Περιεργη φθορά ελαστικου-Mitas E09

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
"Τεχνικη" ερωτηση ή ειναι κατι που βλεπω πρωτη φορα και πιθανον να μην γνωριζω αν ειναι κατι φυσιολογικο...οι γνώστες ας δωσουν τα φωτα τους!:Watching:
Διαπιστωνω μετα απο περιπου 3800-4000 χλμ απο τη στιγμη που τοποθετησα τα Mitas E09 οτι ενω το πισω ελαστικο εχει φθαρει φυσιολογικα,λογω χρησης χωμα αλλά και ασφαλτο,με πατημενα μαλιστα κομματια(δεν το λυπηθηκα...κραταει βεντουζα),στο εμπρος ελαστικο βλεπω μια περιεργη φθορα... Παραθετω μια φωτογραφια

Τα τακουνια (εβαλα και τα βελακια για να δωσω μια παραπανω εικονα τι εννοω) εχουν λιωσει "τριγωνικα"και αναποδα με τη φορά κινησης... δηλαδη το πελμα τους,σε ολα σχεδον τα μεσαια τακουνια εμπρος εχουν φθαρει απο την αναποδη πλευρα απ'οτι η φορα του τροχου πιο πολυ στο πισω μερος τους.Δηλαδη το λογικο ισως -για μενα οπως το σκεφτομαι-θα ηταν να φθαρουν οπως παταει ο τροχος κι εστω αν η φθορα ηταν πιο πολυ στο εμπρος μερος που ερχεται ας το πουμε πρωτη σε επαφη με το εδαφος λογω προσφυσης ισως...Ομως βλεπω οτι ολα εμφανιζουν μια φθορα οπου το εμπρος μερος καθε τακουνιου εχει περισσοτερο ελαστικο σε σχεση με το πισω μερος του...
Γιατι μπορει να συμβαινει αυτο;Ειναι κατι που γινεται ή κατι φταιει αλλο;...o_O:thumbsdown::thumbsdown:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εντελως φυσιολογικο και το κανουν κυριως τα φρενα.
Λογω μαλακης γομας και ισως χαμηλοτερων πιεσεων απο τα ασφαλτινα το τακουνι παραμορφωνεται την ωρα του φρεναρισματος λογω πιεσης
το σχημα του αλλαζει για ελαχιστο χρονο αρκετο ομως ωστε να φαγωθει η πισω ακρη που εκεινη τη στιγμη εξεχει.
Το εχω παθει με ολα ..TKC, Κaroo, Karoo 2,Anlas, Mitas E10.
Στο 1200 με το ακαμπτο ανυποχωρητο αξεπεραστο αξιοζηλευτο:p telelever ειναι ακομα χειροτερη η εικονα.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Όπως τα λέει ο Πασχάλης... Τα φρένα ευθύνονται γι αυτό το φαινόμενο!
Το ίδιο θα παρατηρήσεις και στα πίσω ελαστικά, αν ταξιδεύεις με χωμάτινα τριβάλιτσος και διπλός με χαμηλές πιέσεις, αλλά στα πλαϊνα κυρίως τακούνια λόγω στριψίματος...
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Δεν πρέπει να είναι από τα φρένα βρε παιδιά, εμένα γίνεται αυτό το φαινόμενο στα πλάγια του ελαστικού.
Αν ήταν από τα φρένα,θα έπρεπε να είναι στο κέντρο η φθορά...
Πλαγιασμένος γκάζι δίνω όχι φρένο...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Οποτε να μην ανησυχΑω...φυσιολογικο λετε,οκ σας πιστευω απολυτως!
...βεβαια καλο λαστιχακι,γκριπ απιθανο σε χωμα και ασφαλτο,αλλά το τρωει για πλακα.Πρωτη φορα σε βαρυ ΟνΟφ μου,μετα απο αρκετα χωματινα ζευγαρια ελαστικων,βλεπω ελαστικο απο τις 3000+κατι χλμ να λεω "παει το κακομοιρο"...και οχι μονο το πισω αλλά και τα δυο ειναι για αλλαγη...βεβαια η αληθεια ειναι οτι 80-20 χωματινο ειναι οποτε λογικο ως φθορα αλλά...παραλογο για την τσεπη σημερα...Και ΜΕ φαινεται θα γυρισω σε 50-50 παλαι διοτι βεβαιως βεβαιως αν αλλαζω λαστιχα καθε 5-6 Μηνες και 3000-3500χλμ θα πρεπει να αναζητησω εις τας Χρυσας Αγγελιας "Ζητειται νεοκώρος δια ιερο Ναο Αγιου Πλουτου"με σκοπο να τσεπωνω(Παναγία μου...δανεικα θα ειναι...θα στα ξαναδωκω οταν μου πεις 6 αρθιμους για ΤΖΟΚΕΡ:p) κατι τις απο το παγκαρι κ το δισκο της Κυριακατικης Λειτουργιας για την...σωστη λειτουργια του GS εις τους δρομους και τα βουνα...Κυριε Ελεηηηησον Αμηηηηηην:roflmao::wacky:

Με βλεπω για E07 ή τα δοκιμασμενα και αγαπημενα μου TKC80...:cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aυτό που λέει ο Πασχάλης είναι ,Κώστα.
Σίγουρα κ Διαπιστωμένο.

Μεγάλο Βάρος Μοτοσυκλέτας + Σχετικά υψηλές ταχύτητες = Υψηλές θερμοκρασίες στο πέλμα + Δυνατά φρένα = Μεγάλες Ελαστικές παραμορφώσεις + Τριβή με την άσφαλτο = Φθορά των τακουνιών υπο γωνία

Στα μικρά κ ελαφριά το φαινόμενο είναι ανεπαίσθητο κ θέλει πολύ καλό μάτι για να το δείς.
Οσο ανεβαίνουν άλογα κ βάρος όμως ,η σχηματιζόμενη γωνία φθοράς (ειδικά στο εμπρός ελαστικό) είναι εμφανέστατη.

Το χω αντιμετωπίσει με όλα όσα τακουνάτα έχω φορέσει στο Τενεκέ.

Προσωπικά ,εδώ κ χρόνια ,έχω εφαρμόσει την εξής τακτική:
Στα 3.500-4.000 χλμ ,αλλάζω την φορά του εμπρός ελαστικού.(δηλ.το βγάζω κ το βάζω ανάποδα)
Με αυτό τον τρόπο ,έχω πλέον το χαμηλό μέρος της ακμής του τακουνιού στην φορά κύλισης (κάτι που δεν δημιουργεί πρόβλημα στην κύλιση)
και το υψηλό μέρος της ακμής του τακουνιού στην φορά φρεναρίσματος (βλ.σημείο κάμψης + τριβής του τακουνιού)
οπότε έχω κ πάλι καλύτερο φρενάρισμα ,μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του τακουνιού (μέχρι να φαγωθεί κ πάλι το υψηλό του σημείο κ τελικά να ισοσκελιστεί η επιφάνειά του) ,κ αποφεύγω το πιθανό σκάσιμο στην ρίζα των τακουνιών (βλ.αρχή αποκόλλησης).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα περισσότερα ελαστικά έχουν δείκτη φοράς ,και οι κατασκευαστές ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΥΝ καθώς επίσης οι λαστιχάδες ΔΕΝ συνιστούν την τοποθέτησή τους με ανάποδη απο την ενδεδειγμένη φορά ,για λόγους ασφαλείας.
Οπότε μιά τέτοια απόφαση-ενέργεια ,γίνεται αποκλειστικά με ευθύνη του χρήστη.

Ο λόγος που ανέφερα την συγεκκριμένη τακτική ,είναι γιατί την έχω δοκιμάσει πρακτικά σταδιακά κ προσεκτικά ,μην έχοντας διαπιστώσει πρόβλημα στην πρόσφυση ή στην κύλιση.




ΥΓ: Η φθορά του πίσω ελαστικού, εξισσοροπείται απο τις αντίρροπες δυνάμεις που εφαρμόζονται στα τακούνια (βλ.φρένο-γκάζι) με αποτέλεσμα την σχεδόν ισοσκελή φθορά τους.
Παρ'όλα ταύτα επειδή κι εδώ η φθορά τους <στην φορά επιτάχυνσης> είναι ελαφρώς μεγαλύτερη ,στα τελευταία χλμ του ελαστικού ,μιά ανάποδη τοποθέτηση ,μπορεί να του δώσει ένα καλύτερο γκρίπ ,κ με αυτό τον τρόπο ο αναβάτης να βγάλει μια τελευταία εκδρομή (500-1000 χλμ) με πολύ καλύτερο γκρίπ πρόσφυσης επιτάχυνσης.
(Επίσης δοκιμασμένο απο τον γράφοντα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σαν τα tkc δεν έχει...
Για εκει με βλεπω Χρηστο...δοκιμασμενο και αγαπημενο και απο εμενα...ενα λαστιχο για ολες τις δουλειες σχεδον και σε ολα τα τεραιν(εκτος απο μεγαλα ασφαλτινα οπου θα μπουν πιθανον τα Ε08...)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Τα άτιμα τα tkc τόσα χρόνια κι ακόμη κρατάνε...
Θα τα άλλαζα ευχαρίστως με ένα ίδιας φιλοσοφίας και ποιότητας αρκεί να διαρκούσε περισσότερο! Τότε ΝΑΙ, θα το άλλαζα...
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μα ΠΟΣΟ χαμηλή πίεση έχεις; Το ότι τα φρένα του 800 είναι άγκυρες το ξέρω από πρώτο χέρι αλλά τέτοια φθορά δεν την έχω δει ποτέ ούτε σε TKC ούτε σε Karoo2. Σε πολύ λιγότερο βαθμό ναι, είναι φυσιολογικό αλλά ΤΟΣΟ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οποτε να μην ανησυχΑω...φυσιολογικο λετε,οκ σας πιστευω απολυτως!
...βεβαια καλο λαστιχακι,γκριπ απιθανο σε χωμα και ασφαλτο,αλλά το τρωει για πλακα.Πρωτη φορα σε βαρυ ΟνΟφ μου,μετα απο αρκετα χωματινα ζευγαρια ελαστικων,βλεπω ελαστικο απο τις 3000+κατι χλμ να λεω "παει το κακομοιρο"...και οχι μονο το πισω αλλά και τα δυο ειναι για αλλαγη...βεβαια η αληθεια ειναι οτι 80-20 χωματινο ειναι οποτε λογικο ως φθορα αλλά...παραλογο για την τσεπη σημερα...Και ΜΕ φαινεται θα γυρισω σε 50-50 παλαι διοτι βεβαιως βεβαιως αν αλλαζω λαστιχα καθε 5-6 Μηνες και 3000-3500χλμ θα πρεπει να αναζητησω εις τας Χρυσας Αγγελιας "Ζητειται νεοκώρος δια ιερο Ναο Αγιου Πλουτου"με σκοπο να τσεπωνω(Παναγία μου...δανεικα θα ειναι...θα στα ξαναδωκω οταν μου πεις 6 αρθιμους για ΤΖΟΚΕΡ:p) κατι τις απο το παγκαρι κ το δισκο της Κυριακατικης Λειτουργιας για την...σωστη λειτουργια του GS εις τους δρομους και τα βουνα...Κυριε Ελεηηηησον Αμηηηηηην:roflmao::wacky:

Με βλεπω για E07 ή τα δοκιμασμενα και αγαπημενα μου TKC80...:cool:
Δοκιμασε τα anlas......
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μα ΠΟΣΟ χαμηλή πίεση έχεις; Το ότι τα φρένα του 800 είναι άγκυρες το ξέρω από πρώτο χέρι αλλά τέτοια φθορά δεν την έχω δει ποτέ ούτε σε TKC ούτε σε Karoo2. Σε πολύ λιγότερο βαθμό ναι, είναι φυσιολογικό αλλά ΤΟΣΟ;
Συνηθως 2.0bar μπρος πισω σε ασφαλτο και 1.6-1.7 σε χωμα...σπανιοτερα 1.4-1.5 σε πιο βαρυ χωματινο λασπωμενο γλιτσα κλπ...
Γιαννη εξ αρχης δεν το εχω φυλαξει ποτέ το Ε09.Ναι ηξερα οτι πηρα 80-20 χωματινο κ ειναι εξαιρετικο στα χωματα αλλά ακομα κ Ευβοια που ηρθα,κι αλλα ασφαλτινα χιλιομετρα κ ταξιδακια,στα ασφαλτοκομματια δεν το φυλαξα σε φρενα-επιταχυνσεις-ΜΩΤ ουτε ασφαλτο ουτε χωμα, παρα μονο ταχυτητες ως 120χαω..κατα τ'αλλα ναι κι εγω ειδα αυτη τη φθορα πρωτη φορα αλλά ειπα,δεν εχω κ μετρο συγκρισης γιατι συνηθως φορουσα 50-50(TKC-Heidenau...)...
Δεν πιστευω να φταινε οι σουζες;:confused::p
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Δοκιμασε τα anlas......
Κωστα ισως το εχουμε ξαναγραψει.Καποια ελαστικα,νεα ποσοτητα κ Ονομα στο χωρο,οπως τα Mitas προ λιγου καιρου και τα Anlas σημερα,ειναι αρεστό να διαβαζω/ουμε σχόλια απο καποιους που μπορειτε και τα τεσταρετε και με ενδιαφερον βλεπω τα χαρακτηριστικα τους...ΟΜΩΣ...ενα μεγαλο παραγοντα επιλογης τελικα,παιζει και η τιμη που θα ερθει σε μενα,με μεταφορικα συν την εξτρα τιμη τοποθετησης/ζυγοσταθμισης συν το οτι συνηθως οι εμποροι εδω Πατρα τουλαχιστο δυσκολα φερνουν μεμονομενα κομματια...Αρα πρεπει να παραγγειλω απο αλλου και καποιες φορες το συνολικο κοστος φτανει κοντα σε άλλα πιο επωνυμα της αγορας εδω...πχ τα Mitas με τιμη αγορας+μεταφορικα+τοποθετηση εφτασαν σε μενα 170€ cash ολα, τη στιγμη που θα μπορουσα στον ιδιο εμπορο να ειχα βαλει παλι τα TKC80 με 190€ και ευκολιες πληρωμης...Ειπα να τα δοκιμασω αλλά...πιανεις τι θελω να πω.
Το Anlas ας πουμε πιθανο να ειναι ενα καλο η και εξαιρετικο ελαστικο ομως δεν ξερω αν θα φτασει σε μενα σε παραπλησια τιμη με ενα δοκιμασμενο κ καλο TKC80...Θα με ενδιεφερε πχ,αν το Anlas ειχε μια διαφορά τιμης υπερ του 60-70€ ανα ζευγαρι...δεν το βλεπω ομως.
Και δεν βαζω κ την πιθανοτητα ελλατωματικου ελαστικου οπου το τρεξιμο πλεον θα ηταν πολλαπλο..
Συν στα υπολογισιμα ποσοι πρεπει να τρεξουν για να μπορεσω να παρω ενα ελαστικο απο αλλου,να ερθει σε μενα και να το βαλω...
Οπότε ειναι αυτο το...ναι μεν αλλά...με σοβαρο παραγοντα τελικης επιλογης,περα απο την αξία του ιδιου του ελαστικου ως χαρακτηριστικα κ συμπεριφορα,την τελικη τιμη αγορας του.
Παλι παρλα μ'επιασε...και θελω κ λάστιχα γμτ...:p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα ισως το εχουμε ξαναγραψει.Καποια ελαστικα,νεα ποσοτητα κ Ονομα στο χωρο,οπως τα Mitas προ λιγου καιρου και τα Anlas σημερα,ειναι αρεστό να διαβαζω/ουμε σχόλια απο καποιους που μπορειτε και τα τεσταρετε και με ενδιαφερον βλεπω τα χαρακτηριστικα τους...ΟΜΩΣ...ενα μεγαλο παραγοντα επιλογης τελικα,παιζει και η τιμη που θα ερθει σε μενα,με μεταφορικα συν την εξτρα τιμη τοποθετησης/ζυγοσταθμισης συν το οτι συνηθως οι εμποροι εδω Πατρα τουλαχιστο δυσκολα φερνουν μεμονομενα κομματια...Αρα πρεπει να παραγγειλω απο αλλου και καποιες φορες το συνολικο κοστος φτανει κοντα σε άλλα πιο επωνυμα της αγορας εδω...πχ τα Mitas με τιμη αγορας+μεταφορικα+τοποθετηση εφτασαν σε μενα 170€ cash ολα, τη στιγμη που θα μπορουσα στον ιδιο εμπορο να ειχα βαλει παλι τα TKC80 με 190€ και ευκολιες πληρωμης...Ειπα να τα δοκιμασω αλλά...πιανεις τι θελω να πω.
Το Anlas ας πουμε πιθανο να ειναι ενα καλο η και εξαιρετικο ελαστικο ομως δεν ξερω αν θα φτασει σε μενα σε παραπλησια τιμη με ενα δοκιμασμενο κ καλο TKC80...Θα με ενδιεφερε πχ,αν το Anlas ειχε μια διαφορά τιμης υπερ του 60-70€ ανα ζευγαρι...δεν το βλεπω ομως.
Και δεν βαζω κ την πιθανοτητα ελλατωματικου ελαστικου οπου το τρεξιμο πλεον θα ηταν πολλαπλο..
Συν στα υπολογισιμα ποσοι πρεπει να τρεξουν για να μπορεσω να παρω ενα ελαστικο απο αλλου,να ερθει σε μενα και να το βαλω...
Οπότε ειναι αυτο το...ναι μεν αλλά...με σοβαρο παραγοντα τελικης επιλογης,περα απο την αξία του ιδιου του ελαστικου ως χαρακτηριστικα κ συμπεριφορα,την τελικη τιμη αγορας του.
Παλι παρλα μ'επιασε...και θελω κ λάστιχα γμτ...:p
Eτσι οπως τα λες.....TKC;)
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Συνηθως 2.0bar μπρος πισω σε ασφαλτο και 1.6-1.7 σε χωμα...σπανιοτερα 1.4-1.5 σε πιο βαρυ χωματινο λασπωμενο γλιτσα κλπ...
Γιαννη εξ αρχης δεν το εχω φυλαξει ποτέ το Ε09.Ναι ηξερα οτι πηρα 80-20 χωματινο κ ειναι εξαιρετικο στα χωματα αλλά ακομα κ Ευβοια που ηρθα,κι αλλα ασφαλτινα χιλιομετρα κ ταξιδακια,στα ασφαλτοκομματια δεν το φυλαξα σε φρενα-επιταχυνσεις-ΜΩΤ ουτε ασφαλτο ουτε χωμα, παρα μονο ταχυτητες ως 120χαω..κατα τ'αλλα ναι κι εγω ειδα αυτη τη φθορα πρωτη φορα αλλά ειπα,δεν εχω κ μετρο συγκρισης γιατι συνηθως φορουσα 50-50(TKC-Heidenau...)...
Δεν πιστευω να φταινε οι σουζες;:confused::p
Μπα, τα endo μάλλον! :D

Ποτέ δεν ήμουν μεγάλος φαν του ανεβοκατεβάσματος πιέσεων... Όταν πάει σαν βάρκα στο χώμα απλά βγάζω λίγο στο περίπου μέχρι να είμαι ευχαριστημένος. Ξέρω πως πάω κόντρα σε όλα αυτά που ισχύουν αλλά έτσι έχω μάθει και ακολουθώντας και τον marka που πάει πάντα με φουλ πιέσεις και δεν έχει θέμα (βέβαια πάει διπλός) ε, συνήθισα κι εγώ.. :rolleyes:

Για τα μαμά, ασφάλτινα λάστιχα του 800 η BMW λέει τα εξής:
Solo: Μπροστά 32 psi (2,2 bar), πίσω 35 psi (2,4 bar)
Με συνοδηγό ή φορτωμένος: 35 psi (2,4 bar), πίσω 40 psi (2,75 bar)

Το μπροστινό λάστιχο τρώγεται τριγωνικά στην άσφαλτο. Μήπως οδηγώντας σαν ταλιμπάν την έκανες εκεί τη δουλειά σε συνδυασμό με το 10% χαμηλότερη πίεση;
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Οταν στριβεις με φρενα !!!!!;;;;
Δεν στρίβω με φρένα καρδιά μου,
στις στροφές κλαπέτο μόνο ποτέ φρένα....
Χαχαχαχα




Νταξ... Αυτό που θέλω να πω, ότι φρένο πατήσω πριν την στροφή, το πατάω όσο είμαι όρθιος.... Αυτό...
Από την ώρα που μπω κ πλαγιάσω ο νους μου είναι στην γκαζιέρα, στην αρχή λίγο και βγαίνοντας πλαγιασμένος ακόμα, του δίνω γκάζι...

Για τούτο και η απορία μου.....

Πρέπει να με μάθεις να στρίβω με φρένα βρε Στέργιο... Νομίζω ότι θα είναι ενδιαφέρον):)




www.filma.gr
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μπα, τα endo μάλλον! :D

Ποτέ δεν ήμουν μεγάλος φαν του ανεβοκατεβάσματος πιέσεων... Όταν πάει σαν βάρκα στο χώμα απλά βγάζω λίγο στο περίπου μέχρι να είμαι ευχαριστημένος. Ξέρω πως πάω κόντρα σε όλα αυτά που ισχύουν αλλά έτσι έχω μάθει και ακολουθώντας και τον marka που πάει πάντα με φουλ πιέσεις και δεν έχει θέμα (βέβαια πάει διπλός) ε, συνήθισα κι εγώ.. :rolleyes:

Για τα μαμά, ασφάλτινα λάστιχα του 800 η BMW λέει τα εξής:
Solo: Μπροστά 32 psi (2,2 bar), πίσω 35 psi (2,4 bar)
Με συνοδηγό ή φορτωμένος: 35 psi (2,4 bar), πίσω 40 psi (2,75 bar)

Το μπροστινό λάστιχο τρώγεται τριγωνικά στην άσφαλτο. Μήπως οδηγώντας σαν ταλιμπάν την έκανες εκεί τη δουλειά σε συνδυασμό με το 10% χαμηλότερη πίεση;
Τις ασφαλτινες πιεσεις "μαμα" τις τηρω σχεδον κατα γραμμα ΜΟΝΟ ομως σε ασφαλτινα ελαστικα(πχ TR91)...και σε κινηση στην ασφαλτο.Στα χωματινα ομως,ποτέ δεν εχω βαλει αυτες τις πιεσεις,αλλά αυτες που γραφω πιο πανω...Δικαβαλος χωμα δεν ειχα την τυχη να παω,μονο το φορτωμα που καμμια φορα φθανει στο βαρος της συζυγου που δεν ακολουθει...:p
Ναι κι εγω καταληγω και με βαση οσων γραφουν κ τα υπολοιπα παιδια με αντιστοιχη φθορα οτι μαλακο τακουνι+χαμηλοτερες πιεσεις+πιεση στην ασφαλτο κ χωμα+βαρος+φρενα ισουνται με.."παει το καημενο νωρις"...αρα πρεπει να κανουμε ενα βημα πισω ολοι οι μεγαλοεντουραδες(μεγαλο απο το μεγαλο βαρος...)και να αναφωνησουμε ολοι μαζι ΖΗΤΩ ΤΑ ΟΝΟΦ ΖΗΤΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 50-50 και να αφησουμε τα χωματινα λαχταριστα τακουνακια για:
1.)τα κατσικακια γαλακτος (αχ-βαχ τωρα που μου το θυμησες...:oops: ) που ξεσαλωνουμε στα βουνα κ στα κοτρωνια πυραυλικως ή
2)Για τους "Ελληνας εντουροκροισους με 7 γραμματα...":Watching:

Ολα συνηγορουν ρε γαμτ...στα TKC80:D
 
Last edited by a moderator:
Top Bottom