Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
μανετες μην κόψεις, περίμενε να παρεις καινούργιες και να βάλεις τις χούφτες τοτε
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
μανετες μην κόψεις, περίμενε να παρεις καινούργιες και να βάλεις τις χούφτες τοτε
Αν πάρω από Κίνα τελικά αυτές θα έρθουν τουλάχιστον σε 2 μήνες.
Θα κόψω αυτές και θα τις κρατήσω για εναλλακτικές αργότερα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μα γιατί να τις κόψεις αφού μπορείς να μεταφέρεις διακόπτες και μανέτες λίγο πιο μέσα;
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Μα γιατί να τις κόψεις αφού μπορείς να μεταφέρεις διακόπτες και μανέτες λίγο πιο μέσα;
Ανήκεις και εσύ στην ΜΚΟ οργάνωση διάσωσης του είδους προς εξαφάνιση: "Manetas-Manetas" ?:fun

Για να τελειώσει εδώ η συζήτηση για αυτό το θέμα γιατί έχουμε και αλλά θέματα να λύσουμε στον KLEαρχο π.χ. νέα ποδιά (skid plate) κινητήρα.
"Αποστολή Εξετελέσθη" σήμερα, οι χούφτες μπήκαν αφού αφαίρεσα το μεγαλύτερο μέρος της κάθε μπίλιας.
Το αναγκαίο κόψιμο επίσης στον ανεμοθώρακα ούτε που φαίνεται.
Επίσης τελικά κράτησα και τα δικά του αντίβαρα.

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ανήκεις και εσύ στην ΜΚΟ οργάνωση διάσωσης του είδους προς εξαφάνιση: "Manetas-Manetas" ?:fun

Για να τελειώσει εδώ η συζήτηση για αυτό το θέμα γιατί έχουμε και αλλά θέματα να λύσουμε στον KLEαρχο π.χ. νέα ποδιά (skid plate) κινητήρα.
"Αποστολή Εξετελέσθη" σήμερα, οι χούφτες μπήκαν αφού αφαίρεσα το μεγαλύτερο μέρος της κάθε μπίλιας.
Το αναγκαίο κόψιμο επίσης στον ανεμοθώρακα ούτε που φαίνεται.
Επίσης τελικά κράτησα και τα δικά του αντίβαρα.

Το κόψιμο στην ζελατίνα πως το έκανες...?:thumbsdown:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Το κόψιμο στην ζελατίνα πως το έκανες...?:thumbsdown:
Αφού κόλλησα χαρτοταινία για να σημαδέψω πόσο κομμάτι θέλω να αφαιρέσω, το έκοψα με σέγα χεριού με πριονάκι 1 χιλιοστού.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ξεκινάω αναφέροντας ένα θεματακι που έχω με τον ένα εκ των δύο λαιμούς της εξάτμισης.
Όπως βλέπετε στην φωτογραφία ο προηγούμενος κάτοχος για να χωρέσει τους λαιμούς της Remus Innovation που έβαλε αναγκάστηκε να κόψει μέρος της ποδιάς έχοντας εκτεθημένο τον ένα σωλήνα αλλά και μέρος του κινητήρα από κάτω.





Ήδη όπως καταλαβαίνετε η σωλήνα έχει παραμορφωθει (όχι από εμένα) από χρήση σε off road (προηγούμενου) σε σημείο να με ανησυχεί.
Εχω δύο επιλογές: Ή να προσθέσω ένα έξτρα κομμάτι στην υπάρχουσα ποδιά, Ή να φτιάξω μια καινούργια όπως της φωτογραφίας.



Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: να επισκευάσω το συγκεκριμένο κομμάτι σωλήνα πριν φτιάξω την ποδιά ή δεν έχει πρόβλημα αν το αφήσω ως έχει?
Να αναφέρω ότι δεν έχει τρυπίσει απλά έχει τσακίσει ο σωλήνας.
Μένουμε σπίτι και μαστορεύουμε με ότι έχουμε.
Ξεκίνησα επιτέλους να λύσω το θέμα της κομμένης ποδιάς του KLEαρχου.
Και μιας και ο προμηθευτής που αγοράζω αλουμίνιο είναι κλειστός για την λιανική και έτσι δεν μπορώ να αγοράσω 3mm πάχος αλουμίνιο για να φτιάξω εξ αρχής μια νέα ποδιά είπα να μπαλώσω αυτή που έχω.
Στο εργαστήριο μου είχα μόνο 1mm πάχος φύλλο αλουμινίου οπότε χρησιμοποίησα αυτό για να κλείσω την τρύπα της ποδιάς.
Και αυτό το έκανα για έναν λόγο αφού ξέρω ότι δεν είναι και τόσο αντοχής το 1mm. Όταν βρώ 2mm πάχος αλουμίνιο, όπως αυτό που έχει τώρα η ποδιά να το αντικαταστήσω χρησιμοποιώντας το 1mm για πατρόν.

Η διαδικασία είχε ως εξής, πρώτα έβαλα μια λάμα αλουμινίου στις πίσω βίδες και την περτσίνωσα με τα δύο μέρη της ποδιάς που πλέον δεν ήταν σταθερά όταν είναι εκτός μηχανής.
Αυτό το έκανα και για να ενισχύσω την ποδιά εσωτερικα αλλά και για έχω μια εικόνα πως θα καμπυλωθεί το φύλλο αλουμινίου.
Μετά αφού έκοψα το φύλλο στο περίπου και το βίδωσα προσωρινά από την μια μεριά με μικρά βιδάκια ξεκίνησα το καμπύλωμα έτσι να δω που θα χρειαζόταν κόψιμο.
Στο τέλος αφού είχα το κομμάτι που ήθελα το περτσίνωσα περιμετρικά.
Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις φωτογραφίες.
Δεν άνοιξα καθόλου τρύπες αερισμού και για την τάπα λαδιού γιατί όπως είπα είναι προσωρινό, μιας και θα ανοιχτούν οι τρύπες στο φύλλο των 2mm.














Να αναφέρω ότι επειδή από 18εκ που έχει κανονικά το KLE ύψος η ποδιά από το έδαφος το δικό μου είναι τώρα στα 16εκ οι επόμενες κινήσεις μου όταν με το καλό ανοίξουν και πάλι τα μαγαζιά, είναι να ψηλώσω την μηχανή αλλάζοντας τα links της πίσω ανάρτησης αλλά και τροποποιώντας φυσικά και την μπροστινή ανάρτηση και τέλος αλλάζοντας την σέλα με "σκαλοπάτι" για να φτάνουν τα πόδια μου κάτω!


P.S. Αν έχει κάποιος φύλλο αλουμινίου 2mm διαστάσεων 50x50cm στα βόρεια προάστεια ας μου στείλει μήνυμα.
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Μένουμε σπίτι και μαστορεύουμε με ότι έχουμε.
Ξεκίνησα επιτέλους να λύσω το θέμα της κομμένης ποδιάς του KLEαρχου.
Και μιας και ο προμηθευτής που αγοράζω αλουμίνιο είναι κλειστός για την λιανική και έτσι δεν μπορώ να αγοράσω 3mm πάχος αλουμίνιο για να φτιάξω εξ αρχής μια νέα ποδιά είπα να μπαλώσω αυτή που έχω.
Στο εργαστήριο μου είχα μόνο 1mm πάχος φύλλο αλουμινίου οπότε χρησιμοποίησα αυτό για να κλείσω την τρύπα της ποδιάς.
Και αυτό το έκανα για έναν λόγο αφού ξέρω ότι δεν είναι και τόσο αντοχής το 1mm. Όταν βρώ 2mm πάχος αλουμίνιο, όπως αυτό που έχει τώρα η ποδιά να το αντικαταστήσω χρησιμοποιώντας το 1mm για πατρόν.

Η διαδικασία είχε ως εξής, πρώτα έβαλα μια λάμα αλουμινίου στις πίσω βίδες και την περτσίνωσα με τα δύο μέρη της ποδιάς που πλέον δεν ήταν σταθερά όταν είναι εκτός μηχανής.
Αυτό το έκανα και για να ενισχύσω την ποδιά εσωτερικα αλλά και για έχω μια εικόνα πως θα καμπυλωθεί το φύλλο αλουμινίου.
Μετά αφού έκοψα το φύλλο στο περίπου και το βίδωσα προσωρινά από την μια μεριά με μικρά βιδάκια ξεκίνησα το καμπύλωμα έτσι να δω που θα χρειαζόταν κόψιμο.
Στο τέλος αφού είχα το κομμάτι που ήθελα το περτσίνωσα περιμετρικά.
Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις φωτογραφίες.
Δεν άνοιξα καθόλου τρύπες αερισμού και για την τάπα λαδιού γιατί όπως είπα είναι προσωρινό, μιας και θα ανοιχτούν οι τρύπες στο φύλλο των 2mm.














Να αναφέρω ότι επειδή από 18εκ που έχει κανονικά το KLE ύψος η ποδιά από το έδαφος το δικό μου είναι τώρα στα 16εκ οι επόμενες κινήσεις μου όταν με το καλό ανοίξουν και πάλι τα μαγαζιά, είναι να ψηλώσω την μηχανή αλλάζοντας τα links της πίσω ανάρτησης αλλά και τροποποιώντας φυσικά και την μπροστινή ανάρτηση και τέλος αλλάζοντας την σέλα με "σκαλοπάτι" για να φτάνουν τα πόδια μου κάτω!


P.S. Αν έχει κάποιος φύλλο αλουμινίου 2mm διαστάσεων 50x50cm στα βόρεια προάστεια ας μου στείλει μήνυμα.
Κοσμά φιλική συμβουλή,
Θέλεις τουλάχιστον 4mm αλουμίνιο για το κάτω μέρος της ποδιάς.
Επίσης θα πρέπει να κάνεις μια κόντρα σε σκελετό ανάμεσα από τους σωλήνες των εξατμίσεων με κάποιο αποσβεστικό χωρίς να λιώσει όμως από την θερμοκρασία.
Καλημέρες,
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά φιλική συμβουλή,
Θέλεις τουλάχιστον 4mm αλουμίνιο για το κάτω μέρος της ποδιάς.
Επίσης θα πρέπει να κάνεις μια κόντρα σε σκελετό ανάμεσα από τους σωλήνες των εξατμίσεων με κάποιο αποσβεστικό χωρίς να λιώσει όμως από την θερμοκρασία.
Καλημέρες,
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή .
Η δικιά του ποδιά όμως είναι 2mm πάχος όπως ανέφερα και πριν.
Και εγώ είπα την καινούργια να την φτιάξω με 3mm αντί για 2 γιατί το 3mm θα μπορέσω να το δουλέψω πιο εύκολα.
Άλλωστε τις GIVI με 3mm τις φτιάχνουν.
Στην Syrac επίσης την φτιάχνουν είτε με 3 είτε με 4mm πάχος.
Απλά τα 4mm τα βλέπω σαν υπερβολή για την χρήση που κάνω στην μηχανή.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Αλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Και στο βάθος 3mm και 4mm για την νέα ποδιά.
Το 4αρι για το κάτω μέρος και το 3αρι για τα πλαϊνά.
Αύριο αλλάζουμε τα dogbones και ξεκινάμε το κόψιμο των κομματιών για την ποδιά.
Και από βδομάδα ρωτάω τον μηχανικό μου αν έχει αλλάξει λάδι στις μπουκάλες μπροστά, αν όχι θα το αλλάξουμε με 15αρι.

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Και στο βάθος 3mm και 4mm για την νέα ποδιά.
Το 4αρι για το κάτω μέρος και το 3αρι για τα πλαϊνά.
Αύριο αλλάζουμε τα dogbones και ξεκινάμε το κόψιμο των κομματιών για την ποδιά.
Και από βδομάδα ρωτάω τον μηχανικό μου αν έχει αλλάξει λάδι στις μπουκάλες μπροστά, αν όχι θα το αλλάξουμε με 15αρι.

Aπο που ψωνιζεις φυλλα 4αρια αλουμινιου?
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Αλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Και στο βάθος 3mm και 4mm για την νέα ποδιά.
Το 4αρι για το κάτω μέρος και το 3αρι για τα πλαϊνά.
Αύριο αλλάζουμε τα dogbones και ξεκινάμε το κόψιμο των κομματιών για την ποδιά.
Και από βδομάδα ρωτάω τον μηχανικό μου αν έχει αλλάξει λάδι στις μπουκάλες μπροστά, αν όχι θα το αλλάξουμε με 15αρι.

Κοσμα μην βαλεις αλουμινιου dogbones
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά τα γνήσια ήταν επίσης αλουμινίου; Ρωτάω γιατί στο χώμα πέφτει πολύ ζόρι εκεί κάτω.
Κοσμα μην βαλεις αλουμινιου dogbones
Αυτά που μου φτιάξανε είναι από T7 7075 αεροπορικό αλουμίνιο.
Για την τιμή που τα πήρα θα κάνουν την δουλειά τους.
Τα ίδια έχει βάλει φίλος με KLE και μέχρι τώρα δεν έχει πρόβλημα.
Τα παλιά εννοείται ότι θα τα κρατήσω.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Επισης κατα την αλλαγη, δωσε προσοχη στα βελονακια απο τα ρουλεμαν του μοχλικου, μιας και σιγουρα θα χρειαστουν γρασσαρισμα, να μην φυγουν απο τη θεση τους γιατι μπαινουν δυσκολα....:cool:
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Αυτά που μου φτιάξανε είναι από T7 7075 αεροπορικό αλουμίνιο.
Για την τιμή που τα πήρα θα κάνουν την δουλειά τους.
Τα ίδια έχει βάλει φίλος με KLE και μέχρι τώρα δεν έχει πρόβλημα.
Τα παλιά εννοείται ότι θα τα κρατήσω.
Λιγο περιεργο το αλουμινιο εκει κατω...:rolleyes:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απλα να το τσεκαρεις τακτικα, εαν δημιουργηθει προβλημα θα ειναι στις οπες για τις βιδες, μπορει να ξεχειλωσουν στο αλουμινιο...
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Επισης κατα την αλλαγη, δωσε προσοχη στα βελονακια απο τα ρουλεμαν του μοχλικου, μιας και σιγουρα θα χρειαστουν γρασσαρισμα, να μην φυγουν απο τη θεση τους γιατι μπαινουν δυσκολα....:cool:
Έχω σαν οδηγό αυτό το βίντεο:
Δεν νομίζω να δυσκολευτώ.
 
Top Bottom