Αν πάρω από Κίνα τελικά αυτές θα έρθουν τουλάχιστον σε 2 μήνες.μανετες μην κόψεις, περίμενε να παρεις καινούργιες και να βάλεις τις χούφτες τοτε
Ανήκεις και εσύ στην ΜΚΟ οργάνωση διάσωσης του είδους προς εξαφάνιση: "Manetas-Manetas" ?:funΜα γιατί να τις κόψεις αφού μπορείς να μεταφέρεις διακόπτες και μανέτες λίγο πιο μέσα;
Το κόψιμο στην ζελατίνα πως το έκανες...?Ανήκεις και εσύ στην ΜΚΟ οργάνωση διάσωσης του είδους προς εξαφάνιση: "Manetas-Manetas" ?:fun
Για να τελειώσει εδώ η συζήτηση για αυτό το θέμα γιατί έχουμε και αλλά θέματα να λύσουμε στον KLEαρχο π.χ. νέα ποδιά (skid plate) κινητήρα.
"Αποστολή Εξετελέσθη" σήμερα, οι χούφτες μπήκαν αφού αφαίρεσα το μεγαλύτερο μέρος της κάθε μπίλιας.
Το αναγκαίο κόψιμο επίσης στον ανεμοθώρακα ούτε που φαίνεται.
Επίσης τελικά κράτησα και τα δικά του αντίβαρα.
Αφού κόλλησα χαρτοταινία για να σημαδέψω πόσο κομμάτι θέλω να αφαιρέσω, το έκοψα με σέγα χεριού με πριονάκι 1 χιλιοστού.Το κόψιμο στην ζελατίνα πως το έκανες...?
Μένουμε σπίτι και μαστορεύουμε με ότι έχουμε.Ξεκινάω αναφέροντας ένα θεματακι που έχω με τον ένα εκ των δύο λαιμούς της εξάτμισης.
Όπως βλέπετε στην φωτογραφία ο προηγούμενος κάτοχος για να χωρέσει τους λαιμούς της Remus Innovation που έβαλε αναγκάστηκε να κόψει μέρος της ποδιάς έχοντας εκτεθημένο τον ένα σωλήνα αλλά και μέρος του κινητήρα από κάτω.
Ήδη όπως καταλαβαίνετε η σωλήνα έχει παραμορφωθει (όχι από εμένα) από χρήση σε off road (προηγούμενου) σε σημείο να με ανησυχεί.
Εχω δύο επιλογές: Ή να προσθέσω ένα έξτρα κομμάτι στην υπάρχουσα ποδιά, Ή να φτιάξω μια καινούργια όπως της φωτογραφίας.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: να επισκευάσω το συγκεκριμένο κομμάτι σωλήνα πριν φτιάξω την ποδιά ή δεν έχει πρόβλημα αν το αφήσω ως έχει?
Να αναφέρω ότι δεν έχει τρυπίσει απλά έχει τσακίσει ο σωλήνας.
Κοσμά φιλική συμβουλή,Μένουμε σπίτι και μαστορεύουμε με ότι έχουμε.
Ξεκίνησα επιτέλους να λύσω το θέμα της κομμένης ποδιάς του KLEαρχου.
Και μιας και ο προμηθευτής που αγοράζω αλουμίνιο είναι κλειστός για την λιανική και έτσι δεν μπορώ να αγοράσω 3mm πάχος αλουμίνιο για να φτιάξω εξ αρχής μια νέα ποδιά είπα να μπαλώσω αυτή που έχω.
Στο εργαστήριο μου είχα μόνο 1mm πάχος φύλλο αλουμινίου οπότε χρησιμοποίησα αυτό για να κλείσω την τρύπα της ποδιάς.
Και αυτό το έκανα για έναν λόγο αφού ξέρω ότι δεν είναι και τόσο αντοχής το 1mm. Όταν βρώ 2mm πάχος αλουμίνιο, όπως αυτό που έχει τώρα η ποδιά να το αντικαταστήσω χρησιμοποιώντας το 1mm για πατρόν.
Η διαδικασία είχε ως εξής, πρώτα έβαλα μια λάμα αλουμινίου στις πίσω βίδες και την περτσίνωσα με τα δύο μέρη της ποδιάς που πλέον δεν ήταν σταθερά όταν είναι εκτός μηχανής.
Αυτό το έκανα και για να ενισχύσω την ποδιά εσωτερικα αλλά και για έχω μια εικόνα πως θα καμπυλωθεί το φύλλο αλουμινίου.
Μετά αφού έκοψα το φύλλο στο περίπου και το βίδωσα προσωρινά από την μια μεριά με μικρά βιδάκια ξεκίνησα το καμπύλωμα έτσι να δω που θα χρειαζόταν κόψιμο.
Στο τέλος αφού είχα το κομμάτι που ήθελα το περτσίνωσα περιμετρικά.
Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις φωτογραφίες.
Δεν άνοιξα καθόλου τρύπες αερισμού και για την τάπα λαδιού γιατί όπως είπα είναι προσωρινό, μιας και θα ανοιχτούν οι τρύπες στο φύλλο των 2mm.
Να αναφέρω ότι επειδή από 18εκ που έχει κανονικά το KLE ύψος η ποδιά από το έδαφος το δικό μου είναι τώρα στα 16εκ οι επόμενες κινήσεις μου όταν με το καλό ανοίξουν και πάλι τα μαγαζιά, είναι να ψηλώσω την μηχανή αλλάζοντας τα links της πίσω ανάρτησης αλλά και τροποποιώντας φυσικά και την μπροστινή ανάρτηση και τέλος αλλάζοντας την σέλα με "σκαλοπάτι" για να φτάνουν τα πόδια μου κάτω!
P.S. Αν έχει κάποιος φύλλο αλουμινίου 2mm διαστάσεων 50x50cm στα βόρεια προάστεια ας μου στείλει μήνυμα.
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή .Κοσμά φιλική συμβουλή,
Θέλεις τουλάχιστον 4mm αλουμίνιο για το κάτω μέρος της ποδιάς.
Επίσης θα πρέπει να κάνεις μια κόντρα σε σκελετό ανάμεσα από τους σωλήνες των εξατμίσεων με κάποιο αποσβεστικό χωρίς να λιώσει όμως από την θερμοκρασία.
Καλημέρες,
Aπο που ψωνιζεις φυλλα 4αρια αλουμινιου?Αλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Και στο βάθος 3mm και 4mm για την νέα ποδιά.
Το 4αρι για το κάτω μέρος και το 3αρι για τα πλαϊνά.
Αύριο αλλάζουμε τα dogbones και ξεκινάμε το κόψιμο των κομματιών για την ποδιά.
Και από βδομάδα ρωτάω τον μηχανικό μου αν έχει αλλάξει λάδι στις μπουκάλες μπροστά, αν όχι θα το αλλάξουμε με 15αρι.
Νέα Ιωνία, στην Εργασίας.Aπο που ψωνιζεις φυλλα 4αρια αλουμινιου?
Κοσμά τα γνήσια ήταν επίσης αλουμινίου; Ρωτάω γιατί στο χώμα πέφτει πολύ ζόρι εκεί κάτω.Αλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Κοσμα μην βαλεις αλουμινιου dogbonesΑλουμινοκαταστάσεις.
Σε πρώτο πλάνο κοντύτερα dogbones για να ψηλώσει ο KLEαρχος.
Και στο βάθος 3mm και 4mm για την νέα ποδιά.
Το 4αρι για το κάτω μέρος και το 3αρι για τα πλαϊνά.
Αύριο αλλάζουμε τα dogbones και ξεκινάμε το κόψιμο των κομματιών για την ποδιά.
Και από βδομάδα ρωτάω τον μηχανικό μου αν έχει αλλάξει λάδι στις μπουκάλες μπροστά, αν όχι θα το αλλάξουμε με 15αρι.
Κοσμά τα γνήσια ήταν επίσης αλουμινίου; Ρωτάω γιατί στο χώμα πέφτει πολύ ζόρι εκεί κάτω.
Αυτά που μου φτιάξανε είναι από T7 7075 αεροπορικό αλουμίνιο.Κοσμα μην βαλεις αλουμινιου dogbones
Λιγο περιεργο το αλουμινιο εκει κατω...Αυτά που μου φτιάξανε είναι από T7 7075 αεροπορικό αλουμίνιο.
Για την τιμή που τα πήρα θα κάνουν την δουλειά τους.
Τα ίδια έχει βάλει φίλος με KLE και μέχρι τώρα δεν έχει πρόβλημα.
Τα παλιά εννοείται ότι θα τα κρατήσω.
Ότι βάλεις σε εκείνο το σημείο μιας και βρέχεται συνεχώς θα πρέπει εκτός από αντοχή θα πρέπει και να μην σκουριάζει.Λιγο περιεργο το αλουμινιο εκει κατω...
Έχω σαν οδηγό αυτό το βίντεο:Επισης κατα την αλλαγη, δωσε προσοχη στα βελονακια απο τα ρουλεμαν του μοχλικου, μιας και σιγουρα θα χρειαστουν γρασσαρισμα, να μην φυγουν απο τη θεση τους γιατι μπαινουν δυσκολα....