KosmasKLE
KLEαρχος
Κάναμε λίγη δουλίτσα στη ποδιά αυτές τις μέρες.
Στο κάτω μέρος της ποδιάς πρόσθεσα άλλους 8 πόντους έτσι ώστε να καλυφτεί τελείως το κάρτερ.
Η εσωτερική μεριά με το κομμάτι της ένωσης.
Όλα τα κομμάτια θα ενωθούν με τέτοιες ενώσεις εσωτερικά.
Και το εξωτερικό μέρος της ένωσης το οποίο είναι τελείως φλατ αφού χρησιμοποιώ φρεζαριστά πιρτσίνια.
Και εδώ είναι το πάνω μπροστινό μέρος της ποδιάς στο οποίο θα πρέπει να ανοίξω αυτές τις τρύπες για να αερίζονται οι λαιμοί της εξάτμισης αλλά και ο κινητήρας.
Και αυτά είναι τα 4mm της ποδιάς όπως θα δείχνει όταν περτσινωθούν τα κομμάτια.
Τώρα είναι ενωμένα προσωρινά με μικρές βιδούλες.
Όταν ανοιχτούν οι τρύπες αερισμού θα περτσινωθούν και μετά πάμε για τα πλαϊνά των 3mm.
Σκέφτομαι αυτό το τμήμα της ποδιάς να το αφήσω άβαφτο και να βάψω μαύρα μόνο τα πλαϊνά.
Κάπου το έχω δει έτσι και μου άρεσε.
Στο κάτω μέρος της ποδιάς πρόσθεσα άλλους 8 πόντους έτσι ώστε να καλυφτεί τελείως το κάρτερ.
Η εσωτερική μεριά με το κομμάτι της ένωσης.
Όλα τα κομμάτια θα ενωθούν με τέτοιες ενώσεις εσωτερικά.
Και το εξωτερικό μέρος της ένωσης το οποίο είναι τελείως φλατ αφού χρησιμοποιώ φρεζαριστά πιρτσίνια.
Και εδώ είναι το πάνω μπροστινό μέρος της ποδιάς στο οποίο θα πρέπει να ανοίξω αυτές τις τρύπες για να αερίζονται οι λαιμοί της εξάτμισης αλλά και ο κινητήρας.
Και αυτά είναι τα 4mm της ποδιάς όπως θα δείχνει όταν περτσινωθούν τα κομμάτια.
Τώρα είναι ενωμένα προσωρινά με μικρές βιδούλες.
Όταν ανοιχτούν οι τρύπες αερισμού θα περτσινωθούν και μετά πάμε για τα πλαϊνά των 3mm.
Σκέφτομαι αυτό το τμήμα της ποδιάς να το αφήσω άβαφτο και να βάψω μαύρα μόνο τα πλαϊνά.
Κάπου το έχω δει έτσι και μου άρεσε.