά οδήγησης (που σημαίνει τέλος οι μακρινές βόλτες και τα ταξίδια με μηχανή), λίγο τα 200 κιλά του KLE αρχίζουν και φαίνονται ασήκωτα στην καθημερινή μου μετακίνηση, με σχεδόν βαριά καρδιά λοιπόν το κεφάλαιο "KLE 500" κλείνει και περνάει στην μοτοσυκλετιστική μου ιστορία.

Όπως καταλάβατε το KLE πωλείται.
Μάλλον αύριο θα ανέβει και η αγγελία.

Για να κάνω μια σύνοψη όμως από αυτό το τόπικ θα αναφέρω τι έχει αυτό το KLE και το κάνει ADV:
Απροβλημάτιστο ενιαίο βολάν πηνίου.
Λαιμοί και εξάτμιση Remus Innovation από ER-500.
Μεταλλικό σωλυνάκι μπροστινού φρένου.
Τιμόνι Renthal.
Αλουμινένια dogbones στο μοχλικό πίσω ανάρτησης για ψήλωμα.
Νέα custom ποδιά αλουμινίου 3 & 4mm πάχος.
Κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Κάγκελα για πίσω βαλίτσες.
Προβολάκια Eagle Eyes & LED.
Όργανο Βολτόμετρο-ρολόι-Εξ.Θερμοκρασία.
Θύρες φόρτισης USB & αναπτήρα.
Βάση & Θήκη κινητού αδιάβροχη.
Χούφτες αλουμινίου Enduro.
Φρυδάκι στον ανεμοθώρακα.
Τρείς κυλινδρικές εργαλειοθήκες.
Αναδιπλώμενοι καθρέφτες.

Μαζί θα δοθούν και οι βαλίτσες 10 λίτρων που πιάνουν μπροστά σε 4 κλιπσάκια.

Σέρβις-Συντήρηση όσο ήταν στην κατοχή μου:
Αλλαγή λαδιών κάθε 3.000χλμ και φίλτρου κάθε 6.000χλμ.
Αλλαγή ανορθωτή στα 65.000 χλμ.
Αλλαγή κόμπλερ μίζας (Νοέμβριος 2022).
Νέα μπαταρία (Τέλος Δεκεμβρίου 2022).
ΚΤΕΟ έως 1/2023


Αποχαιρετώντας λοιπόν τον KLEarxo τον ευχαριστώ για τις αναμνήσεις.
Ήταν τιμή μου!




Το τοπικ θα μείνει ανοιχτό για τους υπόλοιπους κατόχους KLE.

Κοσμάς.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Κοσμά δεν γνωριζόμαστε ακόμη, αλλά καταλαβαίνω πως έχεις αγαπήσει αυτό το KLE από τα γραφόμενά σου.
Εύχομαι καλοπούλητο και αυτός που θα το πάρει να το αγαπήσει όσο εσύ.

Για τα πρακτικά απλά να αναφέρω, πως αν έχεις τον χώρο, κράτησέ το για κάποιες κοντινές Κυριακάτικες εξορμίσεις. Σου το λέω από την καρδιά μου, καθώς σε μια φάση μου, πούλησα και εγώ το vitara μου, που είχα χύσει αίμα και ιδρώτα για να είναι όπως θέλω, και τελικά μετά από 3 χρόνια, το ψάχνω στις αγγελίες, μπας και το δώ να το αγοράσω.
Όπως και να έχει, αναμένουμε το νέο!!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά δεν γνωριζόμαστε ακόμη, αλλά καταλαβαίνω πως έχεις αγαπήσει αυτό το KLE από τα γραφόμενά σου.
Εύχομαι καλοπούλητο και αυτός που θα το πάρει να το αγαπήσει όσο εσύ.

Για τα πρακτικά απλά να αναφέρω, πως αν έχεις τον χώρο, κράτησέ το για κάποιες κοντινές Κυριακάτικες εξορμίσεις. Σου το λέω από την καρδιά μου, καθώς σε μια φάση μου, πούλησα και εγώ το vitara μου, που είχα χύσει αίμα και ιδρώτα για να είναι όπως θέλω, και τελικά μετά από 3 χρόνια, το ψάχνω στις αγγελίες, μπας και το δώ να το αγοράσω.
Όπως και να έχει, αναμένουμε το νέο!!
Να είσαι καλά Νίκο.
Δεν είναι θέμα χώρου το να κρατήσω το KLE.
Εδώ και 34 χρόνια χρησιμοποιώ δικυκλο για τις καθημερινές μου μετακινήσεις οπότε τα 500 κυβικά είναι πλέον πολλά για την χρήση που κάνω.
Το επόμενο θα είναι αποκλειστικά μηχανάκι πόλης στα μισά κυβικά.

Την δυνατότητα να οδηγήσω δίκυκλο εκτός δρόμου δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
Αυτός ο κύκλος εκλεισε για εμένα πρόωρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να είσαι καλά Νίκο.
Δεν είναι θέμα χώρου το να κρατήσω το KLE.
Εδώ και 34 χρόνια χρησιμοποιώ δικυκλο για τις καθημερινές μου μετακινήσεις οπότε τα 500 κυβικά είναι πλέον πολλά για την χρήση που κάνω.
Το επόμενο θα είναι αποκλειστικά μηχανάκι πόλης στα μισά κυβικά.

Την δυνατότητα να οδηγήσω δίκυκλο εκτός δρόμου δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
Αυτός ο κύκλος εκλεισε για εμένα πρόωρα.
Κοσμά είσαι σίγουρος πως το χέρι θα σε βασανίζει πλέον σταθερά; Δοκίμασες να μιλήσεις με αθλίατρο, με ειδικό ορθοπεδικό; Ίσως με μια επέμβαση και με φυσιοθεραπευτή το σώσεις. Μπορεί να ακούγεται βουνό ως διαδικασία της ιατρικής επίλυσης αλλά δεν είναι θέμα μόνο μηχανής.... θα σου επιστρέψει μια κανονικότητα στα πάντα.

Μπορεί βέβαια ήδη να το έχεις εξαντλήσει. Σε κάθε περίπτωση κρίμα, ειδικά για την απώλεια της χωμάτινης επαφής που ακόμη και σε ελαφριά τερέν είναι μια επαφή με τη φύση μοναδική.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά είσαι σίγουρος πως το χέρι θα σε βασανίζει πλέον σταθερά; Δοκίμασες να μιλήσεις με αθλίατρο, με ειδικό ορθοπεδικό; Ίσως με μια επέμβαση και με φυσιοθεραπευτή το σώσεις. Μπορεί να ακούγεται βουνό ως διαδικασία της ιατρικής επίλυσης αλλά δεν είναι θέμα μόνο μηχανής.... θα σου επιστρέψει μια κανονικότητα στα πάντα.

Μπορεί βέβαια ήδη να το έχεις εξαντλήσει. Σε κάθε περίπτωση κρίμα, ειδικά για την απώλεια της χωμάτινης επαφής που ακόμη και σε ελαφριά τερέν είναι μια επαφή με τη φύση μοναδική.
Στέφανε η κανονικότητα μου έχει επιστρέψει χωρίς προβλήματα πάρα μόνο όταν το χέρι μουδιάζει. Και μουδιάζει μόνο όταν ακουμπάει συνεχόμενα κάτι το οποίο δονείται για πάνω από μισή ώρα. Και αυτό γίνεται μόνο στην μηχανή.
Πουθενά αλλού.
Η καθημερινή μου όμως χρήση της μηχανής είναι σε λιγότερο χρόνο από μισή ώρα οπότε δεν έχω πρόβλημα.

Η επαφή με την φύση δεν γίνεται μόνο με δυο τροχούς.
Έχω πλέον το JOYsCAmpeR για αυτό.;)
 

Kalantzo

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Kle 500 2005
Καλησπέρα ομάδα , έχω εδώ και ένα χρόνο στη κατοχή μου το kle 500 (2005) και πραγματικά παρά τα 18 χρόνια ζωης που μετράει είναι άριστο σε αυτό που κάνει. Λοιπόν μένω Πάτρα και ψάχνω για έναν καλό μάστορα ο οποιος να ασχολείται πραγματικά με τα μηχανάκια που αναλαμβάνει ! Επίσης το μόνο αρνητικό που έχω παρατηρήσει στο δικό μου κλε είναι οι αναρτήσεις . Ειδικά το μπροστινό μου φαίνεται οτι "κάθεται" πολύ και για αυτό σκεφτηκα να πάω σε καινουργιο ελατήριο . Η χρήση που του κανω ειναι on/off αλλα χρησιμοποιειται και ως καθημερινο μηχανακι μετακινησης στη πολη και είμαι σε αναζήτηση ελαστικών και σκέφτομαι για dunlop trailmax mission ή metzeler tourance . Αυτη τη στιγμη φοράω τα dunlop trailsmart.
 

Jiannis50

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KÀWASAKI KLE500. 2003
Καλησπερα στην ομαδα,τωρα τελευταια εχω ενα προβληματακι με τα ηλεκτρικα της κλε 500 και αυτο ειναι οτι η δεν θα παρει ευκολα μπροστα με την μιζα η στα φαναρια θα σβησει αποτομα το μοτερ ????.Να γραψω οτι Εχω ηδη το τριτο βολαν πανω απο το 2011 που την εχω (μοντελο 2003 )και αυτη τη φορα πηρα διχως κενα ,και μετα απο μηνες αρχισε αυτο το προβλημα .Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι η καποιος να ειχε το ιδιο προβλημα και να το ελυσε μιας και εγω τα εψαξα ολα ,ακομα και πολλαπλασιαστες αλλαξα αλλα τιποτα
Μερσι
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλησπερα στην ομαδα,τωρα τελευταια εχω ενα προβληματακι με τα ηλεκτρικα της κλε 500 και αυτο ειναι οτι η δεν θα παρει ευκολα μπροστα με την μιζα η στα φαναρια θα σβησει αποτομα το μοτερ ????.Να γραψω οτι Εχω ηδη το τριτο βολαν πανω απο το 2011 που την εχω (μοντελο 2003 )και αυτη τη φορα πηρα διχως κενα ,και μετα απο μηνες αρχισε αυτο το προβλημα .Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι η καποιος να ειχε το ιδιο προβλημα και να το ελυσε μιας και εγω τα εψαξα ολα ,ακομα και πολλαπλασιαστες αλλαξα αλλα τιποτα
Μερσι
Φιλτρο βενζινης ειναι οκ?
 
Top Bottom