Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Επίσης Κοσμά,ξέχασα να αναφέρω ότι αν αλλάξεις τα λαμακια θα χρειαστεί κ το σταντ προέκταση 5-6 πόντους...
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Επίσης Κοσμά,ξέχασα να αναφέρω ότι αν αλλάξεις τα λαμακια θα χρειαστεί κ το σταντ προέκταση 5-6 πόντους...
Τελικά θα τα βάλω αύριο.
Όταν θα μπουν τα λαμάκια θα δω πόση προέκταση θα χρειαστεί το στάντ και θα φτιάξω σε πρώτη φάση ένα φαρδύτερο πατουσάκι για το μαλακό χώμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχω σαν οδηγό αυτό το βίντεο:
Δεν νομίζω να δυσκολευτώ.
Πως το καταλαβαίνεις αυτόν ρεεεεε;;;;


Τελικά θα τα βάλω αύριο.
Όταν θα μπουν τα λαμάκια θα δω πόση προέκταση θα χρειαστεί το στάντ και θα φτιάξω σε πρώτη φάση ένα φαρδύτερο πατουσάκι για το μαλακό χώμα.
Ίσως και να μην χρειαστεί, από όσο θυμάμαι το KLE με το που το φόρτωνες λιγάκι δυσκολευόταν το σταντ να ανοίξει, έβρισκε....
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Πως το καταλαβαίνεις αυτόν ρεεεεε;;;;



Ίσως και να μην χρειαστεί, από όσο θυμάμαι το KLE με το που το φόρτωνες λιγάκι δυσκολευόταν το σταντ να ανοίξει, έβρισκε....
Δεν με ενδιαφέρει τι ..."γλώσσα" μιλάει.
Αλλά αυτά που κάνει.

Εντωμεταξύ για να είναι σε αυτή την κατάσταση από κάτω το KLE του καταλαβαίνεις πως το μεταχειρίζεται!
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν με ενδιαφέρει τι ..."γλώσσα" μιλάει.
Αλλά αυτά που κάνει.

Εντωμεταξύ για να είναι σε αυτή την κατάσταση από κάτω το KLE του καταλαβαίνεις πως το μεταχειρίζεται!
Χα χα χα, μου θύμισε μια Γαλική κωμωδία "Είναι τρελλοί αυτοί οι Βόρειοι"

 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ο στόχος επιτεύχθει.
Από σχεδόν 16εκ πήγαμε στα 21εκ σε απόσταση από το έδαφος της ποδιάς.
Με την καινούργια ποδιά θα έχω σίγουρα τα 20εκ όταν το μαμά KLE έχει 18εκ.



Περισσότερες φωτογραφίες από την αλλαγή των dogbones το απόγευμα.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Ο στόχος επιτεύχθει.
Από σχεδόν 16εκ πήγαμε στα 21εκ σε απόσταση από το έδαφος της ποδιάς.
Με την καινούργια ποδιά θα έχω σίγουρα τα 20εκ όταν το μαμά KLE έχει 18εκ.



Περισσότερες φωτογραφίες από την αλλαγή των dogbones το απόγευμα.
Ψηλωνουν και οι μεσηλικες τελικα...;)
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Και ξεκινάμε.
Στην φωτογραφία ο KLEαρχος πριν την αλλαγή των dogbones.


Με την βοήθεια του τροποποιημένου γρύλου σήκωσα την μηχανή από τον σκελετό έτσι ώστε το μοχλικό να είναι ελεύθερο.


Εδώ βλέπουμε την διαφορά σε μήκος των καινούργιων dogbones με το μαμά.


Τα dogbones στην θέση τους.


Η μηχανή όπως δείχνει τώρα.


Χρειάζεται 1εκ πατουσάκι στο σταντ για να έρθει σε λίγο πιο όρθια θέση.
Είχα σκοπό έτσι κι αλλιώς να πάρω οπότε τώρα θα το φτιάξω όπως θέλω εγώ.
Απο τα σκραπ αλουμίνια που έχω στην κατοχή μου βρέθηκε το κομμάτι που χρειάζομαι και άρχισα την κατασκευή του.


Πρώτα έκανα τις αυλακώσεις από την κάτω μεριά για να μην γλιστράει.
Με το σιδηροπρίονο έκανα πρώτα τις κοψιές σε βάθος περίπου 3mm και μετά με την λίμα έκανα τις αυλακώσεις.


Εδώ το πατουσακι όπως θα μπει στο σταντ. Αύριο φωτογραφίες ολοκληρωμένο.


Και εδώ βλέπουμε σε νούμερα την αλλαγή σε ύψος. Από 57.5εκ από το κέντρο του άξονα του πίσω τροχού πήγαμε στα 61εκ.


Αύριο που θα τελειώσω το πατουσακι θα την κάνω και μια βόλτα για να δω πως συμπεριφέρεται.
Και η νέα ποδιά από Τρίτη.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εξαιρετική δουλειά!! Μπράβο!!!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Εύγε Κοσμά ! :friendship::friendship::friendship:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Μπραβο ρε φιλε....Ψηλοκαπουλη....εκανες τη γριουλα....!!!!
Άσε Πέτρο, μύτες πλέον και ελπίζω να διορθωθεί λίγο η κατάσταση με την νέα σέλα που λέγαμε.
Αλλιώς τώρα την καβαλάω όπως τα άλογα.
Αριστερό πόδι στο peg, καβάλημα και μετά κλείσιμο σταντ. :happy:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Το πατουσάκι είναι έτοιμο.
Για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα φύγει από την θέση του το περτσίνωσα.
Και είναι έτοιμο για βάψιμο.





Τέντωσα και λίγο την αλυσίδα και ξεκινάω την ποδιά.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Άσε Πέτρο, μύτες πλέον και ελπίζω να διορθωθεί λίγο η κατάσταση με την νέα σέλα που λέγαμε.
Αλλιώς τώρα την καβαλάω όπως τα άλογα.
Αριστερό πόδι στο peg, καβάλημα και μετά κλείσιμο σταντ. :happy:
Τι σκας; Ακόμα και στο street έτσι καβαλάω και εγώ. Και δεν με λες και κοντό γενικά.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Τι σκας; Ακόμα και στο street έτσι καβαλάω και εγώ. Και δεν με λες και κοντό γενικά.
Tο bandit??? Εγω που με λες κοντο γενικα στο bandit ημουν αρχοντας...

*Ωραιο μηχανακι τιμιο

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Λογικά τώρα θες και λίγο ψήλωμα μπροστά (μεγαλύτερη προφόρτιση?) για να διατηρηθεί η ισορροπία και συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ;)
Την οδήγησα χτες για μια ώρα.
Δεν είδα κάτι να με τρομάζει στην συμπεριφορά της στην οδήγηση μέσα στην πόλη.
Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι είναι πιο σκληρό το αμορτισέρ πίσω χωρίς αντίστοιχα να αισθάνομαι μαλακό το μπροστινό.
Ίσως να χρειάζεται το πίσω αμορτισέρ αλλαγή σκάλας στην προφόρτιση του γιατί είναι στο τέρμα σκληρό.
Βέβαια θα ήθελα να δοκιμάσω και με 2ο άτομο πριν κάνω κάποια αλλαγή.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η προφορτιση δεν εχει να κανει με το υψος , μην τα μπλεκετε γιατι χαλαει ολη η συμπεριφορά της μηχανης.

To KLE βλεπω εχει διαδρομες 220χιλ μπροστα και πισω, αρα μπροστα ιδανικα φορτωμενο θες να καθεται 6εκ απο πληρη εκταση με εσενα πανω, ενω πισω 7-7,5εκ. χονδρικα. Ρυθμιζεις προφορτισεις/βαζεις αποστατες για να πιασεις αυτες τις τιμες. Δεν ασχολεισαι με την προφορτιση εαν σου φαινεται κατι "σκληρο" αλλα με τις αποσβεσεις, εαν εχει ρυθμιση το αμορτισερ παιζεις με τη βιδα, στο πιρουνι παιζεις με ιξωδες λαδιων.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Tο bandit??? Εγω που με λες κοντο γενικα στο bandit ημουν αρχοντας...

*Ωραιο μηχανακι τιμιο

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει πολύ χαμηλή θέση οδήγησης και ρυθμίζεται και η σέλα του στο ύψος, έχει δυο θέσεις.
Και αφού έχει γερά μασπιέ και καλό σταν η ανάβαση είναι παιχνιδάκι :cool:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Η προφορτιση δεν εχει να κανει με το υψος , μην τα μπλεκετε γιατι χαλαει ολη η συμπεριφορά της μηχανης.

To KLE βλεπω εχει διαδρομες 220χιλ μπροστα και πισω, αρα μπροστα ιδανικα φορτωμενο θες να καθεται 6εκ απο πληρη εκταση με εσενα πανω, ενω πισω 7-7,5εκ. χονδρικα. Ρυθμιζεις προφορτισεις/βαζεις αποστατες για να πιασεις αυτες τις τιμες. Δεν ασχολεισαι με την προφορτιση εαν σου φαινεται κατι "σκληρο" αλλα με τις αποσβεσεις, εαν εχει ρυθμιση το αμορτισερ παιζεις με τη βιδα, στο πιρουνι παιζεις με ιξωδες λαδιων.
Δεν έχω καταφέρει να κάνω τις μετρήσεις που λες. Θα τις κάνω τις επόμενες μέρες, πιθανόν το τριήμερο.

Το δικό μου KLE έχει τέτοιο αμορτισέρ.
Ή ρύθμιση στον κύκλο είναι στο τέρμα.
Που σημαίνει ότι το ελατήριο είναι στο τέρμα σκληρό.


Όσο για το ιξώδες του μπροστινού θα ρωτήσω τον μηχανικό μου αν έχει βάλει κάτι άλλο από αυτό που προτείνει η Kawasaki.
 
Top Bottom